De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EU631FEB2E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Hans 27-03-2022

Voordat hij werkte koste het veel tijd

Geschreven voor: Siemens EU631FEB2E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In eerste instantie werkte de plaat in zijn geheel niet. Monteur van Siemens heeft hem gerepareerd. Daarna is hij binnen een week er weer mee gestopt daarna weer gerepareerd door Siemens Meerdere pitten in de boosterstand werkt niet Service van Siemens is top

Iris 13-03-2022

Heerlijk om mee te koken

Geschreven voor: Siemens EU631FEB2E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ideaal om mee te koken, en lekker makkelijk om schoon te houden

oscaryangguoji@gmail.com 28-01-2022

Tot nu toe (een maand) prima ervaring

Geschreven voor: Siemens EU631FEB2E

Werkt goed naar behoren! Mooie functies als het testen van pannen of ze goed op kunnen warmen door de kookplaat en het aangeven van de aantal watt die je hebt gebruikt voor de kooksessie. Enige minpuntje is dat er makkelijk krassen op kunnen komen, maar voor de rest een fantastisch product!

Pluspunten

• Goede functies
  • Warmt snel op

Minpunten

• makkelijk krassen

h**s@g**l.com 07-12-2021

Kookplaat is kapot en blijft kapot na bezoekmonteur

Geschreven voor: Siemens EU631FEB2E

Het product is geleverd maar werkt sinds eerste gebruik niet goed Bij gebruik van meerdere pitten krijg je 4 x E Monteur is geweest en heeft anders aangesloten, getest en hij werkte goed Daarna bij het eerste gebruik weer zelfde foutmelding Door drukte moeten we weer wachten op monteur Dus les is laat monteur of installateur niet weggaan zonder uitgebreid te testen Laat men rustig wachten totdat je uitgebreid getest hebt Zou mi toch niet nodig moeten zijn

Update 7-12-2021:
Er is weer een monteur van Siemens langs geweest Nu zat er weer een losse draad in Deze is weer aangesloten. We gaan de kookplaat nu voor de eerste maal gebruiken na weken omdat er steeds ellende was

Minpunten

• Werkt niet

Henny 21-05-2021

Inductiekookplaat

Geschreven voor: Siemens EU631FEB2E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldige inductiekookplaat om op te koken af bakken, en die simpel is te bedienen er mooi uitziet en eenvoudig is schoon te maken

Sarwan 12-07-2020

Werkt perfect

Geschreven voor: Siemens EU631FEB2E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] werkt conform verwachting en je maaltijd is binnen de kortste tijd gaar

Sarwan 23-05-2020

Goed apparatuur met voldoende kookkracht

Geschreven voor: Siemens EU631FEB2E

De extra booster van dit apparaat maakt mijn kookwens helemaal compleet. Is zelfs sneller dan koken op gas

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Eten wordt snel gaar dankzij de extra booster

Tamar 20-04-2020

Fantastische koken!

Geschreven voor: Siemens EU631FEB2E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijke plaat, lekker ruim uit elkaar. Ideaal die boost knop! En een timer op de plaat.... Wat een vooruitgang met mijn vorige.......

Jac42 21-12-2019

Let op

Geschreven voor: Siemens EU631FEB2E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is op zich een goede inductiekookplaat die doet waarvoor hij is ontworpen. Echter ... let op; Deze kookplaat heeft een te lage aansluitwaarde en is daardoor niet in staat om alle 4 de inductiezones gelijktijdig van voldoende stroom te voorzien. Daardoor gaat hij, met een vervelend geluid, de stroom wisselend over de inductiezones verdelen. Als ik dat vooraf had geweten, zou ik een andere kookplaat hebben aangeschaft. Eigenlijk ook wel een misser van de keukenadviseur die mij daarop had moeten wijzen.

Anoniem 27-11-2019

kookplaat

Geschreven voor: Siemens EU631FEB2E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] vind dat er veel lawaai maakt en met de boots aan gaat alles eerst uit
duurt dan lang voor het verder gaat

Anoniem 20-05-2019

Zeer tevreden!

