Philips Metalen koffiezetter met thermische kan

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 104 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Metalen koffiezetter met thermische kan op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

h************@g******** 04-02-2024

De koffie is goed, maar het lawaai wat het ding maakt tijdens het koffie zetten is buitensporig. Als je de koffie zit te drinken, is het ding nog aan 't grommen in de keuken.
De vorige was exact gelijk (daarom kochten we deze weer) maar maakte helemaal niet zoveel herrie.

Bert 14-06-2022

Geen warme koffie

De koffie is niet warm bij het zetten van 4/6 kopjes
Zeker bij het zetten van 2 kopjes
We moeten eerst water koken om warme koffie te krijgen

Minpunten

• Wil men warme koffie dan moet eerst water koken

Henk 21-02-2021

Sissende nageluiden

Geeft na een aantal weken irritante harde sissende nageluiden. Dit duurt tot wel 4 minuten nadat de koffie klaar is. Gemeld bij de winkel en gelijk een nieuwe gekregen. Na een aantal weken precies hetzelfde.

Minpunten

• Harde sissende nageluiden
  • tot wel 4 minuten nadat de koffie klaar is

Esther 19-12-2020

Philips HD7546/20

Zet goeie koffie, en blijft heet in de thermoskan. Handig op het aanrecht, neemt niet veel ruimte in.
Mooi om te zien. Genoeg koffie voor visite.

Wouter 22-09-2020

Doet wat hij moet doen!

Dit koffiezetapparaat doet precies wat hij moet doen: lekkere koffie zetten en deze warmhouden in de thermoskan. De koffie is snel klaar en het apparaat schakelt automatisch uit zodra deze klaar is. Het stijlvolle apparaat is ook nog eens eenvoudig te reinigen.

Pluspunten

• Snel klaar
  • Blijft lang warm
  • Eenvoudig te reinigen
  • Schakelt automatisch uit

Minpunten

• Kan moet recht in het apparaat geplaatst worden

DGuijken24 21-09-2020

Makkelijk in gebruik en snel

Super koffiezetapparaat die gewoon doet wat hij zou moeten doen. De thermoskan zorgt ervoor dat de koffie zijn verse smaak behoudt en is groot genoeg om voor een grotere groep mensen koffie te zetten. Zeker aan aanrader. Makkelijk te gebruiken en zeer geschikt voor iedereen die graag verse, goede koffie drinkt.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Snel
  • Grote thermoskan

Sjoevert 21-09-2020

Gezellig

Na jaren een Philips Senseo te hebben gebruikt was het weer eens leuk om de koffie te horen pruttelen
Gezellig

Pluspunten

• Gezellig om de koffie weer door het huis te ruiken

Minpunten

• 2 kopjes blijven minder lang heet

Witjes 21-09-2020

Geweldig koffiezetapparaat!

Ik vind de Philips Gaia een erg goed koffiezetapparaat. Het heeft een strak zwart/zilver design, is erg makkelijk in gebruik en onderhoud, is zowel handig voor binnen het gezin als bijvoorbeeld voor feestjes, de thermoskan is erg handig om de koffie op perfecte temperatuur te houden en heeft een makkelijke opening/sluiting en uiteraard het belangrijkste element: er komt een heerlijke kop koffie uit!

Pluspunten

• Strak design
  • Handige thermoskan
  • Gemakkelijk in gebruik en onderhoud

KoffieKoffie 18-09-2020

Heerlijke bak koffie op de goed temepratuur!

De Philips Café Gaia zet een prima bak koffie. De koffie is echt heet en blijft dat ook gedurende enkele uren, zelfs als er maar een beperkt aantal koppen koffie mee gezet wordt. Het apparaat heeft een praktische en mooie vormgeving.
Het apparaat produceert vrij veel storende bijgeluiden, nadat de koffie is doorgelopen. Ook het ontbreken van een timer is een minpuntje.
Daarmee blijft het een prima apparaat voor dagelijks gebruik, dat zijn geld volledig waard is.

