ETNA OM470ZT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA OM470ZT op Kieskeurig.nl.

H Visser 05-12-2020

Super vven met magnetron functie

Geschreven voor: ETNA OM470ZT

Een combi magnetron bakt vaak net niet lekker, deze oven doet dit juist wel! Met 250 graden kun je alles bakken. Mooi uiterlijk/moderne look. Tip; gebruiksaanwijzing wel eerst even lezen, daarna snap je de bediening.

Pluspunten

• Bakt super
  • Goede prijs

Officiele reactie van Atag 07-12-2020

Geachte H. Visser,

Bedankt voor het plaatsen van deze review.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen. Het lezen van de handleiding is altijd een gouden tip! ;-)

Veel bakplezier gewenst.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

J.W.B. KEUKEN 27-11-2020

Alle inbouw apparaten van ETNA

Geschreven voor: ETNA OM470ZT

Ik heb al meer dan 10 jaar al mijn inbouw apparaten van ETNA. Naast de goede werking kan ik steeds weer vertrouwen op een goede service. Ook is de klantenservice steeds consument vriendelijk. Toen ik laatst pech had met een glazen deur werd ik binnen drie dagen op mijn wenken bediend. Super !!!
De apparatuur gaat moeiteloos steeds langer dan 10 jaar mee

Pluspunten

• Betrouwbare werking
  • Mooie uitstraling

Officiele reactie van Atag 30-11-2020

Beste J.W.B. KEUKEN,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen. Goed te lezen dat u op alle fronten meer dan tevreden bent. Daar doen we het voor!
Veel kook en bak-plezier gewenst met deze oven.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

De Ruiter 01-12-2019

prima oven

Geschreven voor: ETNA OM470ZT

oven was stuk, etna heeft offerte met de juiste maten gestuurd , Gratie gebacht en aan gesloten. Prima prijs en prima oven. heel blij mee.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • goede verlichting
  • geruisloos
  • makelijke bediening

Minpunten

Officiele reactie van Atag 02-12-2019

Geachte heer/mevrouw de Ruiter,

Fijn dat u zo tevreden bent over de werkwijze en afhandeling van onze monteur. Wensen u veel bak-plezier met deze oven.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA