Denon AVR-X1500H

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon AVR-X1500H op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

Claassew 30-09-2019

Prachtig geluid en mogelijkheden

Geschreven voor: Denon AVR-X1500H

Na mijn Pioneer SC-1224, met een aanschafprijs van 1100 euro, te hebben verkocht, heb ik deze AVR-Denon x1500h bij PlatteTV.nl teruggekocht. Gelet op de prijs zou je een enorm verschil verwachten. Dit is bijna niet aan de orde. De Denon doet nauwelijks, misschien geheel niet onder aan mijn veel duurdere Pioneer. Gezien de prijs van de Denon kan ik maar een ding adviseren. “ Kopen” het is zeker een zeer goed product waar je m.i. Geen spijt van krijgt.
Een diepte review ga ik niet noteren, die zijn er voldoende te vinden. De positiviteit kan ik alleen maar beamen.

Pluspunten

• Prijs - kwaliteit
  • Mogelijkheden
  • HEOS
  • Eenvoudige bediening
  • Geluid

Minpunten

• Nog niet gevonden

Claassew 18-01-2020

4 maanden verder en ik kan nog steeds mijn review bekrachtigen.

GrotteMarc 22-09-2019

Zuiver en warm geluid.

Geschreven voor: Denon AVR-X1500H

Zoals van Denon gewend is een mooi warm geluid als een klasse A versterker, maar dan met het voordeel dat de Klasse D dat doet met een schaalbaar vermogen. Dus minder stroomverbruik , minder hitte en zuinig met energie zonder kwaliteit in te leveren.

Pluspunten

• Zuinig met ennergie
  • Warm geluid
  • Veel opties

Minpunten

• Regelmatig Firmware updates

Videofilmer 31-07-2019

Gebruiksvriendelijk en een leuke prijs

Geschreven voor: Denon AVR-X1500H

De reden om voor de Denon AVRX1500H te kiezen was tweeërlei. De ene reden was de relatief korte levensduur van de Onkyo’s die ik tot nu toe had gebruikt (3 stuks in 18 jaar) en de andere reden was de diepte van deze Denon. Hij paste met zijn korte diepte beter op mijn 40 cm diepe kast. Ik heb FOKA als leverancier gekozen omdat ik bij deze firma al 55 jaar koop en altijd goede service heb ervaren. Op zondag om 12.23 uur besteld en op maandagavond een bevestiging per mail ontvangen dat het apparaat onderweg was. Helaas is dat niet overkomstig hetgeen op de site wordt toegezegd. Maar ok, vakantietijd, magazijn niet helemaal op orde o.i.d. ik kan er mee leven. Direct na ontvangst heb ik de receiver aangesloten, ingeregeld en beproefd. Dat ging allemaal vrij gemakkelijk. Ten opzichte van de voorgaande Onkyo’s ervoer ik dat de luidsprekeraansluitingen bij de Denon overzichtelijker gesitueerd en beter bereikbaar zijn. Alles werkt naar behoren en voldoet volledig aan mijn verwachtingen. De receiver is nu 2 weken in gebruik en er hebben zich geen problemen voorgedaan. De bediening is eenvoudig, ondanks de vele mogelijkheden. De FM ontvangst is beduidend beter dan bij de Onkyo’s maar voor de rest ontloopt het elkaar niet zo veel.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid
  • Geluid
  • Afmetingen tov andere fabrikaten
  • gunstig geprijsd

Minpunten

• geen

Marc 01-06-2019

Goed geluid voor een schappelijke prijs

Geschreven voor: Denon AVR-X1500H

Zoals vanouds een product met de warme klank van Denon. Nu alleen ook nog energie zuinig door een klasse D versterker (opschalende voeding met klasse A versterking). Veel instelmogelijkheden en ingangen om mee te experimenteren OF laat het simpel de receiver zelf doen met bijgeleverde sensor-microfoon.

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Warme klank
  • Robuust uiterlijk
  • Veel ingangen

Minpunten

• Updates mislukken als UBS ingebruik

Ctte 22-05-2019

Top receiver voor een zacht prijsje

Geschreven voor: Denon AVR-X1500H

Het betreft een over complete receiver met talloze aansluitmogelijkheden, geavanceerde functies, state of the art codec ondersteuning en veel meer. De komende maand ga ik proberen alle functies te benutten welke van toepassing zijn op ons. Hierna zal ik de review updaten.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Features
  • Prijs

Minpunten

• Grootte
  • Warmte productie

H-Bakker. 26-12-2018

Denon AVR-X1500H. over mijn 5.1 boxen van Harman Kardon.

Geschreven voor: Denon AVR-X1500H

Was op zoek naar een nieuwe Receiver, die ik via mijn bestaande 5.1 boxen kon spelen. Gekozen voor Denon AVR-X1500H. Ben verrast door de mogelijkheden en geluid.

Pluspunten

• Gemakkelijk installeren.
  • goede prijs/kwaliteit
  • veel mogelijkheden