De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIV254RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

1*****@h****** 26-10-2023

Perfect

Geschreven voor: ETNA KIV254RVS

Mooi product,gemakkelijk te bedienen,prijs is correct.had ook niets anders verwacht van etna.prijs deze kiv254rvs dan ook aan.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik

webcare-7 01-11-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review! Fijn dat jij zo tevreden bent over het mooie design, het gebruiksgemak en de goede prijs.

Wij wensen jou heel veel kookplezier!

a*****@t********* 26-09-2022

Ideale 230 volt inductie-kookplaat.

Geschreven voor: ETNA KIV254RVS

Deze inductie kookplaat inmiddels enige maanden in gebruik, ik kan wel, ook namens mijn vrouw, zeggen dat dit een heel goede beslissing is geweest om deze plaat te kopen.
Kookt geweldig goed, eenvoudige bediening, gemakkelijk schoon te maken, (gemakkelijker dan het gascomfort wat wij hiervoor gebruikten), kortom een geweldig toestel.
Ook het gebruik van 4 kookzone's is mogelijk, al kan dat niet met allemaal op vol vermogen, maar dit 230 volt toestel regelt het zo, dat je de aansluiting nooit overbelast..
Beslist een aanrader als u niet beschikt over een Perilex aansluiting.

Pluspunten

• Kookt fijn
  • Gemakkelijk te reinigen.
  • Regelt zelf de energieverdeling

Minpunten

• (nog) geen

Officiele reactie van Atag 27-09-2022

Beste heer/mevrouw,

Het doet ons goed om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over de plug & cook kookplaat en deze beoordelen met een 10! Dat is uiteindelijk waar het ons omgaat, een tevreden klant. Bedankt voor de mooie feedback.

Veel kookplezier gewenst.

Met vriendelijke groet, Femke

h***********@h********* 10-09-2022

Een aanrader.

Geschreven voor: ETNA KIV254RVS

Goed product makkelijk te bedienen we zijn van gas overgegaan naar inductie.

Officiele reactie van Atag 12-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt bij jouw overstap van gas naar inductie koken.
We wensen je veel kookplezier toe.

Marijke

bert.devries@hetnet.nl 25-08-2022

zeer goed

Geschreven voor: ETNA KIV254RVS

werkt perfect zeer goede keuze makkelijk in gebruik zeer duidelijke handleiding

Pluspunten

• zeer duidelijk
  • gemakkelijke bediening

Minpunten

• geen
  • geen
  • geen

Officiele reactie van Atag 26-08-2022

Beste Bert,

Leuk om te lezen dat je zo blij bent met de keuze voor de KIV254RVS. Bedankt voor de mooie feedback en reviewscore.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

Leo.K 30-07-2022

In een woord geweldig

Geschreven voor: ETNA KIV254RVS

Geweldig aankoop , werkt perfect stekker erin en koken maar n dikke 10+ .doet wat het moet doen.

Minpunten

• Géén
  • Géén

Officiele reactie van Atag 02-08-2022

Beste Leo,

Een 10! Dank je wel voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met de inductiekookplaat.
We wensen je veel kookplezier toe.

Marijke

a*****@t********* 08-06-2022

Inductie-koken zoals het bedoeld is.

Geschreven voor: ETNA KIV254RVS

Even voor alle duidelijkheid, het typenummer van het door mij gekochte apparaat is KIV264RVS, maar omdat dit nummer niet in de keuzelist voorkomt, heb ik de 254 aangeklikt.

Direct na dat wij deze kookplaat in huis kregen geinstalleert en in gebruik genomen.
De bediening is heel gemakkelijk, en ondanks dat dit onze eerste inductieplaat is, hebben wij geen enkel probleem met de bediening ondervonden, het wijst zich allemaal vanzelf.
Gelijk een goed resultaat, zowel met koken als met vlees bereiden.
Wij zijn er erg blij mee, en raden dit apparaat aan, zeker voor beginnend inductie kokers.
Rekenen er op dat wij hier nog heel lang plezier van hebben.

Pluspunten

• Bediening is (bijna) intuïtief,
  • Voldoet geheel aan onze verwachting
  • Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Officiele reactie van Atag 09-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wat leuk dat u voor Etna heeft gekozen bij de overgang naar inductie! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het gebruiksgemak en dat u het anderen aanraad.
Wij wensen u nog veel kookplezier!

Kim

j*****@h********** 04-05-2022

doen super goed

Geschreven voor: ETNA KIV254RVS

geweldige kookplaat super eenvoudig te bedienen en schoon te maken.
geen toestanden in de meterkast aansluiten op een normaal stopcontact.
gebruik voor ons 75 plussers zelf een eitje!!!!

Pluspunten

• aansluiten
  • gebruik
  • schoon maken

Minpunten

• hebben wij niet kunnen vinden

Officiele reactie van Atag 05-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling.
Wat fijn om te lezen dat het gebruiksgemak en het eenvoudige schoonmaken zo goed bevallen.
Natuurlijk erg fijn dat deze kookplaat inderdaad, zonder allemaal toestanden, aangesloten kan worden.

Wij wensen u heel veel kookplezier toe!

Gustaaf 26-04-2022

Bevalt prima en is zeker aan te raden!

Geschreven voor: ETNA KIV254RVS

Het voldoet aan mijn wensen. Het is snel en efficiënt koken. De gebruiksaanwijzing is duidelijk en ook de bediening van de kookplaat is gemakkelijk! Kortom ik ben zeer tevreden ☺

Pluspunten

• bediening
  • snel en efficiënt

Officiele reactie van Atag 28-04-2022

Beste Gustaaf,

Hartelijk bedankt voor deze goede beoordeling.
Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de duidelijke gebruiksaanwijzing en makkelijke bediening van de KIV254RVS.

Wij wensen jou heel veel plezier met jouw aankoop.

g*****@z******* 02-10-2021

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA KIV254RVS

Ben er heel tevreden mee. Test was 6min ingesteld de eieren war klaar kookplaat ging uit. De prijs was toen bij media markt 520€
Nu 229€ Vooral als je ouder wordt en de klimaatverandering in de nek draag ik een steentje bij hihi🤣

Pluspunten

• Snel heet
  • Eenvoudig te bedienen

Officiele reactie van Atag 04-10-2021

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw review. Wat een geweldige score hebt u gegeven. Fijn dat u zo tevreden bent over deze inductiekookplaat.
Wij wensen u veel kookplezier!
Chantal Webcareteam ETNA

g*********@g******** 24-09-2021

Bevalt goed

Geschreven voor: ETNA KIV254RVS

Het heeft anderhalf jaar goed gewerkt, en toen viel de ene kant uit. Ben naar de verkoper gegaan. En die heeft het door gegeven. Het viel onder gerantie . Dus Etna heeft de kookplaat geruild voor een nieuwe. Dus goede service.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen.

Officiele reactie van Atag 27-09-2021

Beste heer/mevrouw,
Dank u voor het schrijven van deze review. Fijn dat u een nieuwe kookplaat heeft ontvangen nadat de eerste een defect vertoonde. Wij wensen u veel kookplezier!
Chantal Webcareteam ETNA

Wim 28-03-2021

Onduidelijke opdruk

Geschreven voor: ETNA KIV254RVS

Zo uit de doos, even de gebruiksaanwijzing lezen, snel aangesloten, en je bent aan het koken. Handig.
Tiptoetsen gaan zwaar, oftewel je moet ze even aangeraakt houden voordat er wat gebeurt. Dat vinden wij irritant.
De opdruk is slecht te lezen omdat deze heel licht grijs is. Dat maakt het goed plaatsen van de pannen lastig. Ook voor de bediening is het niet handig. Omdat de "knoppen" zo dicht bij elkaar zitten moet je extra goed opletten dat je ook niet een andere "knop" raakt. Nadat de vage bedrukking was overgetrokken met een witte stift was het gebruiksgemak veel beter.
De kookplaat is behoorlijk stil. Altijd helemaal stil zouden wij fijner vinden. Als er niet veel vermogen gevraagd wordt is de plaat helemaal stil.
Cijfer 5 vanwege de opdruk en het "zwaar" gaan van de tiptoetsen en in mindere mate de geluidsproductie. Het apparaat werkt verder prima.
Wij zijn er niet in geslaagd om met 4 pannen aan het koken, ondanks dat we daar moeite voor deden, de zekering er uit te laten gaan. Daarbij was op de groep ook nog verlichting aan. Dat deze plaat een fase is is dus geen probleem gebleken. Wij hebben bij het koken geen beperking ervaren.

