De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum IMC6035RT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

h********@u********* 29-11-2023

mooi design van inventum

Geschreven voor: Inventum IMC6035RT

mooie strakke design en grote oven ,met simpele bediening. en makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• groot
  • makkelijke bediening

Minpunten

• geluid bij afkoelen

Niet blij 30-08-2023

Was eens maar nooit meer

Geschreven voor: Inventum IMC6035RT

Ik heb de oven aangeschaft tijdens een nieuwe keuken ik moet hem nooit meer 2 jaar geleden in gebouwd tijdens keuken verbouwing naar ander halfjaar gebruikt vliegen de stukjen aan de binnekant eraf . Met inventum contact gehad moest ik eerst 118 euro betalen anders kreeg ik geen andere (wat nou 5 jaar garantie) maar zo werkt het oke omgeruild nieuwe geplaats nog geen maand later precies weer het zelfde weer contact op genomen weer omgeruild de 3e ik dacht derde keer scheepsrecht maar nee hoor het is weer gebeurt de stukken vliegen er weer af. Dus nu weer contact opgenenomen met inventum maar nog niks gehoord we zijn er nu helemaal klaar mee wij hoeven deze merk nooit meer uberhoud deze oven we blijven niet aan de gang.

c**s 06-02-2023

Problemen Inventum Combioven IMC6035RT

Geschreven voor: Inventum IMC6035RT

Na een tijd gebruikt te hebben, zijn wij niet echt tevreden. Aan de buitenkant ziet het apparaat er goed uit en functioneert het zoals het hoort. Tijdens het afkoelen maakt de ventilator heel veel herrie en de afkoelperiode duurt ruim 40 minuten. Als je regelmatig de oven gebruikt is de herrie zeer irritant.
Daarnaast tijdens het opwarmen, zonder dat er etenswaren in zit, beslaat de deur. Tot 2x toe een monteur laten komen en probleem is nog steeds niet opgelost. Inmiddels al ruim een haf jaar in gebruik en Inventum komt maar niet met een oplossing en verzaakt om een afspraak te maken.
Krijg zerk de indruk dat problemen bij Inventum bekend zijn maar apparatuur wordt nog steeds verkocht.

Pluspunten

• uiterlijk
  • volume
  • veel programma's

Minpunten

• beslagen deur
  • bij het afkoelen heel veel herrie

kris 19-10-2022

Bevalt erg goed

Geschreven voor: Inventum IMC6035RT

Ivm een groot gezin hebben wij deze gekocht vanwege z'n inhoud, uiterlijk en mogelijkheden gecombineerd met de prijs. inmiddels 4 pizza's tegelijk kunnen klaarmaken en ging zeer goed. Erg tevreden

Pluspunten

• Inhoud
  • Uiterlijk
  • Mogelijkheden

Minpunten

• ventilator draait vrij lang tijdens afkoelen

k********@g******** 21-02-2022

Zichtbaarheid bedieningspaneel

Geschreven voor: Inventum IMC6035RT

We kwamen een klein ongemak tegen, vandaar onze review.
Het bedieningspaneel is 's avonds slecht zichtbaar in onze ietwat donkere keuken.

Pluspunten

• Bediening logisch
  • Apparaat heeft uitgebreide mogelijkheden

Minpunten

• Zichtbaarheid bedieningspaneel

j*************@h********** 21-10-2021

goed werkende oven met magnetron functie

Geschreven voor: Inventum IMC6035RT

mooie oven met magnetron functie, oven werkt met de voorgeprogrammeerde
programma' s fantastisch. magnetron functie beperkt door max 800 watt

Pluspunten

• oven
  • programma's

Minpunten

• magnetron max 800 watt
  • kleine icoontjes, moeilijk leesbaar, niet verlicht

w. Veltman 02-06-2021

inbouw combi oven en magnetron

Geschreven voor: Inventum IMC6035RT

we hebben sinds een week de combi inbouw oven en magnetron IMC6035RT in gebruik zeer mooi apparaat staat mooi in onze nieuwe keuken makkelijk schoon te maken en makkelijk in gebruik duidelijke display , staat ook mooi naast de oven IOM6035RT kunnen wij voorlopig weer genieten van de heerlijke gerechten die we maken.

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • makkelijk in gebruik
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• geen