De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KI680ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

t**a@g**l.com 21-07-2022

Wij hebben toen onze Etna kookplaat gekocht en werkt subliem,ik kan er geen woorden voor vinden en sta versteld wat mijn kookplaat allemaal kan boven verwachting voor iedereen die hem bekijkt aanraakt en er even mee speelt

Pluspunten

• Zeer Gemakkelijk in de bediening
  • Een veelheid aan keuzes
  • Prachtig in uitvoering
  • Een kind kan de was doen

Minpunten

• Gëen

Officiele reactie van Atag 22-07-2022

Beste heer / mevrouw,

een leuke review met een topscore, bedankt hiervoor!
Leuk om te lezen dat u, na een tijd gebruik, nog altijd zo blij bent met uw aankoop.
Ook het mooie design en gebruiksgemak bevallen jou goed, fijn!

Wij wensen je nog heel veel kookplezier!

Ellen

Lucas 16-06-2022

Uitstekende klantenserviceafdeling

Geschreven voor: ETNA KI680ZT

Pas een paar dagen in bezit en lijkt aan de wensen te voldoen.

Service meer dan uitstekend!
Kregen na aansluiten foutmelding F5.
Telefonisch contact met Etna gehad met als tip de aannemer te laten kijken of hij in de meterkast e.e.a. goed had aangesloten, nl. 2 fasen gecombineerde installatie op 1 aardlek.
Bleek inderdaad de oorzaak😀

Pluspunten

• Zeer (technisch) onderlegde helpdesk medewerker

Officiele reactie van Atag 17-06-2022

Beste Lucas,

Dank je wel voor deze review en de 10! Fijn om te lezen dat de foutcode is opgelost en je nu optimaal gebruik kunt maken van jouw inductiekookplaat.
We wensen je veel kookplezier toe.

Marijke

b**n@h**l.com 10-06-2022

Goede produkten voor een prima prijs.

Geschreven voor: ETNA KI680ZT

Ik heb meerdere produkten van etna en de prijs/ kwaliteitverhouding is dik in orde. Ook de bediening is gemakkelijk wat voor mij erg belangrijk is, super tevreden!

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen

Officiele reactie van Atag 13-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je voor deze review. Leuk om te lezen dat je meerdere apparaten van ETNA hebt en je hier tevreden mee bent. Dat is waar wij het allemaal voor doen.
We wensen je veel kookplezier toe.

Marijke

d**k@f**j.nl 06-05-2022

Geweldige kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI680ZT

Nu plm 4 maanden in gebruik en ik kan alleen masr zeggen dat het een geweldig apparaat is, makkelijk te gebruiken en zeer makkelijk schoon te houden!!!

16-01 2022
Razendsnelle inductie kookplaat met goed koppelbare zones en luxe uitstraling

Officiele reactie van Atag 09-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat u een aantal maanden gebruik nog steeds tevreden bent over de inductiekookplaat.
Wij wensen u nog vele jaren kookplezier toe.

Natascha 02-04-2022

Bevalt erg goed! Iedereen aan te raden.

Geschreven voor: ETNA KI680ZT

Super, service snel en duidelijk geleverd.
Mooie inductie kookplaat. Vooral omdat je het op fase 1 of 2 kan zetten.
Iedereen aan te raden.

Pluspunten

• Duidelijk beschrijving
  • Makkelijk in gebruik
  • Mooie kookplaat

Officiele reactie van Atag 04-04-2022

Beste Natascha,

Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de inductiekookplaat. Wij wensen je veel kookplezier toe!

Kim Webcareteam ETNA

j**a@u**l.nl 27-03-2022

Nog veel beter dan verwacht!

Geschreven voor: ETNA KI680ZT

In een nieuwe keuken horen nieuwe spullen. Tot ziens oude Atag gaskookplaat (jaren plezier van gehad) en hallo nieuwe inductiekookplaat. Ook maar even nieuwe pannen aangeschaft op aanraden van de verkoper. Van de week voor het eerst op de nieuwe plaat gekookt. Wat een belevenis. Pannen zijn sneller warm dan op gas en de snelheid waarmee het systeem reageert bij het "harder en zachter" zetten is fenomenaal. Dit hadden we niet verwacht. Ook het schoonmaken (vette vingers op de bedientoetsen zijn niet te voorkomen) is een peulenschil. Als we dan toch één heel klein puntje van kritiek mogen hebben, dan is dat dat de grootste pit achterop de kookplaat zit waardoor het (in onze keuken) lastig is om daar bijvoorbeeld een grote wok neer te zetten. Ik weet zeker dat dat niet opweegt tegen alle positiever ervaringen die we inmiddels hebben. Wij vinden het een absolute aanrader!

Pluspunten

• snelheid
  • bediengemak
  • makkelijk schoonmaken

Minpunten

• plaatsing grote pit

Officiele reactie van Atag 28-03-2022

Beste heer/mevrouw,
Dank u wel dat u moeite heeft genomen deze review te schrijven. Fijn zeg dat het koken op inductie zo goed bevalt; de snelheid en het bedieningsgemak. Wij wensen u veel kookplezier!
met vriendelijke groet,
Chantal Webcareteam ETNA

Lda 25-03-2022

Bevalt prima

Geschreven voor: ETNA KI680ZT

Waanzinnig apparaat, lekker zuinig en al je eten zijn snel klaar top apparaat

Pluspunten

• Zuinig
  • Snel klaar

Officiele reactie van Atag 28-03-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met de werking van de inductiekookplaat. Wij wensen u veel kookplezier toe.

g**e@k**t.nl 07-03-2022
Geschreven voor: ETNA KI680ZT

Ik vind het prijs-kwaliteitverhouding zeer goed en de service is ook goed ook per telefoon hoef je niet te wachten
G buve

Officiele reactie van Atag 08-03-2022

Beste heer/mevrouw,

Fijn om te lezen dat je niet alleen zo tevreden bent over de KI680ZT maar ook over onze service. Bedankt voor deze mooie feedback.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Gijsbert 19-02-2022

Bevalt erg goed, zeker een aanrader.

Geschreven voor: ETNA KI680ZT

Probleemloze installatie en ingebruikname. De inductiekookplaat reageert snel op de instellingen.

Pluspunten

• mooi design
  • snelle opwarming

Officiele reactie van Atag 21-02-2022

Beste Gijsbert,

Bedankt voor deze review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent de inductiekookplaat en de snelle opwarming hiervan.

Anthony 30-11-2021

Een must-have qua gebruik en design

Geschreven voor: ETNA KI680ZT

Design is heel mooi, eerder antraciet dan matzwart. Vuil poetst heel gemakkelijk weg. Het gemakkelijkst is de aanpasbare zone. Grote potten en pannen, tepanyaki, enz.

Pluspunten

• Aanpasbare kookzone
  • Boost-functie
  • Warmhoudfunctie
  • Ontdooi programma
  • Design !

Minpunten

• Snel vette vingers
  • Eerder antraciet dan matzwart

Officiele reactie van Atag 02-12-2021

Beste Anthony,
Dank u voor het schrijven van deze review. Wat fijn te lezen dat u het design erg mooi vindt en tevreden bent over de verschillende functies. Wij wensen u natuurlijk veel kookplezier!
Chantal Webcareteam ETNA

Erik 08-09-2021

Perfecte kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI680ZT

Zeer tevreden, de kookplaat stelt in geen enkel opzicht teleur.
Qua design en uitstraling past deze kookplaat erg goed in de keuken van deze tijd.
Op advies wel nieuwe pannen moeten aanschaffen maar daardoor werkt de plaat optimaal.
Daarnaast is deze plaat extra breed waardoor er veel ruimte is voor grote pannen.
Kortom, een perfecte keuze.

