Dyson DC43H Animalpro

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC43H Animalpro op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Geen 28-11-2017

(Te) snel kapot

Geschreven voor: Dyson DC43H Animalpro

In eerste instantie leek het een perfecte machine voor het dagelijks gebruik en stofzuigen van de bank. Maar sindskort laadt de machine niet meer op, in eerste instantie een nieuwe lader gekocht. Hier lag het niet aan want het lampje brandt hooguit 1 min, zuigt niet langer dan een paar sec, als je dit wilt verlengen moet de lader er steeds handmatig uitgehaald worden en weer opnieuw opladen. Op internet lees je dat er zeer veel dezelfde klachten bestaand. Moet knopje ingedrukt houden, geen aan/uit knopje

Pluspunten

• Het eerste jaar een prima product

Minpunten

• Zeer zeer korte levensduur
  • geen aan/uit knopje

Duur en slecht apparaat 28-12-2016

slecht apparaat

Geschreven voor: Dyson DC43H Animalpro

Waardeloos apparaat veel te duur en de accu is omdehaverklap leeg nooit kopen groot en lomp neemt veel ruimte in als hij opgehangen word van de aankoop tot nu nooit aan de verwachting voldaan.

Officiele reactie van Dyson 29-12-2016

Beste,

Wat jammer te horen dat u niet tevreden bent over de levensduur van de batterij.
Het is zo dat er 3 modussen zijn:
-Met de Max-knop: 6-7 minuten.
-In normale modus met gemotoriseerde vloerzuigmond: 16-17 minuten.
-In normale modus zonder gemotoriseerde vloerzuigmond 20 minuten.

Indien u uw toestel minder lang kunt gebruiken is het raadzaam om contact op te nemen met onze Helpdesk aangezien dit op een problem met de batterij kan wijzen. Als dit zo is kijken we graag hoe we u verder kunnen helpen. Onze Helpdesk is bereikbaar op de gratis nummers 0800 0206 203 (NL) en 0800 392 08 (BE).

Met vriendelijke groeten,
Dyson Benelux

putty1 23-01-2015
Geschreven voor: Dyson DC43H Animalpro

Wat een troep, ik had hem nooit moeten kopen want de accu is binnen de kortste keren kapot en dan kost het veel geld. Op marktplaats staan er veel meer te koop met een kapotte accu, allemaal hetzelfde probleem en al na korte tijd. Dus gewoon een prulding wat veel en veel te duur is want het is niks anders dan een motortje en een flutaccu met een hoopje plastic.

Officiele reactie van Dyson 26-01-2015

Geachte heer/mevrouw,
Op de kruimelzuigers van Dyson zit 2 jaar garantie. We raden u dus aan contact op te nemen met onze helpdesk via 020 521 9798 of helpdesk.benelux@dyson.com. Met vriendelijke groet,
Dyson

daddio69 05-08-2014
Geschreven voor: Dyson DC43H Animalpro

hallo dit product is een zo goed als een volwassen stofzuiger goede zuigkracht en zelfs nog een turbo stand, het enige nadeel als je al van een nadeel kan spreken dan is het jammer dat men de aanstand niet kan vast zetten.
verder heeft dit apparaat een grote wow factor veel zuig plezier en snel weer opgeladen en met de bijgeleverde wagen lader kan men toch verder.
m.v.g. Marcel Scholten

Hilal60 30-07-2014
Geschreven voor: Dyson DC43H Animalpro

Ik ben onlangs vader geworden van een hele lieve kleine jongetje. Maar omdat hij enorm veel tijd en aandacht vereist hebben we heel vaak geen of weinig tijd voor onder andere het schoonmaken.
Met de Dyson DC43h heb je de mogelijkheid zoals bij de meeste merken om ff snel het een en het ander op te kunnen zuigen. Enkel maakt de Dyson DC43h op 3 punten toch echt een verschil ten opzichte van de rest. Het eerste punt is dat de mondstuk met haartjes voor gevoelige meubels er al aan gemonteerd is zodat je hier nooit meer naar hoeft te gaan zoeken. Super ideaal voor mij als man zijnde. Het tweede punt is dat er veel meer opslag capaciteit in zit waardoor je dit niet om de haverklap hoeft te legen. En als derde punt zuigt dit product veel harder dan mijn vorige kruimeldieven. Al met al zie ik enkel voordelen in de Dyson DC43h

wmtbrouw 18-07-2014
Geschreven voor: Dyson DC43H Animalpro

Ik ben zeer tevreden over de Dyson DC 43 H kruimelzuiger. Hij is eenvoudig in gebruik en heeft een goede overzichtelijke handleiding. De zuigkracht doet niet onder voor een gewone stofzuiger, maar bij ononderbroken ingedrukt houden van de aan-knop, stopt hij er snel mee. Dus echt alleen voor kleine klusjes gebruiken. Jammer dat je hem niet kunt ophangen, want hij is vrij groot om gemakkelijk op te kunnen bergen.