Pluspunten

• Uitstekende kwaliteit koffie
  • Echt hete koffie
  • Goede thermoskan

Minpunten

• Veel bijgeluiden
  • Ontbreken timerfunctie

jooproo 18-09-2020

Snelle en simpele koffie!

De thermoskan houdt grote porties koffie goed warm! daarnaast lekt die niet bij het schenken, en heeft de deksel een duidelijke bediening (schenken, open, dicht). Het apparaat is mooi en simpel, en het belangrijkste: Hij zet goede koffie! Ik zou hem zeker aanraden aan mensen die zoeken naar een simpel apparaat zonder veel poespas!

Pluspunten

• Koffie blijft heet
  • simpel in gebruik

Minpunten

• saai apparaat

Van Ent 15-09-2020

Grote hoeveelheid koffie die lang op temperatuur blijft.

Ideaal apparaat om een grote hoeveelheid koffie te zetten van erg goede kwaliteit die lang (2 uur) op temperatuur blijft.
Handig wanneer er vanuit huis gewerkt wordt en er niet altijd tijd is om nieuwe koffie te zetten, maar ook wanneer er visite is om in 1x een grote hoeveelheid koffie uit te kunnen schenken.

Pluspunten

• Grote hoeveelheid koffie
  • blijft lang op temperatuur
  • Hoeveelheid water is af te lezen

Minpunten

• Design is erg eenvoudig. Kan moderner
  • kan hoeveelheid gemalen koffie niet aflezen

Staaks 15-09-2020

Fantastisch koffiezet apparaat

Ik heb dit product mogen testen en ben zeer tevreden over zowel het design als de functionaliteiten van het product. Doet wat hij moet doen en meer dan dat. Hij is mooi qua design in huis en het is zo fijn dat hij makkelijk schoon te maken is en je de koffie lang warm kan houden!

Pluspunten

• Thermoskand
  • Waterstand aflezen
  • Filter schoonmaken

Minpunten

• Niet gevonden

BenG 10-06-2020

lekkere, hete kpoffie

Dit koffiezetapparaat hebben wij nu ruim 6 jaar, gebruiken het iedere dag. En zijn er zeer tevreden mee. Voor ons één van de beste apparaten voor goede koffie.

Pluspunten

• goede, hete koffie
  • makkelijk schoon te maken

Arjan 22-02-2020

Tegenvaller.

De gemiddelde recensies waren behoorlijk goed voor dit apparaat, maar de werkelijkheid valt tegen. De isoleerkan is inderdaad van een matig niveau, binnen een half uur is de koffie lauw in plaats van warm, laat staan heet ( ook al verwarm je de isoleerkan voor).
Had het apparaat ook gekocht voor de energiebesparing door de isoleerkaan, maar die besparing verdampt volledig. De koffiesmaak is namelijk slap, er is beduidend meer koffie nodig voor een wat steviger kop koffie dan bij onze vorige Braun.
Vind hierdoor de prijs/kwaliteit verhouding niet in verhouding staan.

Pluspunten

• Koffie snel klaar
  • Relatief weinig geluid

Minpunten

• Slappe koffie
  • Slechte isoleerkan
  • Bij snel uitschenken morst de kan

Marius en Lien 30-12-2019

gaat telkens defect

Om dezelfde reden dit apparaat al tweemaal teruggebracht naar de winkel vanwege een defecte druppelstop waardoor de koffie over het aanrecht loopt. Zet ook slappe koffie en het filter is onhandig terug te plaatsen. Waterniveau voor het aantal kopjes is niet goed af te lezen.

Pluspunten

Minpunten

• Druppelstop
  • Slappe koffie
  • Onhandig filter
  • Waterniveau slecht afleesbaar

Pietje Mulder 12-04-2019

Philips koffiezetapparaat met thermoskan

Prima product. Lekt niet bij inschenken. Houdt goed warm en je kunt tot 15 kopjes koffie in 1x zetten.

Raymond 27-09-2018

Geen lange levensduur

Ik had dit ding twee maanden in huis. Losse filter klemde steeds een beetje. Toen ie er uitschoot viel hij op de grond en brak de druppelstop af. Apparaat is dan volledig onbruikbaar geworden. Nieuw onderdeel (nieuwe filter met druppelstop) kost dan € 32,95. Dit is het duurste koffiezetapparaat geworden wat ik ooit heb aangeschaft.

