Bosch MCM4200 wit - Reviews

Aantal snelheden
Onderdelen vaatwasmachinebestendig

Foodprocessor 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Foodprocessor

Het is een geweldig product met een duidelijke beschrijving en heel veel mogelijkheden. Het is voor mij mijn eerste foodprocessor dus ik ben druk bezig om alle mogelijkheden te ontdekken

denise 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

zeer tevreden

Heerlijk dat ik eindelijk een foodprocessor heb die niet alleen heel compleet (want maakt ook sappen, smoothies en perst) is, maar ook compact! Ik ben ook zeer tevreden over de kwaliteit van de smoothies. Waar een smoothie met andere blenders nog vaak klontjes bevat, had ik hier binnen een minuut een heerlijke homogene smoothie, gemaakt met onder andere bevroren fruit. Ik vind het ook heel erg fijn dat er grote zuignappen onderaan de machine zitten. Dit voorkomt uit balans raken en zorgt ervoor dat de machine minder herrie maakt.

Pluspunten

• snelheid van blender
  • compact op te bergen
  • zuignappen voor balans
  • compleet: met blender, sapcentrifuge, pers.

John 22-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Tweede kans

Net na de garantie periode begeeft de motor het, tijdens het gebruik met de blender kwam er rook uit de motor. Ter reparatie aangeboden maar de kosten zouden hoger uitvallen dan een nieuwe. Ter plaatse maar weer de zelfde genomen want het apparaat functioneert goed. Vertrouw erop dat de nieuwe wel langer mee gaat. We hebben we heel veel reserve onderdelen.

Josteph 19-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn compleet apparaat

Compleet apparaat met genoeg power om alles te verwerken! Erg prettig om mee te werken! Zou misschien wel een opbergsysteem bij mogen zodat je alle accessoires netjes op kan ruimen.

Pluspunten

• Compleet
  • Veel kracht

Minpunten

• geen opbergsysteem

Anita de Vos 18-11-2016 Product paar dagen in bezit

foodprocessor

prachtig klein compact apparaat waar je al je groenten snel mee kunt snijden, sinaasappels mee uit kan persen en heerlijke smoothies maken! ik ben hier heel blij mee!

nanette 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede keukenmachine

Product is als verwacht en is erg volledig. Fijn dat er onder de keukenmachine zuignapjes zitten zodat deze niet verschuift. In de keukenmachine zelf zit een laatje waar je kleine onderdelen makkelijk in kwijt kan.

Pluspunten

• Bijna volledig
  • Werkt zoals het hoort

Minpunten

• Geen opbergtas o.i.d.

marc 13-11-2016 Product paar weken in bezit

Bosch MCM4200 wit

Ik heb het apparaat twee weken maar het een stabiel, stil en deugdelijk apparaat. De hulpstukken kun je fijn in het apparaat opbergen.

Pluspunten

• staat stabiel
  • deugdelijk

Alexander 06-11-2016 Product paar dagen in bezit

FOODPROCESSOR MCM4200

Krachtige motor. Veel verschillende accessoires. Praktisch opberg la-tje voor kleine accessoires. Makkelijk in gebruik. Kan in de vaatwasser.

Topapparaat 04-07-2016 Product maand in bezit

Topapparaat

Een fantastisch apparaat. Zeer degelijk en veel onderdelen/mogelijkheden. Apparaat is voorzien van zuignapjes zodat deze goed op het aanrecht blijft staan.

diana 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

uitstekend

een heerlijk apparaat voor iedereen die graag snel en handig gerechten wil voorbereiden,sapies maken of heerlijke taarten wil bakkeen.Dan is dit apparaat van bosch een MUST1

Betty 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch Foodprocessor

Behalve dat deze Bosch er echt heel mooi uitziet, doet deze ook precies wat je van hem verlangt. Het geluid welke hij maakt valt alles mee.

H Baijens 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie foodprocessor met héél véé'l functies

Erg véél functies, je kan er van alles mee. Een fijn apparaat die toch niet veel ruimte inneemt. Ook handige opbergruimte voor de messen en de rest van de kleine accessoires.

Ellen 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

Even puzzelen, maar erg tevreden

Ik ben erg tevreden met de vele mogelijkheden van dit apparaat. De gebruiksaanwijzing vond ik echter verre van duidelijk, dus heb echt moeten puzzelen om uit te vinden hoe alles in elkaar paste. Dat gezegd hebbende, het is een fijn apparaat om te gebruiken. Krachtig en gemakkelijk schoon te maken.

Andres 16-06-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer Tevreden !

We hebben deze foodprocessor gekocht na veel onderzoek te hebben gedaan en ook veel machines the hebben bekeken. We zijn zeer tevreden over alles voor deze prijs.
Een mega deal voor een lage prijs, zeer compleet en handig met opbergvakje.

Zeker een aanrader

Wendy 13-06-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk en multifunctioneel

Het apparaat is degelijk en zeer makkelijk te gebruiken. De functies zijn veelzijdig en makkelijk te reinigen.

Sarah 13-06-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat!

Voor de maand Ramadan aangeschaft, maakt heerlijke soep! Eindelijk een vlotte apparaat met een grote kom. Apparaat maakt weinig storende geluiden, handig voor als je kinderen hebt.

Bert 13-06-2016 Product paar weken in bezit

Zeer tevreden over de Bosch MCM4200

We zijn lang op zoek geweest naar een foodprocessor die compact was en toch alle functies had die we nodig hadden. Met de Bosch MCM4200 zijn we zeer tevreden. Hij is compact en de meest gebruikte hulpstukken worden opgeborgen in een handig laatje in de machine. Ook het aansluitsnoer wordt in de machine opgeborgen. De motor is krachtig en de machine klaart zonder moeite de klus in korte tijd.

De Bosch MCM4200 vervangt onze oude Braun 11-06-2016 Product paar dagen in bezit

Oude machine defect, nieuwe Bosch keukenmachine perfect

Bij verhuizing onderdelen van onze 23 jaar oude keukenmachine kwijtgeraakt. De nieuwe Bosch MCM4200 is een perfecte vervanger!!

Alan Kader 10-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch MCM4200

Ik raad iedereen aan om deze product te kopen. Het werkt fijn en degelijke product. Hartstikke tevreden top product.

Mitch 10-06-2016 Product paar dagen in bezit

super fijn en heel goed

hij is makkelijk in gebruik en lekker snel schoon door dat hij in de vaat wasser kan! we hebben hem een paar dagen maar nu al veel gebruikt hij kan zelfs lekkere verse frietjes maken echt een aanrader