Samsung RB36T600CSA zwart, metallic

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB36T600CSA zwart, metallic op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Mj 21-09-2022

Fijne ruime koelkast die wel een beetje bromt

Hele fijne koelkast. Lekker groot, zowel het koel als het vriesgedeelte. Hij werkt ook goed en je hoeft geen ingewikkelde dingen in te stellen. Een minpuntje is wel dat de bovenkant niet plat in afgewerkt waardoor je er niet makkelijk nog iets bovenop kunt zetten en je vanuit bepaalde hoeken de uitstulpingen ook kunt zien. Een ander minpuntje is dat hij toch nog wel veel geluid maakt. Je hoort hem eigenlijk altijd brommen. Maar ik denk dat dat vooral even wennen is en je het op den duur niet meer hoort, zoals je het tikken van de klok ook niet meer hoort. Verder vind ik het een hele fijne ruime koelkast en ook het strakke zilveren design is erg mooi.

Pluspunten

• Ruim
  • Mooi strak design
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Geluid
  • Bovenkant is niet plat afgewerkt

sanne 08-07-2022

goede koelkast

een mooie ruime koelkast, die weinig geluid produceert. mooie kleur en makkelijk te bedienen paneel.

Pluspunten

• ruim
  • weinig geluid

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

l********************@k********* 19-06-2022

Mooie dezign koelvriescombinatie

Mooi design koelvriescombinatie, met nete afwerking en veel opbergmoglijkheden.

Pluspunten

• bergruimte
  • disign

m********@g******** 07-06-2022

Bijna nooit stil.

Deze koelkast maakt bizar veel geluid en is zowaar soms even stil. Verder koelt die prima toch ben ik het apparaat dat in mijn open keuken staat soms helemaal zat en denk ik nu al aan vervanging.

Pluspunten

• zuinig
  • koelt goed
  • inrichting

Minpunten

• maakt veel geluid

Case 16-05-2022

Bevalt erg goed

Mooie ruime koelkast met vriezer. Veel ruimte en zuinig in gebruik. Iik ben blij dat ik deze gekozen heb tijdens de actie

L***@z******* 14-05-2022

Een aanrader

Een ruime koelkast met vriezer voor een prima prijs, kwaliteit en energiezuinigheid.

Pluspunten

• prijs
  • ruimte
  • energieklasse
  • werking

Minpunten

• tot nu toe geen

b*********@k********* 25-02-2022

best product

Product is oke zeer geruisloos veel ruimte in de koelkast en veel ruimte in vriezer

Pluspunten

• geruisloos

Minpunten

• geen

kees van strien grootegast 24-02-2022

zeer mooi echt een aanrader

super mooie koel-vriescombie zeer stil een heel mooi design veel ruimte mooie led verlichting

Pluspunten

• stil
  • ruim
  • verlichting

m********@g******** 17-02-2022

Heerlijke koele melk

In geen jaren zulke heerlijke koele melk gedronken en realiseer me nu dat mijn vorige koelkast het al jaren niet goed deed. Nieuwe koelkast is ook heerlijk stil en dat is fijn in ene open keuken!

Pluspunten

• koel
  • stil

g********@g******** 06-12-2021

Herrie koelvries combinatie

mooie koelkast met groot vriesvak alleen maakt ontzettend veel kabaal als de compressor aanslaat hoor ik eerst drie harde piepen dat heb ik nog nooit meegemaakt de compressor staat zowat de hele dag aan deze samsung koel vries combinatie wordt verkocht met db 35 nou mijn oude Zanussi was 40 db die was veel stiilter die Samsung maakt vaak bromgeluiden kraken nou ik vind echt raar
Wehkamp stuurt mij naar servilux maar daar moet ik eerst akkoord gaan met de algemene rare voorwaarden als ik dit had geweten wat nou 35db maar zo wordt die samsung kast wel verkocht maar dus een herriebak misschien heb ik een maandagochtend model maar ontevreden over wehkamp die mijn naar servilux stuurd terwijl de koelkast het al vanaf begin steeds doet nu 4 maanden in bezit
gelukkig staat er nog een review van de koelkast op kieskeurig waarin precies zelfde wordt geschreven dus ik ben niet de enige ,want er zijn veel ander reviews van dit model op wehkamp die zeggen dat dit model zo stil zou zijn nou de mijne dus niet
ik vind ht echt jammer want voor de rest koelt en vriest de koelkast uitstekent
in servilux heb ikgeen vertrouwen dat ik eerst van te voren akkoord moet gaan voordat ze überhaupt met hun algemene voorwaarden en er dus niks onder garantie wordt gerepareerd

Pluspunten

• Groot
  • Mooi

Minpunten

• Piept
  • Kraakt
  • Bromt
  • Hamergetik

Gringo 18-12-2020

Lawaai koelvriescombinatie

Heb via bcc 2 x de koelvriescombinatie samsung rb36t602dsa ontvangen.
Beide teruggestuurd vanwege het aantal decibel. Meer dan 50db bromgeluid.
Niet te harden.
Omgeruild voor een stille liebher koelvrieskast cp 4313-22.
Heerlijke stille
koelvriescombinatie. 35db.
Goede service van bcc.

Pluspunten

• Prijs

Minpunten

• Geluid
  • Diepte 66cm