Samsung DW60M6040BB - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
44 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Ellenv91 01-10-2018

Prima vaatwasser

De vaatwasser nu een maand in gebruik. Prettige vaatwasser, wast goed, makkelijk in gebruik, vaat komt er alleen redelijk nat nog uit.

Maikel84 01-10-2018

handig in gebruik

uiterst tevreden over deze vaatwasser. handig in gebruik. goed design. wast prima schoon en voordelig in aanschaf.

peewee996 25-09-2018

Helaas de DW60M5040BB bleek een erg slechte keus

Ik heb deze machine nu iets meer als een maand in gebruik maar bevalt slecht. Dit omdat mijn vorige vaatwasser er mee ophield na 8 jaar trouwe dienst de overstap gemaakt naar de Samsung DW605040BB. Toch is dit een slechte keuze geweest omdat de vaat niet goed

Jessie 21-09-2018

Top vaatwasser!

Ik heb de vaatwasser in juni gekocht, ben heel tevreden. Hij is heel makkelijk in het gebruik, maakt weinig geluid en je kan er veel bestek, glazen en borden in kwijt.

Anoniem 19-09-2018

TOP vaatwasser

ik heb dit in junie gekocht.
Hij is zeer stil en werkt erg makkelijk.
De vaat komt er echt mega schoon uit.

Anoniem 04-07-2018

Beter dan duitse merken

De knopjes interface met mogelijkheden zijn ideal. Werkt stil en piept aangenaam. De indeling is standaard, maar goed. Prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Ik mis alleen binnen verlichting.

Anoniem 26-06-2018

Functioneel apparaat. Eindelijk de vaat schoon!

Gekocht op 13/6 bij BCC. Prima levering. Registratie bij Samsung weliswaar ingewikkeld, maar kwam er toch prima doorheen. Niemand ziet de vaatwasser in de keuken, want die is volkomen geïntegreerd. Maar hij doet zijn werk uitstekend en bovenal: fluisterend! Je hoort 'm bijna niet, dit in tegenstelling tot de oude machine (ander merk). En de vaat is brandschoon! De verstelbare bovenmand is een gaaf idee!

Niels 13-06-2018

Goede en efficiente vaatwasser

Vorige week geinstalleerd:
Duidelijke handleiding en gemakkelijk te stellen.
Het omhoogplaatsen van het bovenste achap is een uitkomst bij snijplanken en deksels!
Alles werkt prima. Wel zijn enkele programma’s enkel te gebruiken met los zout en spoelmiddel ipv een alles in een capsule.

Perry 12-04-2018

Is heel stil, wast goed schoon en droogt goed.

Zeer tevreden ondanks de mindere reviews betreffende het drogen.
Zoals in de handleiding staat zout en spoelmiddel toevoegen voor een beter droogresultaat.

Sanshine Schiks 19-01-2018

Stralend schoon, wel een paar puntjes van kritiek

De deur blijft niet uit zichzelf open staan, wat heel irritant is als je de vaatwasser wilt inruimen/uitruimen. Verder zou deze super stil moeten zijn maar dat vind ik tegen vallen. Ook als ik de deur open zet gaat er iets brommen/zoemen, best irritant. De vaat is wel super schoon! Veel beter dan de Indisit die ik hiervoor had!

Pluspunten

• heel schoon
  • degelijk

Minpunten

• bromt/zoemt
  • deur blijft niet open staan

Leander 14-11-2017

Droogt niet goed

Hij maakt goed schoon. Als hij klaar is moet je hem wel een uur open zetten om te drogen. Dit is niet zo fijn.