Thomson WHP3311W wit - Reviews

Kleuren
wit
Soort
koptelefoon (op oor)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Thomson WHP3311W wit op Kieskeurig.nl.

George M. 18-10-2017

Vervelende squelch functie

Geschreven voor: Thomson WHP3311W wit

Heb de zwarte Thomson Whp3311Bk 868 mhz. Op zich is het geluid van deze hoofdtelefoon prima. Maar het apparaat heeft een soort "squelch" functie die ervoor zorgt dat ruis en brom onderdrukt worden wanneer er geen audio signaal is. Als het geluid in 1 keer stil valt merk je daar niet zoveel van. Maar op het moment dat het geluid (langzaam) zacht wordt, ga je je vreselijk irriteren aan de ruis- en bromgeluiden. Het apparaat is daardoor eigenlijk niet geschikt om aan een TV te koppelen, omdat tussen de spraakmomenten telkens dat storingsgeluid terugkomt. Naast deze Thomson heb ik ook nog een Sony MDR-RF811RK hoofdtelefoon, die een (vrijwel) storingsvrij signaal geeft, maar waarvan ik de hoofdtelefoon zelf niet lekker vind zitten (Elastieke band, te grote oorschelpen). En nu komt het gekke. . . De Thomson Whp3311 werkt prima op de zender van Sony MDR-RF811RK (?!?). Geen last meer van storings- en bromgeluiden, prima geluid(!). Thomson R & D, kijk naar de Sony MDR-RF811RK zender en verbeter je product.

Pluspunten

• Zit lekker
  • Laadstation

Minpunten

• Te veel storingsgeluiden