Dyson Pure Cool Link™ luchtreinigingsventilator wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Pure Cool Link™ luchtreinigingsventilator wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Paulcb 22-05-2019

Ben er niet kapot van

Vorig jaar mei de Dyson cool tower gekocht op aanbevelen. Nou ik vind het een hoop geld voor een beetje technologie. Ventilator okay, maar nou niet eureka. Kennelijk was bij mij alles al schoon en pollenvrij, want na dagen uitstaan , stonden nog alle seinen op groen. Anyhow, ik vind het een mooi ding, maar prijs is iets te veel.

rudy 10-07-2018

Bagger kapot na twee jaar (een maand na garantie)

prijs kwaliteit bagger 400 euro voor iets wat net twee jaar werkt en dan de optie krijgen om voor 125 euro hun fot te laten herstellen met 1 jaar garantie dus over twee jaar weer 125 euro kwijt

oplichters

Roger 01-06-2018

Top product

Mijn vrouw is astmatisch dus ik was al een tijdje op zoek naar middelen om wat verlichting voor haar te brengen. Had een aantal reviews gelezen van het oude model en het leek allemaal veel belovend.

Moet zeggen dat het apparaat prima werkt. We hebben het in de slaapkamer staan en je merkt het meteen aan de lucht wanneer het apparaat aan staat. Heb het gevoel dat de neus veel meer open staat en ook geen last meer van een verstopte neus. Vooral in deze periode heb ik zelf heel erg veel last van pollen. En ook mijn vrouw is erg blij met het apparaat. Ze heeft veel minder last van benauwdheid en is beter uitgerust.

Kortom we zijn blij met het apparaat.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Dyson app

Minpunten

• Prijs

LdPr 05-03-2018

Pure Cool toren voldoet aan mijn verwachting, echter na de laatste app update kan ik niet inloggen op mij iPhone. Het gebruiksgehakt loopt hierdoor van 10 naar -3. Heel erg jammer.
De toren beveel in aan!!

Barbara 04-08-2017

Goede verkoeling

Na heel lang twijfelen heb ik toch deze aangeschaft. Hij is natuurlijk super mooi maar ook erg duur. Ik heb hem vanmiddag gekregen en kan nu al zeggen dat het mijn verwachtingen overtreedt. Bijna geen geluid, zuivere lucht en handig met de app. Zeer makkelijk in elkaar te zetten en te installeren. Dit is echt een grote verbetering ten opzichte van een ventilator. Ik zou het aan iedereen aanbevelen!

Pluspunten

• Stil
  • Bereik koele lucht
  • Luchtzuivering
  • Makkelijk installeren
  • Handig met de app erbij

Minpunten

• Nieuwe filter is behoorlijk prijzig.

Elena Adriana Pingas 19-06-2017

Can't live without it

It is the very best buy I have made! I simply love it. It is super efficient, silent and it gives me enormous pleasure to switch it on and feel the cooling effect instantly. Great purifying system too.

I really can't overstate how delighted I am and what a wonderful product this is. BRILLIANT!!!!!!!

Pluspunten

• Great cooling system
  • Quiet
  • Cool design
  • Easy to move around
  • Easy to clean and no blades!!

Minpunten

• none

Cor 09-06-2017

Mooi vormgegeven past perfect in modern huis

Mooie slanke machine en maakt weinig geluid en toch veel blaaskracht en lucht die er uit komt ruikt fris hebben hem week in gebruik en zijn er zeer tevreden over en telefoon app geeft best nog wat informatie wel vrij prijzig maar denk dat hij dat wel waard is alleen twee jaar garantie vind ik wat weinig op stofzuigers geven ze 5 garantie

Pluspunten

• mooi strak
  • geluid
  • bediening

Minpunten

• prijs
  • korte garantie

Hans 21-06-2017

Hallo Cor,

Vraagje over deze Dyson. Doet deze ook echt koelen of is het meer een moderne uitvoering van een reguliere ventilator met lucht zuivering functie??

Ik wil n.l. eentje voor in de slaapkamer die de lucht afkoelt....het zuiveren is voor mij dan als extra.

gr.
Hans

Kim van den Dikkenberg 06-06-2017

Geweldig!

Echt een aanrader! Hebben hem nu 1 dag staan en merk het verschil echt goed. Door dat onze mechanische afzuiging kapot is kreeg ik steeds meer astmatische klachten. Nu kan ik s'ochtends op staan zonder pijn op me rug en borst. Heerlijk gevoel!!

• Automatisch stand werkt super
  • Geen pijn meer op mijn borst of rug

Roger 11-05-2017

DYSON TOPPERTJE

Uiteindelijk toch tot aankoop overgegaan. En ik heb er geen minuut spijt van gehad. De verhalen over schonere lucht wimpelde ik af. Van ja het zal wel. Maar het klopt. Ik rook zelf. En nu als ik rook 2 min later gaat de Dyson automatisch aan. Geen tabak geur meer in huis. Een aankoop die duur maar echter wel het geld waard is. Mooi design niet geheel fluisterstil op stand 10. Maar zeker niet irritant. Bediening via je smartphone maakt deze dyson tot een toppertje.

Pluspunten

• Eigenlijk alles.

Minpunten

• Geen.

Mike 16-11-2016

Coole schone stille lucht in de slaapkamer

Heerlijk om in de zomer een cool briesje door de slaapkamer te hebben wetende dat het de schoonste lucht is die je kunt krijgen. Wij wonen in de buurt van Rotterdam waar de lucht niet op zn schoonst is en het is dan toch een fijn idee dat je schonere lucht om je heen hebt s'nachts.

Pluspunten

• Stil
  • Bediening via app

Minpunten

• Lucht had cooler gemogen als het echt warm is
  • Geen warme lucht met dit model

Davy 16-11-2016

Ventilator met luchtfilter

Prima product. Wel prijzig voor wat het doet. Zuigt coole lucht van de vloer aan. Waardoor er betere luchtserculatie ontstaat. Luchtfilters zijn niet in Nederland te verkrijgen.

Pluspunten

• Luchtfilter
  • Blaast hard

Minpunten

• Duur
  • Geluidruchtig op hogere standen

Fam Werker 24-08-2016

Wij zijn tot aankoop overgegaan daar wij COPD hebben en een van ons ook nog allergie heeft voor stof en dergelijke. Het voldoet aan alle eisen wij slapen beter hoesten minder, en luchtjes in huis van koken of honden worden duidelijk veel minder. Mooie bijkomstigheid is dat het ook nog eens heerlijk koel in huis is tijdens extreme warmte. Maar het belangrijkste is dat je ervaart dat de luchtomstandigheden in je huis dus werkelijk verbeteren. dus voor ons een hele goede aankoop.

annemie 12-07-2016

Merkbaar zuiverdere lucht met de Dyson Cool Link

Een tijdje geleden raadde iemand de Dyson Cool Link aan vanwege zijn luchtzuiverende kwaliteit. Eerst was ik sceptisch, een ventilator die mijn allergieën zou verbeteren en dus me een betere nachtrust zou bezorgen?
Heel bewust probeerde ik het. De installatie was heel eenvoudig. Ik installeerde de app, die het gebruik en de luchtkwaliteit in kaart brengt én meteen ook je afstandsbediening is, op zowel iPad als mijn smartphone ( Samsung Galaxy). Op OSx liep de installatie en verbinding vlotter dan bij de Android (say no more ';-)).

Bij het eerste gebruik was de luchtkwaliteit van de slaapkamer zeer slecht, ongeacht het dagelijks luchten en regelmatig schoonmaken! De Dyson liep op volle kracht en binnen het half uur werd de kwaliteit beter. Je merkt het ook, de lucht voelt 'schoner'. De Dyson app geeft ook heel overzichtelijk de temperatuur en luchtvochtigheid binnen én buiten weer. Sindsdien draait hij elke dag, in verschillende kamers maar dus zeker ook 's nachts in de slaapkamer. Het resultaat is wel degelijk een betere nachtrust. Waar ik vroeger rond 3 uur al wakker werd van jeukende neus en keel, slaap ik nu makkelijk een paar uur meer, wat een verbetering! 's Nachts zet ik hem op slaapstand waardoor hij nauwelijks geluid maakt, en ook dan merk je dat hij soms iets harder draait als de luchtkwaliteit omlaag gaat, zeer efficiënt. In eerste instantie schafte ik hem aan voor de luchtzuiverende kwaliteit maar het is op warmere dagen natuurlijk mooi meegenomen dat hij prima verkoelt. De draaifunctie zorgt voor een gespreidde verkoeling.

Wat design betreft is hij geniaal: geen zichtbaar roterende bladen, slank, strak. Hij oogt mooi en door zijn ranke vorm staat hij nergens in de weg. Hij is daardoor ook makkelijk stofvrij te houden daar er geen hoekjes en kantjes aanzitten waar stof ophoopt.

Kortom: een zeer goede aankoop voor ieder die graag merkbaar zuiverdere lucht wil. Ik ben helemaal 'fan'!

RC 01-07-2016

Wil niet meer zonde

Ik zocht naar een duurzame luchtfilter (wegens chronische bronchitis) die alle chemische/schadelijk stoffen uit de lucht kon halen. Eerder heb ik een professionele gehaald die in ziekenhuizen werd gebruikt voor op kantoor. Maar die was minstens 2 keer zo duur en de jaarlijkse filter vervanging koste ook een fortuin. Dus toen de Dyson Pure Cool op de markt kwam was ik erg blij. Deze is een stuk goedkoper en het zuivert merkbaar de lucht en haalt ook nog geurtjes weg. Toen ik het in de woon/keuken had staan ging het ding gelijk op volle toeren wanneer er werd gekookt. Dus de sensoren pikken alles haarfijn op.

Het staat nu in mijn slaapkamer en ik lig in de avond niet meer te hoesten van de uitlaatgassen (woon boven een drukke weg). Het aantal decibellen wat het apparaat produceert stoort niet je slaap. En ik vind het geweldig dat het automatisch de lucht kwaliteit monitored.
Verder is het ook geniaal dat de afstandsbediening magnetisch is en op het apparaat kan blijven liggen. Zo raak ik het nooit kwijt.
Mooi design en gebruiks vriendelijk. Het is natuurlijk niet goedkoop maar voor mij elke cent waard.

shanicewhitley 01-07-2016

Heerlijke ventilator blaast frisse lucht in je woning en maakt amper geluid. Het mooie van het product is dat het ook de luchtzuivering van je huis in de gaten houd, en dat je dat ook heel handig op een app van je telefoon kan zien. Door deze app is het product ook te bedienen als je niet thuis bent. Al om al heel tevreden en zeker om aan te raden.

A.van Kluijve 11-06-2016

beter slapen en een super ventilator

In eerste instantie had ik de cool link aangeschaft omdat ik viel voor de vormgeving.techniek en de bediening via de app en dat was terecht. daarnaast is het een veilig apparaat om te gebruiken met de kleinkinderen in de buurt, niemand kan met zijn/haar vingertjes ergens in komen. Wij hebben we de Cool link op de slaapkamer gezet en dat was een groot succes. In de eerste plaats is hij op de nachtstand vrijwel onhoorbaar en is ook de luchtstroom absoluut niet storend, maar tevens slaapt mijn vrouw veel beter omdat ze s'nachts vrijwel geen last meer heeft van hooikoorts door de luchtreiniging. Wij zijn dus razend enthousiast en zien het als de beste aanschaf in tijden.