Princess 182024 Classic Deep Friteuse 4L - Reviews

Beste deals -5% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 182024 Classic Deep Friteuse 4L op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

selma123 26-10-2022

Àanrader

Deze airfryer heeft een erg luxe uitstraling met de touchscreen functies en het graden icoontje. Hier echt een dikke pluspunt voor.
Verder past er veel in zo kan je makkelijk voor meerdere mensen iets klaar maken in 1 keer.
Het duurt even voordat het opkomt, maar zodra dat zo is dan komt er ook echt lekker eten uit!
Je kan er heel veel mee, en is nog duurzaam ook
Ook staan de functies al van te voren ingesteld, dit scheelt. Maar ik mis wel de funcitie wanneer je zelf iets aan kan passen vanuit 0. Misschien dat ik dat gemist heb.

Topper!

egneut 23-10-2022

Gezond, makkelijk en betaalbaar

Ik ben heel tevreden over dit apparaat. Het is veelzijdig, handig in gebruik en energiezuinig. Je kunt er allerlei gerechten in bereiden.
De handleiding is vrij onduidelijk en summier maar dankzij internet kan ik er goed mee uit de voeten.
De bediening van de Princess Aerofryer XL is zeer gebruiksvriendelijk. Ik heb zowel gebruik gemaakt van de voorgeprogrammeerde instellingen (er zijn er 11), als zelf het apparaat ingesteld. De automatische programma's werken zoals het hoort. Kanttekening hierbij is wel dat ik gemerkt heb dat baktijden iets langer zijn dan bij reguliere friteuses.
Ik vind het fijn dat ik ook bijv. eten/snacks kan bereiden zonder vetten en vooral zonder vieze geuren. Dankzij de hoge snelheid lucht conventie technologie is het namelijk mogelijk om eten te bereiden met alleen hete lucht. Dat vind ik echt een pluspunt omdat ik graag gezond kook en eet.
De volume van de bak (3,5L) is groot; zeker fijn als je wat meer maakt en/of eten wil uitspreiden.
Schoonmaken van het apparaat gaat eenvoudig.
Ik vind het apparaat wel vrij zwaar om te tillen.
Al met al ben ik tevreden over de Princess Aerofryer XL.

Pluspunten

• goede prijs kwaliteit verhouding
  • makkelijk in gebruik
  • compact design
  • bakken zonder vetten/ met hete lucht

Minpunten

• zwaar van gewicht
  • handleiding (soms) onduidelijk
  • baktijden soms langer dan friteuse

m*************@q********** 23-10-2022

Handig en mooi apparaat. Puberproof.

De airfryer is een mooi apparaat en heeft een mooi design. Het apparaat misstaat niet in de keuken. Het is heel makkelijk in gebruik, erg laagdrempelig. Vooral ook geschikt met 2 pubers in huis die er dan ook graag gebruik van maken. Zeker ook een aanrader voor gebruik in een studentenhuis.
De airfryer warmt snel op en geeft geen stank overlast. Hij maakt wel veel geluid. De inhoud van 3,5 Liter is iets te klein voor 4 personen tegelijk. De lade is zeer makkelijk schoon te maken. We missen wel een mandje om bijvoorbeeld een hartige taart of 1-pans gerechten te maken. Zou mooi zijn als je die standaard meegeleverd zou krijgen. Dat zou meerwaarde hebben in gebruik. Ook al zou de prijs dan iets hoger worden, dan is het dat geld wel waard.
De ingestelde functies zijn helder, al maken we er niet veel gebruik van en kijken toch meer naar wat er op de verpakking van het te fryen product staat. Buiten dat is de bijgeleverde handleiding overigens makkelijk te begrijpen.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • design
  • geen stank
  • makkelijk te reinigen

Minpunten

• geluid
  • bakmandje ontbreekt

Frans64 19-10-2022

Eenvoudig in gebruik met heerlijk resultaat.

Gelukkig heb ik de Princess Digital Airfryer XL mogen testen. De airfryer is zeer goed bevallen. Gemakkelijk in gebruik door de 11 digitale keuzes en snel opwarmen. Je kunt de tijd en temperatuur eenvoudig aanpassen. Door de openingen in het mandje ontstaat er een goede circulatie van de warme lucht. Kip en vlees worden mooi van kleur en heerlijk mals. Frietjes worden, met een lepel olie, lekker krokant. Omdat ik deels gluten vrij moet koken, is deze airfryer een aanwinst. Het mandje mag niet schoongemaakt worden in een vaatwasmachine, maar is snel en eenvoudig te reinigen met de hand. In de test periode heb ik niets negatiefs kunnen ontdekken.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Makkelijk schoonmaken
  • Eten goed bereid.

r*************@h********** 19-10-2022

Geweldig product

Wij hebben deze airfryer een tijdje mogen testen. Wij hadden nog helemaal geen ervaring met een airfryer, maar zijn heel positief!
Allereerst is het een compact apparaat, maar wel met een grote inhoud, 3.5 liter. Het apparaat maakt weinig lawaai en als je het onder de afzuigkap gebruikt heb je zo goed als geen stank. Het grote voordeel ten opzichte van een oven is dat deze niet hoeft te worden voorverwarmd. Kaiserbroodjes waren in 8 minuten gaar en mooi egaal bruin door de hoge snelheid luchtconventie technologie.
Er zitten 11 voorgeprogrammeerde programma’s op de airfryer waardoor je met 1 druk op de knop gelijk de juiste temperatuur en tijd hebt. Ook is het mogelijk om de programma instellingen te wijzigen indien nodig.
Als het programma klaar is geeft deze een pieptoon en na 20 seconden schakelt het apparaat automatisch uit, de ventilator blijft dan nog even actief.
Wij hebben verschillende producten in het apparaat bereid, waaronder vlees, broodjes, friet, snacks, aardappeltjes en groente en alles was eigenlijk verrassend lekker. Doet niet onder voor een oven of friteuse.
Het mandje kan niet in de vaatwasser dus deze moet je na gebruik met de hand afwassen, maar is eigenlijk geen moeite.
Wij zijn heel enthousiast over het gebruik en het gemak van deze airfryer!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Uitstraling
  • Weinig tot geen nare luchtjes
  • Voorgeprogrammeerde programma’s
  • Gemak

Minpunten

• Mandje kan niet in de vaatwasser

g*******@l****** 19-10-2022

Bevalt super goed, zekers een aanrader.

Ik heb de Princess Digital Airfryer XL mogen testen, en gelijk bij het openen van de doos, dacht ik. Een mooi design. Geen gladde buitenkant, maar wat geruwd.
Vlees gaat heel erg goed, hamburger, runderworst, slavinken, noem maar op, alles kan er in. Met een kwartiertje klaar. Patat en andere snacks komen er krokant en gaar uit. En dat allemaal zonder olie, lekker gezond. Ik gebruik hem bijna dagelijks. Gebak of cake er nog niet in gemaakt.
Lade gaat heel erg makkelijk open. De bak zelf is ook niet te zwaar. Zeer geschikt voor mensen met artrose in de handen. (waaronder ikzelf).
Heel erg makkelijk schoon te maken.
Enige wat ik wel vind, de handleiding mocht wat uitgebreider wezen.
Maar ondanks dat, is het een super apparaat.

a**********@g******** 19-10-2022

Klein, maar fijn!!

Mooie strakke vorm en past prima op het aanrecht.
De inhoud van het frituurmandje valt wel tegen. Kunnen geen drie porties friet in.
Hij is goed schoon te houden en maakt relatief weinig lawaai.
Een duidelijk display en makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• Handig display
  • Weinig lawaai en luchtjes

Minpunten

• Vrij klein

kellyvankampen@hotmail.com 19-10-2022

Verrassend goed en lekker, echt een blijver!

Al lange tijd ben ik aan het twijfelen om een airfryer aan te schaffen. Ik hoorde wel positieve geluiden maar ook negatieve, dat producten niet lekker knapperig zouden worden (zoals frietjes en kipnuggets). Daarnaast vond ik de meeste airfryers ook te groot en niet mooi van design. Tot ik de Princess Digital Airfryer XL 182024 tegen kwam, ik besloot het te proberen!

