De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AKI680ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Nurten 04-04-2024

Geweldig

Geschreven voor: ETNA AKI680ZT

Ik vindt het een geweldig kookplaat, de mijne is met afzuiging erin en vooral dat je het kan instellen met automatische afzuig dan kan de plaat het afzuiging de kracht zelf regelen.

Pluspunten

• Snel
  • Kookpitten goeie maten
  • Verwarmt alleen de gedeelte van pan
  • Mooi kookplaat

Minpunten

• Filter voor afzuiging zelf kopen

webcare-7 05-04-2024

Beste Nurten,

Wow, je noemt je nieuwe kookplaat geweldig! 🤩

Het doet ons goed te lezen dat je zo tevreden bent over de mogelijkheden en werking van de afzuiging en kookzones. We willen je bedanken voor jouw mooie beoordeling en wensen je heel veel kookplezier toe!

Suzan

k************@h********** 14-03-2024
Geschreven voor: ETNA AKI680ZT

Product wordt niet compleet geleverd, daarna is er geen fatsoenlijke klanten service om het probleem op te lossen
webcare-7 14-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Vervelend om te lezen dat de inductiekookplaat met afzuiging niet compleet is geleverd. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan je contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen sturen naar webcare@atagbenelux.com?

Bram 10-03-2024

Mattig tevreden

Geschreven voor: ETNA AKI680ZT

Het is een goed product, alleen achteraf merk je wel het verschil qua afzuiging als je dit product vergelijkt met een Bora kookplaat. Je merkt gewoon dat de afzuiging minder sterk is.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Fijn systeem

Minpunten

• Kracht van de afzuiging

webcare-7 11-03-2024

Beste Bram,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat je tevreden met deze inductiekookplaat met afzuiging.
We wensen je nog veel kook- en bakplezier

v*******@u********* 23-12-2023
Geschreven voor: ETNA AKI680ZT

Bediening en gebruik van de kookplaat is makkelijk. Enige nadeel is dat de centrale afzuiging veel lawaai maakt
webcare-7 28-12-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat de kookplaat goed bevalt. Jammer dat de afzuiging niet bevalt, mochten je hierover vragen hebben kan je ons altijd bellen op 088-8821803.
We wensen je nog veel plezier met je aankoop.

b*************@h********** 05-12-2023

Geweldig!

Geschreven voor: ETNA AKI680ZT

Een prachtige kookplaat die doet wat hij belooft. Zuigt goed af! Hierbij is het ook nog een prachtige toevoeging voor het oog.
Super blij mee in onze nieuwe keuken.
webcare-7 28-12-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het gebruik van de kookplaat en de afzuiging.
We wensen je nog veel kookplezier!