Melitta AromaFresh 1021-01

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Melitta AromaFresh 1021-01 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Leon 09-03-2021

Lekkere Koffie

Geschreven voor: Melitta AromaFresh 1021-01

Het is elke dag weer een genot om een versgemalen kop koffie te zetten. Gebruik is makkelijk en het geluid bij het malen is minimaal. Ik heb er een met een thermoskan. Koffie blijft redelijk lang warm. Één minpuntje, het gebeurd vaak dat bij het zetten van de koffie er wat koffie langs de zijkant van de pot loopt.
Alles nagelopen om de oorzaak te vinden maar niks kunnen vinden.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Blijft lang warm
  • Geen herrie bij het malen

Minpunten

• Lekt langs de zijkant van de pot

André 28-04-2019

Doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Melitta AromaFresh 1021-01

Een fijne machine, eentje die weinig herrie maakt met malen. Goed instelbaar naar sterkte. Makkelijk menu in display af te lezen, die naast het filter zit i.p.v. ervoor (zoals bij veel andere machine's) zodat er geen stoom bij de electronica komt. Waterreservoir is makkelijk te vullen, en goed af te lezen. Koffie is lekker heet, en blijft dit ook na langere tijd. Dat de bonenhouder kleiner is dan andere (Melitta schrijft dat deze dan verser blijven) is een kwestie van wennen. Alleen jammer dat de schenkkan wat lastiger is, hij lekt wat met inschenken. (vandaar een 8 i.p.v. 10) Ook qua onderhoud lekker simpel, je hoef niet gestudeerd te hebben om hem schoon te maken (goede gebruikshandleiding met foto's)

Pluspunten

• Werkt goed
  • Goede temperatuur van koffie
  • Weinig herrie met malen
  • Snel een bak koffie

Minpunten

• Schenkkan

Officiele reactie van Melitta 30-04-2019

Beste André, bedankt voor je positieve review! Zou je ons een persoonlijk bericht willen sturen via facebook of een mail via info@melitta.nl zodat we kunnen overleggen over je opmerking over de schenkkan? Dit lossen we graag voor je op! Vriendelijke groet, het team van Melitta