bb990 17-07-2014
Geschreven voor: Dyson DC43H Animalpro

Wij zijn erg tevreden over de dyson kruimeldief, met de power stand en de meedraainde borstel maakt hij mijn bank beter schoon dan mijn eigen stofzuiger.
het legen van de kruimeldief gaat in een handomdraai.
het enige wat me tegen valt van het product is dat je de knop ingedrukt moet houden en niet vast kan klikken, dus als je de knop per ongelijk los laat stopt het apparaat ermee.
daarbij moet je de borstel uit het mondstuk verwijderen met een muntje en dit is erg schadegevoelig.

loekpits 09-07-2014
Geschreven voor: Dyson DC43H Animalpro

apperaat is volledig naar wens, echter is het enige min puntje dat je het knopje ingedrukt moet houden

jolie50 08-07-2014
Geschreven voor: Dyson DC43H Animalpro

ruim een maand deze dyson in gebruik. Ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden mee ben. de zuigkracht is voor zo een klein appartaat erg sterk en hij is handig in gebruik en makkelijk schoon te maken. Mocht je hem willen kopen dan zou ik hem zeker kopen. Je krijgt echt waar voor je geld.

eboblokzijl 05-07-2014
Geschreven voor: Dyson DC43H Animalpro

Ik was op zoek naar een handige kruimelzuiger voor erbij met name in de periode dat mijn kat ontzettend onthaard. Heb 'm gevonden. Deze Dyson zuigt in een wip alle haren uit de kat haar mandje en ook de de vensterbank is vlot van overtollige haren verschoont. De bijgeleverde extra accessoires zijn ook erg handig. Voor erbij een zeer handige zuiger.

daniellep123 03-07-2014
Geschreven voor: Dyson DC43H Animalpro

Deze dyson kruimeldief is makkelijk in het gebruik. Hij komt goed in alle hoeken en gaten en je kunt snel de kleine klusjes klaren. De zuigkracht is prima in orde. De haren van de kat verdwijnen met gemak van de kussens en van de krabpaal waar de kat een nest op heeft gecreëerd. Door de verschillende opzet stukken is het makkelijk om hem aan te passen op verschillende mogelijkheden. Van vloerkleed, hoekje tot meubel alles is snel gedaan.

Wat ik zelf ietsje minder vind is de accuduur. Die gaat niet giga lang mee. Maar al met al een topding.

Ik word er vrolijk van en gebruik hem vaak!

Anoukanoukanouk 02-07-2014
Geschreven voor: Dyson DC43H Animalpro

De Dyson kruimeldief ziet er mooi uit.
Hij zuigt goed en je komt meestal gemakkelijk overal bij door de verschillende opzetstukken.
Hij is alleen iets te groot om in kleine hoekjes te komen.
Hij is goed te bedienen. Handleiding is duidelijk.
Minpuntje: je moet de aanknop ingedrukt houden tijdens het gebruik.

Achillesss 01-07-2014
Geschreven voor: Dyson DC43H Animalpro

Goede kruimelzuiger, met veel kracht! Is erg handig voor het dagelijks gebruik om zo alle kleine dingen snel schoon te maken. Met de meegeleverde opzetstukken kun je ook nog eens op veel verschillende oppervlakten zuigen. Vooral de bewegende opzetborstel is erg handig voor onze bank, die we nu bijna dagelijks daarmee schoonmaken. Het apparaat ligt goed in de hand, is makkelijk in gebruik, en makkelijk te legen. Opladen gaat razendsnel!

nugget01 28-06-2014
Geschreven voor: Dyson DC43H Animalpro

Het apparaat is een stuk kleiner dan de vorige, maar heeft daarin tegen een grotere zuigkracht is een stuk lichter en de accu gaat een stuk langer mee. Prima kruimelzuiger.

FleurN 27-06-2014
Geschreven voor: Dyson DC43H Animalpro

Ben er erg blij mee, super zuigkracht. Enig minpuntje is dat ik niet weet hoe ik hem op zal hangen tijdens het opladen.