De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch GSN54DWCV op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Gast 19-03-2023

Kan veel beter voor een Bosch, zeker gezien de prijs

Geschreven voor: Bosch GSN54DWCV

Nu driekwart jaar in gebruik. Vervanger van een 30 jaar oude Bosch vriezer die het nog steeds goed deed.

Dit is een grote en diepe vriezer. Verbruik versus inhoud is extreem laag. Toch zijn er flink wat nadelen aan dit exemplaar wat je niet verwacht van Bosch. De deur moet je open trekken in tegenstelling tot onze oude waar dat met een hefboom gebeurde. Veel makkelijker en onbegrijpelijk dat ze dit n nagelaten hebben.

Je kan de actuele temperatuur niet aflezen zonder de deur open te maken. Dat is een nadeel als je veel aan het invriezen bent of een stroomstoring hebt gehad. Ook om te controleren of hetgoed gaat in het voorbij gaan lukt niet met één oogopslag.

Het bovenste vriesvak loopt tabs toe van boven waardoor je er niet veel in kwijt kunt.

Grootste nadeel is nog dat je in de vakken met een klep geen spullen kunt zetten tot aan de voorkant omdat de klep er deels overheen valt. Vriesbakjes van Ikea bijvoorbeeld kun je net niet meerdere voor elkaar zetten. De twee bovenste kleppen zijn zeer gevoelig voor breuk. Bij ons is de bovenste al stuk doordat deze niet geheel sloot bij het sluiten van de hoofddeur.

Pluspunten

• Inhoud
  • Verbruik

Minpunten

• Deur openen
  • Klepjes vriesvakken
  • Temperatuur monitoren

KN 10-08-2022
Geschreven voor: Bosch GSN54DWCV

Deze vriezer vervangt onze oude inbouw vriezer. Blij met meer capaciteit en tegelijkertijd minder kWu verbruik!