De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GBB92MCABP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

dejongpatrick 16-03-2022

Mooi design, veel ruimte.

Geschreven voor: LG GBB92MCABP

De eerste indruk is voornamelijk: wat is deze koelkast hoog. De hoogte zorgt er voor dat je veel ruimte hebt om spullen er in te zetten. Prima voor een klein huishouden maar ook ruim voldoende voor een groot huishouden.

Onderin het koelgedeelte zitten twee bakken, geschikt voor groente, fruit, vlees en vis. Door middel van een schuifje kun je de bakken instellen op temperatuur. Ideaal, versproducten blijven ook echt veel langer vers dan in de gemiddelde koelkast. Enig minpuntje is dat het vlees soms toch wel erg koud wordt en zelfs bevriest.

De koelkast ziet er erg mooi uit en zal in geen enkele huishouden misstaan. Af en toe hoor je de koelkast aanslaan maar het geluidsniveau is erg laag en totaal niet storend.

Pluspunten

• Ruimte
  • Stil

Sylvia-26 23-01-2022

Prachtige en functionele koel-vriescombinatie

Geschreven voor: LG GBB92MCABP

Ik heb de Lg koel-vriescombinatie mogen testen en wat een fijne aanwinst in de keuken! Zeer groot met genoeg ruimte voor alle boodschappen voor een week. Handige flessenrek wat ruimte besparend is en de lades zijn instellen voor groente fruit vlees of vis. Heel erg prettig omdat wij veel groentes eten en die door deze lades erg goed vers blijven.
Het is ook nog eens een mooie koel-vriescombinatie die perfect past in onze industriële ingerichte woning.
Een absolute aanrader en ook nog eens heel zuinig.

Pluspunten

• Ruim
  • Mooi
  • Instelbare lades
  • Enetgie zuinig

e************@g******** 29-11-2021

Mooi design en voldoet boven onze verwachting.

Geschreven voor: LG GBB92MCABP

We hebben de LG GBB92MCABP koel-vriescombinatie anderhalve maand op proef gehad en dit zijn onze bevindingen: De inhoud van de koel-vriescombinatie is ruim voldoende. Een overzichtelijke indeling en genoeg opbergruimte. Met 2 stuks groente-vlees/vis- en fruitlades kun je met gemak je weekboodschappen kwijt. Wat ons opviel is dat de producten heel goed vers te houden zijn. 2-staps opvouwbare plank zorgt er voor dat hogere producten makkelijk te plaatsen zijn. In het wijnrek hebben wij flessen frisdrank geplaatst waardoor deze stabiel blijven liggen. De koelkast blijf ook na openen op een stabiele temperatuur waardoor wij het gevoel kregen dat de producten langer mee gaan. De koelkast blijft goed droog aan de binnenkant zoals belooft met het no frost systeem. Het apparaat is opvallend stil (35dB). Dit wordt in de praktijk ook waargemaakt doordat er nagenoeg geen geluid is waar te nemen. Met zijn energie label B is deze koelkast goed voor het milieu maar ook belangrijk ook voor onze portemonnee.
Deze koel-vriescombinatie heeft een heel mooi design en voldoet boven verwachting aan al onze wensen.

Pluspunten

• No Frost
  • Houdbaarheid voedsel
  • Strak design
  • Grote inhoud

Minpunten

• Erg hoog

i********@h********** 23-11-2021

"coole" kast!

Geschreven voor: LG GBB92MCABP

Al meteen bij het plaatsen valt het design op: een prachtige antraciet/zwarte monoliet. Dan doe je de stekker in het stopcontact en vanuit het niets verschijnen er lichtblauwe boodschappen op het voorpaneel. De temperaturen van het koel- en vriesgedeelte worden daarmee apart weergegeven. Met de tiptoetsen eronder kun je de temperaturen heel gemakkelijk naar keuze instellen en bevestigen.

Eenmaal open dan valt vooral de ruimte op en de handige mogelijkheden om flessen rechtop of liggend te plaatsen. De onderste plank kan zelfs gedeeltelijk ingeschoven worden als je een keer iets echt groots of hoogs in de koelkast wil plaatsen.
In het vriesgedeelte hebben de lades aan de bovenkant een opening, waardoor je makkelijk met de hand iets kunt corrigeren als het te hoog is opgestapeld of ergens tegenaan stoot. Praktisch!

De verschillende coolsystemen "doorcooling, linearcooling, freshbalancer en freshconverter" zorgen ervoor dat de temperaturen op de verschillende plekken voor de juiste producten worden gebruikt en dat komt de versheid en de kwaliteit duidelijk ten goede. Maar deze slimme techniek zorgt ook voor een heel laag energiegebruik. Hij springt niet vaak aan, maar als ie dat doet dan hoor je hem nauwelijks. Behalve als je de deur te lang open laat staan. Dan begint ie even te piepen. Energie besparen doe je samen!
Een hele fijne grote koelkast, mooi en gewoon heel goed doordacht. Een aanrader!

Pluspunten

• Mooi
  • zuinig
  • geluidsarm
  • veel ruimte

Smartje1975 02-11-2021

LG koelkast, sieraad voor je keuken

Geschreven voor: LG GBB92MCABP

Deze koelkast is uitermate stil, is een sieraad voor de keuken.
Alles goed koud en goed reinigbaar.

Pluspunten

• temperatuur zichtbaar op deur
  • mooi design
  • producten langer houdbaar door constante temp
  • stil in gebruik
  • energiezuiniger dan oude model

Minpunten

• duurdere prijsklasse
  • geen

Anke Feenstra 26-10-2021

Luxe koelvriescombinatie, en geweldig apparaat

Geschreven voor: LG GBB92MCABP

Sinds een paar weken mag ik deze prachtige koelvriescombinatie van LG testen.

Design
Als eerste viel me het design op. De koelvriescombinatie ziet er super strak uit en de kleur geeft het apparaat ook een luxe uitstraling.

Capaciteit /gebruik
Daarnaast is het een ruime koelkast, veel opbergcapaciteit en hij voorzien is voorzien van een handig wijnrek.
De koelvriescombinatie is gemakkelijk in te stellen en koelt ook super goed en snel.
Ik heb zowel de eco stand getest als de gewone stand.
Ook het vriesgedeelte is super.
Het ingevroren brood blijft langer vers dan in mijn vorige vriezer.
En ook de groenten blijven langer houdbaar in de vershoudlades van de koelkast.
Ik ben een zeer tevreden tester en zit er zeker over na te denken om het apparaat na de testperiode te laten staan!

Pluspunten

• Koelt snel
  • Voedsel blijft langer vers

Minpunten

• Wel prijzig

k***********@h********** 24-10-2021

zeker een aanrader

Geschreven voor: LG GBB92MCABP

Mijn eerste indruk was wat een mooie koelkast. Prachtige kleur en de hoogte van 203 cm is ook een plus.
Volop ruimte zowel in het koelgedeelte als in de vrieslades en in de deur. Het meegeleverde wijnrek is voor ons als wijnliefhebbers ook een fijn extra. Over het geproduceerde geluid kan ik kort zijn, heerlijk stil. Wat betreft de versheid/smaak en houdbaarheid van de ingelegde producten ben ik dik tevreden. Er is geen sprake van vochtigheid of condensdruppels dat door de linear cooling die het temperatuurverschil minimaal houdt prima in evenwicht is. Ook zitten er luchtopeningen aan de voorkant (deurcooling) voor de optimale luchtcirculatie die zijn werk goed doen en bijdragen aan een constant goed klimaat in de koelkast. Er zijn 4 plateaus en 2 grote lades in het koelgedeelte met een freshbalancer/vershoudzone waardoor vlees,groente en fruit echt langer vers en houdbaar blijven dan gebruikelijk. De 4 sterren vrieslades zijn ruimgenoeg en hebben een invriescapaciteit van 10kg . Al deze kenmerken maken het samen met de duurzaamheid en de energiezuinigheid en voor de liefhebber compatibel met smartphone/apps tot een apparaat wat goed in de smaak valt.

Pluspunten

• design
  • geluidsarm
  • houdbaarheid/versheid voedsel
  • wijnrek
  • compatibel met smartphone

Liziej 20-10-2021

Echt een mega fijne grote stille eyecatcher koelkast!

Geschreven voor: LG GBB92MCABP

We zijn ontzettend blij met de LG koelkast, toen hij net binnenkwam moesten we even slikken omdat hij zo groot was maar eenmaal in de keuken valt hij mooi weg in het interieur.

Het is echt een eyecatcher in de keuken, zodra je de deur open en dicht doet zie je een mooie blauwe verlichting op de deur die aangeeft hoe koud hij staat.

Binnenin zit een wijnrek, erg handig voor wijnflessen maar ook voor frisdrank flessen.
Er zitten genoeg plankjes in waar je van alles kwijt kunt.

Er zitten 2 mooie grote lades in voor je groente, fruit en je vlees.
Het vriesgedeelte heeft 3 grote lades, waar je echt genoeg in kwijt kunt, je kunt met gemak 4-5 broden naast elkaar kwijt. Echt ideaal! De onderste plank heeft een soort van klapfunctie waardoor je als je veel flessen hebt of iets anders groots je hem dicht kunt klappen en dan dus meer kwijt kunt in de hoogte.

