Samsung RS66A8101SL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS66A8101SL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

j**@j********** 26-06-2022

Logische keuze

Geschreven voor: Samsung RS66A8101SL

Na een onvoorstelbaar uitgebreide selectie uitgekomen bij deze Samsung-koelkast. Werkelijk alles hebben we laten meewegen bij onze beslissing, waarbij energiezuinigheid, inhoud en uiterlijk de belangrijkste factoren waren.
We hebben bewust niet gekozen voor waterdispenser en/of ijsmachine, die hadden wel wel in onze vorige Samsung-koelkast (die we na bijna 15 jaar probleemloos functioneren moesten vervangen). Meer inhoud hebben we zwaarder laten wegen dan deze functies die ook op een andere manier zijn in te vullen.
Als je heel zorgvuldig alles uitzoekt kan het haast niet anders of je komt uit bij deze kast. Gezien onze eerdere ervaringen rekenen we er op dat ook deze kast het zo lang blijft doen.

Pluspunten

• functionaliteit
  • energiegebruik
  • uiterlijk

Minpunten

• prijs (iets duurder dan soortgelijke apparaten)

j***********@h****** 25-06-2022

zeer goede koelkast met goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung RS66A8101SL

Fijne koelkast, stil, lekker veel ruimte en vooral mooi .
Past goed in het interieur als 'een meubel stuk'.

Pluspunten

• mooi
  • groot
  • stil

Minpunten

• beetje zwaar

m******************@g******** 13-06-2022

Nieuwe krachtpatser

Geschreven voor: Samsung RS66A8101SL

Mijn vorige koelkast heb ik met een traantje moeten laten gaan , na 18 jaar stond mijn maatje altijd voor mij klaar.
Een krachtpatser was het , een Samsung American koelkast,……maar niet getreurd met zijn opvolger de RS66A8101SL komt het allemaal weer goed. Eens een koelkast van SAMSUNG altijd een koelkast van SAMSUNG. Ruim en de nieuwe blauwe led verlichting maakt alles nog frisser in je koelkast en vriezer. Min puntje , display in de koelkast gedeelte, …..

• Stil

Minpunten

• Display

l*************@g******** 16-05-2022

Wat een geweldige aanwinst

Geschreven voor: Samsung RS66A8101SL

Ik heb de Amerikaanse koelkast nu een paar dagen in gebruik en ben heel enthousiast.
Hij koelt en vriest uitstekend en er zit een heel handige gadget bij om ijsklontjes te maken.
Bovendien hoor je nauwelijks geluid uit de koelkast komen.
Een aanwinst in ons nieuwe huis.

Pluspunten

• Bijna geruisloos
  • Perfecte koeling
  • Geweldig ijsblokjes apparaat

c*****@z************ 14-05-2022

een aanrader

Geschreven voor: Samsung RS66A8101SL

De Moderne uitstraling sprak ons meteen aan.Zo ook de grote binnenruimte die bovendien heel praktisch is uitgevoerd

Pluspunten

• mooi
  • veel vriesruimte

Minpunten

• geen
  • geen

SC 09-05-2022

Mooie Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS66A8101SL

Een mooi formaat Amerikaanse koelkast. Niet kolossaal, maar toch veel ruimte. Aan de achterkant zitten twee rubbertjes bovenop, zodat de koelkast niet te ver tegen de muur wordt geplaatst. De koelkast is stil en komt met een handig "bakje" om ijsblokjes te maken. Enige nadeel vinden wij dat de deuren een iets andere kleur hebben dan de zijkant. Dit heeft mede met de structuur te maken denk ik.

Pluspunten

• formaat
  • stil
  • ijsblokjes bakje
  • veel ruimte

Minpunten

• geen rekje voor flessen
  • kleurverschil voor en zijkant

John F 29-04-2022

Mooi apparaat we zijn er blij mee.

Geschreven voor: Samsung RS66A8101SL

De Amerikaanse koelkast Samsung RS66A8101SL/EF komt ons mooier over dan verwacht. Heeft een heel mooi en strak design en is heel netjes afgewerkt. De inhoud van zowel het koel als vries gedeelte is ruim. We hebben even moeten zoeken naar het bedieningspaneel, dat was netjes weggewerkt in de zijkant in de koelruimte. We hebben het apparaat nog niet geplaatst, eerst moet het apparaat op temperatuur zijn zodat we de spullen kunnen verhuizen. Later meer.....

Pluspunten

• Zeer veel ruimte
  • mooi afgewerkt

Minpunten

• kan nu niets bedenken

Ellen 17-11-2021

De Rolls-Royce onder de koelkasten

Geschreven voor: Samsung RS66A8101SL

Heb nu een paar weken mijn koelkast in gebruik en ik ben er zó blij mee. Ik vind deze koelkast in één woord GE-WEL-DIG. Hij is groot en het design is prachtig en je moet echt moeite doen de deuren te openen; die zijn dik en massief. Van buiten een plaatje! Binnenin een zee aan ruimte waardoor je alle boodschappen goed kwijt kunt. Heel fijn zijn alle rekjes in de deuren, zowel aan de koel-kant als aan de vries-kant. Deze zijn diep zodat je er veel in kwijt kunt. De koelkast heeft zowel aan de koel- als aan de vrieskant voldoende schappen en onderin twee lades. Let wel op; eerst de onderste lade sluiten voordat je die erboven opent. Dit in verband met het klepje aan de voorzijde van de onderste lade. Heel fijn is dat je de koel-/vriescombinatie eenvoudig kunt instellen op de temperaturen die jij wilt. Ook is de koelkast uitstekend verlicht. Extra bonus is de ijsblokjesmaker. Zo simpel dat het eigenlijk briljant is. Boven in de bak giet je het water. Blokjes bevroren? Een simpele draai en de blokjes vallen in de bak eronder. Weer even vullen en op naar de volgende lading. Ideaal, hoef geen ijsblokjeszakjes meer te vullen die altijd lekken ... Ook heel belangrijk: de koelkast is muisstil, ik hoor helemaal niets! En dankzij de No Frost-technologie is ontdooien niet meer nodig.
Kortom: wat mij betreft dé perfecte koelkast voor een (groot) gezin.

Pluspunten

• Prachtig design
  • Grote ruime koelkast
  • Voldoende schappen en lades
  • Maakt geen geluid
  • Voldoende rekjes binnenkant deuren