ETNA KI680ZT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KI680ZT op Kieskeurig.nl.

9,1

Fam. Schimmel 16-02-2021

Iinductie kookplaat Etna KI680ZT

Geschreven voor: ETNA KI680ZT

ter vervanging van onze vorige inbouw inductie kookplaat hebben we de kookplaat ETNA KI680ZT aangeschaft. Aangezien we vast zaten aan bestaande afmetingen zijn is onze keuze op deze inductie kookplaat gevallen. Zowel qua installatie als gebruik van deze inductie kookplaat zijn wij meer dan tevreden,

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Timer
  • 4 kookbronnen

Officiele reactie van Atag 17-02-2021

Geachte Fam. Schimmel,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
We wensen u veel plezier van deze aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Menno 27-12-2020

Zeer mooi en makkelijke kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI680ZT

Omdat het de bedoeling is dat we met z'n alle van het gas af gaan was het kopen van een inductiekookplaat voor ons de eerste stap.
We hebben gelet op energiezuinigheid (efficiëntie), afmeting, design, prijs en functies. Dit was ook de volgorde van belangrijkheid.
Tijdens de selectie kwamen onder andere de KIF680DS en zijn glimmende broertje (KI680ZT) naar boven als kandidaten.
We waren meteen aangetrokken tot het mat-zwart van de KIF680DS en Etna in het algemeen omdat Etna een Nederlands bedrijf is. Nog even online de handleiding doorgelezen en gezien dat er niet al te veel "poespas" op zit maar de functies die er op zitten zijn super eenvoudig en intuïtief te bedienen.
Nu we een paar weken gekookt hebben op de KIF680DS kan ik alleen maar zeggen dat we spijt hebben dat we dit niet veel eerder gedaan hebben.
We hadden nooit gedacht dat we zoveel van de functies van de kookplaat zouden gebruiken. De warmhoudstand wordt regelmatige gebruikt net zoals de de ingebouwde timer en de mogelijkheid deze aan een kookzone te koppelen waardoor deze uit gaat als de tijd om is. Super handig bij het koken van een eitje met zo min mogelijk verbruik van energie (zo weinig mogelijk energie gebruiken is een sport voor mij :-)).
De kookplaat is makkelijk schoon te houden en dat is heel fijn kan ik melden. Nooit geen gerommel meer met de roosters van een gasfornuis. Ook is de kookplaat heel snel. Gewoon nieuwe pannetjes bij Blokker gekocht maar jeetje dat water kook echt snel!
Ook het mat-zwarte uiterlijk staat heel mooi in onze keuken en we zijn blij dat we de mat-zwarte uitvoering gekozen hebben. Het is lastig te bepalen wat mat-zwart dan precies is en of dan goed schoon te houden is en ik kan vertellen dat het prima schoon te houden is en dat mat-zwart er super-de-luxe uitstraling heeft.
Als laatste, maar zeker niet onbelangrijk, is de prijs/prestatie verhouding ongekend. Dat tezamen met de verlengde garantie tot 5 jaar hebben wij het gevoel dat dit de beste aankoop van 2020 voor ons is geweest.
De verlengde garantie is ook de rede voor de uitstekend bij duurzaamheid. Kun je moeilijk zeggen na een paar weken. Maar het gevoel wat de inductiekookplaat je geeft tijdens het gebruik (geen gekke geluidjes of kraakjes oid) en dat Etna er 5 jaar garantie op durft te geven zit de duurzaamheid wel snor lijkt mij...

Pluspunten

• Design / bediening
  • Snelheid / onderhoud

Minpunten

• Groepen aanleggen
  • Besteklade onder kookplaat wordt warm

Officiele reactie van Atag 28-12-2020

Beste Menno,

Wat een mooie score! Hier zijn we natuurlijk erg blij mee maar we worden nog enthousiaster over je mooie en duidelijke uitleg en vinden het ontzettend fijn dat deze inductie zo goed bevalt. We willen je vriendelijk bedanken voor je feedback en wensen je nog vele jaren plezier met deze aankoop.

Met vriendelijke groet , Claudia
Webcareteam ETNA.

Toine 13-11-2020

Geweldige kookplaat, gemakkelijk te gebruiken

Geschreven voor: ETNA KI680ZT

Prachtige kookplaat met makkelijke bediening, warmt snel op. Gemakkelijk schoon te maken en houden. Mooi design en bridgefunctie werkt goed

• Bediening

Officiele reactie van Atag 16-11-2020

Beste Toine,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Kate 07-11-2020

Super design product

Geschreven voor: ETNA KI680ZT

Om eens iets anders te zijn: prachtige mat grijze inductie kookplaat. Zeer keurig geleverd en mooi op tijd. Eenvoudig te installeren. Gewoon zonder twijfel doen!

Pluspunten

• Design looks
  • tijdige levering

Officiele reactie van Atag 09-11-2020

Beste Kate,

Wat een mooie score en beoordeling! Vriendelijk bedankt en wij vinden het erg fijn om te lezen dat deze inductie zo goed bevalt. Wij wensen je nog vele jaren kookplezier toe met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Ruud 09-10-2020

ETNA KI680ZT - Inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KI680ZT

Eergisteren besteld, gisteren keurig geleverd. Kookplaat geïnstalleerd en meteen de eerste maaltijd op gekookt. Plaat ziet er goed uit en laat zich gemakkelijk bedienen.

Pluspunten

• mooi strakke plaat
  • eenvoudig te bedienen

Officiele reactie van Atag 12-10-2020

Beste Ruud,

Bedankt voor het plaatsen van deze review
Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Henk 25-09-2020

Makkelijke inductie plaat

Geschreven voor: ETNA KI680ZT

Mooie vlakke inbouwplaat makkelijke bediening.
Makkelijk schoon te houden.
Alleen onze combi kookgroep heeft het er wel eens moeilijk mee.

Pluspunten

• goed vormgegeven
  • flink vermogen
  • pannen warmen erg snel op.

Minpunten

• Geeft wel eens aardfout

Officiele reactie van Atag 28-09-2020

Beste Henk,
Wat leuk dat je de moeite neemt om deze review te plaatsen.
Wij wensen je veel kookplezier toe.
Alice Webcare team ETNA

Denise en Wim Spaan 31-07-2020

Praktische inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KI680ZT

Een prima kookplaat met praktische bedieningsitems. Vooraf op afspraak een hartelijke ontvangst en een uitstekende presentatie in showroom Duiven gekregen.
Aan te bevelen!

Pluspunten

• Gemakkelijke bediening
  • Genoeg variatie

Officiele reactie van Atag 03-08-2020

Beste Denise en Wim,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Goed te lezen dat zowel de kookplaat prima valt, als de ontvangst door de collega's zo naar wens is geweest. Daar doen we het voor.

Groet, Ursula van Webcareteam ETNA