Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Liebherr IRBd 5150 Prime

Liebherr IRBd 4550 Prime

Liebherr IRBd 4550 Prime
Bekijk alle Inbouw koelkasten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IRBd 5150 Prime op Kieskeurig.nl.

Frans 01-07-2021

Supersnelle koeling! Fijn in het gebruik.

Geschreven voor: Liebherr IRBd 5150 Prime

We hadden dit apparaat in ons oude huis. Het beviel zo goed dat we het in ons nieuwe huis opnieuw hebben gekocht. En het interieur is nu nóg mooier geworden!

Pluspunten

• Snelle koeling
  • Handig en mooi interieur
  • Super stil

Jack 22-06-2021

Design koelkast

Geschreven voor: Liebherr IRBd 5150 Prime

Geweldig handige koelkast, die waarschuwt als je deze te lang open laat staan, zowel optisch als akoestisch, Handige nul graden bakken, waardoor voedsel veel langer houdbaar is. Mooi design met mooie ledverlichting. Er kan een halve supermarkt in gestopt worden. Veel lades en zijrekken in deur. Heel praktisch en heel stil. Zijn er erg blij mee, straalt kwaliteit uit!

van den Dungen 17-06-2021

Fijne indeling en goede koelresultaten

Geschreven voor: Liebherr IRBd 5150 Prime

Heerlijk grote koelkast met veel ruimte in de BioFresh lades! We vinden het ontzettend fijn dat de koelkast beschikt over 3 BioFresh lades veel ruimte voor groente, fruit enzovoort. Het geïntegreerde flessenrek is voor ons echt een pluspunt, in onze oude kast lag die nooit stevig en rolde de flessen op en neer dit is nu verledentijd. Daarnaast vinden we de nieuwe RVS achterwand een mooie verbetering waardoor producten niet meer vastvriezen. Kortom erg tevreden over onze nieuwe koelkast!

Jacqueline 14-06-2021

Goede indeling en een hoogwaardige afwerking

Geschreven voor: Liebherr IRBd 5150 Prime

Overzichtelijke indeling, erg mooie afwerking, digitale koelaanduiding, alarmfunctie in de vorm van dimverlichting.

Pluspunten

• Hoogwaardig afwerkingsniveau