Pluspunten

• Regelt goed het vermogen, de zekering blijft heel.
  • Behoorlijk stil

Minpunten

• Opdruk te vaag
  • Toetsen te dicht bij elkaar

Officiele reactie van Atag 29-03-2021

Beste Wim,

Bedankt voor het nemen van de moeite om deze zeer uitgebreide review te plaatsen.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

We wensen je veel plezier van deze aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Wim 28-03-2021

Onduidelijke opdruk

Geschreven voor: ETNA KIV254RVS

De opdruk is slecht te lezen. Nadat deze was overgetrokken met een witte stift was het gebruiksgemak veel beter.
De toetsen zitten te dicht bij elkaar.

Pluspunten

• Regelt goed het vermogen, de zekering blijft heel.

Minpunten

• Opdruk te vaag
  • Toetsen te dicht bij elkaar

bisseling 29-09-2020

Uitstekende aankoop.

Geschreven voor: ETNA KIV254RVS

Een uitstekende aankoop , dit hadden we veel eerder moeten doen . Je kun er perfect mee werken .
Een echte aanrader .

Pluspunten

• veilig in gebruik en kind vriendelijk .
  • duidelijke handleiding

Minpunten

• geen
  • geen

Officiele reactie van Atag 30-09-2020

Beste heer/mevrouw Bisseling,

Wat fijn dat deze inductiekookplaat aan uw verwachting voldoet en wij willen uw vriendelijk bedanken voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u nog veel plezier met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

de vries 30-08-2020

mooi vorm gegeven inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV254RVS

na lang te hebben getwijfeld toch de kiv254rvs inductie kookplaat gekocht.
warmt zeer snel op ondanks 1 fase aansluiting dus gewoon 220 volt stekker
er hoeft dus geen aanpassing aan de meterkast gedaan worden.
en nog een voordeel onze oude op gas gebruikte poten en pannen van BK kan ik gewoon blijven gebruiken op de inductie plaat

Pluspunten

• mooi vormgeving met rvs rand
  • warmt zeer snel op
  • gewoon 220 volt
  • de warmhoud functie is handig

Officiele reactie van Atag 31-08-2020

Beste heer/mevrouw De Vries,

Bedankt voor uw positieve review. Wij vinden het fijn om te lezen dat de inductiekookplaat KIV254RVS van ETNA aan de verwachtingen voldoet. Veel kookplezier gewenst!

Met vriendelijke groet, Alice

I. Wakker 14-05-2020

Fantastische inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV254RVS

Wat een geweldige inductiekookplaat, hij is veel mooier dan ik had verwacht! Ik had op verschillende sites gekeken naar een goede, uitgebreide, betaalbare en niet te vergeten een inductiekookplaat met "normale" geaarde stekker. Uiteindelijk op de ETNA KIV254RVS uitgekomen, nog even getwijfeld of ik de ETNA KIV254WIT zou nemen, maar daar zat geen timer/kookwekker op, dus toch deze genomen.
De handleiding die erbij zit is heel duidelijk en makkelijk te begrijpen, dus gelijk alles even uitproberen om te zien hoe het werkt (al doende leert men) , nou de beschrijving in de handleiding klopt als een bus, complimenten aan ETNA!
Ook fijn dat je er 5 jaar garantie op krijgt, na registratie binnen 30 dagen op de website van ETNA, geeft toch een vertrouwd gevoel.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Veel instelmogelijkheden
  • Zeer stabiel
  • Ventilator is vrij stil
  • Duidelijk en goed leesbaar display

Minpunten

• Nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 15-05-2020

Beste I. Wakker, bedankt voor je zeer uitgebreide review. Dit wordt zeer gewaardeerd. Fijn om te lezen dat de handleiding goed te volgen is. Wens je veel kookplezier toe!

Groet Chantal
Webcare Team Etna