De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA MKV581RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

i***@r******************* 27-03-2024

Etna koelkast

Geschreven voor: ETNA MKV581RVS

Deze koel/vriescombinatie is uitgevoerd met zgn "french doors" en dat is in het dagelijks gebruik praktischer.
Omdat je de koelkast vaker gebruikt dan de vriezer, daarom hebben wij voor deze variant gekozen.
Ook een voordeel is dat het koelgedeelte zeer breed is zodat men bv een grote saladeschotel gemakkelijk erin past.
Verder zit er een erg praktische ijsblokjes maker bij.
Minpuntje is dat je de deur echt dicht moet doen (niet zelfsluitend) en hij valt in geluidscategorie "D" is meer dan onze vorige koelkast.

Pluspunten

• Ruimte
  • Koeling boven
  • Praktische indeling

Minpunten

• Geluid
  • Sluiting deur

webcare-7 28-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Wat leuk om te lezen jullie tevreden zijn over het gebruiksgemak en de 4 deuren van jullie nieuwe Amerikaanse koelkast.

Het energielabel voor koelkasten is sinds 2021 (vanuit de overheid) veranderd en loopt nu van A - G. Een A met plusjes bestaat niet meer. Voor het nieuwe label geldt dat deze onder een realistischer verbruik worden getest (bijvoorbeeld door vaker de deur te openen, zoals bij gebruik ook gebeurd) dan bij het oude label. Voor geluid is dit ook zo. Het nieuwe label is al voor meer productgroepen geïntroduceerd. Je zal deze dus steeds vaker tegenkomen.

We wensen jullie heel veel plezier toe van deze aankoop!

Suzan

s**********@g******** 05-02-2024

Top koelvriescombinatie

Geschreven voor: ETNA MKV581RVS

Mooie koelvriescombinatie, lekker ruim, goed verlicht en prima vriesruimte met lades.
webcare-7 06-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor de mooie beoordeling en reviewscore. Fijn dat je zo tevreden bent met de koel/vries.

Wij wensen jou veel plezier met de aankoop.

kathynka 17-10-2023

Praktisch meets Luxe: het kan!

Geschreven voor: ETNA MKV581RVS

Nadat onze tafelmodel koelkast het had begeven, werd het tijd voor een nieuwe en grotere koelkast met vriezer.
na lang zoeken op het internet en het vergelijken van vele modellen viel de keuze op de Etna MKV581RVS.

Persoonlijk vind ik het voordeel van de koelkast t.o.v. andere modellen Amerikaanse koelkasten dat je niet hoeft te bukken om te zien wat er in de koelkast ligt.
De koelkast heeft geen waterdispenser in de deur, zodat dit niet ten koste gaat van de ruimte in het koelgedeelte.
En is de ruimte tussen de planken zo groot dat er met gemak een grote soeppan in past.
Verder is het fantastisch dat er een lade onderin zit, waar de temperatuur lager gezet kan worden dan de rest van de koelkast, dit is natuurlijk fijn voor groente, maar ook perfect om bier/frisdrank in te koelen (aldus manlief :-)

Ook was ik erg verrast hoeveel er in de vriezer past: Het bakje waar je ijsklontjes mee kan maken kun je er gewoon uit pakken zodat er met gemak 4 broden in de bovenste twee lades passen, met een zak bolletjes er bovenop.
uiteindelijk heb ik mijn twee oude tafelmodel vriezers (60 en 89 liter) er met gemak in kunnen krijgen doordat de lades zo hoog zijn dat je zakken soepgroente e.d. rechtop en overzichtelijk in de lade kan zetten. Helaas voor de oude vriezers gaan deze nu de deur uit..
Nog een voordeel: er zitten lades in de vriezer, wat bij andere modellen ook niet altijd het geval is (zodat als je de deur open doet alles eruit valt..) Eigenlijk zijn het twee vriezers naast elkaar.

De koelkast ziet er mooi uit, en het valt mee hoeveel geluid hij maakt.
De 5 jaar garantie is ook mooi meegenomen, al hoop ik hier geen gebruik van te hoeven maken.
kortom, een mooie grote Amerikaanse koelkast maar dan met extra veel ruimte en genoeg luxe en gebruiksgemak zonder de onnodige toeters en bellen!

Pluspunten

• mooi strak design
  • geen waterdispenser, uitneembare ijsblokjesmaker
  • heldere led verlichting
  • no frost: minder tot geen ijsvorming

Minpunten

• zijkanten niet van rvs
  • geen alarm bij open laten deur vriezer
  • rekjes deur niet verstelbaar

webcare-7 06-02-2024

Beste kathynka,

Leuk om te lezen dat je na een zoektocht gekozen hebt voor de MKV581RVS en deze zo goed bevalt. Hartelijk dank voor de mooie en uitgebreide review.

