De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA MKV581 rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

f**s@n**t.com 28-11-2022

Een verbetering op velerlei vlak

Geschreven voor: ETNA MKV581 rvs

ATAG/ETNA associeerde ik met fornuizen, niet met ijskasten. Op zoek naar een dubbeldeurs-ijskast smaller dan de meeste, omdat de nis voor inbouw nu eenmaal 80 cm was en geen millimeter speling bood, kwam deze Etna-ijskast uit de bus. Wat een ontdekking! Geen noodoplossing, maar een schot in de roos. Ondanks de wat beperktere breedte is de binnenruimte heel groot, door de vier (!) deuren makkelijk toegankelijk. Alles paste er in: in het vriesgedeelte misschien een brood minder dan in de oude ijskast, maar daar komen we wel overheen. Het enige minpuntje is dat er geen waarschuwingsgeluid klinkt als je een van de deuren open laat staan, terwijl die deuren niet dichtvallen en stevig dichtgedrukt moeten worden. Een kwestie van wennen, denk ik. Maar nu het écht goede nieuws: het stroomverbruik is hooguit 40% van dat van de oude koelkast, er is geen display aan de buitenzijde (niet van die oplichtende cijfertjes die je altijd vanuit je ooghoek ziet) en ook verder een onopvallend maar chique uiterlijk, én -- en dit is een heuse bonus waar we niet op gerekend hadden -- zo stil! De oude koelkast stond maar te brommen. Je bent je daar niet de hele tijd van bewust, maar het is toch een hinderlijk achtergrondgeluid. Hoe hinderlijk weet je pas als dat nieuwe fluisterstille apparaat er staat. Kortom: je ziet 'm niet, en je hoort 'm niet, maar hij staat daar rustig alles koel en koud te houden. Welkom, nieuwe ijskast, moge je nog lang bij ons blijven.

Pluspunten

• zuinig
  • weinig geluid
  • vierdeurs

Minpunten

• geen geluidssignaal als deur blijft open staan
  • smalle deuren dus nogal krappe flessenrekken

Claudia 16-11-2022

Bevalt erg goed, zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA MKV581 rvs

Deze is iets kleiner als wat we voorheen hadden maar inhoud is zeker prima. Zeer stil.
In het vriesgedeelte zit geen lampje, maar aangezien wij dat minder vaak gebruiken als het koelgedeelte is dat niet storend.
De grepen zitten in de deur, daar wen je heel snel aan (en persoonlijk vind ik dit design mooier als met handgrepen aan de voorkant)
Enige minpuntje is dat ik liever plateaus in het vriesgedeelte zou willen hebben i.p.v. schuifbakken.
Al met al een fijne koel- vriescombinatie waar we erg blij mee zijn, vooral qua prijs-kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• fijne indeling
  • zeer stil
  • mooi design
  • extra garantie (5 jaar ipv 3)
  • fijne prijs- kwaliteitsverhouding

Minpunten

• geen lamp in vriesgedeelte
  • schuifbakken in vriesgedeelte (voorkeur plateaus)

Officiele reactie van Atag 18-11-2022

Beste Claudia,

Een positieve review, daar worden wij blij van! Bedankt!
Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met deze side-by-side van ETNA.
Het mooie design, gebruiksgemak en het geluidsniveau bevallen jou goed.
Ook de extra garantie is natuurlijk mooi meegenomen.

Wij wensen jou heel veel koelplezier!

s**1@p**t.nl 19-10-2022

Mooie side by side koelcombinatie

Geschreven voor: ETNA MKV581 rvs

Deze side by side koelkast nu bijna twee weken in gebruik. Zijn er super tevreden over. Waardevolle vervanging van twee (oudere) koelkasten en twee (oudere) vrieskasten. Meer dan voldoende koel- en vriesruimte.

Pluspunten

• Meer dan voldoende koel- en vriesruimte

Officiele reactie van Atag 20-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze positieve review.
Wat fijn dat jij zo tevreden bent over het gebruik van de side-by-side.
Het gebruiksgemak, mooie design en natuurlijk de ruime indeling bevallen jou goed.

Wij wensen jou hele veel koelplezier!

s**n@h**l.com 18-09-2022
  • Product gekregen

Geweldig

Geschreven voor: ETNA MKV581 rvs

Fantastische koel/vrieskast. Lekker ruim, doet het goed, geen geluid!
Bezorging ging ook Fantastisch, bedrijf uit ouderkerk aan de IJssel, keurig neergezet, oude koelkast meegenomen!

Officiele reactie van Atag 29-09-2022

Beste heer / mevrouw,

u heeft deze fantastische koel- vriescombinatie een fantastische review gegeven, bedankt!
Wat fijn om de lezen dat u zo tevreden bent.
Ook onze dealer heeft goed werk geleverd, dat zien wij graag!

