Tefal OptiGrill Elite Slimme contactgrill met grillassistent - GC750D - Reviews

Best Reviewed 2 keer mei 2020 Tefal OptiGrill Elite Slimme contactgrill met grillassistent - GC750D
Best Reviewed - mei 2020
Type/soort
contactgrill
Instelbare thermostaat
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 27 reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal OptiGrill Elite Slimme contactgrill met grillassistent - GC750D op Kieskeurig.nl.

Eliinaa 08-11-2019

Perfect voor carnivoren!

Geschreven voor: Tefal OptiGrill Elite Slimme contactgrill met grillassistent - GC750D

Leuk apparaat, maar wel aan de prijs. Heerlijke aardappelschijfjes en gegrilde groentes. We zijn flexitariër maar heb toch even een biefstuk en kipfilet getest. Biefstuk was perfect met grillstrepen, de kipfilet was te doorbakken helaas. De aflopende grillplaten zijn niet zo handig voor plakken courgette/aubergine, deze glijden toch naar beneden en vallen dan in het (vieze) lekbakje brr.. Dus daar zit wat mij betreft verbetering in. Duidelijke handtekening erbij. Ben je carnivoor dan zou ik hem direct kopen, dan kan de BBQ de deur uit. Als alleen groente eter zou ik hem niet perse aanraden, hetzelfde resultaat krijg je namelijk ook met een goedkope grillplaat.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • platen in de vaatwasser
  • uitgebreid menu

Minpunten

• schuine grillplaat
  • prijs
  • vooral geschikt voor vlees

Jolien17 13-05-2020

Zeer goede Grill

Een Grill met Nederlandse ondersteuning! Wij zouden hem niet meer kunnen en willen missen.
Eentopper!

Pluspunten

• nederlandse ondersteuing
  • Grilllijnen
  • goede grote
  • afneembare platen

Aurélie 11-05-2020

Grillen zonder nadenken

Met de automatische functies kan je zonder zorgen verschillende vleeswaren, toast en zelfs groenten klaarmaken. Je geeft aan of je iets graag licht, medium of doorbakken wil, en het toestel berekent obv dikte de perfecte bereidingstijd.
En dat zonder dat je vetstoffen hoeft te gebruiken. Het opvangbakje is superhandig, ongelofelijk hoeveel vet er uit sommige "magere" dingen komt lopen.
In de meeste gevallen is alles perfect gegaard geweest. Met magere vis hebben wij wat tegenslag gehad, het was denk ik een te dun stukje vis en het plakte aan de platen (geen vetstof gebruikt), idem met courgette, was ook geen groot succes.
Je hebt ook een handmatige modus, maar daar ontbreekt een bereidingsgids (ik persoonlijk weet niet hoe warm mijn grillpan wordt als ik groentjes grill in klassieke pan). Dat vraagt veel zoekwerk en daarom zou ik wel liever een gids hebben met gaartijden per type groeten, of vlees, alfabetisch. De automatische functies zijn bvb voor rund, varken, kip, worst, hamburger, vis, schaaldieren. Maar wat doe je met lamsvlees, of kalfsvlees en kalkoen, die bereid je niet noodzakelijk op dezelfde manier? Dat is dus gokken, bij gebrek aan een bereidingsgids.
Vergis je niet, het is niet omdat het veelal automatisch is, dat het daarom sneller klaar is. Vlees gaat snel: op een paar minuten is het klaar. Idem voor vis. Maar leg je er een redelijke kippebil op, en je moet dan minstens 20min wachten.
Wat ik ook een minpuntje vond is dat je bijvoorbeeld, bij het afnemen van een stuk vlees, niet de gaartijden kan onderbreken als je niet snel genoeg bent (vb: vraag je lichtgebakken en hij bereikt dat stadium, dan gaat er een alarmpje af, maar hij gaat verder naar de volgende gaartijd, dus als je dan effe niet instant je vlees kan afhalen, bakt dat wat verder door).
Je kan ook niet heel snel verder aanvullen of van functie veranderen. Er is een voorwarmperiode die je moet naleven alvorens je waren er op te mogen leggen. Dat is niet echt storend als je met 2 bent, maar denk er goed over na, als je dacht dit te gebruiken voor een grote partij gasten, dan moet je, net zoals een BBQ goed inschatten wat je eerst klaar moet hebben. Of je moet voor de XL versie gaan.
Pluspunt, is dat het heel gemakkelijk is af te wassen. Met één klik (je kan het zelfs met één hand) maak je de platen los en je kan ze dan met de hand snel wassen of in vaatwasser steken. Het neemt wel wat plaats en het heeft redelijk wat gewicht, hou daar rekening mee met het opbergen.
Tenslotte is het prijskaartje wel eentje om rekening mee te houden.
Als je weet dat je het vaak zal gebruiken, dan is het de moeite waard.

Pluspunten

• snelle bereiding van vlees en vis
  • opvangbakje voor vet/sappen
  • platen gemakkelijk te verwijderen
  • gemakkelijk afwasbaar
  • perfecte gaartijd obv dikteberekening

Minpunten

• gebrek aan een complete bereidingsgids
  • goed voor 2 mensen
  • lange opwarmtijd
  • neemt relatief veel plaats in

Samantha 10-05-2020

Fantastisch toestel

Mijn ervaring met dit toestel is in één woord fantastisch. Ik ben iemand die graag kookt en graag lekker eet. Dit toestel maakt het koken nog gemakkelijker. Je kiest de functie die je wilt, bv gevogelte, de grill warmt op en eens opgewarmd hoor je een piep. Dit is het moment dat je je vlees ertussen legt. De volgende keer dat je een piep hoort, is je vlees klaar. Zo simpel is het. Een groot pluspunt is dat ook dat de tijd op het scherm staat wanneer het vlees gegrild is. Een minpunt zou zijn, dat in mijn ogen de voorverwarmtijd even duurt, dit probeer ik te vermijden door eerst de grill aan te zetten en dan bv groenten te snijden. Een ander minpunt zou kunnen zijn dat sommigen het apparaat vrij groot vinden, deze is wat moeilijker op te bergen in de keukenkasten. Voor mij zijn er een pak meer voordelen dan nadelen. Dit is z'n gemakkelijk toestel dat zelfs de beginnende of minder goede kok met gemak kan gebruiken. Er wordt een goede handleiding bij geleverd, waar al veel soorten groenten in uitgelegd staan hoe je deze samen met de grill kunt gebruiken. Er wordt ook een mini kookboek bijgeleverd met zeer interessante gerechten. Dit toestel is echt een aanrader!

Pluspunten

• Duidelijke handleiding
  • makkelijk in gebruik
  • inclusief receptenboekje

Minpunten

• lange opwarmtijd
  • groot toestel ivm opbergruimte keuken

Tim 08-05-2020

Ideale keukenhulp

Heb deze grill mogen ontdekken via "The Insiders" en ben er zeer tevreden van. 12 verschillende programma's maken het koken een stuk gemakkelijker. Steak grillen was nog nooit zo makkelijk. Het toestel geeft met een bieptoon aan wanneer het vlees klaar is (3 verschillende gaarwijzen). Terwijl het vlees bakt, of de groentjes aan het grillen zijn kun je je volledige aandacht geven aan de andere gerechten op het vuur. De grill verwittigd op tijd. Dit toestel heeft vanaf nu een permanente plaats naast mijn kookplaat. Zelfs rosti's worden met alle gemak klaargemaakt...En dit alles zo goed als vetvrij. Het vet wordt opgevangen in een bakje. Platen en opvangbakje zijn nadien eenvoudig te verwijderen en zijn vaatwasbestendig...

Pluspunten

• Automatische programma's
  • Steakprogramma (3 gaarwijzen)
  • Opvangbak voor vet
  • Eenvoudige reiniging

Minpunten

• Beetje prijzig

Silvie 08-05-2020

Handig om in huis te hebben

Onze Tefal grill is na ettelijke jaren aan vervanging toe. We kregen de kans om het nieuwe model te testen. We zijn alvast overtuigd. Dit toestel gaat zeker ook meegaan als we gaan kamperen want je kan er echt bijna alles op bereiden: panini, zalm, aardappelen, courgettes, scampi's en allemaal perfect gegaard met de automatische functie. Je hoeft er niet langs te blijven staan en krijgt een bieptoon als de gaartijd verstreken is. Handig met de afneembare platen die recht de vaatwas in kunnen. Strak design met duidelijke aanduiding van de evolutie van de gaartijd. Super product. Enige minpuntje is dat het nogal prijzig is.

Pluspunten

• perfecte gaartijd
  • afneembare grillplaten
  • automatische berekening van de gaartijd
  • handig opvangbakje voor het vet

Minpunten

• nogal prijzig
  • helling van de platen stijl

Kricha 01-05-2020

Perfect resultaat

Wij hebben dit toestel sinds enkele weken in ons bezit. Voor geen geld zou ik het nog willen missen. Het is een heel gebruiksvriendelijk toestel. Dankzij de automatische functieknop kan je kiezen hoe hard je vlees, vis of groenten gegrild moeten worden. Dit is handig wanneer niet iedereen van het gezin dezelfde bakwijze verkiest.Ook het opvangbakje is een voordeel, hierdoor wordt het vocht of vet mooi afgevoerd en kan je voeding gezond verder grillen ipv verder te sudderen in het vet.
Wat het onderhoud betreft is dit toestel alsook een aanrader, de grillplaten kunnen gemakkelijk verwijderd worden en reinigen zonder moeite.Kortom gezegd , dit toestel is een echte aanrader . De prijs is wel wat duurder maar dit neem ik er graag bij!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Gemakkelijk te reinigen

Kyraboy 29-04-2020

Heel goede grill

Heel goede grill aardappelen , groenten , vlees , vis ,kip allemaal getest en goed gekeurd . Heel gemakkelijk te bedienen met automatische functies is alles klaar zoals je wil. Na gebruik ook heel gemakkelijk de afwasmachine in en klaar

Pluspunten

• Gemakkelijk te bedienen
  • Kan in afwasmachine
  • Gaartijd zoals je zelf wil automatisch of manueel

Minpunten

• Te klein voor grote gezinnen

Lien 25-04-2020

Handig grill toestel

Absoluut een aanrader. Met dit toestel kan je professioneel resultaat halen zonder zelf een echte chef te zijn. Toestel is "dummyproof". Het begint al bij het uitpakken. Geen lastige plastiekjes, het toestel komt geassembleerd uit de doos. Het enige plastiekje dat je dient te verwijderen is datgene van het touchscreen. Stekker in het stopcontact en bakken maar.
Eerst even de taal instellen dat op minder dan 3 sec gebeurt. De keuze menu is zeer makkelijk bedienbaar en duidelijk met iconen. Vanaf het moment je op de "OK" toets drukt komt er op de display dat het toestel aan het voorverwarmen is. dit wordt teven ook aangegeven op de display met een pijltje dat zicht langzaam voortbeweegt in de display. (witte zone van indicatie) Eenmaal het toestel warm geeft deze een beeptoon met de melding dat je de voedingswaren op de grill mag leggen. De voedingswaren op de grill, dichtdoen en het toestel begint automatisch de dikte berekening. Ik was argwanend of dit correct zou werken maar tot mijn grote verbazing werkte dit perfect. Na elke bereidingstype (gaartijd) geeft het toestel een beeptoon. Voor sommige bereidingen zoals vlees (steak) is het aangeraden om na de eerste gaartijd even te kijken. Dit was namelijk snel à point terwijl ik dit persoonlijk graag saignant heb. De oranje zone is voor mij persoonlijke de maximum baktijd. De rode zone is echt te ver gebakken voor mij. Het enigste wat er misschien ontbreekt is een knop om terug te keren. Tijdens het gebruik wisselen naar een ander menu is mogelijk maar is niet echt duidelijk. Je zet hiervoor best het toestel helemaal uit en dan terug aan, dan kom je terug op het hoofdmenu en kan je terug van start.
Wel opletten, het toestel is dan nog warm en staat dus vrij snel terug klaar voor de volgende bereiding. Tijdens de bereiding kan zeer makkelijk de grillplaten reinigen met wat keukenrol. Wel opletten voor de hete platen. Komen we naadloos tot de grillplaten. Vaatwasbestendig, wat wil je nog meer. Zelfs als er nog wat aanbaksels zijn, komen deze kraaknet uit de vaatwas. Ook als je de met hand afwast met wat afwasmiddel reinigen deze supergemakkelijk. De melding van dat je geen schuurmiddelen zoals schuurspons mag gebruiken, lijken mij overbodig. Maar waarschijnlijk essentieel om te vermelden. Maar ze reinigen zo makkelijk dat het kinderspel is. Kortom samenvatting van dit toestel, gebruiksvriendelijk met professioneel resultaat.

randyvp 22-11-2019

Super grill, bij de juiste producten....

