Philips Grind & Brew HD7767 - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Grind & Brew HD7767 op Kieskeurig.nl.

Coen 23-01-2019

Molen werkt slecht

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767 zwart, roestvrijstaal

De uitloop van de bonenmolen gaat via een soort glijbaan waarin veel koffie blijft hangen en dikwijls geblokkeerd raakt. Doordat er zoveel gemalen koffie achter blijft, heb je bij het zetten van 2 kopjes koffie nooit versgemalen koffie, maar voor een groot deel koffie van de voorgaande keer malen!

Minpunten

• Bonenmolen raakt regelmatig verstopt.
  • Niet goed voor 2 kopjes koffie; oude koffiemaling.

Jan kl 24-09-2021

Echt wel een mooie koffiemachine

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

De koffie blijft lang goed warm en je kan zelf de tijd inschakelen hoe lang jij je koffiemachine wilt aan laten staan

cobranl 27-06-2021

het zet erglekkere koffie

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

het zet heerlijke koffie en het ziet er gaaf uit het apparaat ik beveel dit apparaat aan zet echt heerlijke koffie je kund de maal standen veranderen voor fijne of juist grove koffiesmaak daar naast kun je de sterkte instellen van neutraal naar expresso met de bonen insteller je kiest uit een boon of twee of drie bonen kwa sterkte zo dra je je water niveau aanpast wordt automatisch ook de hoeveel heit koffie aangepast die gemalen wordt je kundt kiezen uit van 4 tot 10 aantal koppenkoffie op het aan gegeven draai knop stand past automatisch de maal tijd aan zo ben je verzekerd van ut perfecte bakkje koffie

MG24 14-05-2021

Aanrader!!!

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

Omdat een aantal familieleden dit koffiezetapparaat of een vergelijkbaar model hebben van Philips was de keuze erg makkelijk gemaakt.
Het is een erg fijn koffiezetapparaat en eenvoudig in gebruik. Zet zowel heerlijke versgemalen koffie maar ook perfect met vooraf gemalen koffie. Je krijgt goede kwaliteit voor een vriendelijke prijs.

cobranl1986 27-04-2021

prima ding werkt zo als verwacht en geeft lekkere

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

ik ben er te vrede mee hij zet lekkere verse koffie verser met bonen dan filtermaling je kunt op verschillende maal standen mallen heeft handige water indicator ik zet meerdere kannen per dag met verse bonen kunt de duur dat kan warm blijft instellen tot 2 uur -minpunten zo dra de 2 uur om zijn stakelt apparaat uit als je hem dan weer inschakelt doet de warmhoud plaat het niet meer. en de filterstop tegen lekken is niet handig gemaakt kan klemt met in en uit zetten waar door je koffie knoeit gebeurt iedere keer met een volle kan gebeurt dat

Jeanet@ 22-04-2021

Philips Koffiezetapparaat blijkt een Super Cadeau

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

Wij zijn 65+ en de Philips Grind & Brew Koffiezetapparaat HD7767/00 blijkt een Super Cadeau voor mijn man te zijn. Omdat ik de laatste jaren geen koffie meer drink, zijn we overgestapt van Filterkoffie naar Senseo, mijn man kon er niet aan wennen, als verrassing heb ik deze voor hem gekocht en hij geniet er nu dagelijks ervan.

Benniesmeisje 08-03-2021

Apparaat is een absolute topper.

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

Het is een heel mooi apparaat, zéér functioneel en makkelijk in gebruik. Schoonmaken is een eitje. Je kunt koffie op verschillende sterktes zetten door de grofheid vanher malen aan te passen. En gemalen filterkoffie kun je ook al maken. Opties dus! Ideaal voor wie van verse koffie houdt!

Damen-Jansen 27-01-2021

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

Ik volg alles netjes via de gebruiksaanwijzing maar toch gaat het minimaal 1x in de week verkeerd dat de maling er niet meer door gaat heb hem netjes schoongemaakt en dat doe ik iedere keer als ik koffiebonen erin moet doen dus waardeloos

PFMW 05-01-2021

Topproduct

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

Prijs-kwaliteit is dit een koopje, het toestel maakt niet alleen heerlijke koffie, maar de koffie blijft ook goed warm.

