Dyson v6 Cord-Free Extra

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson v6 Cord-Free Extra op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,8

Ellen 15-10-2020

Dyson V6 Slim Cord-Free extra zilver

Geschreven voor: Dyson v6 Cord-Free Extra

Ik heb deze nu 2,5 jaar en ben nog steeds zeer tevreden ermee. Ik las zojuist een andere review, waarin diegene meld dat hij de turbo-knop mist. Maar dan moet hij beter kijken. Daar waar MAX op de achterkant staat is de turbo knop. Zelf gebruik ik die niet, omdat je dan minder lang kan stofzuigen en ik doe het hele huis ermee (elke dag) En zuigt echt geweldig goed (ook zonder de turbo-stand te gebruiken). Geweldig product. Wel prijzig, maar gaat niet stuk.

Pluspunten

• Super zuigkracht.
  • Goed voor haren (dieren)
  • Eens een Dyson altijd een Dyson

Ron 24-03-2019

Slechte zuigkracht

Geschreven voor: Dyson v6 Cord-Free Extra

Zeer matige zuigkracht en matige accu ( reeds een nieuwe moeten plaatsen)
Reservoir is klein en lastig te legen

Pluspunten

• Vormgeving

Minpunten

• Accuduur
  • Zuigkracht
  • Klein reservoir
Dyson Benelux 25-03-2019

Bedankt voor uw review.

Het is spijtig te lezen dat u dit ervaart. Er geldt een garantie op de snoerloze modellen van 2 jaar en graag helpen wij u met het vinden van een gepaste oplossing.

De batterijduur van onze snoerloze machines is afhankelijk van de stand waarin u deze gebruikt. Het zou kunnen zijn dat u de machine steeds in de MAX stand gebruikt, waardoor er aanzienlijk meer van de batterij gevraagd wordt en deze dus ook minder lang aan een stuk werkbaar is. Onze machines worden in de MAX stand geleverd, het is mogelijk dat u dit daarom niet eerder opmerkte.
De normale stand biedt ruim voldoende zuigkracht voor de dagdagelijkse schoonmaak, enkel voor hardnekkiger vuil is het aangewezen de machine even in de MAX stand te zetten.

Ook het gebruik van bepaalde gemotoriseerde opzetstukken kan meer energie vragen van de batterij, waardoor deze iets minder lang meegaat dan wanneer deze neutraal staat. Hieronder vindt u de gebruiksduur van uw V6:

Zonder gemotoriseerde hulpstukken: 20 minuten
Met gemotoriseerde hulpstukken: 15 minuten
In de max-modus: 6 minuten.

Bij de nieuwere modellen zoals de V7, V8, V10 en de V11 zijn deze werktijden langer en sommigemodellen hebben zelft een grotere opvangbak.

Hopend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Errol - Dyson Benelux

Dyson Benelux 25-03-2019

Bedankt voor uw review.

Zonder gemotoriseerde hulpstukken: 20 minuten
Met gemotoriseerde hulpstukken: 15 minuten
In de max-modus: 6 minuten.

Hopend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Errol - Dyson Benelux

Ronald 04-12-2018

Matige zuigkracht en matige accu

Geschreven voor: Dyson v6 Cord-Free Extra

Deze Dyson heeft een rollerfunctie ingebouwd om vuil te verzamelen
Echter zuigt hij alleen met voorwaartse beweging
Groffer vuil als hele kleine papiertjes of muisjes😂 zuigt hij slecht op
Accuzuur is zeer beperkt
De accu is reeds 2x stuk gegaan
Kortom: in mijn ogen slechte kwaliteit
Zijn concurrenten als Bosch en Philips zijn ws beter
Slechte prijs/kwalieteitsverhouding

Pluspunten

• Ontwerp

Minpunten

• Accu
  • Zuigkracht

B 03-04-2018

Super stofzuiger

Geschreven voor: Dyson v6 Cord-Free Extra

Ik snap de slechte reviews niet.Ik heb deze stofzuiger sinds een paar dagen. Ik vind hem super!!!! Zuigt alles. Gladde vloeren en tapijt.

Marissa 26-03-2018

Geweldig

Geschreven voor: Dyson v6 Cord-Free Extra

Ik vind deze stofzuiger echt geweldig en ik snap de negatieve reviews echt niet. Hij heeft een super goede zuigkracht, dat merk je vooral doordat het reservoir telkens helemaal vol stof zit als je een paar keer over je vloerkleed gaat. Het is denk ik wel belangrijk om hem regelmatig schoon te maken zodat de filters niet verstoppen, dat zal mogelijk verklaren waarom mensen klagen over de zuigkracht. De accuduur is ook echt goed, ik heb mijne nu een paar jaar en hij doet het makkelijk 20 minuten. Je moet hem anders gebruiken dan je gewend bent met je oude stofzuiger, dus je gaat niet 1x in de week het hele huis stofzuigen, maar je pakt hem gewoon regelmatig tussendoor, om even de woonkamer te zuigen of even de keuken. Dan heb je altijd genoeg accu.

Pluspunten

• Goede accuduur
  • Goede zuigkracht
  • Draadloos!!
  • Je kunt overal bij

Minpunten

• Duur
  • Snel vol

Patrick 18-03-2018

zijn geld niet waard

Geschreven voor: Dyson v6 Cord-Free Extra

Dit toestel geeft geen zuig kracht .op tapijt blokeerd de vloerzuigmond
geen aanrader in ieder geval ,en zeker niet als je een huisdier hebt

Pluspunten

• ideaal opberg systeem

Minpunten

• geen zuig kracht
Dyson Benelux 19-03-2018

Beste Patrick,

Dank voor uw review.

Spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent over uw huidige Dyson. Mocht de zuigkracht minder zijn dan voorheen wil ik u vragen om contact met ons op te nemen. Op het toestel zit 2 jaar garantie. De garantie is geldig op alle onderdelen behalve de filter.

Als u wenst kunt u contact opnemen met de klantenservice, via 0800-0206203 Nederland of België 0800-39208). We helpen u dan graag verder.

Merle 08-03-2018

slechte accuduur

Geschreven voor: Dyson v6 Cord-Free Extra

Ik heb de steelstofzuiger nu 3 maanden en accu is reeds stuk. Wel goede service, want ik krijg een nieuwe accu opgestuurd, vandaar een 5. Maar voor de prijs welke ik betaald heb, mag je toch verwachten dat accu langer mee gaat.

Pluspunten

• geen snoer

Minpunten

• accuduur

Eisberg 07-03-2018

Meer types met deze borstel had dan meer zuigkracht gekocht

Geschreven voor: Dyson v6 Cord-Free Extra

Stofzuiger gekocht voor de borstel lange kattenharen in huis die nu perfect te verwijderen zijn 20 Min zuigkracht valt tegen net zoals het onderhoud is moeilijk te doen erg stoef valt in de praktijk tegen

Pluspunten

• Goede zuigkracht

Minpunten

• Erg duur
  • Moeilijk in onderhoud
  • Korte zuigperiode

John 25-01-2018

Miskoop...wat een nepprodukt

Geschreven voor: Dyson v6 Cord-Free Extra

Ik raad iedereen af om dit produkt te kopen. Zeer slechte kwaliteit. Je kunt er amper iets ter grote van een pinda mee opzuigen. Zeer zwakke zuigkracht. Mooi ontwerp maar dat is nu juist de misleiding. Echt niet kopen!

Pluspunten

• mooi ontwerp

Minpunten

• is amper een stofzuiger te noemen
  • misleiden bullig aparaat
Dyson Benelux 05-02-2018

Beste John,

Dank uw review. Jammer dat u niet tevreden bent over de zuigkracht van het toestel.
Zoals u beschrijft kan er mogelijk een probleem te kunnen zijn met de motor.

Steffie 08-01-2018

Niet content

Geschreven voor: Dyson v6 Cord-Free Extra

Ik heb deze 1 jaar geleden gekocht en ik ben zeer ontevreden over de kwaliteit van de zuigkracht, ik het begin ging dat maar krotere stukken dan een kruimel krijgt hij niet binnen...
Dyson Benelux 10-01-2018

Beste Steffie,

Dank uw review.

Zoals u beschrijft lijkt er mogelijk een probleem te kunnen zijn met de motor.

Rona 13-12-2017

super handig met huisdieren

Geschreven voor: Dyson v6 Cord-Free Extra

Wat ben ik ontzettend blij met deze stofzuiger!!
Hij heeft voldoende zuigkracht.
Als ik thuis kom van mijn werk pak ik eerst de stofzuiger om even de hondenharen op te zuigen.
Ik heb 3 hondjes lopen, dus er liggen dan wel wat haren.
Doordat je hem niet uit de kast hoef te halen, en geen stekker in het stopcontact hoef te steken ,heb je binnen dezelfde tijd, de haren opgezogen!!! Ideale uitvinding.Over de houdbaarheid van de accu kan ik nog niets zeggen omdat ik hem nog maar een paar maanden heb.

Pluspunten

• geen snoer
  • zeer makkelijk te legen
  • voldoende zuigkracht

Minpunten

• prijs

O. Wiersma 28-11-2017

Veredelde Kruimel dief

Geschreven voor: Dyson v6 Cord-Free Extra

Het product valt erg tegen. De zuigkracht is na 6 maanden niet meer dan een veredelde kruimeldief.
Voor het geld dat wij hebben betaald zou ik toch aanraden een consevatieve stofzuiger te nemen met snoer.
Styling is mooi, maar erg veel geld voor een wat voor ons een miskoop blijkt.

Pluspunten

• Styling

Minpunten

• Zuigkracht
Dyson Benelux 01-12-2017

Beste Wiersma,

Dank uw review. Op het toestel zit 2 jaar garantie. De garantie is geldig op alle onderdelen behalve de filter.
Zoals u beschrijft lijkt er een probleem te zijn met de motor of de accu.

De snoerloze stofzuigers beschikken over minder zuigkracht, aangezien de motor kleiner is. Het toestel beschikt wel over een Max-stand.

Dyson

Dyson V6 cordfreeextra 09-11-2017

Dyson V6 gekocht maar niet aan te melden vg6eujgv0706a

Geschreven voor: Dyson v6 Cord-Free Extra

Niet aan te melden gebeld 15 aan telefoon gehangen maar niet geholpen wat nu te doen Krijg hè m niet aangemeld gekocht 7-11-2017 bij bcc in bergen op zoom p

Pluspunten

• Zuigt alle kattenharen op

Minpunten

• Zuigt het kleed op
  • Zuigkracht niet te regelen
Officiele reactie van Dyson 15-11-2017

Beste,

Dank voor uw bericht. Vervelend dat u aan de telefoon niet naar tevredenheid bent geholpen.
Graag willen we het toestel voor u registreren voor de garantie.
Zou u in een email naar help@dyson.nl de volgende gegevens kunnen mailen; uw naam, adres en postcode, e-mailadres, telefoonnummer, het serienummer van de machine en aankoopdatum.
We helpen u dan graag verder.

Groeten,