Philips Avance Collection HD9654 - Reviews

Regelbare thermostaat
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 21 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HD9654 op Kieskeurig.nl.

Kjem 29-06-2018

Mooi design

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Meteen na ontvangst van dit toestel de handleiding erbij genomen en het toestel geïnstalleerd. Mooi design, staat mooi in de keuken. Je moet er wel wat plaats voor hebben, het is een groot, robuust toestel. Ook redelijk zwaar, dus je geeft het best een vaste plaats.
Het eerste dat we maakten waren frietjes voor 4 personen, lukte aardig en ze waren lekker.
Nu is het nog wat zoeken naar de mogelijkheden en andere recepten testen.
Al bij al zeer tevreden van de airfryer xxl.

• Gebruiksgemak

Minpunten

• Robuust
  • Zwaar

pgielen 02-11-2018

Je proeft de pure smaken veel beter

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Als je een frietpan gewend bent, werkt de airfryer wel langzaam. Maar het opwarmen gaat aan de andere kant weer snel. Frietjes uit de airfryer vind ik wat vlak van smaak, maar kroketten (gewone, geen ovenkroketten) zijn veel lekkerder dan uit het vet; je proeft de pure smaken veel beter!

Antje58 02-11-2018

Geweldig fijn apparaat

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Gebruiksvriendelijk apparaat, waarmee je eindeloos veel producten in kunt bakken, braden, warm maken enz. Heerlijke cupcakes in gebakken. Gemakkelijk schoon te maken. Wordt bijna dagelijks gebruikt. Is snel, weinig reukvorming. Kookboekje is fijn om mee te beginnen, maar met de app kun je nog meer recepten ophalen. Ik ben dik tevreden en blij met mijn Airfryer.

Lil55 18-10-2018

Top apparaat!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Het is een geweldige airfryer, we hebben de xl ook en nu de xxl die is nog fijner te bedienen ik ben er zeer tevreden mee.

Marjonneke 14-10-2018

dik tevreden

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Heb hem nu een dikke week, al veel mee gedaan, frites en snacks lekker knapperig, net kippenfilet erin gemaakt lekker sappig en buitenom lekker bruin.
Tot nu dik tevreden, nog geen nadelen onder vonden.

Maria1510 16-08-2018

Goede investering

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Had ik jaren geleden moeten aanschaffen, goede en gezonde investering. Een ontdekking in de keuken. de veel gemaakte gedachte is dat de airfryer een vervanging zou zijn voor een friteuse. Daar doe je het apparaat veel te kort mee, het is zoveel meer dan dat. Eindeloze variatie mogelijkheden. nog steeds op ontdekkingsreis met de airfryer.

Linda1809 11-07-2018

Fijn apparaat, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Bakt makkelijk en zonder vet of olie heerlijke krokante friet, snacks en andere maaltijden. Ook handig voor het bakken van broodjes en bijv. kip.
Makkelijk in gebruik en schoon te maken, wel een wat groot apparaat op het aanrecht..

Djmohamed 02-07-2018

Top Fryer

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Fijn product en zeer gemakkelijk airfryer om mee te werken. Gebruik het voornamelijk voor de frieten en verschillende vleesgerechten. Ben er zeer tevreden over.

liddelly 02-07-2018
  • Product gekregen

Goed artikel!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Het duurde even voor ik helemaal weg was van deze airfryer, maar uiteindelijk heeft hij mijn hart gestolen. Je kan er werkelijk alles in klaar maken. Ik heb me al laten gaan met verschillende aardappelproducten, zowel vers als diepvries, groenten en vis.

Ik ben fan!

Pluspunten

• Hoge temperatuur mogelijk
  • krokant!

Minpunten

• Opwarmen duurt soms vrij lang

Sas75 02-07-2018

Heel makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Ik vind het een fijn apparaat wat erg makkelijk in gebruik is. Je kan er veel meer mee dan alleen patatjes in maken. Ook om schoon te maken is hij erg makkelijk gewoon alles in de vaatwasser of even onder de kraan.

