Bosch Serie 6 PVQ775FC5E - Reviews

inductie
Plaatsing
inbouw
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 PVQ775FC5E op Kieskeurig.nl.

Vero 18-08-2020

Grandioos

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVQ775FC5E

Eenvoudig in gebruik, reageert snel en mooi design. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

JanvB 13-05-2020

Fijne kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVQ775FC5E

Fijne, makkelijk te bedienen kookplaat. De omschakeling van gas naar inductie is vrijwel vlekkeloos verlopen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Pierre 26-02-2020

Zo blij dat ik eindelijk overstag ben gegaan.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVQ775FC5E

Echt een top product, koken geeft zo veel meer plezier en het schoon maken is een verademing tegen over gas.
Enige waar ik spijt van heb is dat ik al lang geleden een inductie had moeten kopen ik kan het dan ook iedereen aanraden.

Meteen diverse pannen van Demeyre gekocht niet goedkoop maar kan ik iedereen aanraden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

piet 11-05-2019

inductie kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVQ775FC5E

altijd op gas gekookt ook met een bosch maar nu overgestapt naar inductie van bosch dat was even wennen maar het werkt geweldig goed probleemloos en heel gemakkelijk in gebruik
een aanrader veel minder gasgebruik en stroom is goedkoper

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • makkelijk schoonhouden
  • koelt meteen af na gebruik

Minpunten

Kees 30-01-2019

Mooie strakke kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVQ775FC5E

Wij hadden al jarenlang een Bosch inductiekookplaat in gebruik. Daar is helaas een hard voorwerp op gevallen. Gevolg een barst in de glazen plaat. Bij de zoektocht naar een nieuwe vervangende kookplaat is deze het geworden. We zijn blij met de nieuwe functies, zoals de mogelijkheid tot het combineren van de kookzones. De pannen passen overal op deze mooie inductieplaat. De Perfect Fry-zone moeten we nog uitproberen, daarvoor is een speciale pan met ingebouwde scensor nodig.
Voor ons is deze plaat letterlijk 'Een geluk bij een ongeluk'.