Bosch MFQ36470 - Reviews

Variabele snelheid
Uitwerpknop
Mixer afneembaar

Hermien 19-01-2016 Product paar weken in bezit

Wauw, na jarenlang een mixer met veel plezier gebruikt te hebben, kocht ik er een van Bosch. GELUIDSARM! Licht, makkelijk te reinigen, en hij mixt niet alleen maar kan ook nog pureren. Geweldig!

Eelkol 13-01-2016 Product paar dagen in bezit

Goed apparaat, heel mooi stil!
Wordt geleverd met staafmixer (van metaal), hoge kan waar de mixhaken in passen, goed tegen het spetteren en kneedhaken.

Bosch ergo mixx 450W 10-01-2016 Product paar dagen in bezit

Lekker lichtgewicht mixer. Doet precies wat hij moet doen en heeft nog een blender optie ook. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Makkelijk in gebruik. Goed schoon te maken.

Francine 23-12-2015 Product paar dagen in bezit

Slim ding die weinig ruimte inneemt, praktisch en sterk, maakt weinig geluid, veel mogelijkheden. Mixkom is ook heeeeel handig.

bakkersdochter 08-12-2015 Product paar dagen in bezit

Wat een power, 450 Watt maar liefst! Had ik deze mixer maar eerder ontdekt... Fijn dat een bijpassende allessnijder/hakmolen als toebehoren verkrijgbaar is.

Lion0891 01-12-2015 Product paar dagen in bezit

Het is gewoon een handmixer, maar erg blij dat het een 2-in-1 is (met staafmixer) en dus nu nog maar een apparaat in de kast staat. Hij is heel makkelijk in gebruik en maakt vooral geen herrie zoals veel andere hand/staafmixers.

Eduard 24-11-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi stil apparaat, voelt heel stevig.
Gekocht op aanraden van vrienden, bleek er nog een extra optie te zitten, toppie

14-11-2015 Product paar dagen in bezit

Een krachtige, stille en slimme mixer. Met één apparaat kunnen mixen, mengen en pureren met de staafmixer, superhandig!!!

Roxanne83 29-05-2015 Product paar dagen in bezit

Super mixer! De staafmixer is super degelijk! Heerlijk,scherp. Twijfelde even hoe hij in de hand zou liggen aan de mixer maar super! Enige nadeel zijn de deeghaken, lijken niet stevig genoeg bij t kneden. Dat is jammer.

Hay de Bont 28-04-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtig apparaat, prijs / kwaliteit verhouding prima.
Gewicht in de hand goed verdeeld, makkelijk te hanteren en schoon te maken.

hans 6700 29-12-2014 Product paar dagen in bezit

Ziet er degelijk uit. En handig door het gebruik van de staafmixer. Na een aantal types bekeken te hebben bleek deze goed te voldoen aan onze wensen licht in de hand maar wel degelijk

WouterS1978 23-12-2014 Product paar weken in bezit

Top apparaat. Goed en stevig materiaal.!
Ben er zeer tevreden mee.

De cashback lukte mij niet om op de site te regelen. Bosch gemaild en ze hebben het keurig afgehandeld.

Bosssi 22-12-2014 Product paar dagen in bezit

Heel licht apparaatje, terwijl ik een zwaardere (van Philips) gewend was. Ik associeer zwaarder kwaliteit plactic, met minder weekmakers denk ik, met zwaardere kwaliteit.
Ook het koppelstuk van de staafmixer is fragieler dan van Philips. De garden hadden van metaal gemogen, want ook hier plastic verbindingen.....mmm
Philips maakt momenteel geen model dat mij aanspreekt, dus ik hoop dat de kwaliteit van Bosch me verrast. We zullen het zien, maar ik ga het komende kerst gebruiken met.....een open mind! Promise!

Leo enzo 22-12-2014 Product paar dagen in bezit

Ligt prettig in de hand en is niet zwaar maar wel vrij groot. Ben benieuwd hoe de plastic insteek verbindingen zich gaan houden in de toekomst. Teveel kiertjes en gaatjes aan de onderkant waar vuil in kan komen.

Yuge 20-12-2014 Product paar dagen in bezit

Helemaal super.........
Ben helemaal happy en super tevreden met mijn aankoop.
Zou hem iedereen willen aanraden.

r.vogel 20-12-2014 Product paar dagen in bezit

Prima mixer. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelheidsregeling werkt perfect. Keukenprinses is heel gelukkig.

Keukenprinses305 29-10-2014 Product paar dagen in bezit

Super licht model welke lekker in de hand ligt.
De combi van mixer en staafmixer is geweldig, dit scheelt veel ruimte in de kast.

Ruben574 26-10-2014 Product paar dagen in bezit

Het apparaat heeft meer mogelijkheden dan ik oorspronkelijk wilde. De staafmixer is een extra toepassing voor ons. Het is een prettig voelend lichtgewicht apparaat met mooie vormgeving. Ook het materiaal oogt mooi

jo-syl 13-10-2014 Product paar weken in bezit

mixer ligt goed in de hand. Niet zwaar.
Knop met snelheden is makkelijk te gebruiken.
Motor maakt weinig geluid. ook bij hoogste snelheid.
Nog niet lang in mijn bezit maar al veelvuldig, met veel plezier gebruikt. Ben erg tevreden.

number007 11-10-2014 Product paar dagen in bezit

goed in gebruik, ergonomisch, mis mijn turbo-stand deze had ik op de vorige mixer wel erop. voor af en toe gebruik is deze aan te bevelen maar voor dagelijks gebruik en vooral meet deegwaren zou ik een betere mixer kopen met meer snelheden en krachtiger