Bosch MUM58920 beige, grijs, roestvrijstaal - Reviews

4 liter
Aantal snelheden
Kleuren
beige, grijs, roestvrijstaal

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Heer U.H. 24-05-2017

Praktiese, mooie machine

Ik zocht een machine die niet steeds verbouwd moet worden, bij deze hoef je alleen de kop te draaien en daar passen alle onderdelen op.

Pluspunten

• Ziet er goed uit
  • Geluid valt mee
  • Goede materialen
  • Staat vast op zuignappen
  • Onderdelen kunnen in vaatwasser

Minpunten

• Alleen in crème

Annette 01-05-2017

Krachtige keukenmachine met een design uitstraling

Machine net in huis. Al gebruikt voor taart en brood deeg te maken. Super! Voor het eerst een keukenmachine op aanrecht en deze neemt niet al te veel plaats in en staat ook nog eens mooi. Wil de machine ook gaan gebruiken voor smoothies. Eerder een keukenmachine gehad en daar was blender van glas. Lijkt me degelijker, maar de praktijk zal het uitwijzen. Wel makkelijk schoon te maken. Veel onderdelen zijn van aluminium, maar ook deels van plastic en hoe dat op den duur zal bevallen, weet ik nog niet. Daar twijfel ik wel over, maar bij een duurder type is dat ook niet helemaal opgelost. Deeghaken die totaal van plastic zijn zou ik echt niet aanraden. Redelijke prijs voor een mooie machine.

bakgraag 23-12-2016

mooie machine

heb deze machine nu een aantal keer gebruikt. mooi ontwerp , redelijk stil, krachtige motor. kan nog geen minpunten vinden.
waar voor je geld.

Pluspunten

• ontwerp
  • geluid

Johannes 19-12-2016

Comfortabel handig licht in gebruik. Top product.

Bij verschillende familieleden gezien en stond versteld van deze prachtige keukenmachine. Brooddeeg mixen, beslag, sausjes, wat een praktische groentensnijder. Door handicap aan mijn handen kan ik deze machine zelfs zelf bedienen. Hier wordt een mens blij van. Geweldig.

Carla Kouwenhoven 16-12-2016

Fantastische apparaat, kan nu al niet meer zonde.

Ik heb de machine gekocht omdat ik veel gebak bak maar ook graag brood wilde bakken, en met deze machine van 1000 watt is niets een probleem.
En in vergelijking met andere machine's is hij heel goed geprijsd en dat hoef je zeker niet in te leveren in kwaliteit.

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • werkt er goed
  • ook brooddeeg geen enkel probleem
  • neemt met mixen alle het deeg/beslag netjes mee.

Minpunten

Louise Ella 13-12-2016

Mixer

Waar ik blij mee ben, is dat het geen zware artikel is, ik kan het makkelijk op tillen ivm dat mijn botten in mijn schouder verschoven zijn.
Zelf wilde ik geen mixer enz meer hebben, mijn vorige mixer enz was zo zwaar. Maar door aandringen van mijn man hebben wij het toch maar gekocht, maar zie nu dat het een fijne mixer is en niet zwaar. Met andere woorden ik ben erg blij met mijn nieuwe mixer enz.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Sylvia 17-07-2016

Alles-in-1!!!

Het product is best redelijk groot in omvang, maar daarmee zitten wel alle opties in de machine en je kunt eenvoudig kiezen voor extra opties. Alle andere apparaten kunnen dan ook weg. Handig in het gebruik en makkelijk schoon te maken.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl