Dyson Pure Cool toren - Reviews

Kleuren
wit
Inclusief luchtbevochtiging

Mike 16-11-2016 Product paar maanden in bezit

Coole schone stille lucht in de slaapkamer

Heerlijk om in de zomer een cool briesje door de slaapkamer te hebben wetende dat het de schoonste lucht is die je kunt krijgen. Wij wonen in de buurt van Rotterdam waar de lucht niet op zn schoonst is en het is dan toch een fijn idee dat je schonere lucht om je heen hebt s'nachts.

Pluspunten

• Bediening via app

Minpunten

• Lucht had cooler gemogen als het echt warm is
  • Geen warme lucht met dit model

Davy 16-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Ventilator met luchtfilter

Prima product. Wel prijzig voor wat het doet. Zuigt coole lucht van de vloer aan. Waardoor er betere luchtserculatie ontstaat. Luchtfilters zijn niet in Nederland te verkrijgen.

Pluspunten

• Luchtfilter
  • Blaast hard

Minpunten

• Duur
  • Geluidruchtig op hogere standen

Fam Werker 24-08-2016 Product paar weken in bezit

Goede aankoop

Wij zijn tot aankoop overgegaan daar wij COPD hebben en een van ons ook nog allergie heeft voor stof en dergelijke. Het voldoet aan alle eisen wij slapen beter hoesten minder, en luchtjes in huis van koken of honden worden duidelijk veel minder. Mooie bijkomstigheid is dat het ook nog eens heerlijk koel in huis is tijdens extreme warmte. Maar het belangrijkste is dat je ervaart dat de luchtomstandigheden in je huis dus werkelijk verbeteren. dus voor ons een hele goede aankoop.

annemie 12-07-2016 Product maand in bezit

Merkbaar zuiverdere lucht met de Dyson Cool Link

Een tijdje geleden raadde iemand de Dyson Cool Link aan vanwege zijn luchtzuiverende kwaliteit. Eerst was ik sceptisch, een ventilator die mijn allergieën zou verbeteren en dus me een betere nachtrust zou bezorgen?
Heel bewust probeerde ik het. De installatie was heel eenvoudig. Ik installeerde de app, die het gebruik en de luchtkwaliteit in kaart brengt én meteen ook je afstandsbediening is, op zowel iPad als mijn smartphone ( Samsung Galaxy). Op OSx liep de installatie en verbinding vlotter dan bij de Android (say no more ';-)).

Bij het eerste gebruik was de luchtkwaliteit van de slaapkamer zeer slecht, ongeacht het dagelijks luchten en regelmatig schoonmaken! De Dyson liep op volle kracht en binnen het half uur werd de kwaliteit beter. Je merkt het ook, de lucht voelt 'schoner'. De Dyson app geeft ook heel overzichtelijk de temperatuur en luchtvochtigheid binnen én buiten weer. Sindsdien draait hij elke dag, in verschillende kamers maar dus zeker ook 's nachts in de slaapkamer. Het resultaat is wel degelijk een betere nachtrust. Waar ik vroeger rond 3 uur al wakker werd van jeukende neus en keel, slaap ik nu makkelijk een paar uur meer, wat een verbetering! 's Nachts zet ik hem op slaapstand waardoor hij nauwelijks geluid maakt, en ook dan merk je dat hij soms iets harder draait als de luchtkwaliteit omlaag gaat, zeer efficiënt. In eerste instantie schafte ik hem aan voor de luchtzuiverende kwaliteit maar het is op warmere dagen natuurlijk mooi meegenomen dat hij prima verkoelt. De draaifunctie zorgt voor een gespreidde verkoeling.

Wat design betreft is hij geniaal: geen zichtbaar roterende bladen, slank, strak. Hij oogt mooi en door zijn ranke vorm staat hij nergens in de weg. Hij is daardoor ook makkelijk stofvrij te houden daar er geen hoekjes en kantjes aanzitten waar stof ophoopt.

Kortom: een zeer goede aankoop voor ieder die graag merkbaar zuiverdere lucht wil. Ik ben helemaal 'fan'!

RC 01-07-2016 Product maand in bezit

Wil niet meer zonde

Ik zocht naar een duurzame luchtfilter (wegens chronische bronchitis) die alle chemische/schadelijk stoffen uit de lucht kon halen. Eerder heb ik een professionele gehaald die in ziekenhuizen werd gebruikt voor op kantoor. Maar die was minstens 2 keer zo duur en de jaarlijkse filter vervanging koste ook een fortuin. Dus toen de Dyson Pure Cool op de markt kwam was ik erg blij. Deze is een stuk goedkoper en het zuivert merkbaar de lucht en haalt ook nog geurtjes weg. Toen ik het in de woon/keuken had staan ging het ding gelijk op volle toeren wanneer er werd gekookt. Dus de sensoren pikken alles haarfijn op.

Het staat nu in mijn slaapkamer en ik lig in de avond niet meer te hoesten van de uitlaatgassen (woon boven een drukke weg). Het aantal decibellen wat het apparaat produceert stoort niet je slaap. En ik vind het geweldig dat het automatisch de lucht kwaliteit monitored.
Verder is het ook geniaal dat de afstandsbediening magnetisch is en op het apparaat kan blijven liggen. Zo raak ik het nooit kwijt.
Mooi design en gebruiks vriendelijk. Het is natuurlijk niet goedkoop maar voor mij elke cent waard.

shanicewhitley 01-07-2016 Product maand in bezit

TOP Product

Heerlijke ventilator blaast frisse lucht in je woning en maakt amper geluid. Het mooie van het product is dat het ook de luchtzuivering van je huis in de gaten houd, en dat je dat ook heel handig op een app van je telefoon kan zien. Door deze app is het product ook te bedienen als je niet thuis bent. Al om al heel tevreden en zeker om aan te raden.

A.van Kluijve 11-06-2016 Product maand in bezit

beter slapen en een super ventilator

In eerste instantie had ik de cool link aangeschaft omdat ik viel voor de vormgeving.techniek en de bediening via de app en dat was terecht. daarnaast is het een veilig apparaat om te gebruiken met de kleinkinderen in de buurt, niemand kan met zijn/haar vingertjes ergens in komen. Wij hebben we de Cool link op de slaapkamer gezet en dat was een groot succes. In de eerste plaats is hij op de nachtstand vrijwel onhoorbaar en is ook de luchtstroom absoluut niet storend, maar tevens slaapt mijn vrouw veel beter omdat ze s'nachts vrijwel geen last meer heeft van hooikoorts door de luchtreiniging. Wij zijn dus razend enthousiast en zien het als de beste aanschaf in tijden.

PieterD 09-05-2016 Product paar dagen in bezit

Onopvallend, efficiënt en heel handige app

Ik had 'm vooral gekocht om als ventilator te gebruiken, met de purifier-functie als 'extraatje'. Maar moet zeggen dat ik die extra functie absoluut gebruik. Vooral met die app krijg je een mooi overzicht van de evolutie van de luchtkwaliteit in huis (als je bv. kookt of als er veel mensen in een ruimte zijn) en hoe de Dyson erop reageert. En dit gebeurt onopvallend op de achtergrond in automatische stand.
En tijdens de voorbije warme dagen heeft de ventilator ook zijn kracht en nut bewezen.
Ik ben ZEER tevreden van mijn aankoop.