Siemens EH651BEB1E - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 21 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EH651BEB1E op Kieskeurig.nl.

akin 12-10-2018

geen logica, niet gebruikelijk

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

Qua design is perfect maar tijdens koken is een ellende.
Ik zal proberen zo goed mogelijk te omschrijven:

Tijdens het koken met 1 of meer pannen, wil je bijvoorbeeld 1 uitzetten. Dan moet je als een gek gaan drukken tot stand nul. dus je kan niet in een keer uit zetten maar van 9 bijvoorbeeld tot nul druk druk druk drukken, wat een ellende. ze hebben zeker niet er over na gedacht.

Siemens heeft op zich wel goed kwaliteit maar dit is me echt zwaar tegen gevallen. verkopers hebben er niets over gezegd bij Piet Klerx. Heb 14.000 aan keuken betaald maar kook plaat is een afknapper.

José Vissers 16-11-2018

Mooi product, ziet er goed uit

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

Wilde inductie plaat,i.p.v. keramische plaat omdat het sneller warm is, en gelijk uit is, als je pan eraf haalt, wat veiliger is, nu ik ouder word.

Pluspunten

• Werkt super snel

Minpunten

• Geen minpunt.

M. van Aalst 29-12-2016

Koeldiepvriescombinatie

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

Goede prijs/kwaliteitverhouding. Op tijd geleverd. Hopelijk hebben we er veel plezier van. Daar kunnen we nog niet over oordelen. 2 Apparaten van Siemens gekocht in 1 week.

rvrv 04-09-2017

prima

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

Prima plaat, alleen is de bediening niet handig. De kookzones hebben geen 'eigen' temperatuurinstelling, dit verloopt via een algemene knop in het midden. Ik vind het heel onhandig dat je steeds moet wisselen van kookzone als je temperatuur wilt aanpassen.

Peter 30-12-2016

Prima combinatie met Siemens HM836GPS1

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

Op zoek naar een nieuwe energiezuinigere kookplaat gekozen voor een inductieplaat wederom van Siemens. Deze past exact bij bijgekochte de combie oven HM836GPS1 en is makkelijk aan te sluiten.
Strak design, makkelijke bediening en goede kwaliteit. De vorige kookplaat hebben we wel 23 jaar gehad en was nog niet uitgekookt. Waren blij met de goede service van Siemens; ooit namelijk een keer een onderdeel defect gehad en deze kon makkelijk bijbesteld en gemonteerd worden.

Pluspunten

• Strak design
  • Makkelijke bediening
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Zelf snoer monteren
  • Pirilex stekker niet meegeleverd

Piet 21-06-2021

duidelijk scherm

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

Goede inductieplaat en simpele bediening.
Super snel en gemakkelijk schoon te houden.
Geruisloos en plaat is heel snel weer afgekoeld

Pluspunten

• makkelijke bediening

Anoniem 28-04-2021

Nooit meer iets anders

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Was wel even wennen aan dit apparaat .Het kookpunt is snel bereikt en alles is veel eerder gaar ,dus veel minder electrischiteit verbruik

Nopp 19-11-2020

Zo vanzelfsprekend

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Van gas naar inductie, top plaat makkelijk schoon , veilig en snel

Marian 15-10-2020

Ideale inductiekookplaat

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijke bediening, mooi afgewerkt, snel warm

Anne 16-05-2020

matig tevreden

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De kookplaat werkt op zich goed. Onhandig is het dat er geen automatische zone-herkenning is. Nu moet je eerst aangeven welke kookzone je hoger of lager wilt zetten. Erg onhandig. Als je de plaat schoonmaakt geeft hij een irritante harde pieptoon. Tijdens het koken wordt het paneel vet/vuil en dan zijn de tekens van het bedienignspaneel niet goed meer zichtbaar.

Andre 28-04-2020

Blij mee

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima kooktoestel. Hadden we eerder moeten doen.

Van gas naar inductie 24-04-2020

Geweldig.

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super blij met mijn 1e inductiekookplaat. Altijd op gas gekookt maar zou nu niet anders meer willen. Totaal geen spijt van deze overstap.

Loesje 02-04-2020

fijne kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

Fijne kookplaat en makkelijk te bedienen. Jammer is alleen dat niet meerdere pitten tegelijk op booster kunnen maar dit heeft vast een reden, verder zeer tevreden met deze kookplaat!

Kees 13-03-2020

subliem

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een waanzinnigfijne kookplaat waarbij vooral de turbo knop adembenemende resultaten oplevert. Nooit geweten dat inductiekoken zo heerlijk is.. Hadden dit veel eerder moeten doen.

inductie kookplaat iQ 100 19-01-2020

Prima, het is even wennen na gas.

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik zou de piep graag zachter willen hebben maar ik kom er niet achter dit te veranderen.
De ingebouwde kookwekker is ideaal
Mijn stevige inductie pannen trillen soms wat irritant is.

Jeff 09-01-2020

Mooie kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn in gebruik werkt erg goed en brand niet aan de plaat vast. Wel erg gevoelig je kan er niets opleggen of hij gaat piepen

koen 17-12-2019

mooi eenvoudig

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] mooi eenvoudige inductie kookplaat. werk prima had eerst gas dit werk vele malen sneller. makkelijk schoon te maken

Dennis 15-12-2019

Perfect

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Lekker snel warm en makkelijk schoon te houden. Ideaal en vervangt zeker het gastoestel.

josef 30-11-2019

mooie plaat

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie inductieplaat.
werkt goed en snel
Even wennen dat wel.
Alleen als er iets op de bediening komt dan piept hij al snel.
Zeer tevreden.

Anoniem 12-07-2019

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens EH651BEB1E

Na altijd op gas te hebben gekookt is het inductie koken een echte verrijking veel eerder moeten doen