De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Yamaha R-N303D op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

s******@l****** 25-01-2023
Geschreven voor: Yamaha R-N303D

Ik heb een Yama RX-V 771 overgenomen maar zeer tevreden lage en hoge tonen voor die prijs erg goed alleen kan Yamaha subwoofer geen geluid uit krijgen voor de rest top.

Maarten 16-03-2020

Veel mogelijkheden prima geluid

Geschreven voor: Yamaha R-N303D

Ik heb deze stereo receiver halfjaar geleden gekocht omdat ik mijn huis niet vol wil zetten met luisspeakers maar toch een goed geluid wil hebben. Mijn keuze is gevallen op deze Yamaha R-N303D om de vele mogelijkheden die het apparaat heeft. Buiten alle streamingdiensten ook Airplay, net Radio, Tuner met DAB+ en ik kan hem aansluiten op mijn server Kan ook via Wifi alleen niet 5G. Met de app makkelijk op je GSM alle instellingen te regelen bv Afspeellijsten Favorieten . Maar ook muziek vanaf je telefoon luisteren. Ik ben er erg tevreden over.

Pluspunten

• subliem geluid
  • veel luister mogelijkheden
  • uitgebreide hardware
  • prijs

Minpunten

• geen aansluit mogelijkheid platenspeler