Liebherr CBNes 5778-21 edelstaal - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CBNes 5778-21 edelstaal op Kieskeurig.nl.

Happy eigenaar 20-01-2021

Wat een klantvriendelijke koelvriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CBNes 5778-21 edelstaal

We hebben na een kritische marktverkenning waarbij de prijs-kwaliteitsverhouden zeer belangrijk was gekozen voor Liebherr. de energiezuinigheid in relatie tot bedieningsgemak hebben de doorslag gegeven om voor de CBNes 5778 te kiezen. Wat een schitterende en ruimen koelvriescombinatie is dit met op de toekomst voorbereide handigheidesjes.

Pluspunten

• Ruimte
  • sluiting deuren

Peter Primowees 13-05-2021

Ik zag hem en meteen gekocht, goede Koelvriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CBNes 5778-21 edelstaal

Was opzoek naar een brede Koelvriescombinatie op aanraden van de winkel een Liebherr gekocht na deze eerst in de Showroom gezien te hebben. Ik ben erg blij met deze aankoop

Martin uit Vlaardingen 08-12-2020

Elke vernieuwing is niet altijd een verbetering

Geschreven voor: Liebherr CBNes 5778-21 edelstaal

Omdat onze CBNpes5156 na 7 jaar niet meer te repareren bleek deze koel-/vriescombinatie met korting en aftrek van de reparatiekosten gekocht via klantenservice van Buram.
Jammer genoeg is het geluid van de ventilator onderin de koelkast nogal storend, is deze koel-/vriescombinatie 5 cm smaller (70 cm ipv 75 cm), zijn de handgrepen nogal grof en schuiven de diepvriesladen minder soepel dan bij de vorige.
Hopelijk houdt deze het langer uit dan 7 jaar.

Minpunten

• Geluid ventilator. 5 cm smaller dan vorige.
  • Handgrepen grof, diepvriesladen

Jolanda Moonen 09-10-2020

mooie ruime koelkast.

Geschreven voor: Liebherr CBNes 5778-21 edelstaal

Al eerder een Liebherr gehad. Alleen waren toen de rubbers niet vervangbaar .Bij dit model wel. Ruime overzichtelijke koel/vriescombinatie. Goed verlicht en met een aparte lade voor groente en vlees.

Pluspunten

• ruim
  • rubbers vervangbaar

Minpunten

• mis het flessenrek van de vorige

Thomas Smeets 15-08-2020

Koel en geruisloos

Geschreven voor: Liebherr CBNes 5778-21 edelstaal

Wr zochten een koel-vriescombinatie die qua kwaliteit en uitstraling in zijn gehele stainless steel uitvoering in onze keuken paste. De mogelijkheid om bij de importeur deze te kunnen bezichtigen en de gedegen uitleg gaven ons de doorslag. Het lage geluidsniveau is natuurlijk helemaal super.

Pluspunten

• uitstraling
  • geheel rvs