Wij wensen jou veel plezier met de aankoop.

l**********@h********** 28-07-2023

Aanrader!!

Geschreven voor: ETNA MKV581RVS

Wauw wat een prachtig model ben er gewoon verliefd op!
De 4 deuren zo praktisch en ook best nog wel veel ruimte. echt een luxe om naar te kijken 💖

Pluspunten

• Prachtig model
  • Veel ruimte

Officiele reactie van Atag 31-07-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze leuke review. Het doet ons goed om te lezen dat de koelkast zo goed bevalt om er verliefd op te worden 😍
We wensen je vele jaren koelplezier toe.

Marijke

s********@h********** 06-05-2023

Mooi design, goede indeling

Geschreven voor: ETNA MKV581RVS

Na 19 jaar ging mijn oude Amerikaanse koelkast stuk dus moest ik een nieuwe aanschaffen. Eisen : brede boven koelkast, geen water of ijs dispenser, handmatige ijsbak, voordelig in prijs, geen onbekend merk en zsm leverbaar. Na heel vee modellen gezien te hebben op verschillende sites kwam ik op deze ETNA MKV581 rvs. Betreffende bekende electronika zaak had deze niet op voorraad en andere concurrent was een stuk duurder. Dus kieskeurig opgezocht en daar voor de beste prijs gevonden en snel leverbaar. Aangezien ik graag bij een winkel contact wil hebben een B&K ook telefonisch goed bereikbaar was heb ik deze bij ze gekocht en is deze binnen paar dagen geleverd en oude koelkast meegenomen. Koelkast is ruim, mooi design, stil, stuk energie zuiniger dan oude koelkast. 2 openslaande deuren voor een brede koelkast aan de bovenzijde en 2 openslaande deuren voor het vries gedeelte dat heb 6 lades verdeeld is incl. Ijs bak. Nu hopen dat deze ook weer 19 jaren mee gaat ;-) Hopelijk ga ik het niet nodig hebben, maar heb nu 5 jaar garantie door dit product bij Etna rechtsreeks te reserveren.

• Goede indeling
  • Brede koelgedeelte
  • Stil

Minpunten

• Ijsbak maakt mini ijsblokjes

Officiele reactie van Atag 08-05-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Het doet ons goed om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt bij het vervangen van jouw oude koelkast.
We wensen je vele jaren vol koelplezier toe.

Marijke

n***********@h********** 26-01-2023

prima

Geschreven voor: ETNA MKV581RVS

Zeer goede prijs/kwaliteit .
Ruime koelkast met goede verlichting en zuinig.
Buitenkant fraai RVS .

Ruime vriesvakken met ijsblokjes maker .

Wij zijn zeer tevreden met deze aankoop .
Officiele reactie van Atag 27-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review.
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met de ruimte, goede verlichting en duurzaamheid van deze mooie Amerikaanse koelkast.

Charles 05-01-2023

Bevalt prima

Geschreven voor: ETNA MKV581RVS

Mooie niet te grote koelkast met energielabel E. Onze oude koelkast gebruikte 900 kWh per jaar, deze 300!
Door de vier deuren goed toegankelijk.
Heldere binnenverlichting zodat je goed kunt zien wat waar ligt. Maakt nauwelijks geluid.

Officiele reactie van Atag 06-01-2023

Beste Charles,

Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over het design, de verlichting en het geluid. Bedankt voor de mooie review.

Wij wensen jou veel koelplezier toe.

h*******@h****** 02-12-2022

Fijne koelkast met de juiste breedte

Geschreven voor: ETNA MKV581RVS

Zuinige koelvriescombinatie. Ziet er goed uit en deze Maar paste precies in de keuken.
Handige indeling, alleen wat weinig ruimte voor flessen in de deur, maar de hoogte van de onderste plank maakt veel goed.

Pluspunten

• Indeling
  • Maat
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Kon nog iets zuiniger in gebruik
Officiele reactie van Atag 05-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat de ETNA koel- vriescombi precies paste in jouw keuken!
Fijn dat de indeling, zo goed bevalt en dat jij een goede oplossing hebt kunnen vinden voor de flessen.

f****@n************ 28-11-2022

Een verbetering op velerlei vlak

Geschreven voor: ETNA MKV581RVS

ATAG/ETNA associeerde ik met fornuizen, niet met ijskasten. Op zoek naar een dubbeldeurs-ijskast smaller dan de meeste, omdat de nis voor inbouw nu eenmaal 80 cm was en geen millimeter speling bood, kwam deze Etna-ijskast uit de bus. Wat een ontdekking! Geen noodoplossing, maar een schot in de roos. Ondanks de wat beperktere breedte is de binnenruimte heel groot, door de vier (!) deuren makkelijk toegankelijk. Alles paste er in: in het vriesgedeelte misschien een brood minder dan in de oude ijskast, maar daar komen we wel overheen. Het enige minpuntje is dat er geen waarschuwingsgeluid klinkt als je een van de deuren open laat staan, terwijl die deuren niet dichtvallen en stevig dichtgedrukt moeten worden. Een kwestie van wennen, denk ik. Maar nu het écht goede nieuws: het stroomverbruik is hooguit 40% van dat van de oude koelkast, er is geen display aan de buitenzijde (niet van die oplichtende cijfertjes die je altijd vanuit je ooghoek ziet) en ook verder een onopvallend maar chique uiterlijk, én -- en dit is een heuse bonus waar we niet op gerekend hadden -- zo stil! De oude koelkast stond maar te brommen. Je bent je daar niet de hele tijd van bewust, maar het is toch een hinderlijk achtergrondgeluid. Hoe hinderlijk weet je pas als dat nieuwe fluisterstille apparaat er staat. Kortom: je ziet 'm niet, en je hoort 'm niet, maar hij staat daar rustig alles koel en koud te houden. Welkom, nieuwe ijskast, moge je nog lang bij ons blijven.

Pluspunten

• zuinig
  • weinig geluid
  • vierdeurs

Minpunten

• geen geluidssignaal als deur blijft open staan
  • smalle deuren dus nogal krappe flessenrekken

Officiele reactie van Atag 29-11-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de mooie, enthousiaste uitgebreide review. Erg leuk om te lezen dat de MKV581 zo'n schot in de roos is. Dat is waar wij het uiteindelijk allemaal voor doen een tevreden klant.

Wij wensen jullie vele jaren van koelplezier toe.

Claudia 16-11-2022

Bevalt erg goed, zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA MKV581RVS

Deze is iets kleiner als wat we voorheen hadden maar inhoud is zeker prima. Zeer stil.
In het vriesgedeelte zit geen lampje, maar aangezien wij dat minder vaak gebruiken als het koelgedeelte is dat niet storend.
De grepen zitten in de deur, daar wen je heel snel aan (en persoonlijk vind ik dit design mooier als met handgrepen aan de voorkant)
Enige minpuntje is dat ik liever plateaus in het vriesgedeelte zou willen hebben i.p.v. schuifbakken.
Al met al een fijne koel- vriescombinatie waar we erg blij mee zijn, vooral qua prijs-kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• fijne indeling
  • zeer stil
  • mooi design
  • extra garantie (5 jaar ipv 3)
  • fijne prijs- kwaliteitsverhouding

Minpunten

• geen lamp in vriesgedeelte
  • schuifbakken in vriesgedeelte (voorkeur plateaus)

Officiele reactie van Atag 18-11-2022

Beste Claudia,

Een positieve review, daar worden wij blij van! Bedankt!
Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met deze side-by-side van ETNA.
Het mooie design, gebruiksgemak en het geluidsniveau bevallen jou goed.
Ook de extra garantie is natuurlijk mooi meegenomen.

s*******@p******** 19-10-2022

Mooie side by side koelcombinatie

Geschreven voor: ETNA MKV581RVS

Deze side by side koelkast nu bijna twee weken in gebruik. Zijn er super tevreden over. Waardevolle vervanging van twee (oudere) koelkasten en twee (oudere) vrieskasten. Meer dan voldoende koel- en vriesruimte.

Pluspunten

• Meer dan voldoende koel- en vriesruimte

Minpunten

• geen

Officiele reactie van Atag 20-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze positieve review.
Wat fijn dat jij zo tevreden bent over het gebruik van de side-by-side.
Het gebruiksgemak, mooie design en natuurlijk de ruime indeling bevallen jou goed.

Wij wensen jou hele veel koelplezier!

s*******@h********** 18-09-2022
  • Product gekregen

Geweldig

Geschreven voor: ETNA MKV581RVS

Fantastische koel/vrieskast. Lekker ruim, doet het goed, geen geluid!
Bezorging ging ook Fantastisch, bedrijf uit ouderkerk aan de IJssel, keurig neergezet, oude koelkast meegenomen!