Geschreven voor: Siemens EU631FEB2E

Een verademing na een aantal jaren keramisch koken. Snel warm, makkelijk in onderhoud. Ingebouwde timer is heel erg handig!

Willems 08-05-2019

Werkt prima, wel veel geluid(en)

Geschreven voor: Siemens EU631FEB2E

Qua bediening en gemak zijn we zeer tevreden over deze kookplaat. Wat wel goed is om te weten is dat het om een één fase kookplaat gaat. Zet je drie pitten vol aan, dan hoor je hard getik, omdat de kookplaats de stroom moet verdelen. De kookplaat kan ook wat zoemen bij het gebruik van de alleen de kleine pit. Verder kookt de plaat geweldig, al overwegen we nu toch om een wat duurdere variant te nemen om van dat tikkende geluid verlost te zijn.

Ria60 16-11-2018

Top kookplaat

Geschreven voor: Siemens EU631FEB2E

Als je een elektrische kookplaat gewent bent is het koken op een inductie kookplaat even wennen.Maar na een paar weken willen wij niet anders meer.

Eline 13-11-2018

kookplaat

Geschreven voor: Siemens EU631FEB2E

fijne inductieplaat, genoeg ruimte voor 4 grote pannen en genoeg capaciteit voor 4 pannen. kookt erg prettig en is gemakkelijk schoon te maken

Pluspunten

• snel warm en snel weer afgekoeld

Minpunten

• moest zelf aangesloten worden

Gert 15-10-2018

Strak design

Geschreven voor: Siemens EU631FEB2E

Wij gebruiken deze inductieplaat nu een aantal weken. Hij werkt supergoed en is handig in gebruik. Door de slider is het makkelijk de sterkte in te stellen. Door het ruime design makkelijk 4 pannen tegelijk te plaatsen.

• mooi ruime opzet

André Smit 14-01-2018

Top kwaliteit

Geschreven voor: Siemens EU631FEB2E

Op 22 December, begaf na 17(!) jaar mijn oude Siemens Inductie kookplaat het. Zoals onze lokale verkoper het mij vertelde kon de timing niet slechter want tussen kerst en oud en nieuw word er door Siemens niet geleverd. Ik kon kiezen tussen goedkopere merken die wel met de feestdagen kookplaten leverden maar ik koos ervoor te wachten tot Siemens de door mij gekozen plaat ging leveren. Ik ben vrijgezel en gelukkig kon ik bij familie terecht om te eten. Meteen op 3 Januari kwam iemand mijn nieuwe aankoop installeren en deze kookplaat was vele keren sneller dan mijn vorige, ik heb weinig geduld om te koken maar met deze kookplaat is mijn eten veel sneller klaar dan mijn vorige. Ik hoop dat deze ook zo lang meegaat!

jpvermeulen 17-12-2017

Prettige inductiekookplaat

Geschreven voor: Siemens EU631FEB2E

De inductiekookplaat nu twee weken in gebruik. Voorheen keramisch gekookt, maar nu zeer enthousiast over inductie koken. Wat een verschil! Veel directer koken.

Wat wel opvalt is dat inductie koken niet stil is. Een hoge fluittoon bij het koken onder hoog vermogen is best even wennen. Dit kan aan de pannen liggen, maar het heeft mijns inziens ook te maken met de (magnetische) techniek dat erachter zit. Ook schakeld de plaat erg vaak als de pannen op een laag vermogen staan voor warm houden. Dit geeft een zacht klik geluid. Dat was echter ook bij onze keramische kookplaat, maar de schakelde wel een stuk minder vaak aan/uit. Ik ben erg benieuwd naar de duurzaamheid van een inductiekookplaat ivm de gebruikte techniek.

Kookplaat is eenvoudig te bedien. De instelbare kookwekker per pid is erg handig. Ook een leuke functie is het inzien van het stroomverbruik na het gebruik. Geeft meer inzicht wat het koken kost.

H.Derksen 13-12-2016

Was wennen op inductie ,maar een prima kookplaat

Geschreven voor: Siemens EU631FEB2E

Prima kookplaat,moest even wennen,prijs prima,mooie vormgeving,
aanrader voor andere klanten,zeer te vreden over de installateur .