Samen met mijn man die gek (en erg kieskeurig) is op frietjes hebben we meteen frietjes erin getest (overigens normale frietjes, geen speciale voor de airfryer), wat viel me dit mee zeg! Veel lekkerder dan ik gedacht had, ze waren lekker knapperig en zelfs mijn man was verkocht!

We hebben in de afgelopen weken dat we de airfryer in huis hebben meerdere producten en gerechten geprobeerd, dit is echt een blijver! Het eten is veel minder vet, de kip blijft heerlijk mals, zelfs kipballetjes voor de frituur kwamen gewoon lekker knapperig uit de airfryer.
Het apparaat is super fijn en duidelijk in bediening en het design is voor mij echt een dikke plus! Het is niet zo'n groot ding, mooi strak, stoort helemaal niet op de aanrecht.

Zeer tevreden!

• Compact maar ruim
  • Duidelijke en simpele bediening

Mirjam 18-10-2022

Mooie Airfryer met helder display

Ik heb deze Princess Digital Aerofryer XL 182024 enkele weken mogen testen. Het eerste wat opvalt als je de Aerofryer uit de doos haalt is het formaat. Het is een mooi compact en hoekig model, heel anders dan de meeste Airfryers die vaak rond zijn. Door dit model neemt hij weinig ruimte in op het aanrecht. De buitenkant is mat gestreept en oogt luxe.
Het apparaat is voorzien van een helder digitaal display met 11 programmeerbare instellingen, makkelijk als je snel iets aan wilt zetten. Natuurlijk kan je zelf ook de tijd en temperatuur bepalen.

Tijdens de testperiode heb ik de Aerofryer voor veel verschillende gerechten gebruikt om een goed beeld te kunnen krijgen. Dit was niet moeilijk want het is een veelzijdig apparaat die veel meer kan dan alleen frietjes bakken.
Snacks zoals kroketten, nuggets etc zijn in een mum van tijd klaar en zijn eigenlijk net zo lekker als de gewone frituurvariant alleen dan zonder de olie. De hoge snelheid lucht conventie technologie maakt het mogelijk om ingrediënten te bereiden met alleen hete lucht. Door de luchtcirculatie wordt alles gelijkmatig verwarmd.
De inhoud van de bak is met zijn 3.5 liter ruim, en voor een gemiddeld gezin voldoende om bijv. frites te bakken, zijn er echter een paar grote eters bij dan zal je in 2 keer moeten bakken. De frites komen er lekker krokant uit.
Verder heb ik lekker geëxperimenteerd met allerlei verschillende recepten. Ik heb bijvoorbeeld frietjes gemaakt van pastinaak en dat is was goed gelukt en in 20 min. Klaar. Ook gehaktballen, kippenkluifjes, karbonades etc kan jemakkelijk en snel in de Aerofryer bereiden.En een van mijn favorieten is ongebrande nootjes roosteren, in slechts 5 minuten op 165 graden heb je heerlijke vers geroosterde noten.
Het schoonmaken gaat heel gemakkelijk, de bak en het rooster zijn heel eenvoudig te reinigen in een afwassopje. Wel is het aan te raden om dit na ieder gebruik te doen dan hou je het netjes en krijg je geen last van geurtjes.
Mijn slotconclusie is dat deze Princess Aerofryer een aanwinst s in de keuken, hij ziet er niet alleen mooi uit maar is ook heel prettig in gebruik. De bediening gaat makkelijk en is goed zichtbaar. De gerechten zijn snel klaar, soms iets te snel dus het is aan te raden om het bakproces goed in de gaten te houden.
Het enigste minpuntje dat ik kan bedenken is het geluid, hij is niet echt geruisloos maar dat zijn de meeste airfyers niet, ik vond het verder niet storend.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • diverse keuzeprogramma's
  • snel
  • makkelijk te reinigen
  • goed afleesbaar display

Minpunten

• geluid

stijnp 18-10-2022

Goede en eenvoudige airfryer

Gedaan met een groot volume lang voor te verwarmen. Gewoon je dingen het mandje in, aanzetten volgens de aanwijziginen op de verpakking en klaar.
Dit resulteert niet alleen in een veel eenvoudiger en sneller gebruik, ook de verbruikte energie is een pak lager hierdoor.
Het mandje is soms wel wat krap voor 4 personen, en uitgieten is eigenlijk geen optie aangezien dan al het opgevangen vet gewoon overal naar buiten loopt, dat is wel wat jammer. Het toestel maakt ook redelijk wat lawaai, de ventilator maar ook het signaal dat het toestel klaar is, is echt luid.
Al bij al een bijzonder aangenaam en eenvoudig toestel, met wat oefenen zeker een waardige vervanger voor een groot deel van ons ovengebruik!

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • snel en compact

Minpunten

• wat krap voor 4 personen
  • kan wat luid overkomen in een open ruimte
  • inhoud uitgieten is geen optie door opgevangen vet

Remco 16-10-2022

De Princess Digital Aerofryer XL (in de kleur zwart) is een snel opgewarmende airfryer, voorzien van 11 voorgeprogrammeerde instellingen. Het is ondanks de XL-aanduiding niet heel groot, waardoor het makkelijk op te bergen is. Helaas past er maar voor twee personen patat in (zonder te hoog te stapelen, om het krokant te houden) of vier kroketten. De patat komt er prima uit en de kroketten zijn heerlijk krokant. Voor beide iets meer baktijd nodig dan geadviseerd wordt en voorgeprogrammeerd staat. De airfryer koelt snel af en is daarna ook snel schoon te maken, omdat het vet en olie onderin makkelijk op te deppen is. Stinkt de eerste keer wel erg naar plastic.

annekejh 14-10-2022

Heerlijk om vlees en aardappelen klaar te maken!

Wij hebben deze Airfryer XL mogen testen, we hebben een gemengde mening, voor groentes vonden wij hem niet fijn, we hebben verschillende groentes geprobeerd, maar dit was voor ons geen succes, aardappelen en vlees vonden we erg lekker. kippendij werd heerlijk gaar en mals, met een lekker knapperig korstje, sausijsjes zijn ook geweldig uit de Airfryer. En de aardappels waren ook erg lekker.
Ik miste erg een boekje met basis recepten, het was erg summier. We vonden ook dat de airfryer een aparte geur bleef afgeven, maar misschien komt dit ook omdat wij dit apparaat nog niet kenden.
Ik dacht eerst wat een klein bakje, maar er past best veel in.
Mijn advies aan Princess zou zijn doe wat meer recepten in het gebruiksaanwijzingsboekje, eenvoudige recepten waarbij vermeld word gebruik dat tekentje en die temperatuur.
De Airfryer is makkelijk te bedienen. Of ik hem zelf zou kopen weet ik eerlijk gezegd niet, wij blijven hem nog even proberen!

Pluspunten

• vrijwel geen olie gebruik
  • geen vet eten meer
  • heerlijk voor vlees en aardappelen

Minpunten

• veel geluid
  • ik mis de gebruiksaanwijzing
  • ik mis recepten
  • groente vonden wij niet fijn in de airfryer

Ferry 09-10-2022

Compact formaat met grote inhoud!

Ik heb deze Princess Digital Airfryer XL een aantal weken mogen testen.
En getest hebben we zeker.

Toen we de Airfryer uitpakten dachten we zelf wat een kleine Airfryer vergeleken met ons oude Airfryer en vroegen ons af of hij wel groot genoeg was voor een gezin met 4 personen.
En dat is hij zeker.
Vergeleken met ons oude Airfryer is hij een stuk kleiner maar er kan nagenoeg evenveel in.
In het mandje past prima een zak patat van 800 tot 1000 gram.
Inhoud van de mand is 3,5 liter en de Airfryer kan tot maximaal 200 graden verwarmen.
Door het compacte formaat kun je hem na gebruik netjes wegzetten in een hoekje in de keuken. Hij neemt echt niet veel onnodige ruimte in.

De buitenkant van de Airfryer is van geborsteld plastic. Dat is prima want je ziet nagenoeg geen vingerafdrukken aan de buitenkant dan in vergelijking met een glad oppervlak.

Zodra je hem aanzet heb je 11 voorgeprogrammeerde programma's. Deze programma’s worden weergegeven op het touchscreen van de Airfryer door middel van symbolen.
Friet, kippenpoten, groenten of biefstuk als voorbeeld. Erg handig want je hoeft dan nagenoeg de verpakking van het product niet na te lezen op wat voor temperatuur en tijd hij moet om het product klaar te maken.

Als het programma klaar is geeft hij een piepsignaal en wordt dan na 20 seconden automatisch uitgeschakeld.
Het eten wat we hebben klaargemaakt in de Airfryer was prima op temperatuur en gaar van binnen.
Patat was lekker krokant.

Het schoonmaken was een eitje in vergelijking met de vorige die we hadden.
Het rooster en het mandje kun je makkelijk uit de Airfryer halen en zijn goed schoon te maken zonder veel gedoe.
Eindconclusie: Compacte Airfryer met een grote prestaties!

Pluspunten

• Compact
  • Grote inhoud. 3,5 liter
  • Snel en makkelijk schoon te maken
  • 11 programma's

x********@h********** 07-10-2022

Prijs-kwaliteit prima product, makkelijk in gebruik

De airfryer is zeer gemakkelijk in gebruik. Je klikt op het item wat in de pan zit een je hebt voordat je het weet zo een maaltje op tafel staan. In de handleiding staan nog meer gerechten die klaar te maken zijn met de airfryer. Het formaat van de airfryer is prima (3,5 liter) maar in vergelijking met de philips XL oogt hij dan weer wat kleiner. Het is net genoeg om voor 3 (hongerige) mannen friet klaar te kunnen maken. De airfryer kan tot een hitte van 200 graden de producten klaarmaken en dit is meer dan genoeg met de conventie lucht techniek die het gebruikt. Een klein minpuntje is het mogelijke vocht wat voorin onderin kan achterblijven na het gebruik ervan. Het is niet heel veel, maar als je de airfryer voor meerdere sessies achter elkaar gebruikt kan dit nog wel een probleem zijn en heb je zo water op je aanrecht. Prijs-kwaliteit is deze airfryer echt prima en denk dat het nog vele malen mee kan gaan. Daarbovenop wordt het eten echt heerlijk knapperig gebakken zonder teveel vet!

Pluspunten

• gerechtkeuze knoppen
  • touchscreen
  • snel warm
  • grote bak

Minpunten

• net niet groot genoeg voor 4 persoons
  • aan de voorkant hoopt zich wat condens op
  • behuizing trekt stof aan

Yoop 02-01-2013

Op zich geen slechte frituur,doet wat hij moet doen en niet teveel poespas.Makkelijk schoon te maken.Het enigste nadeel vind ik dat het deksel er niet goed op past.Ik fituur in de schuur met deur open maar voor in huis lijkt het me niet makkelijk te frituren met een pan die niet goed sluit.Verder heerlijk frietjes gegeten

sikkema 15-12-2012

Op zich ziet het apparaat er mooi uit maar helaas ik wil beginnen doet het apparaat niet. Er zit een restart knop op maar helpt niets. Had al wat geluiden gehoord dat princess niet een goed merk is. Maandag maar weer terug naar blokker en geld terug. Dat wordt vanavond niet frituren. Wel balen eerst alle olie erin en nu alles weer schoonmaken voor noppes

Vlinder28 17-08-2012

deze pan is er eentje zonder poespas! EEN simpele draaiknop aan de rechter kant. Je draait door en hij gaat aan, temperatuur aanzetten en wanneer het klaar is (indicatie lampje) draai je hem helemaal terug! verder bakt ie gewoon heel goed! eigenlijk niet op aan te merken.
kwa styling vind ik het ook mooi, hij moet alleen, als ie in een kast staat, wel een diepe kast hebben!!