Bosch KSV36AIDP aluminium - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KSV36AIDP aluminium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Brenda 03-08-2022

Super koelkast

Geschreven voor: Bosch KSV36AIDP aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij is erg stil heel ruim en een goede verlichting

a**k@g**l.com 24-12-2021

Lekker ruime mooie koelkast

Geschreven voor: Bosch KSV36AIDP aluminium

Mooie koelkast. Geeft je het gevoel, zeker wanneer het met de vergelijkbare diepvrieskoopt, dat je een inloop american koelkast hebt. Veel ruimte, erg handig voor een gezin.

Alleen jammer dat er zo prominent naamplaatje van Bosch op de deur zit.

Pluspunten

• ruime koelkast
  • grote handgreep ,weinig vingerafdrukken op deur

Minpunten

• bosch naamplaatje op deur
  • energie

gerard 13-09-2021

mooi (en) ruime koeler

Geschreven voor: Bosch KSV36AIDP aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] zeer ruime en goed ingedeelde koekast, met een heldere LED verlichting.

Anoniem 21-05-2021

Top Klasse.

Geschreven voor: Bosch KSV36AIDP aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fantastisch ruim, stil en gemakkelijk in gebruik.
Energie zuinig.

n**e@3**3.nl 06-05-2021

Inferieure kwaliteit plastic onderdelen: afrader

Geschreven voor: Bosch KSV36AIDP aluminium

Niets mis met de 'hardware'. Alleen lijkt het er op dat Bosch systematisch bezuinigt op de kwaliteit van de plastic accessoires. Binnen een jaar breken bakjes af en ontstaan er scheuren in plastic lades. Meerdere consumenten klagen hierover en ik hoor om me heen dezelfde geluiden over andere Bosch producten. Prijzige onderdelen om te vervangen. Vooralsnog een afrader dus.

Pluspunten

• stil

Minpunten

• kwaliteit van de plastic accessoires

Anoniem 03-10-2020

Beoordeling koelkast

Geschreven voor: Bosch KSV36AIDP aluminium

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Door profesionele uitvoering past deze koelkast perfect in een moderne keuken. Ook het interieur is luxueus en van hoge kwaliteit.