Samsung DW60M6040BB - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
44 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung DW60M6040BB op Kieskeurig.nl.

Laurap 29-11-2018

Samsung vaatwasser

Geschreven voor: Samsung DW60M6040BB

De vaatwasser sinds gisteren in huis. Wel wennen aan de deur, is veel lichter dan mijn vorige. Ook zitten stoeien met het extra kopjes rekje links bovenin....ik had verwacht dat dat veel platter zou liggen i.p.v. zo schuin. Ik ben dus ook benieuwd of ik dat blijf gebruiken. Het display is erg duidelijk en ik ben tevreden met de programma’s die er op zitten.

Kwiebus 07-11-2018

Verbeterpuntje

Geschreven voor: Samsung DW60M6040BB

Prima machine, alleen de afvoerslang was iets te kort. De aanvoerslang was lang genoeg en zit vlak naast mijn afvoer. Mischien afvoerslang standaard maat iets langer maken. Verlengset besteld en ver ok.

Sarah 22-10-2018

Super vaatwasser!

Geschreven voor: Samsung DW60M6040BB

Onze oude vaatwasser hield er plotseling mee op. We kunnen niet zonder! Snel een nieuwe aangeschaft, gekozen voor een model van Samsung. We hebben meerdere Samsung-producten in huis die ons goed bevallen, dus de keuze was snel gemaakt. Erg fijne, ruime vaatwasser die ook nog eens erg stil is, wat een verschil met onze oude! Goede prijs met zelfs nog korting via de website! Bij onze volgende aankoop kiezen we weer voor een product van Samsung!

Ellenv91 01-10-2018

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Samsung DW60M6040BB

De vaatwasser nu een maand in gebruik. Prettige vaatwasser, wast goed, makkelijk in gebruik, vaat komt er alleen redelijk nat nog uit.

Maikel84 01-10-2018

handig in gebruik

Geschreven voor: Samsung DW60M6040BB

uiterst tevreden over deze vaatwasser. handig in gebruik. goed design. wast prima schoon en voordelig in aanschaf.

peewee996 25-09-2018

Helaas de DW60M5040BB bleek een erg slechte keus

Geschreven voor: Samsung DW60M6040BB

Ik heb deze machine nu iets meer als een maand in gebruik maar bevalt slecht. Dit omdat mijn vorige vaatwasser er mee ophield na 8 jaar trouwe dienst de overstap gemaakt naar de Samsung DW605040BB. Toch is dit een slechte keuze geweest omdat de vaat niet goed

Jessie 21-09-2018

Top vaatwasser!

Geschreven voor: Samsung DW60M6040BB

Ik heb de vaatwasser in juni gekocht, ben heel tevreden. Hij is heel makkelijk in het gebruik, maakt weinig geluid en je kan er veel bestek, glazen en borden in kwijt.

Anoniem 19-09-2018

TOP vaatwasser

Geschreven voor: Samsung DW60M6040BB

ik heb dit in junie gekocht.
Hij is zeer stil en werkt erg makkelijk.
De vaat komt er echt mega schoon uit.

Anoniem 04-07-2018

Beter dan duitse merken

Geschreven voor: Samsung DW60M6040BB

De knopjes interface met mogelijkheden zijn ideal. Werkt stil en piept aangenaam. De indeling is standaard, maar goed. Prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Ik mis alleen binnen verlichting.

Anoniem 26-06-2018

Functioneel apparaat. Eindelijk de vaat schoon!

Geschreven voor: Samsung DW60M6040BB

Gekocht op 13/6 bij BCC. Prima levering. Registratie bij Samsung weliswaar ingewikkeld, maar kwam er toch prima doorheen. Niemand ziet de vaatwasser in de keuken, want die is volkomen geïntegreerd. Maar hij doet zijn werk uitstekend en bovenal: fluisterend! Je hoort 'm bijna niet, dit in tegenstelling tot de oude machine (ander merk). En de vaat is brandschoon! De verstelbare bovenmand is een gaaf idee!

Niels 13-06-2018

Goede en efficiente vaatwasser

Vorige week geinstalleerd:
Duidelijke handleiding en gemakkelijk te stellen.
Het omhoogplaatsen van het bovenste achap is een uitkomst bij snijplanken en deksels!
Alles werkt prima. Wel zijn enkele programma’s enkel te gebruiken met los zout en spoelmiddel ipv een alles in een capsule.

Perry 12-04-2018

Is heel stil, wast goed schoon en droogt goed.

Geschreven voor: Samsung DW60M6040BB

Zeer tevreden ondanks de mindere reviews betreffende het drogen.
Zoals in de handleiding staat zout en spoelmiddel toevoegen voor een beter droogresultaat.

Sanshine Schiks 19-01-2018

Stralend schoon, wel een paar puntjes van kritiek

Geschreven voor: Samsung DW60M6040BB

De deur blijft niet uit zichzelf open staan, wat heel irritant is als je de vaatwasser wilt inruimen/uitruimen. Verder zou deze super stil moeten zijn maar dat vind ik tegen vallen. Ook als ik de deur open zet gaat er iets brommen/zoemen, best irritant. De vaat is wel super schoon! Veel beter dan de Indisit die ik hiervoor had!

Pluspunten

• heel schoon
  • degelijk

Minpunten

• bromt/zoemt
  • deur blijft niet open staan

Leander 14-11-2017

Droogt niet goed

Geschreven voor: Samsung DW60M6040BB

Hij maakt goed schoon. Als hij klaar is moet je hem wel een uur open zetten om te drogen. Dit is niet zo fijn.