Voor ons was het een verademing qua grootte aangezien onze vorige koelkast erg klein was en wij inmiddels een gezin van 5 personen zijn ipv met zijn 2en.

De koelkast is mega stil, je hoort hem gewoon echt niet. Er zitten goede lampen in de koelkast waardoor je in het donker alles duidelijk kan zie, en als je vergeet de deur weer dicht te doen dan gaat hij piepen om jou hieraan te herinneren.

Er zit ook een mooi eieren rekje in, waar je met gemak een hele doos eieren in kwijt kunt.

Sinds we deze koelkast hebben hebben wij ons fruit ook in de koelkast, erg fijn zo hebben wij geen last meer van fruitvliegjes.

Ik zou deze koelkast aan iedereen aanraden die opzoek is naar een grote stille koelkast die ook nog eens mooi staat in je keuken/huis.

Pluspunten

• Super stil
  • Erg mooi Design
  • Gaat piepen als je de deur vergeet dicht te doen
  • Veel ruimte
  • Grote vriesvakken

l************@l****** 19-10-2021

Grote koelvriescombi met een mooi design

Geschreven voor: LG GBB92MCABP

Mooie koelkast qua design, buitenzijde is vingervlek gevoelig helaas maar makkelijk te poetsen. Ik vind de kleur prachtig en staat goed bij onze keuken.
Wat betreft het gebruik: Handige en praktische koelvriescombinatie. Beide zijn van een goed formaat zodat er voldoende spullen in passen. Het wijnrek is handig voor flessen fris of wijn, 2 literflessen passen helaas echter niet. Er is echter voldoende plek in de koelkast om deze op andere manieren op te slaan. Er zijn enkele meegeleverde handigheden zoals een uitschuifbare plank zodat je grotere schalen in de koelkast kan bewaren, ook is er een eierhouder aanwezig en ijsblokjesvorm. Erg handig.
De koelkast heeft een Fresh-converter en balancer. Dit zou de vochtigheid en temperatuur van groente en vlees moeten regeluren. Een 1 op 1 vergelijk met producten normaal in de koelkast bewaren vind ik moeilijk objectief te beoordelen. Naar ons idee was de smaak en houdbaarheid hetzelfde. De koelkast reguleert zelf zijn temperatuur en die is aan de voorzijde en via de app makkelijk instelbaar. Het product beschikt de zogenaamde Door-cooling om producten snel te koelen tot ingestelde temperatuur. De inverter linear compressor maakt weinig tot geen geluid in de woonkamer. Het is niet storend en zou een geluidsniveau hebben van 35 dB. Dit is erg weinig. Daarnaast is er 10 jaar garantie op de inverter en is deze energiezuinig.

Het is een non-Frost vriezer wat enorm scheelt met schoonmaken. De vriezer koelt snel en goed. Alles is in een mum van tijd bevroren. Er is een enorme lade aanwezig voor grote stukken vlees of vogel bijvoorbeeld.

• Praktische indeling
  • Snelle koeling
  • Energiezuinig

Minpunten

• Vingervlek gevoelig
  • Deurbeveiliging piept snel

l*******@l****** 12-10-2021

Een stille eyecather

Geschreven voor: LG GBB92MCABP

Een hele mooie koelkast om te zien en is onwijs stil. De koelkast is groot en kan hierdoor veel spullen in kwijt en je ziet letterlijk alles omdat alles goed is verlicht vergeleken met mijn oude koel-vriescombinatie. Wat echt super handig is dat er een mooie wijnrek in zit, maar die gebruiken wij voor de frisdrank en water. Wat echt cool is dat er een opvouwbare plank in de koelkast waardoor ik zelfs mijn tajine in de koelkast kan stoppen haha. Dat kon ik niet bij mijn eigen koel-vriescombinatie. De kwaliteit van fruit en groente zijn getest. Bij bepaalde soorten leek het wel langer “vers” te zijn maar met bv de aardbeien is dit helaas niet het geval.
Wat ik handig vind is dat je de de standen van het temperatuur in de lades hiermee gemakkelijk kan reguleren. Als ik de boodschappen in doe word het redelijk snel koel. Al vind ik dat de koelkast wel heel snel geluid maakt als 1 van de deuren opstaat na een paar secondes.

Pluspunten

• Stil
  • Heel ruim
  • 2 regulerende temperatuur lades
  • Opvouwbare plank
  • Veel licht

Minpunten

• Niet alles is langer vers
  • Onderste vrieslades is heel klein
  • Makkelijke zichtbare vinger vlekken
  • Bij de deurveren lastig schoon te maken