Express Cooker - Rood - Multigrill

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Express Cooker - Rood - Multigrill op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,8

ben van raaij 30-06-2020

goed formaat

hij doet wat er van verwacht word, alleen het schoonmaken van het product is hopeloos, er komt altijd wel eens wat vet tussen de naden aan de zijkant moeilijk of niet te verwijderen idem bij het scharnier, ja er zitten een aantal kleine schroefjes die je dan kan losdraaien ,maar als je een paar keer gedaan heb werken die ook niet meer ik heb product code vhgvacind0377-2

Humphrey 16-11-2019

handig

Groenten e..d. redelijk, frituren gaat niet bv. loempia'tjes, rosti komen er slap en wit uit, een bruine korst zowel op vlees en vis kun je vergeten. Zowel bakken als frituren 0,0. Het is meer een stoomapparaat maar zeker geen grill of frituur. Zonde van het geld.

Minpunten

• geen frituur
  • geen oven
  • komt er slap en wit uit

Truus 15-11-2019
  • Product gekregen

Expres cooker

Handig ding
Aard schyven erin 10 min 2x draaien dan de
Schnisel erop. 2x omdraaien in 8 min
Geen gemors .zo klaar

Pluspunten

• Alles in 1
  • Snel warm

Minpunten

• Kleine inhoud ..1 pers

hugo 23-10-2019

express cook rood

twee maal gebruikt en anti bak reeds los gekomen zodat het toestel bijna niet meer bruikbaar is .dus verloren geld.

Cornelius 15-05-2019

Slechte Apparaten Niet Kopen!!!!!

Na de 1e keer wat shoarma te bakken liet de "anti-aanbak" laag los. Zo te zien is het geen "anti-aanbaklaag" maar gewoon een dun laagje zwarte lak.
Volgens handleiding schoongemaakt met vochtige doek, maar daarmee veegde ik ook de z.g "anti-aanbak" laag er uit.
Je kan hem inderdaad omkeren, maar dan lopen de sappen over je keuken blad en heb je dus een bende.
De inhoud is veel te klein.

Qua Mogelijkheden zou dit apparaat voldoende moeten kunnen scoren, maar de bar slechte kwaliteit doet dit teniet.
Qua Gebruiksvriendelijkheid zou dit apparaat voldoende moeten kunnen scoren, maar de bar slechte kwaliteit en het lekken van bak-sappen tijdens omkeren is de beoordeling slecht.
Wegens het direct loslaten van de "Anti-Aanbaklaag" beoordeel ik de degelijkheid eveneens op slecht.
We hadden er 2, beide slechts 1 x kunnen gebruiken.

Advies: ZEKER NIET KOPEN!!!