ETNA KVV754BEI - Reviews

enkeldeurs koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
229 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KVV754BEI op Kieskeurig.nl.

6,3

Mees 07-11-2020

Koelkast jankt

Geschreven voor: ETNA KVV754BEI

Ik heb 10 maanden geleden - bij X - deze koelkast gekocht. De koelkast maakt een jankend geluid. Ik hoor het een verdieping hoger nog.
Volgens een eerste reparateur was gas in het koelsysteem de oorzaak en was het euvel niet te verhelpen. X stuurde vervolgens een monteur van de fabrikant zelf langs (Atag). Deze gaf aan dat het jankende geluid bij dit type koelkast hoort.

Minpunten

• Koelkast maakt jankend geluid.

Officiele reactie van Atag 09-11-2020

Beste Mees,

Wat ontzettend vervelend dat je zoveel last hebt van het geluid van de koelkast. Ondanks dat er reeds een monteur is geweest willen wij graag nog even meekijken in de historie en de bevinding van onze monteur. Zou je je gegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com ? Bedankt alvast.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Björn 18-08-2020

Fraaie koelkast met veel ruimte

Geschreven voor: ETNA KVV754BEI

We wilden een retro koelkast die niet al te opvallend in het interieur is, vandaar de kleur beige.
Het is een ruime koelkast. Er passen grote flessen in de deur. In de metalen flessenrek in de koelkast zelf passen “gewone” flessen het beste in. Let op: Taps toelopende flessen kunnen eruit vallen!
Vriesvak werkt prima. Jammer dat er geen houdertje erbij zit voor ijsblokjes te maken.
Het meegeleverde eierdoosje geeft plaats voor slechts 7 eieren. Dus als je een grote doos eieren koopt liggen er een aantal eieren los in de koelkast.
Nut en noodzaak van de interne inschakelbare ventilator heb ik nog niet kunnen bepalen.
De koelkast staat bij ons in de open keuken. Het geluid valt reuze mee.
Er zit LED verlichting in de koelkast. De kleurkeuze van de LED had wel iets “warmer” mogen zijn voor een retro koelkast.
Een puntje van aandacht voor het design: dit soort koelkasten worden vaak “vrij” neergezet in de ruimte. De achterkant is niet fraai weg- of afgewerkt. Je moet de koelkast behoorlijk van de muur plaatsen volgens de meegeleverde afstandhouders, waardoor je vanaf de zijkanten zicht hebt op de niet afgewerkte achterkant.
De onderkant van de koelkast is aan de achterkant open, met relatief veel loze ruimte. Hierdoor kan onze poes Zich naar binnen werken (mede doordat de koelkast zo ver van de muur moet worden geplaatst. Ik zal hiervoor een rooster/gaas moeten maken.
De pootjes van koelkast zijn erg glad. Als je per ongelijk iets te stevig de koelkast open doet dan verschuift de koelkast (we hebben een tegel vloer).

Pluspunten

• Fraai design
  • Prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Kleur van de LED verlichting
  • Afwerking aan de achterkant

Officiele reactie van Atag 19-08-2020

Beste Björn, dank u wel voor uw mooie review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de kleur van de koelkast. Uw feedback over de achterkant en pootjes van de koelkast nemen we mee. Dank hiervoor. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA

ANNE GRIJSEELS 27-12-2019

mooi design

Geschreven voor: ETNA KVV754BEI

ik vind het een mooi design en praktische toffe indeling
weinig of geen geluid van de motor
deurgrendel mooi handig koelkast sluit heel zacht
de kleur is warm en past bij alle interieurs
heel blij met deze aankoop
geeft een meerwaarde aan mijn keuken

Officiele reactie van Atag 28-12-2019

Beste Anne,
Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over zowel het gebruiksgemak als het design van deze retro koelkast. Een meerwaarde voor je keuken; dat lezen wij graag. Bedankt voor deze mooie review. Heel veel plezier met de koelkast.
Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA