ETNA KIV254RVS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIV254RVS op Kieskeurig.nl.

Wim 28-03-2021

Onduidelijke opdruk

Geschreven voor: ETNA KIV254RVS

Zo uit de doos, even de gebruiksaanwijzing lezen, snel aangesloten, en je bent aan het koken. Handig.
Tiptoetsen gaan zwaar, oftewel je moet ze even aangeraakt houden voordat er wat gebeurt. Dat vinden wij irritant.
De opdruk is slecht te lezen omdat deze heel licht grijs is. Dat maakt het goed plaatsen van de pannen lastig. Ook voor de bediening is het niet handig. Omdat de "knoppen" zo dicht bij elkaar zitten moet je extra goed opletten dat je ook niet een andere "knop" raakt. Nadat de vage bedrukking was overgetrokken met een witte stift was het gebruiksgemak veel beter.
De kookplaat is behoorlijk stil. Altijd helemaal stil zouden wij fijner vinden. Als er niet veel vermogen gevraagd wordt is de plaat helemaal stil.
Cijfer 5 vanwege de opdruk en het "zwaar" gaan van de tiptoetsen en in mindere mate de geluidsproductie. Het apparaat werkt verder prima.
Wij zijn er niet in geslaagd om met 4 pannen aan het koken, ondanks dat we daar moeite voor deden, de zekering er uit te laten gaan. Daarbij was op de groep ook nog verlichting aan. Dat deze plaat een fase is is dus geen probleem gebleken. Wij hebben bij het koken geen beperking ervaren.

Pluspunten

• Regelt goed het vermogen, de zekering blijft heel.
  • Behoorlijk stil

Minpunten

• Opdruk te vaag
  • Toetsen te dicht bij elkaar

Officiele reactie van Atag 29-03-2021

Beste Wim,

Bedankt voor het nemen van de moeite om deze zeer uitgebreide review te plaatsen.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

We wensen je veel plezier van deze aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Wim 28-03-2021

Onduidelijke opdruk

Geschreven voor: ETNA KIV254RVS

De opdruk is slecht te lezen. Nadat deze was overgetrokken met een witte stift was het gebruiksgemak veel beter.
De toetsen zitten te dicht bij elkaar.

Pluspunten

• Regelt goed het vermogen, de zekering blijft heel.

Minpunten

• Opdruk te vaag
  • Toetsen te dicht bij elkaar

bisseling 29-09-2020

Uitstekende aankoop.

Geschreven voor: ETNA KIV254RVS

Een uitstekende aankoop , dit hadden we veel eerder moeten doen . Je kun er perfect mee werken .
Een echte aanrader .

Pluspunten

• veilig in gebruik en kind vriendelijk .
  • duidelijke handleiding

Officiele reactie van Atag 30-09-2020

Beste heer/mevrouw Bisseling,

Wat fijn dat deze inductiekookplaat aan uw verwachting voldoet en wij willen uw vriendelijk bedanken voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u nog veel plezier met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

de vries 30-08-2020

mooi vorm gegeven inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV254RVS

na lang te hebben getwijfeld toch de kiv254rvs inductie kookplaat gekocht.
warmt zeer snel op ondanks 1 fase aansluiting dus gewoon 220 volt stekker
er hoeft dus geen aanpassing aan de meterkast gedaan worden.
en nog een voordeel onze oude op gas gebruikte poten en pannen van BK kan ik gewoon blijven gebruiken op de inductie plaat

Pluspunten

• mooi vormgeving met rvs rand
  • warmt zeer snel op
  • gewoon 220 volt
  • de warmhoud functie is handig

Officiele reactie van Atag 31-08-2020

Beste heer/mevrouw De Vries,

Bedankt voor uw positieve review. Wij vinden het fijn om te lezen dat de inductiekookplaat KIV254RVS van ETNA aan de verwachtingen voldoet. Veel kookplezier gewenst!

Met vriendelijke groet, Alice
Webcareteam ETNA

I. Wakker 14-05-2020

Fantastische inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV254RVS

Wat een geweldige inductiekookplaat, hij is veel mooier dan ik had verwacht! Ik had op verschillende sites gekeken naar een goede, uitgebreide, betaalbare en niet te vergeten een inductiekookplaat met "normale" geaarde stekker. Uiteindelijk op de ETNA KIV254RVS uitgekomen, nog even getwijfeld of ik de ETNA KIV254WIT zou nemen, maar daar zat geen timer/kookwekker op, dus toch deze genomen.
De handleiding die erbij zit is heel duidelijk en makkelijk te begrijpen, dus gelijk alles even uitproberen om te zien hoe het werkt (al doende leert men) , nou de beschrijving in de handleiding klopt als een bus, complimenten aan ETNA!
Ook fijn dat je er 5 jaar garantie op krijgt, na registratie binnen 30 dagen op de website van ETNA, geeft toch een vertrouwd gevoel.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Veel instelmogelijkheden
  • Zeer stabiel
  • Ventilator is vrij stil
  • Duidelijk en goed leesbaar display

Minpunten

• Nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 15-05-2020

Beste I. Wakker, bedankt voor je zeer uitgebreide review. Dit wordt zeer gewaardeerd. Fijn om te lezen dat de handleiding goed te volgen is. Wens je veel kookplezier toe!

Groet Chantal
Webcare Team Etna