Liebherr CT2531-21 wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CT2531-21 wit op Kieskeurig.nl.

JCD 11-03-2021

Koelkast

Geschreven voor: Liebherr CT2531-21 wit

Na vele jaren een nieuwe koelkast gekocht. Lekker bij een lokale witgoed leverancier in de buurt. Goede service, geen klachten daar over.
Maar wat maakt deze nieuwe kk een lawaai! Veel meer dan de oude koelkast.
De leverancier gebeld, daarna door Liebherr gebeld. Afspraak met Liebherr deskundige. Die heeft geluisterd en gemeten.
Geluids-waarde zoals in specs vermeldt staat. Door het vernieuwde pomp/motor systeem maken de moderne kk meer lawaai. We moeten het er dus maar mee doen.
En dan te weten dat deze koelkast bij de stillere koelkasten in het aanbod hoort.

JP 07-03-2021

Ruime koel/vries gedeelte. Geschikt voor tuinhuis/garage.

Geschreven voor: Liebherr CT2531-21 wit

Gekocht als extra koel/vries voor in het tuinhuis. Voor deze afmetingen biedt het in vergelijking met andere koel/vries kasten een grotere hoeveelheid. Daarnaast biedt deze koel/vries kast een optie om in te stellen voor ruimten kouder dan 15 graden. Juist van belang in het tuinhuis om in te kunnen stellen. Ook dat flessen vanaf de onderzijde van de deur geplaatst kunnen worden (bij het groente vak) vinden wij een voordeel. Wat wel heel erg amateuristisch is, is het feit dat het snoer wel heel erg kort is. Bij een stopcontact op de hoogte van de kast, haalt het snoer het niet ineens. Dat terwijl in de gebruikershandleiding staat dat verlengen via een stekkerdoos niet gewenst is. Doe er dan een fatsoenlijke lengte snoer bij.

Pluspunten

• Ook voor in garage/tuinhuis
  • Goede ruimte voor flessen
  • Veel liters voor deze afmetingen

Minpunten

• Snoer is wel heel erg kort

Willem 08-12-2020

goede keus!

Geschreven voor: Liebherr CT2531-21 wit

Belangrijkste voorwaarde voor een nieuwe koelkast/vriezer was de hoogte, omdat mijn magnetron erop moet staan. Daarnaast was een goede kwalitiet belangrijk. De keuze viel daarom op de Liebherr CT2531. De aankoop bevalt uitstekend!

Pluspunten

• goede hoogte om magnetron op te zetten

Brouwer 08-12-2020

ruime inhoud, mooi vormgegeven

Geschreven voor: Liebherr CT2531-21 wit

Prachtige koelkast, oogt degelijk, ruime inhoud, handige indeling. Vooral superhandig de plateaus in hoogte aanpassen.

Pluspunten

• plateau hoogte aanpassen
  • deurvakken

Fam. Tjalsma 05-11-2020

Prachtige koel vriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CT2531-21 wit

We hadden een tafelmodel van Liebherr. Mooie nette koelkast. Met drie pubers in huis bleek deze te klein. Bovendien mistten we een vrieskasten. Toen hebben we deze koel-vriescombinatie gekocht. Qua kwaliteit zeer goed en grootte voldoet ook.

Pluspunten

• Mooi en netjes
  • Functioneert goed

Zeer tevreden 03-10-2020

Zeer tevreden met reeds in bezit hebbende apparatuur.

Geschreven voor: Liebherr CT2531-21 wit

Gekocht door tevredenheid over reeds in bezit hebbende Liebherr apparaten. Ik kan Liebherr met zekerheid in mijn Familie en kennissen kring aanbevelen.

Liebherr koel/vriescombinatie 24-09-2020

Mooie koel/vrieskast

Geschreven voor: Liebherr CT2531-21 wit

Nieuwe koelkast nodig. De oude had het begeven. Bij onze leverancier een aantal koel/vriescombinaties bekeken Qua afmetingen en inhoud van het koel en vriesgedeelte kwam deze voor ons als beste uit de bus.