Officiele reactie van Atag 29-09-2022

Beste heer / mevrouw,

u heeft deze fantastische koel- vriescombinatie een fantastische review gegeven, bedankt!
Wat fijn om de lezen dat u zo tevreden bent.
Ook onze dealer heeft goed werk geleverd, dat zien wij graag!

d*************@h********** 16-08-2022

Superfijne Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: ETNA MKV581RVS

Super koelkast nu week in gebruik. Geen storend geluid. Hij is “maar” 80 cm breed maar voor ons groot genoeg echt een genot

Pluspunten

• Niet te groot
  • Lekker ruim
  • goed zicht in de koelkast

Minpunten

• ijsklontjes maker niet fantastisch

Officiele reactie van Atag 18-08-2022

Beste heer/ mevrouw,

Een 10, wow! Bedankt voor deze review en dit mooie cijfer. Goed om te lezen dat je tevreden met de koelkast.
Wij wensen je nog veel koelplezier toe!

Met vriendelijk groet,
Kim Webcare ETNA

HenkH 27-04-2022

vrij gemakkelijke keuze

Geschreven voor: ETNA MKV581RVS

De dubbele deuren spraken mij zeer aan bij de overweging om toch voor een 'amerikaanse' koelkast te gaan. Je hoeft daardoor niet het hele koel- of vriescompartiment open te trekken, zoals bij de standaard modellen. Daarbij vind ik het energielabel belangrijk; dat is bij deze koel-vriescombi gunstiger dan bij het gros van zulk model. Het geheel maakt een stabiele indruk en de gebruikte materialen voelen stevig genoeg aan in relatie tot de prijs. De prijs-kwaliteitsverhouding was ook een van de overwegingen om te kiezen voor een Etna, evenals de verlengde garantie tot 5 jaar. En, niet geheel onbelangrijk: het oog wil ook wat en dat is prima in orde!!

Pluspunten

• dubbele deuren in koel- en vriescompartiment
  • prijs-kwaliteit
  • 5 jaar garantie
  • niet te hoog voor minder lange personen

Minpunten

• ijscrusher heeft voor mij geen toegevoegde waarde
  • nog niet ontdekt, nét binnen

Officiele reactie van Atag 28-04-2022

Beste Henk,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide beoordeling.
Wat fijn dat jij gekozen hebt voor ETNA.
Wij zijn blij dat de dubbele deur, de indeling en het gunstige energielabel van deze koel- vriescombinatie zo goed bevalt.

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop.

Webcareteam ETNA

Tim 28-12-2021

Mooie stylish Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: ETNA MKV581RVS

Net de koelkast neergezet en ziet er mooi en stylish uit. Veel ruimte in het koelgedeelte alleen konden de bakken van de vriezer iets groter zijn.

Pluspunten

• Ruim koelgedeelte
  • Stylish
  • Veel vriezerbakken

Minpunten

• Kleine vriezerbakken

Officiele reactie van Atag 31-12-2021

Beste Tim,

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Fijn om te lezen dat de MKV581RVS zo goed bevalt.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

Webcareteam ETNA

Jeffrey 13-10-2021

Mooi koelkast.

Geschreven voor: ETNA MKV581RVS

Een mooi ogende brede koelkast met 4 deuren. Hij is fluisterstil. Gisteren in gebruik genomen. Een zee van ruimte, zal alleen nog aan de indeling moeten wennen. De rekjes in de deuren zijn niet in hoogte verstelbaar, en ook niet handig om de ei-houders in te plaatsen (te hoge rand). Ook mis ik een aanduiding van de temperatuur.
Al met al vind ik het een hele mooie koelkast die goed in mijn keuken past en de tijd zal het leren hoe in te delen.

• Ruimte
  • Fluisterstil

Minpunten

• Rekjes in de deur niet in hoogte verstelbaar

Officiele reactie van Atag 14-10-2021

Beste Jeffrey,

Wat leuk dat je de moeite neemt om deze review te plaatsen.
Zo te lezen is er nog ruimte voor verbetering, dit gaan wij doorgeven aan de desbetreffende afdeling, dank hiervoor.

Wij wensen je veel koelplezier toe met de MKV581RVS van ETNA.

Alice Webcareteam ETNA

i***@d********** 09-10-2021

zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA MKV581RVS

Geweldige koel/vriescombinatie met een zee van ruimte. Ook het energielabel is voor ons belangrijk.
De ijsblokjesmaker in het vriesgedeelte is een welkom hulpmiddel.
De deuren sluiten perfect.

Pluspunten

• veel ruimte
  • deuren sluiten perfect
  • ijsblokjesmaker in vriesgedeelte

Minpunten

• je moet er wel de ruimte voor hebben

Officiele reactie van Atag 11-10-2021

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw review en uw mooie cijfer, hier worden wij blij van. Voor ons is het belangrijk dat u tevreden bent met de koelkast! Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent met de ruimte in uw koelkast, ondanks de ijsblokjesmaker die erin zit, waar ik persoonlijk heel jaloers om ben 😉.
Wij wensen u nog veel jaren met koelplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA