ETNA OM470ZT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA OM470ZT op Kieskeurig.nl.

Mo 07-06-2021

strak model en zeer gebruikers vriendelijk

Geschreven voor: ETNA OM470ZT

overzichtelijk front veel ruimte en simpel te bedienen draaiknoppen kun je induwen zodat deze weg gewerkt zijn

Pluspunten

• groot
  • simpel
  • druk knoppen weg te drukken

Officiele reactie van Atag 08-06-2021

Beste Mo,

Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de OM470ZT.
Wij wensen je veel bakplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

kokkiekees 05-05-2021

Grote oven met magnetronfunctie

Geschreven voor: ETNA OM470ZT

Dit lijkt me een betere benaming dan inbouwmagnetron.
Heerlijke grote en diepe oven met alle functies die je van een oven mag verwachten.
Hele handige handgrepen die het plaatsen een fluitje van een cent maken.
Omdat er van alles in de weg zat, aardig wat keer veel plezier van gehad met al het passen.
Alleen de plastic dopjes waarin je de schroeven plaats om de oven vast te zetten zijn een aanfluiting.
Van hard plastic die bij werkelijk minimale speling onmiddellijk knappen bij het inschroeven met een gewone schroevendraaier.
De handleiding, en met name de begeleidende afbeeldingen, zijn droevig van kwaliteit. Dit verwarde me meer dan het mij hielp. Terwijl het toch allemaal vrij simpel is en het zich vanzelf wijst.

Voor dit model gekozen om de diepte en de draaiknoppen. Dit vanwege de kritiek op de bediening van andere modellen. Het laten verzinken van deze knoppen is gaaf.
De ovengreep is mooi qua styling, maar wel met een scherpe hoek. Ik heb er nog geen last van gehad, maar je zou je er aan kunnen bezeren.
Ontwerp de deur opnieuw met een verzinkbare handgreep en het is helemaal perfect. ik zou daar zo 100 euro voor over hebben!
De ventilator maakt zeker geluid. Ik vind het wel een gezellig geluid in onze woonkeuken, maar ik kan me voorstellen dat sommigen dit storend vinden. Overigens geen idee hoe dit is in vergelijking met andere modellen of merken.
Met de magnetronfunctie erbij, zijn er zoveel mogelijkheden dat het voorlopig een leuke ontdekkingstocht is.
Helaas sluiten de magnetronstanden niet aan op het onvolprezen ETNA-kookboek van weleer voor de combi-magnetron.

Overall heel erg tevreden!

Pluspunten

• verzinkbare draaiknoppen
  • Handige bediening door touch en draaiknoppen
  • diepe oven
  • goed in-en uitschakelbaar licht in de oven
  • warmte instelbaar per graad van 30 tot 100

Minpunten

• bevestigingsdopjes
  • handleiding
  • slechts(?) 5 standen voor de magnetron

Officiele reactie van Atag 06-05-2021

Beste Kokkiekees,

Wij waarderen het dat je als klant de tijd genomen hebt om de OM470ZT te beoordelen. Daarom willen we je hartelijk bedank voor het delen van je uitgebreide mening.
Jouw mening is enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. We streven er naar ons bedrijf iedere dag een beetje beter te maken.

Heel veel plezier met je aankoop.

Groet Heidi
Webcareteam ETNA

Moderne oven. 09-02-2021

Een oven met een mooi moderne uitstraling.

Geschreven voor: ETNA OM470ZT

De oven werkt erg makkelijk en doet wat ons betreft alles naar wens.
Alles is overzichtelijk en werkt echt naar ons zin.
En hij ziet er mooi uit,echt van deze tijd.
Bovendien en ook belangrijk de prijsklasse waar deze oven in viel was best gunstig.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • gebruiks gemak
  • Kook resultaat

Minpunten

• Nog niet ondervonden.

Officiele reactie van Atag 10-02-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor deze mooie beoordeling en wat ontzettend fijn dat deze oven zo goed bevalt. Wij wensen u nog vele jaren bakplezier toe.

Met vriendelijke groet , Claudia
Webcareteam ETNA.

H Visser 05-12-2020

Super vven met magnetron functie

Geschreven voor: ETNA OM470ZT

Een combi magnetron bakt vaak net niet lekker, deze oven doet dit juist wel! Met 250 graden kun je alles bakken. Mooi uiterlijk/moderne look. Tip; gebruiksaanwijzing wel eerst even lezen, daarna snap je de bediening.

Pluspunten

• Bakt super
  • Goede prijs

Officiele reactie van Atag 07-12-2020

Geachte H. Visser,

Bedankt voor het plaatsen van deze review.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen. Het lezen van de handleiding is altijd een gouden tip! ;-)

Veel bakplezier gewenst.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

J.W.B. KEUKEN 27-11-2020

Alle inbouw apparaten van ETNA

Geschreven voor: ETNA OM470ZT

Ik heb al meer dan 10 jaar al mijn inbouw apparaten van ETNA. Naast de goede werking kan ik steeds weer vertrouwen op een goede service. Ook is de klantenservice steeds consument vriendelijk. Toen ik laatst pech had met een glazen deur werd ik binnen drie dagen op mijn wenken bediend. Super !!!
De apparatuur gaat moeiteloos steeds langer dan 10 jaar mee

Pluspunten

• Betrouwbare werking
  • Mooie uitstraling

Officiele reactie van Atag 30-11-2020

Beste J.W.B. KEUKEN,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen. Goed te lezen dat u op alle fronten meer dan tevreden bent. Daar doen we het voor!
Veel kook en bak-plezier gewenst met deze oven.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

De Ruiter 01-12-2019

prima oven

Geschreven voor: ETNA OM470ZT

oven was stuk, etna heeft offerte met de juiste maten gestuurd , Gratie gebacht en aan gesloten. Prima prijs en prima oven. heel blij mee.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • goede verlichting
  • geruisloos
  • makelijke bediening

Officiele reactie van Atag 02-12-2019

Geachte heer/mevrouw de Ruiter,

Fijn dat u zo tevreden bent over de werkwijze en afhandeling van onze monteur. Wensen u veel bak-plezier met deze oven.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA