Siemens EU631FEB2E - Reviews

Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw
Aansluitwaarde

Eline 13-11-2018

kookplaat

fijne inductieplaat, genoeg ruimte voor 4 grote pannen en genoeg capaciteit voor 4 pannen. kookt erg prettig en is gemakkelijk schoon te maken

Pluspunten

• snel warm en snel weer afgekoeld

Minpunten

• moest zelf aangesloten worden

Gert 15-10-2018

Strak design

Wij gebruiken deze inductieplaat nu een aantal weken. Hij werkt supergoed en is handig in gebruik. Door de slider is het makkelijk de sterkte in te stellen. Door het ruime design makkelijk 4 pannen tegelijk te plaatsen.

Pluspunten

• mooi ruime opzet

André Smit 14-01-2018

Top kwaliteit

Op 22 December, begaf na 17(!) jaar mijn oude Siemens Inductie kookplaat het. Zoals onze lokale verkoper het mij vertelde kon de timing niet slechter want tussen kerst en oud en nieuw word er door Siemens niet geleverd. Ik kon kiezen tussen goedkopere merken die wel met de feestdagen kookplaten leverden maar ik koos ervoor te wachten tot Siemens de door mij gekozen plaat ging leveren. Ik ben vrijgezel en gelukkig kon ik bij familie terecht om te eten. Meteen op 3 Januari kwam iemand mijn nieuwe aankoop installeren en deze kookplaat was vele keren sneller dan mijn vorige, ik heb weinig geduld om te koken maar met deze kookplaat is mijn eten veel sneller klaar dan mijn vorige. Ik hoop dat deze ook zo lang meegaat!
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

jpvermeulen 17-12-2017

Prettige inductiekookplaat

De inductiekookplaat nu twee weken in gebruik. Voorheen keramisch gekookt, maar nu zeer enthousiast over inductie koken. Wat een verschil! Veel directer koken.

Wat wel opvalt is dat inductie koken niet stil is. Een hoge fluittoon bij het koken onder hoog vermogen is best even wennen. Dit kan aan de pannen liggen, maar het heeft mijns inziens ook te maken met de (magnetische) techniek dat erachter zit. Ook schakeld de plaat erg vaak als de pannen op een laag vermogen staan voor warm houden. Dit geeft een zacht klik geluid. Dat was echter ook bij onze keramische kookplaat, maar de schakelde wel een stuk minder vaak aan/uit. Ik ben erg benieuwd naar de duurzaamheid van een inductiekookplaat ivm de gebruikte techniek.

Kookplaat is eenvoudig te bedien. De instelbare kookwekker per pid is erg handig. Ook een leuke functie is het inzien van het stroomverbruik na het gebruik. Geeft meer inzicht wat het koken kost.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

H.Derksen 13-12-2016

Was wennen op inductie ,maar een prima kookplaat

Prima kookplaat,moest even wennen,prijs prima,mooie vormgeving,
aanrader voor andere klanten,zeer te vreden over de installateur .