Inventum IKI7028 inductiekookplaat

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum IKI7028 inductiekookplaat op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Theo B. 28-10-2023

Bevalt erg goed, zeer beslist een aanrader!

Snel geleverd, was ook snel geïnstalleerd. De gebruiksaanwijzing duidelijk en de uitleg voor de installatie ook. 4 kookzones die door elkaar geschakeld kunnen worden en als je te veel op de een schakelt tempert hij dat automatisch en verdeelt het vermogen zodat je optimaal kookgenot hebt. Als je hem vergeet uit te zetten nadat je de pan hebt weggehaald dan doet hij het zelf even. Kinderslot en kookwekker per kookzone is een uitkomst. Panherkenning is top. Als je pan niet geschikt is zegt hij ook U (helaas pindakaas). Kortom eigenlijk is het een toestel die in het hogere segment thuis hoort maar deze is dan erg gunstig geprijsd. Gewoon klasse.

Pluspunten

• 1 en 2 fase bruikbaar met zeer goede prestaties
  • Kinderslot en boostfunctie
  • Zelfdenkende verdeling van zone vermogen
  • Eenvoudig te bedienen
  • Panherkenning

Minpunten

• zou het niet weten

v***********@g******** 04-07-2023

Slechte kwaliteit

Slechte kwaliteit. We hebben deze kookplaat nu 3 jaar en is 2 keer gestopt met werken. 1ste keer was glasplaat uit het niets kapot. Daarvoor moesten we 300+ betalen om het te laten vervangen. 2e keer foutmelding waar we weer voor moeten betalen om het te laten repareren. Hier geen terug komende klant.

Pluspunten

• Nvt

Minpunten

• Dure service
  • Stopt met werken naar een paar jaar

h*******@g******** 30-05-2023

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Apparaat werkt feilloos ter vervanging van de gaspitten, vorige Siemens inductie kookplaat werkte voor de helft, vanwege de zeer gunstige prijs van de Inventum afgezien van reparatie!

Pluspunten

• Betaalbaar
  • 5 jaar garantie
  • Snelle levering, volgende dag!