Pluspunten

• extra breed
  • prachtige uitstraling door mat zwart
  • veilig door luxe specificaties

Officiele reactie van Atag 09-09-2021

Beste Erik,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten.
We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook.

Veel kookplezier!

Groet Heidi
Webcareteam ETNA

EstherZL 13-06-2021

Handige functies, eenvoudig te bedienen

Geschreven voor: ETNA KI680ZT

Geweldige kookplaat! Fijn dat de zones zo ruim opgezet zijn en de toetsen reageren heel goed. Alle handige functies die je nodig hebt bij het koken zitten erop en door de turbo functie kookt het water super snel.
De bezorger was heel attent en kwam op tijd.
We zijn heel erg tevreden met deze aankoop!

Pluspunten

• Water kookt snel
  • Eenvoudige bediening

Officiele reactie van Atag 14-06-2021

Hoi Esther,

Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat deze inductie zo goed bevalt. We wensen je nog vele jaren kookplezier van deze kookplaat.

Groet,

Fam. Schimmel 16-02-2021

Iinductie kookplaat Etna KI680ZT

Geschreven voor: ETNA KI680ZT

ter vervanging van onze vorige inbouw inductie kookplaat hebben we de kookplaat ETNA KI680ZT aangeschaft. Aangezien we vast zaten aan bestaande afmetingen zijn is onze keuze op deze inductie kookplaat gevallen. Zowel qua installatie als gebruik van deze inductie kookplaat zijn wij meer dan tevreden,

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Timer
  • 4 kookbronnen

Officiele reactie van Atag 17-02-2021

Geachte Fam. Schimmel,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
We wensen u veel plezier van deze aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Menno 27-12-2020

Zeer mooi en makkelijke kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI680ZT

Omdat het de bedoeling is dat we met z'n alle van het gas af gaan was het kopen van een inductiekookplaat voor ons de eerste stap.
We hebben gelet op energiezuinigheid (efficiëntie), afmeting, design, prijs en functies. Dit was ook de volgorde van belangrijkheid.
Tijdens de selectie kwamen onder andere de KIF680DS en zijn glimmende broertje (KI680ZT) naar boven als kandidaten.
We waren meteen aangetrokken tot het mat-zwart van de KIF680DS en Etna in het algemeen omdat Etna een Nederlands bedrijf is. Nog even online de handleiding doorgelezen en gezien dat er niet al te veel "poespas" op zit maar de functies die er op zitten zijn super eenvoudig en intuïtief te bedienen.
Nu we een paar weken gekookt hebben op de KIF680DS kan ik alleen maar zeggen dat we spijt hebben dat we dit niet veel eerder gedaan hebben.
We hadden nooit gedacht dat we zoveel van de functies van de kookplaat zouden gebruiken. De warmhoudstand wordt regelmatige gebruikt net zoals de de ingebouwde timer en de mogelijkheid deze aan een kookzone te koppelen waardoor deze uit gaat als de tijd om is. Super handig bij het koken van een eitje met zo min mogelijk verbruik van energie (zo weinig mogelijk energie gebruiken is een sport voor mij :-)).
De kookplaat is makkelijk schoon te houden en dat is heel fijn kan ik melden. Nooit geen gerommel meer met de roosters van een gasfornuis. Ook is de kookplaat heel snel. Gewoon nieuwe pannetjes bij Blokker gekocht maar jeetje dat water kook echt snel!
Ook het mat-zwarte uiterlijk staat heel mooi in onze keuken en we zijn blij dat we de mat-zwarte uitvoering gekozen hebben. Het is lastig te bepalen wat mat-zwart dan precies is en of dan goed schoon te houden is en ik kan vertellen dat het prima schoon te houden is en dat mat-zwart er super-de-luxe uitstraling heeft.
Als laatste, maar zeker niet onbelangrijk, is de prijs/prestatie verhouding ongekend. Dat tezamen met de verlengde garantie tot 5 jaar hebben wij het gevoel dat dit de beste aankoop van 2020 voor ons is geweest.
De verlengde garantie is ook de rede voor de uitstekend bij duurzaamheid. Kun je moeilijk zeggen na een paar weken. Maar het gevoel wat de inductiekookplaat je geeft tijdens het gebruik (geen gekke geluidjes of kraakjes oid) en dat Etna er 5 jaar garantie op durft te geven zit de duurzaamheid wel snor lijkt mij...

Pluspunten

• Design / bediening
  • Snelheid / onderhoud

Minpunten

• Groepen aanleggen
  • Besteklade onder kookplaat wordt warm

Officiele reactie van Atag 28-12-2020

Beste Menno,

Wat een mooie score! Hier zijn we natuurlijk erg blij mee maar we worden nog enthousiaster over je mooie en duidelijke uitleg en vinden het ontzettend fijn dat deze inductie zo goed bevalt. We willen je vriendelijk bedanken voor je feedback en wensen je nog vele jaren plezier met deze aankoop.

Met vriendelijke groet , Claudia
Webcareteam ETNA.

Toine 13-11-2020

Geweldige kookplaat, gemakkelijk te gebruiken

Geschreven voor: ETNA KI680ZT

Prachtige kookplaat met makkelijke bediening, warmt snel op. Gemakkelijk schoon te maken en houden. Mooi design en bridgefunctie werkt goed

• Bediening

Officiele reactie van Atag 16-11-2020

Beste Toine,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Kate 07-11-2020

Super design product

Geschreven voor: ETNA KI680ZT

Om eens iets anders te zijn: prachtige mat grijze inductie kookplaat. Zeer keurig geleverd en mooi op tijd. Eenvoudig te installeren. Gewoon zonder twijfel doen!

Pluspunten

• Design looks
  • tijdige levering

Officiele reactie van Atag 09-11-2020

Beste Kate,

Wat een mooie score en beoordeling! Vriendelijk bedankt en wij vinden het erg fijn om te lezen dat deze inductie zo goed bevalt. Wij wensen je nog vele jaren kookplezier toe met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Ruud 09-10-2020

ETNA KI680ZT - Inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KI680ZT

Eergisteren besteld, gisteren keurig geleverd. Kookplaat geïnstalleerd en meteen de eerste maaltijd op gekookt. Plaat ziet er goed uit en laat zich gemakkelijk bedienen.

Pluspunten

• mooi strakke plaat
  • eenvoudig te bedienen

Officiele reactie van Atag 12-10-2020

Beste Ruud,

Bedankt voor het plaatsen van deze review
Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Henk 25-09-2020

Makkelijke inductie plaat

Geschreven voor: ETNA KI680ZT

Mooie vlakke inbouwplaat makkelijke bediening.
Makkelijk schoon te houden.
Alleen onze combi kookgroep heeft het er wel eens moeilijk mee.

Pluspunten

• goed vormgegeven
  • flink vermogen
  • pannen warmen erg snel op.

Minpunten

• Geeft wel eens aardfout

Officiele reactie van Atag 28-09-2020

Beste Henk,
Wat leuk dat je de moeite neemt om deze review te plaatsen.
Alice Webcare team ETNA

Denise en Wim Spaan 31-07-2020

Praktische inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KI680ZT

Een prima kookplaat met praktische bedieningsitems. Vooraf op afspraak een hartelijke ontvangst en een uitstekende presentatie in showroom Duiven gekregen.
Aan te bevelen!

Pluspunten

• Gemakkelijke bediening
  • Genoeg variatie

Officiele reactie van Atag 03-08-2020

Beste Denise en Wim,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Goed te lezen dat zowel de kookplaat prima valt, als de ontvangst door de collega's zo naar wens is geweest. Daar doen we het voor.

Groet, Ursula van Webcareteam ETNA