Pas geleden de Optigrill Elite mogen ontvangen. Meteen verschillende dingen op geprobeerd te bereiden. Ik ben begonnen met tosti's/panini's en ben nog steeds van mening dat deze werkelijk subliem zijn! Toch ben ik niet zo enthousiast als de andere recensies die ik heb gelezen. En waar zit dat dan in? In de eerste instantie zit dat in het korte snoer wat aan het apparaat zit. Mijn idee is, dat als je een apparaat hebt dat een deel van je koken wegneemt, het wel handig is als je deze in de buurt van de afzuigkap kan zetten. Maar dit terzijde. Het is namelijk zo opgelost. Verder heb ik meerdere keren zalm proberen te grillen. Al moet ik zeggen dat het product wel lekker sappig blijft, is hij niet zo mooi rauw als ik hem volgens de aangegeven stand verwacht. Tevens heb ik hem een keer willen maken met mooie grillstrepen, hier werd de zalm echt een beetje droog van. En ik heb hem zelfs korter gebakken. Verder nog een aantal producten gemaakt met wisselende resultaten. Mogelijk heeft dit ook te maken met dat ik het er minder mooi uit vind zien, wat een beetje komt doordat het iets geplet wordt. Wat wel echt gelukt was, was biefstuk. Heb nog steeds iets te klagen over het uiterlijk, maar echt perfect. Zeker ook qua malsheid en correcte doorbakkenheid. Is het dan allemaal niet positief? Dat zeker niet! Het is super dat het allemaal zo snel klaar is (buiten het voorverwarmen dan) en dat het product overal dezelfde warmte heeft. Dat het lekker zonder vet is en dat je alles zo bij de hand hebt. En natuurlijk, dat als je klaar bent zo alles in de afwasmachine verdwijnt. Dus ik hinkel nog een beetje op 2 benen.

Pluspunten

• perfecte panini's
  • super voor biefstuk
  • product blijft mooi sappig
  • makkelijk schoon te houden

Minpunten

• product wordt een beetje geplet
  • kort snoer
  • niet voor alles even goed

chiara89 22-11-2019

Snelle en praktische grill

De Optigrill warmt snel op. De voorgeprogrammeerde programma's zijn ideaal; snel en ze kloppen. Bij het bereiden van een hamburger bijvoorbeeld, was de hamburger goed warm en precies zo gaar als ik had ingesteld. In de handleiding staat dat je olie of boter kunt gebruiken, maar dit is meestal niet nodig. Schoonmaken is gemakkelijk met een doekje, maar de platen kunnen ook in de vaatwasser, handig. De grill is bovendien heel gemakkelijk te gebruiken, met maar een paar knoppen en een duidelijk display.

Pluspunten

• Warmt snel op en snelle bereiding
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Vrij groot, staat in de weg

Manon 19-11-2019

Snelle en perfecte bereiding

WOW, in hoofdletters wat een geweldig product.

Wij hebben sinds de dag van binnenkomst van onze OptiGrill het product misschien 3 dagen niet gebruikt. Kip (allerlei soorten), biefstuk, hamburgers, tosti’s, varkenshaas, spareribs, zalm, heel veel hebben we er al op gehad en het komt er keer op keer perfect uit. Zelfs als de een het meer doorgebakken wil hebben.

De tosti stand moesten we even leren kennen, de eerste tosti was heel krokant beetje te maar bij de 1e geluidssignaal kun je beslissen hoe gegrild je de tosti nog wilt hebben en dan moet je de tosti er eerder uit halen als je het minder krokant wilt hebben.

Enige minpunt vind ik de grote van de machine, helaas heb ik nog geen plek gevonden in mijn keukenkastje voor de OptiGrill.

Door het gebruik en voor grotere gezinnen snap ik de grote van de Grill maar neemt niet weg dat het wel onhandig is.

De OptiGrill is bij ons thuis de perfecte aanvulling. Heerlijk makkelijk schoon te maken alles kan in de vaatwasser, overtollig vet komt in het speciale opvangbakje. Nooit meer na denken over hoe lang je iets moet bakken. Of dat je het vergeet omdat je met je kids bezig bent en oeps eten aangebrand.

Nee de OptiGrill berekend precies hoe lang jou stukje vlees/vis/kip etc nodig heeft en doet bijna al het werk. Je moet luisteren naar de geluidssignalen de producten erin leggen en eruit halen en dan heerlijk eten maar. Super product die niet mag missen in een druk gezin.

Pluspunten

• Snelle bereiding
  • Perfecte bereiding

Minpunten

• Groot, zwaar

Volki 11-11-2019

Grill, wat voldoet aan de verwachtigen

Bij deze grill heb je 12 automatische programma's en je kan het handmatig bedienen, en het is erg gebruiksvriendelijk en makkelijk. Voor de vlees eter is dit een perfecte grill, vooral ook dat je kan aangeven hoe gaar je je vlees wilt hebben. Smaakt ook goed.

Als je een groente eter bent, zou ik hem niet zo snel kopen. Doet wel wat het verwacht, maar niet echt speciaal. Wat ook af en toe gebeurt is dat de groente wat in plakjes is gesneden, in de lekbak vallen.

De grill is erg gebruiksvriendelijk en makkelijk. Er zijn 12 automatische progamma’s en een handmatig. Ik eet geen vlees of vies maar veel groeten en wilde een goede grill. De Optigrill is prefect. Als alles klaar is , maakt ie geluid. Ik gebruikt weinig tot geen olie. De voorverwarming is iets lang en de snoer is zeker te kort mar verder het is echt een aanrader.

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Vlees goed gaar

Minpunten

• Korte snoer
  • Zwaar

Rilana213 10-11-2019

Een grill die met je meedenkt

Toen ik hem uitpakte dacht ik wat een robuust mooi apparaat. Het boekje even gelezen en daar werd heel goed uitgelegd hoe je het apparaat moest bedienen. MIjn eerste ervaring was een tosti bakken. Het apparaat verteld mij via het schermpje precies wat de instellingen zijn en ook hoe lang het nog duurt. Ideaal en mijn tosti was precies zoals ik hem wilde hebben. Mijn tweede ervaring was het grillen van een stuk zalm. Ook dat ging helemaal precies zoals ik het wilde hebben. Het schoonmaken van de platen ging ook erg makkelijk. Netjes afgespoeld onder de kraan en alle vet en restjes kwam er heel erg makkelijk af. Mijn eerste indruk is dat het een schitterend apparaat is dat weer tijdbesparend is (je kan gewoon even wat anders toen terwijl het apparaat voor je grillt) en je eten perfect grilt.

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken
  • zijn denken klopt met het resultaat

Minpunten

• opwarmtijd duurt even
  • neemt veel plek in je kast

okko1972 10-11-2019

Topgrill met veel mogelijkheden

Mals vlees, Geen smaakverlies, Makkelijk te reinigen, Dichtschroei functie
Een geweldige grill die er voor zorgt dat je vlees lekker mals blijft en goed dicht schroeit. De timer is echt ideaal, je vlees bakt echt perfect naar je smaakt. Er zitten zelfs standen op om groente te bakken en tosti's. Een apparaat voor het gehele gezin.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Schroeit vlees dicht

dara 08-11-2019

Teleurstellend

Omdat ons kleine tosti ijzertje eigenlijk wel vervangen moet worden was ik op basis van de productinformatie erg gecharmeerd van de Tefal Optigrill. Ook omdat mijn man erg graag gegrild vlees eet leek me dit een prima aanschaf. M

Schermpje
De grill wordt geleverd met een klein TFT schermpje waarop je informatie kan aflezen hoever het product is en hoe lang het nog moet. Na het verwijderen van de beschermfolie op het scherm bleek er een behoorlijke kras in/onder het scherm te zitten. Ook zaten er vingerafdrukken onder het scherm. Opmerkelijk genoeg zat dit onder het scherm, de kras is niet voelbaar dus waarschijnlijk tijdens de productie gebeurd. Dit was niet echt iets wat ik bij een dusdanig duur product van Tefal verwacht. Een tegenvaller dus.

Erg kort snoer
Na het uitpakken wou ik het apparaat gebruiken om worstjes te grillen, dit een voorgeprogrammeerd programma. Hierbij viel het direct op dat het snoer erg kort is. Hierdoor kon de grill niet onder de afzuigkap.

Grillen
Nadat ik een ander plekje op het aanrecht vrij had gemaakt, het is best een fors apparaat, kon het grillen beginnen. Erg handig is dat er voorgeprogrammeerde gerechten zijn te selecteren op het schermpje. Worst geselecteerd en het apparaat moest opwarmen, hierbij viel op dat het erg lang duurt voordat hij op tempratuur is gekomen. Ik heb direct de optie Grill streepjes geselecteerd en de worstjes erop gelegd. Het apparaat geeft direct de resttijd aan, circa 25 minuten voor worstjes, wat ik erg lang vind. In de koekenpan is het circa 10 minuten. Maar goed het apparaat begon te grillen. Wow wat een rookontwikkeling kwam er uit de grill zeg, niet normaal. Gelijk het raam in de keuken open gezet en de afzuigkap (waar hij met een te kort snoer niet onder kon) op maximaal gezet.

Eten
Na de 25 minuten de worstjes uit de grill gehaald en geserveerd. Hierbij viel direct op de worstjes erg uitgedroogd en een beetje verbrand leken. Uiteindelijk door de bijgerechten en salade enigszins smakelijk kunnen uitserveren. De worstjes smaakten inderdaad zo als ze eruit zagen, erg droog en zeker niet sappig.

Stank
We hebben het raam de gehele avond open gehouden om de stank uit de keuken/huis te krijgen. Uiteindelijk heeft het huis nog drie dagen na verbrande worst geroken.

Tosti’s maken
Vandaag heb ik de grill gebruikt om tosti’s te maken. Ook hierbij viel op dat de opwarming erg veel tijd kost. Nadat het apparaat was opgewarmd heb ik de twee tosti’s er op gelegd. Voor licht gegrild waren maar 2 minuten nodig en ik besloot om te kijken of ze dan al goed genoeg waren of nog langer moesten grillen. Na de grill open te hebben gedaan zag ik dat de tosti’s al bijna compleet verbrand waren. En dat met de licht gegrilde stand, stel je voor wanneer je wacht op de medium of nog erger zwaar gegrilde stand. Ook dit was dus niet erg een succes.

Mijn eindconclusie is dat Tefal het product erg slecht heeft afgewerkt, gezien de kras en vingerafdrukken in het scherm, en daarnaast meerdere kleine krasjes op de scharnieren. Ook grillt de tosti in mijn optiek veel te hard wat ik verbrand en uitgedroogd eten resulteert. Daarnaast is het elektriciteit snoer heel erg kort waardoor je erg beperkt bent in waar je de grill kunt plaatsen. Als je met deze conclusies de winkelprijs beziet is deze veel te hoog.

Olivier 08-11-2019

perfect grill

Pluspunten

• handig
  • makkelijk
  • automatische

Minpunten

• prijs
  • kort snoer

JohanH79 07-11-2019

Prima moderne grill.

Alleen wat kort snoer en opwarmen duurt me iets te lang. Bak / grill resultaten zijn erg goed. Voor mij een aanrader.

Minpunten

• Kort snoer

Ouar 07-11-2019

Voor de perfecte garing

Door het menu hoef je je geen zorgen meer te maken over aangebrand of tè gaar eten uit de grill. De bereiding is echt perfect! Ik heb vlees, vis, groenten, tosti’s en kip erin bereid en met de voorgeprogrammeerde bereidingstijden heb je er ook echt geen omkijken naar tot de ‘piep’ gaat. Ook zo fijn dat je eten goed warm is, dus je hoeft niet te haasten met opscheppen. Ideaal voor de gezonde eter, je hebt geen olie meer nodig. Warme toast op zondagochtend met een mooi grilllaagje; zo gepiept. Ik ben fan! Mijn oude grill gaat eruit. De Tefal Elite is wel wat zwaarder, dus het beste is om er een vast plekje voor te hebben in de keuken. Ook mis ik de ‘lock’ stand zodat ik em makkelijker kan verplaatsen. Tot slot, het reinigen is super makkelijk want de grillplaten kunnen eraf, en dat mis ik bij mijn huidige grill.

Pluspunten

• Perfecte garing zonder omkijken
  • Handig keuzemenu
  • Gezond koken

Minpunten

• Zwaar
  • Prijzig
  • Mist een ‘lock’ stand

Wies 07-11-2019

stelt zelf de tijd in, Ideaal

Tussendoor snel een tosti maken zonder op te hoeven letten of hij aanbrand. Piept als het klaar is. Maar fijner nog, diepvries vis kan erin, perfect als ik weer vergeten ben uit te leggen. Hij berekend zelf aan de hand van de dikte hoe lang. Ideaal voor mij omdat ik niet weet hoe lang wat altijd in de pan moet.. 3 standen, licht, medium en doorbakken

Pluspunten

• makkelijk

Minpunten

• prijzig