De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EP7A6QC20N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Monique 16-03-2022

Niet mijn Apparaat

Geschreven voor: Siemens EP7A6QC20N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Slecht schoon te houden, het glas blijft vettig. Zodra er geen lamp op schijnt is het prima.

H. Ewalts 28-10-2021

Meer van voorgesteld

Geschreven voor: Siemens EP7A6QC20N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat ziet er gelikt uit.
Glasplaat blinkt als een spiegel, alleen verschrikkelijk moeilijk schoonmaken zonder strepen.
De branders zijn, ondanks de geadviseerde schoonmaakgel niet schoon te krijgen. Vlekken blijven bestaan.
Jammer genoeg van fabriekswege een storing in de ontstekeing. Kabeltje knel gezeten waardoor kortsluiting ontstond en deze niet vonkte om het gas te ontsteken.
Compliment: voor de snelle service om het euvel te herstellen. Doet het nu perfect.
De vele standen van de branders zijn erg fijn in het gebruik.
Voor het bestellen van het apparaat was het verstandig geweest om het fysiek te zien en niet van een foto de aankoop te doen.
Verder functioneert het apparaat prima.

Hakki 19-07-2021

Heel moelijk om schoon te maken

Geschreven voor: Siemens EP7A6QC20N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Als ik nog een keer zou kiezen, dan had ik een RVS gasplaat of een inductieplaat gekocht. Mijn eerste teleurstelling van Siemens apparaten!

Samantha 30-09-2019

Lekker groot

Geschreven voor: Siemens EP7A6QC20N

Lekker koken op gas. Maar groot genoeg om meerdere grote pannen tegelijkertijd op het vuur te hebben staan. Dat lukt echt goed met deze gas-op-glas kookplaat. Makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Losse gietijzers
  • Veel grote pannen kunnen tegelijk gebruikt worden

Angela 10-01-2017

Mooi design, makkelijk in onderhoud

Geschreven voor: Siemens EP7A6QC20N

Deze kookplaat nu een paar dagen in ons bezit, in eerste instantie gevallen voor het mooie design. Dat dit ook toegevoegde waarde heeft voor het gebruiksgemak en het schoonmaken is een groot pluspunt, je haalt de pannendragers van de plaat en reinigt het met een doekje. Simpele bediening en veel kookplezier!

Pluspunten

• Gebruiksgemak