Minpunten

• slechte constructie
  • filter klemt vaak en past slecht in de houder
  • druppelstop breekt snel af

PC van Rijswijk-Buynink 04-09-2018

De koffie wordt niet warm gehouden er zit geen warmhoud plaatje onder de kan en de deksel is niet te gebruiken omdat die niet in de kan past en continu uit de kan schiet

tcm wagemakers 28-08-2018

koffieapparaat HD7546/20

Bevalt mijn vried goed , lekt niet zoals bij mij ,en dat komt denk ik omdat hij een magneet om of bij de waterleiding heeft ,zodat kalk niet afzet aan je apparaten.
dus het heeft duidelijk met de kalkaanslag te maken is mijn mening,dat maakt de koffiemachine vlug kapot dit merk en dit type machine.

anneke 28-08-2018

Koffie machine philipsHD7546/20

Dit was de tweede koffie machine,maar lekte nu WEER! nu begin ik te twijfelen en wel een beetje vreemd te vinden.
Onderaan lekte water, dus kan ik het weer weg gooien na een periode ik heb heel lang met die machine gedaan ondanks die lekkage.
Verder vond ik het wel een fijne machine, makkelijk in gebruik.
Ik hoop niet dat dit opzettelijk zo gemaakt word. goed voor de ecomonie(schandalig)
Plus dat er ook niet goed word aangegeven hoe je dit het beste ontkalkt waarmee! azijn of geen azijn citroen of wat precies!allemaal zeggen ze weer wat anders ,vroeger was het gewoon melita ontkalker

Ellis 07-04-2018

prima koffie

Ik heb gekocht op uiterlijk en omdat ik hiervoor ook van philips een koffiezet apparaat had waar ik zeer tevreden over was en zeker 15 jaar mee heb gedaan. Wederom ben ik niet teleurgesteld hij ziet er goed uit en zet prima koffie.

Pluspunten

• beveiliging tegen oververhitting
  • ziet er goed uit
  • zet lekkere koffie

Minpunten

• heb ik nog niet kunnen ontdekken

Joz 28-02-2018

Lekkere koffie maar niet lang.

Wij zijn bij aanschaf afgegaan op de "beste koop".
Na wat experimenteren maakt de Gaia prima koffie. Snel ook. Kost wel meer gemalen koffie dan koffiezetten met een filter op een thermoskan.
En dat is bij de Gaia een zwak punt: de bij het apparaat horende thermoskan houdt de koffie niet lang warm.
Aangezien wij alle tijd hebben om te ontbijten en de krant te lezen moeten wij constateren dat na een uur de laatste kopjes koffie naar onze smaak niet warm genoeg meer zijn.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Snel klaar

Minpunten

• Thermoskan niet goed genoeg.
  • Meer gemalen koffie nodig.

Corry 21-12-2017

Fijn te bedienen koffiezetapparaat.

Na het eerste zelfde apparaat na vele jaren, weer een gekocht. Koffie is heerlijk warm. Ben er heel tevreden over.

Pluspunten

• Goed warm
  • Heerlijke koffie
  • Makkelijk te bedienen

Wouter 13-11-2017

Erg onhandig

Ik gebruik het niet meer, omdat het gebruiken niet gewoon kan.
De thermoskan Kun je niet er in of uit halen zonder dat je het apparaat moet vast houden, zo stroef gaat dat. De aan knop bedienen is van het zelfde laken een pak.
Als je die in probeerd te drukken verplaatst het apparaat i.p.v. de knop in te drukken.
2 kopjes koffie zetten Kun je niet aflezen.
Volgens mij is het zo ongelooflijk dom als je een product niet test

Minpunten

• Slecht te gebruiken
  • Slechtste bedienen

Corry 30-08-2017

IDEAAL?

Nu na ongeveer 7 jaar aan vervanging toe. Ideale koffiemachine. Neem weer dezelfde. Hiervoor een ander geprobeerd maar na 2x gebruik toch weer de HD 7546