Anne 03-12-2020
  • Product gekregen

heel matig apparaat, mooie looks

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767 zwart, roestvrijstaal

Ik heb dit koffiezetapparaat inmiddels ruim een jaar. Alhoewel de koffie, als die eruit komt, heerlijk is, zitten er een flink aantal nadelen aan deze koffiemachine.
* Na een aantal maanden bleek het aflezen van het waterreservoir amper meer mogelijk
* het schenkgedeelte waar het water in moet is heel erg klein. Dus veel knoeien.
* Er zit een los borsteltje bij en om de twee weken moet het apparaat van binnen worden geborsteld. Bij mij iedere dag, want de gemalen koffie stroomt absoluut niet door. De boel stagneert en na 1 dag zit alles vast. Bovendien moet je het borsteltje "ergens" bewaren of neerleggen. Ik vind dat vervelend.
*bij het schoonborstelen komt er gemalen koffie mee naar het schenkgedeelte. En dat is bijna niet schoon te krijgen
*bij het gedeelte waar je water inschenkt zit/zat een papieren sticker met schoonmaakinstructies. Die is inmiddels deels verdwenen. Het papier liet los en kostte iedere keer veel moeite om de rolletjes papier te verwijderen.
* het malen maakt ongelofelijk veel lawaai. Meestal druk ik op de knop, ren de keuken uit, deur dicht en pas als het malen klaar is, ga ik de keuken weer in.
* de houder waar de filterhouder ingaat, kan er niet uit en is dus niet goed schoon te maken.
*ook de fijngemalen koffie is erg grof. En dat is jammer, en zonde. Het komt de smaak niet ten goede.

Pluspunten

• ziet er mooi uit
  • bonen gaan er makkelijk in
  • kunt ook filterkoffie gebruiken

Minpunten

• water resservoir niet meer af te lezen
  • schenkgedeelte voor het water is erg klein
  • los borsteltje om schoon te maken is niet handig
  • het schoonborstelen geeft veel rommel
  • maakt enorm veel lawaai

Marko79 23-09-2020

Het is het nog net niet.

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

Goede koffiezetapparaat. Koffie is goed heet en je kan kiezen uit bonen of gemalen koffie voor de afwisseling. Het malen van de koffie geeft toch meer lawaai dan ik verwacht had en de lekstop druppelt als je de kan weg haalt. In vergelijking met de vorige Philips koffiezetapparaat heb ik nog niet dat lekkere bakkie koffie gehad.

Vincs21 31-07-2020

Super

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

Très bonne machine à café, le café fait avec du café franchement moulu le matin c est le top! La machine (broyeur/moulin) ne fait pas plus de bruit que les autres moulin à café électrique...
Je recommande ce percolateur !

F & J 22-02-2020

Goede koffie, maar bedieningsgemak kan better

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

Koffie malen en zetten doet-ie als de beste, maar het apparaat heeft wel wat nadelen:
- Er reservoir is niet uitneembaar. Vullen moet met de kan, in een smal gootje. Niet echt handig
- Het is erg lastig om af te lezen met hoeveel koppen het reservoir is gevuld
- De handleiding is een merk als Philips onwaardig. Plaatjes staan in de verkeerde volgorde, terminologie is inconsistent, kortom vreselijk.
- Om de twee weken moet je de koffiemolen met een meegeleverd kwastje schoonmaken. Dit kwastje moet je dus ergens in de keuken bewaren. Wat is er simpeler dan een uitsparing in het apparaat te maken waar je het kwastje in kunt opbergen?

EJE58 07-01-2020

Fijn koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

Geweldig de geur van vers gemalen koffie, verder een makkelijk te bedienen apparaat, ben er superblij mee

Dingeman 11-10-2019

Lekkere bak

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

Goed apparaat. Beste kop koffie. Zeker met de gemalen bonen. Gemalen koffie blijft een goed alternatief.

MichelMichel 25-12-2018

Mooi, praktisch en functioneel!

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] • Optisch goed, met grotendeels RVS behuizing.
• Super fijn dat je een grote pot koffie kunt zetten met verse bonen.
(En mocht je zo nu en dan filtermaling willen gebruiken, dan is dat ook mogelijk.)
• Je kunt voortijdig koffie schenken, terwijl de koffie nog verder doorloopt. Als je de kan uit de houder haalt stopt hij tijdelijk de doorloop, totdat je de kan weer terugplaatst! Super handig. Geen gewacht, en geen gedrup.
• Het apparaat heeft een timer, dus ’s ochtends staat je koffie al klaar terwijl je nog in bed ligt.
• De sterkte van de koffie kun je handmatig instellen van mild tot sterk.

Een klassiek gezet kopje koffie met de verfijning en smaak van nu!

Eveliciouz 07-12-2018

Lekkere en verse koffie

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb dit koffiemachine nu reeds 2 weken in mijn bezit. Op minder dan 10 minuten wordt de koffie klaargemaakt en deze smaakt echt goed en je proeft wel degelijk het verschil met gewone gemalen koffie. Verse koffiebonen blijven toch nog altijd het lekkerst en dit apparaat wil dit zeker (en doet dit ook) goed tot zijn recht te brengen. De geur die vrijkomt bij het malen van de bonen is echt een zaligheid en maakt mij meteen vrolijk.
Het grootste nadeel aan dit toestel vind ik echter het lawaai dat het produceert tijdens het malen van de koffiebonen. Dat is persoonlijk niet zo handig als bv. dochterlief boven haar middagdutje ligt te doen. Daarom dat ik 's morgens bij het opstaan al meteen een thermos klaarmaak. Het koffiezetten zelf gaat echter zeer geruisloos. Wanneer deze klaar is, zal er 2x een korte pieptoon zijn om aan te geven dat de koffie klaar is.
Gelukkig is er dan nog wel de optie om gewoon met gemalen koffie lekkere koffie klaar te maken. In de doos zit ook standaard een pakje Douwe Egberts koffie. Alleen jammer dat je wel zelf nog de koffiebonen moet zoeken. Hierbij moet je goed opletten dat je de juiste koffiebonen gebruikt zoals in de handleiding vermeld staan. Als je de foute gebruikt, kan het de molen namelijk beschadigen.

AnaDev 04-12-2018

Lekkere koffie zonder te veel gedoe

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] gebruikt best veel koffiebonen
Dit koffiezetapparaat wordt 100% je beste vriend. Heel makkelijk in gebruik - je bedient hem namelijk met 2 knopjes. Ik heb een model zonder timer maar zelfs dan hoefje niet lang te wachten om te kunnen genieten van een kopje koffie. Je bepaalt zelf de juiste hoevelheid, sterkte en maling. De enige nadeel dat de hoevelheid water moet altijd overheen komen met aantal kopjes, anders wordt je koffie te slap (dus nooit meer water gebruiken dan nodig). Verwarmingsfunctie is ook erg handig als je je koffie van tevoren wilt zetten, bijvorbeeld als je visite krijgt-je gasten krijgen gelijk een kopje heerlijke hete koffie. Wat ook heel belangrijk is voor mij is dit koffiezetapparaat makkelijk om schoon te maken - filter eruit, kannetje omspoelen (of in de vaatwasser) en om twee weken het koffiemolentje schoonmaken. Echt een aanrader.

rinyvdboom 04-12-2018

Een goed koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Koffiezet apparaat even in bezit en ik ben goed tevreden met dit apparaat. Geeft een lekkere kop koffie waarbij het mogelijk is om de sterkte en dus de smaak in te stellen. Ook de visite is lovend over de koffie die ze te drinken krijgen,

Vain 02-12-2018

Fijne machine

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Tevreden over deze koffiemachine, handig in gebruik.
Lekkere koffie.
Heerlijk wakker worden met verse koffie.