Tefal K25690 Ever Sharp K2569004 koksmes met slijper - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal K25690 Ever Sharp K2569004 koksmes met slijper op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

t**********@g******** 26-07-2021

Handig mes!

Fijn groot mes dat automatisch slijpt !
Enige nadeel is dat het wel een vrij log design is dat lastig is op te bergen. Ook is het lastig om de slijper schoon te maken, omdat dit is afgesloten.

Pluspunten

• Grootte
  • Scherper dan normale messen

Minpunten

• log design

F*******@o********** 23-07-2021

Super mes met intelligente houder!

Wilde dit mes graag testen omdat ik het idee dat de houder het mes slijpt geniaal vind. In praktijk blijkt het goed te werken. Het mes is altijd scherp, ligt goed in de hand en het formaat is prima voor snijden van groenten en vlees. Je hoeft weinig kracht uit te oefenen want het mes doet het werk!
Wat ik ook goed vind is dat zo’n scherp mes altijd in de houder in de keukenla ligt. Aanrader wat mij betreft

Pluspunten

• Altijd scherp
  • Ligt goed in de hand

JoaB 19-07-2021

Fijn scherp mes

Het mes blijft flink scherp. Het ligt goed in de hand en is niet al te zwaar. Het in en uit de houder plaatsen gaat gemakkelijk. De houder neemt wel aardig wat ruimte in beslag.

Pluspunten

• Scherp
  • Ligt fijn in de hand

Minpunten

• Neemt aardig wat ruimte in beslag

annemarieke weijmer 18-07-2021

een aanrader

nadeel :
* erg onhandig om op te ruimen ,tenzij je dit los opbergt van elkaar.
* het was voor mij even een raadsel hoe kreeg ik het mes uit de bak , na het zien van een filmpje o gaat het zo.
* het is niet gemakkelijk weer in elkaar te zeten na het schoonmaken van de bak (slijp) .

Voordeel:
* licht in gewicht , met snijden .
* scherp is ook echt scherp.
* gemakkelijk in gebruik ook bij harde producten zoals kaas , harde groentes zoals wortels/ kool . noten gaat gemakkelijk.
* af te wassen met water
*zowel voor links als rechts handig .

Pluspunten

• licht in de hand
  • scherp is scherp
  • gemakkelijk door noten, kaas wortels
  • links rechts

Minpunten

• opbergen
  • schoonmaken bak (slijp) niet handig

Karinc 17-07-2021

Fijn mes

Fijn licht mes dat prettig in de hand ligt. Snijdt moeiteloos door allerlei producten. De altijd scherp optie is super handig

Pluspunten

• Prettig in de hand
  • Altijd scherp

Minpunten

• Neemt ruimte in
  • Prijzig

xgiusix 14-07-2021

Scherp en licht in de hand

Dit mes snijdt alles perfect. Hij is heel scherp en ik ben heel erg benieuwd of het na een tijdje echt nog even scherp is. Het mes voelt echt stevig aan, maar wel licht in de hand en dat is erg fijn.

Pluspunten

• Scherp
  • Lichtgewicht

Minpunten

• Neemt veel ruimte in beslag

Nvt 13-07-2021

Mes is prima. De slijpunit is niet handig.

Dit mes is een prima mens wat met de houder zeker scherp blijft. Als je niet weet hoe de houder werkt echter krijg je het mes er niet gemakkelijk uit. Dus het is geen mens voor algemeen gebruik. Dit aan de fabrikant. Druk de gebruiksaanwijzing op de houder.Verder is het groot en geschikt voor alleen het bijgeleverdemes.

Pluspunten

• Fijn mes

Minpunten

• Zonder gebruiksaanwijzing niet bruikbaar.

D21B 13-07-2021

Goed en scherp

Wat is dit een fijn mes! Voor zowel links- als rechtshandige mensen is deze erg goed te gebruiken. Het mes gaat eenvoudig door verschillende soorten structuren heen, vlees, groente, aardappelen, niets is een probleem, het mes blijst scherp door het handige opbergsysteem. Hierin wordt het mes elke keer opnieuw geslepen. Als ik een minpunt moet noemen is dat het mes net niet goed uitgebalanceerd is zoals een goed koksmes hoort te zijn, maar daar heb je als thuiskok niet zoveel last van.

Pluspunten

• Scherp
  • Ligt goed in de hand
  • Niet zwaar
  • Voor links en rechtshandigen te gebruiken

Ris Geel 10-07-2021

Fijn mes!

fijn mes dat scherp is en ook scherp blijft. snijdt goed door zowel harde als zachte producten. Is door de vormgeving wel wat lastig op te bergen

Pluspunten

• scherp
  • groot

Minpunten

• lastig op te bergen

Marjolijn 08-07-2021

Altijd scherp, fraai design, slijper is wel log

Het mes is inderdaad altijd scherp als je het uit de houder trekt. Ik snij er heel eenvoudig harde groente mee zoals wortels of ui maar ook zachte groente zoals tomaten. Ik ben zeer tevreden over de prestaties van het mes echter past de houder heel slecht in de keukenlade. Je moet er rekening mee houden dat je het mes op het aanrecht moet bewaren.
Ik vind het mes aan de prijs, ik ben benieuwd hoe scherp het mes nog is over een paar jaar.
Design is goed, lemmet ligt stevig in de hand. Voelt degelijk aan.

Pluspunten

• Fraai design
  • Altijd scherp

Minpunten

• Slijper neemt veel ruimte in beslag
  • Slijper is niet goed te reinigen

j*******@l****** 06-07-2021

Altijd scherp!

Fijn een mes wat altijd scherp is en lekker in de hand ligt. Niet te groot, niet te klein.