De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AC1214 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Boris 47 07-06-2022

Voor mij werkt hij zeer goed !

Geschreven voor: Philips AC1214

Ben zeer tevreden, staat op de slaapkamer en doet zijn werk uitstekend.
Ook als ik in de nacht eruit moet blijft hij stil zijn werk doen.

Otto 08-05-2022

Afrader

Geschreven voor: Philips AC1214

Deed het goed totdat ik in de nacht de stekker eruit trok. Apparaat was meteen kapot.

Philips gebeld maar garantie was net verlopen. Philips wilde alleen een stekkertje sturen wat niets opleverde.

Mijn gevoel: Philips heeft me laten zitten.

Pluspunten

• Betere lucht

Minpunten

• Korte levensduur
  • Duur in gebruik

Mariake 01-03-2022

Dit product doet zijn werk voortreffelijk

Geschreven voor: Philips AC1214

Het toestel zuivert de lucht zeer effectief en werkt bijna geruisloos.
Kan het aan iedereen aanraden.

Néant 04-01-2022

Appareil efficace et performant

Très bon achat..
.........................................................................................................................................

elsae 27-12-2021

Luchtzuiveraar

Geschreven voor: Philips AC1214

Wij hebben deze standaard op de slaapkamer geplaatst. Het leuke is dat de luchtzuiveraar een nachtstand heeft waardoor wij nauwelijks iets horen van ruis en of blazen. In de morgen zie de melding van 12 op het display en komt eventjes op display dag/nachtstand vervolgens blaast hij op volle kracht voor 10 minuutjes om dan weer automatisch in de wachtstand te wachten. Als de omgeving donker is dan blijft hij op nachtstand.

Daniël198555 16-12-2021

Erg gevoelig

Geschreven voor: Philips AC1214

Vind hem wel erg gevoelig ook met parfum etc of luchtverfrissers met de automatische modus.
Nu standaard gewoon 2 24uur per dag.
Merk wel verschil in luchtkwaliteit dat zeker.
Alleen weer vervelend als filter niet voorradig is en vind de filters best prijzig aangezien het niet echt veel voor stelt en door china gemaakt wordt ;)

AdrieK 13-10-2021

Na twee jaar kapot

Geschreven voor: Philips AC1214

Het apparaat heeft twee jaar dienst gedaan waarna - letterlijk - het licht uitging. Display is dood, apparaat doet niets meer. Garantie verlopen. Dit is niet de kwaliteit die ik van Philips mag verwachten! Zo'n eenvoudig product moet toch minimaal vijf jaar meegaan!

Saskia 16-09-2021

Vrij adem halen

Geschreven voor: Philips AC1214

Ik heb dit product aangeschaft omdat mijn neus door een allergie al ruim meer dan een jaar dicht zit.
Sinds ik dit Philips luchtfiltersysteem heb aangeschaft voor in mijn woning.
Kan ik sinds enkele dagen weer vrij adem halen door mijn neus.
De lucht voelt schoner.
Ik ben hier heel erg blij mee!

Pluspunten

• Zeer effectief
  • Zeer efficiënt

Paul uiteraard 14-09-2021

Filter snel vervangen

Geschreven voor: Philips AC1214

Door de automatisch ingestelde tijd krijg je al vrij snel de melding dat je het eerste filter moet vervangen. Zou beter zijn om dit op basis van meting te doen in plaats van na zoveel draai uren

Wilve 24-08-2021

luchtzuiveraar AC1214/10

Geschreven voor: Philips AC1214

Heel mooi afgewerkt prijs is kwaliteit ,heel stil we gebruiken dit steeds op de slaapkamer en werkt de hele nacht.
Had steeds een verstopte neus en moest steeds spoelen nu is dit van de baan luchtwegen zijn vrij .

Mail2cuc 24-08-2021

Nice to have for good air quality

Geschreven voor: Philips AC1214

We bought this product due to a lot birch pollen from the trees infront. The first 2 days after purchase this ran on high speed. We dusted sofas, table tops, curtains etc and it sucked all the dust.

Disse 28-06-2021

functionele luchtzuiveraar

Geschreven voor: Philips AC1214

het apparaat geeft duidelijk aan in hoeverre de lucht vervuild is.
in korte tijd is de lucht gezuiverd, je merkt een aangenaam verschil.
er is weinig lawaai, de nachtstand is zelfs heel stil waardoor je gewoon door kunt slapen , fijn bij een allergie

JP010 04-06-2021

Filtert goed maar de app is minder

Geschreven voor: Philips AC1214

De filterfunctie is naar mijn mening wel in orde alleen de app is een drama.

Had deze ingesteld en de eerste dagen ging het goed maar toen begon de ellende. Met het openen van de app is de luchtreiniger ieder keer niet vindbaar of staat deze offline. Het enige wat helpt is opnieuw installeren maar na enkele momenten krijg ik weer hetzelfde probleem. Had deze reiniger juist genomen vanwege de app functie....

Lin1969 27-05-2021

Heel fijn apparaat

Geschreven voor: Philips AC1214

Ik heb deze luchtreiniger nu een paar maanden in huis en merk echt verschil. Veel minder last van droge keel of verstopte neus tijdens het slapen. Het geluid is niet storend en de app is heel erg handig. Ik had dit jaren eerder moeten kopen.

Fresh Air 23-04-2021

Prima werkebd

Geschreven voor: Philips AC1214

Nog geen praktische problemen. Werkt als verwacht. Ben benieuwd wanneer ik de (dure) nieuwe filters moet gaan vervangen.

Davidke 03-04-2021

Goed product maar.........

Geschreven voor: Philips AC1214

Werkt goed . Doet wat het moet doen. Maar het is niet te doen om hem te koppelen met WiFi. Iedere keer foutmelding.

Alzas 11-03-2021

Perfect toestel

Geschreven voor: Philips AC1214

Zeer tevreden over mijn aankoop. Toestel beantwoordt aan mijn verwachting. Ik zie ook de veranderingen van luchtkwaliteit via een Renson Sense systeem die de kwaliteit van de lucht ook meet.
Zeer goed interface via de smartphone.

Atroxmons 23-02-2021

Hij blijft maar draaien

Geschreven voor: Philips AC1214

Het apparaat blijft draaien. Desondanks komt de waarde zelden onder de 5. We zullen hier waarschijnlijk hele vieze buitenlucht hebben.

Filters zijn relatief vaak te vervangen. Reken op 2 of 3 koolstoffilters per jaar, misschien wel meer.

Heb het idee dat het apparaat zijn werk wel doet.

Borregien 22-02-2021

Nachtmodes

Geschreven voor: Philips AC1214

Ik vind dat de luchtzuiveraar te snel in de nachtmodes gaat (automatische modes)
Hij staat in de kamer en bij kunstlicht gaat die al naar de nachtmodes.
Verder prima apparaat.

Utrechter 19-02-2021

Product zorgt voor zuivere lucht prima apparaat

Geschreven voor: Philips AC1214

Doet wat er is beloofd. Zorgt er vrij snel voor dat alles wordt gezuiverd. Plaats het apparaat in alle kamers.