Megina 29-06-2018

Snel en bewust koken

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Ben erg blij met deze airfryer, je kan van alles erin doen. Zelfs voorgebakken stokbrood worden lekker knapperig , geroosterde drumsticks, hele kip, aardappels en uiteraard de snacks etc. Handig in gebruik en weinig vette baklucht in huis. Onderdelen kunnen ook in de vaatwasser, super !!!

Saskia75 29-06-2018

Heel makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Wat een fijn apparaat. Snacks worden er echt lekker in. Is ook erg gebruiksvriendelijk. Kan er ook in bakken en de recepten die er bij zitten zijn leuk op te proberen en zo kom je zelf op ideetjes.

Kathleen3112 29-06-2018

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

de XXL airfryer is in vergelijking met de XL airfrYer toch wel groter van formaat. Je moet al wat plaats vrij hebben in je keuken om het te laten staan, want iedere keer verplaatsen in anders een heel gedoe. Het design is wel mooi en kan daarom ook wel blijven staan in de keuken. Je kan er echt wel alles in klaarmaken, van een ei tot een hele kip. Ik gebruik hem bijna dagelijks. Met wat experimenteren kan je ontzettend veel bereiken, en de bereidingstijd valt erg goed mee. Voor verse frietjes (gekochte) 20 minuten zonder voorverwarmen, want dat is niet meer nodig. Afwasssen doe je in de vaatwas of met de hand, maar erg vuil wordt het toestel niet... in vergelijking met een friteuse. Lang leven de Airfryer!

Pluspunten

• Multifunctioneel
  • Snel klaar
  • Geen geurtjes

Minpunten

• Groot om te verplaatsen

EvelienSw 27-06-2018

Veelbelovend

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Na enige tijd een oudere Airfryer gebruikt te hebben, stond die al een aantal maanden te verstoffen in de kast. Het mandje was ondanks meerdere pogingen niet schoon te krijgen. In deze super-de-luxe xxl Airfryer kun je het mandje uit elkaar halen en zo extra goed schoon maken. Ook zit er een soort slede aan de onderkant waardoor je het mandje na het bakken eenvoudig kan uithalen en je niet de hele ' bak' van de Airfryer eruit hoeft te halen. Frietjes komen er prima uit. Het is wel aan te raden om speciale Airfryer frietjes te kopen of zelf aardappelen te schillen. Pommes duchesse komen lekkerder uit deze Airfryer dan uit de oven en ook een kipburger of visschnitzel maak je er eenvoudig in. Het schoonmaken is zowel eenvoudig als lastig. Met het uit te halen rooster kun je makkelijk bij alle voorheen onbereikbare hoekjes komen. De zijkant van het mandje blijft wel lastig schoonmaken met alleen een doekje of in de vaatwasser: er komt al snel een vettig laagje op. Maar dat is zo weg met een schuursponsje. Het meegeleverde receptenboekje is veelbelovend, misschien schaf ik wel een bakslede aan om die lekkere gerechten te maken!

Pluspunten

• Je gebruikt geen vet of olie
  • eten is sneller klaar

Minpunten

• Mandje wordt wel vettig

Mamamie 27-06-2018

Handige snelle extra oven

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

We maakten kipfilets, frietjes, patatjes in de schil en eitjes en we waren bijna van alles zeer tevreden. Enkel het eitje zou ik niet meer doen. Het werkt handig en dankzij het belletje kan je tijdens het koken andere zakend doen, de tijden tabel klopt dus je krijgt echt je handen vrij voor andere zaken.

Pluspunten

• Bijna geurloos
  • Handig en snel
  • Strak design
  • Makkelijk schoon te maken

• Groot

Marjan D 23-06-2018

Boven mijn verwachtingen

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Zeer aangenaam verrast door dit toestel! Eindelijk frietjes, kroketjes, borrelhapjes maken zonder vervelende vetgeur (al een paar jaar geen friteuse meer hierdoor) en toch een pak gezonder. Het toestel is groot, dus je moet er een plaatsje voor voorzien, maar ik wou graag een ruim toestel, want nu kunnen we in 1 klap genoeg frietjes bakken voor ons gezin (10minuten voor portie diepvriesfrieten voor minstens 4 personen) en kan ik genieten van de vele andere mogelijkheden van het toestel. Kip bakken was alvast een succes. Ik ben benieuwd naar onze volgende ervaringen!

Pluspunten

• Lost verwachtingen in (krokant)
  • Makkelijk af te wassen
  • Snel
  • Weinig lawaai

Minpunten

• Geen goede handleiding (wel online)

Catherine 21-06-2018
  • Product gekregen

Aangename kennismaking

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Zeer recent in gebruik genomen. Wouden zelf geen friteuse meer omwille van de geurhinder en omdat we 2 jonge kinderen hebben. Met de Airfryer zijn beide problemen meteen verleden tijd. Geurhinder wordt tot een minimum beperkt en het is een heel stuk veiliger omdat er geen gebruik gemaakt wordt van olie.
Bovendien komen de frietjes er even krokant uit en zijn ze opmerkelijk veel minder vettig. Hetzelfde geld voor de te frituren snacks, deze komen er even lekker uit en zijn veel minder vettig.
Bij het eerste gebruik raad ik echt wel aan om de online handleiding even door te nemen voor handige tips en weetjes. Ook de tijden om verschillende etenswaren te bereiden worden hier vermeld.

Pluspunten

• Minder geurhinder
  • Opmerkelijk minder vettig
  • Veiliger

Minpunten

• Neemt veel kastruimte in

Faatje76 20-06-2018

Heerlijk krokant eten!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Ik heb sinds ik het apparaat heb er bijna elke dag gebruik van gemaakt. Voorheen gebruikte ik vaak de hete luchtfunctie van mijn oven, maar het eten hierin is zoveel krokanter en lekkerder!

Ik heb zoveel geexperimenteerd, zelfs frietjes die niet bedoeld zijn voor de oven of airfryer komen hier heerlijk krokant uit. Ik ben echt tevreden, waarom ik desondanks geen uitstekend geef is vanwege dat het toch niet geheel geurloos is. Afhankelijk van wat je er in bereid, ruik je toch hetgeen er in zit.

Fieke2 19-06-2018

Perfecte vervanger van een friteuse

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Dit toestel is een perfect en gezond alternatief voor een friteuse: geen (of weinig) vet nodig voor de bereiding zonder aan smaak ik te boeten, geen onaangename geurtjes én gebruiksvriendelijk. Bovendien kan je naast frituren ook tal van andere gerechten bereiden met dit toestel: van gegrilde groenten, vlees en vis over lasagne tot cake.
Enige minpuntjes: het toestel maakt een beetje lawaai tijdens het bakken en is vrij groot waardoor het best wat plaats in beslag neemt. Het voordeel is dat je hierdoor wel grotere porties in 1 bakbeurt kan bereiden. Bovendien heeft het toestel een mooi design waardoor je het wel op je aanrecht kan laten staan.
Ondanks deze kleine minpuntjes is dit veelzijdige en gebruiksvriendelijke toestel vooral een aanrader!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • geen onaangename geurtjes
  • veelzijdig

Minpunten

• groot
  • beetje lawaai

Bydhia 18-06-2018

Handig ook voor een groter gezin!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Na het uitpakken meteen uitgeprobeerd zonder eerst de gebruiksaanwijzing te lezen: bediening werkt heel intuïtief! En de eerste snacks kwamen er superlekker uit, een aanrader ook dit formaat als je voor een gezin tegelijk dingen wilt bereiden!