Wij wensen jou heel veel koelplezier!

d**s@h**l.com 16-08-2022

Superfijne Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: ETNA MKV581 rvs

Super koelkast nu week in gebruik. Geen storend geluid. Hij is “maar” 80 cm breed maar voor ons groot genoeg echt een genot

Pluspunten

• Niet te groot
  • Lekker ruim
  • goed zicht in de koelkast

Minpunten

• ijsklontjes maker niet fantastisch

Officiele reactie van Atag 18-08-2022

Beste heer/ mevrouw,

Een 10, wow! Bedankt voor deze review en dit mooie cijfer. Goed om te lezen dat je tevreden met de koelkast.
Wij wensen je nog veel koelplezier toe!

Met vriendelijk groet,
Kim Webcare ETNA

HenkH 27-04-2022

vrij gemakkelijke keuze

Geschreven voor: ETNA MKV581 rvs

De dubbele deuren spraken mij zeer aan bij de overweging om toch voor een 'amerikaanse' koelkast te gaan. Je hoeft daardoor niet het hele koel- of vriescompartiment open te trekken, zoals bij de standaard modellen. Daarbij vind ik het energielabel belangrijk; dat is bij deze koel-vriescombi gunstiger dan bij het gros van zulk model. Het geheel maakt een stabiele indruk en de gebruikte materialen voelen stevig genoeg aan in relatie tot de prijs. De prijs-kwaliteitsverhouding was ook een van de overwegingen om te kiezen voor een Etna, evenals de verlengde garantie tot 5 jaar. En, niet geheel onbelangrijk: het oog wil ook wat en dat is prima in orde!!

Pluspunten

• dubbele deuren in koel- en vriescompartiment
  • prijs-kwaliteit
  • 5 jaar garantie
  • niet te hoog voor minder lange personen

Minpunten

• ijscrusher heeft voor mij geen toegevoegde waarde
  • nog niet ontdekt, nét binnen

Officiele reactie van Atag 28-04-2022

Beste Henk,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide beoordeling.
Wat fijn dat jij gekozen hebt voor ETNA.
Wij zijn blij dat de dubbele deur, de indeling en het gunstige energielabel van deze koel- vriescombinatie zo goed bevalt.

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop.

Webcareteam ETNA

Tim 28-12-2021

Mooie stylish Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: ETNA MKV581 rvs

Net de koelkast neergezet en ziet er mooi en stylish uit. Veel ruimte in het koelgedeelte alleen konden de bakken van de vriezer iets groter zijn.

Pluspunten

• Ruim koelgedeelte
  • Stylish
  • Veel vriezerbakken

Minpunten

• Kleine vriezerbakken

Officiele reactie van Atag 31-12-2021

Beste Tim,

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Fijn om te lezen dat de MKV581RVS zo goed bevalt.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Jeffrey 13-10-2021

Mooi koelkast.

Geschreven voor: ETNA MKV581 rvs

Een mooi ogende brede koelkast met 4 deuren. Hij is fluisterstil. Gisteren in gebruik genomen. Een zee van ruimte, zal alleen nog aan de indeling moeten wennen. De rekjes in de deuren zijn niet in hoogte verstelbaar, en ook niet handig om de ei-houders in te plaatsen (te hoge rand). Ook mis ik een aanduiding van de temperatuur.
Al met al vind ik het een hele mooie koelkast die goed in mijn keuken past en de tijd zal het leren hoe in te delen.

• Ruimte
  • Fluisterstil

Minpunten

• Rekjes in de deur niet in hoogte verstelbaar

Officiele reactie van Atag 14-10-2021

Beste Jeffrey,

Wat leuk dat je de moeite neemt om deze review te plaatsen.
Zo te lezen is er nog ruimte voor verbetering, dit gaan wij doorgeven aan de desbetreffende afdeling, dank hiervoor.

Wij wensen je veel koelplezier toe met de MKV581RVS van ETNA.

Alice Webcareteam ETNA

i**o@d**j.nl 09-10-2021

zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA MKV581 rvs

Geweldige koel/vriescombinatie met een zee van ruimte. Ook het energielabel is voor ons belangrijk.
De ijsblokjesmaker in het vriesgedeelte is een welkom hulpmiddel.
De deuren sluiten perfect.

Pluspunten

• veel ruimte
  • deuren sluiten perfect
  • ijsblokjesmaker in vriesgedeelte

Minpunten

• je moet er wel de ruimte voor hebben

Officiele reactie van Atag 11-10-2021

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw review en uw mooie cijfer, hier worden wij blij van. Voor ons is het belangrijk dat u tevreden bent met de koelkast! Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent met de ruimte in uw koelkast, ondanks de ijsblokjesmaker die erin zit, waar ik persoonlijk heel jaloers om ben 😉.
Wij wensen u nog veel jaren met koelplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA