Samsung MC 32 K 7085 KT/EN - Reviews

calastra 27-08-2016 Product paar weken in bezit

Mooi apparaat met veel mogelijkheden

Fijne magnetron. Goed te onderhouden. De voorgeprogrammeerde menu's zijn erg prettig hoewel ik niet alles zal gebruiken. Ik heb met de Hot blast functie een verse lasagne gemaakt in slechts 12 minuten. Fijn dat het scherm uit te zetten is. De deur gaat naar beneden open. Dus niet naar links of rechts wat ik ook erg handig vind. De deegrijs functie werkt goed. Maar mijn mengkom was te groot om erin te zetten. Mist het deeg dus over doen in een andere schaal. Krentenbollen zijn ook prima gelukt. Yoghurt maak functie heb ik nog niet geprobeerd. Bij sommige functies zijn glazen schaken met deksel nodig. Deze had ik gelukkig al. Maar niet iedereen zal dat hebben. Kortom top machine die nog qua design er goed uit ziet ook.

Pluspunten

• Snel
  • Goed te onderhouden
  • Veel Snel functies

Minpunten

• Glazen schalen nodig

dens70 22-08-2016 Product paar weken in bezit

Erg fijne combinmagnetron met heel veel mogelijkheden

Het is in het begin even wennen qua bediening maar dat komt vooral door de vele mogelijkheden. Na een weekje uitproberen konden we alles bijna blindelings vinden. De Combimagnetron werkt snel en maakt weinig geluid. We waren eigenlijk wel verbaasd over de kwaliteit van de producten die er uit komen. Het is allemaal smakelijk en ziet er heerlijk uit. Wij waren, eerlijk gezegd, wel een beetje sceptisch in vergelijk met onze 'normale' oven. Maar dat bleek niet terecht.

Slim Fry is heel goed bevallen. Oven Frites maar ook oven bitterballen en kroketten komen er heerlijk uit! En een stuk minder vet dan echt frituren. Onze frituur gebruiken we niet meer.
Voorgeprogrammeerde gerechten zijn super handig. Geen gezoek naar instellingen!

Hot Blast is een mooie technologie. Onze normale oven hebben we vaak op 3D hetelucht staan maar met Hot Blast doet deze Combimagnetron er niet voor onder.

Pizza's lukken heel goed, lekker krokante bodem en geen verbrande toppings.

Wij hebben een soufflé in de Combimagnetron gemaakt. Dit is een lastig product wat erg gevoelig is voor temperatuursverschillen. Erg belangrijk daarbij is ook dat de ovendeur goed afsluit. De soufflé is heel goed gelukt wat aangeeft dat de temperatuur constant is en de ovendeur geen (koude) lucht doorlaat. Misschien is dit wel de ultieme test van een oven :-)
Zoals al aangegeven is het in het begin een beetje zoeken naar hoe alles werkt (we zijn niet van die handleiding-lezers). Er zijn zóveel mogelijkheden! Maar na een tijdje uitproberen lukt alles prima en weet je hoe de oven gebruikt moet worden.

Oven is makkelijk te reinigen allen de bovenkant in de oven is wat lastiger omdat het verwarmingselement niet weg te klappen is.

Al met al zijn we erg blij met deze combimagnetron!

Pluspunten

• Vele mogelijkheden
  • Magnetron en oven in 1
  • Snelheid
  • Kwaliteit producten

Minpunten

• Verlichting mag feller
  • Geen kleintje