Philips Avance Collection HD9654 - Reviews

Regelbare thermostaat
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

kathleen77 17-06-2018

Onmisbaar

de XXL airfryer is in vergelijking met de XL airfrYer toch wel groter van formaat. Je moet al wat plaats vrij hebben in je keuken om het te laten staan, want iedere keer verplaatsen in anders een heel gedoe. Het design is wel mooi en kan daarom ook wel blijven staan in de keuken. Je kan er echt wel alles in klaarmaken, van een ei tot een hele kip. Ik gebruik hem bijna dagelijks. Met wat experimenteren kan je ontzettend veel bereiken, en de bereidingstijd valt erg goed mee. Voor verse frietjes (gekochte) 20 minuten zonder voorverwarmen, want dat is niet meer nodig. Afwasssen doe je in de vaatwas of met de hand, maar erg vuil wordt het toestel niet... in vergelijking met een friteuse. Lang leven de Airfryer!

Pluspunten

• multifunctioneel
  • makkelijk schoon te maken
  • geen vet meer

Minpunten

• groot toestel

RachelHard 17-06-2018

Wat een feest!

Wat een feest deze nieuwe Philips Airfryer XXL!
Wij waren al fan van de Airfryer XL, maar deze is nog beter! Fantastisch om op zo'n makkelijke manier veel gezonder te eten.
De Airfryer XXL is door het vernieuwde systeem nog beter geworden, de producten worden heerlijk en de luchtjes nog minder.
In het gebruik is het erg makkelijk en het feit dat alles in de vaatwasser kan, maakt het helemaal af.

Hansenkell 17-06-2018

Airfryer XXL

Ik was aangenaam verrast toen ik de airfryer vorige week kreeg, mooi design en nog wat attributen. Vandaag voor het eerst gebruikt, ik heb geen frietketel in huis omdat ik vind dat het een zeer vieze geur achterlaat en vrij vettig is dus ik maak meestal frietjes uit de oven. Maar hoe handig is dit machine? We zijn met vier en hebben de XXL versie. Deze is ruim en voldoende om met vier of zes van te koken. De kroketjes waren zeer lekker, bruin en niet droog en boven al geen of zeer weinig geur. Alles kan in het afwasmachine, geprobeerd en inderdaad het komt er proper uiit! Ondertussen nog wat geëxperimenteerd en tonijn gebakken. Op paar minuten tijd was hij klaar. Een nadeel is wel dat er geen alarm gaat wanneer het voor verwarmen gedaan is. Zeer tevreden over !

Pluspunten

• Geen vet
  • Gebruiksvriendelijk
  • Snel klaar
  • Kan in afwasmachine

Minpunten

• Geen alarm wanneer voorverwarmen klaar is

KatrienG1981 16-06-2018
  • Product gekregen

Toptoestel!

Heb nu al een paar dagen de Airfryer xxl en kan niet meer zonder! Wat een goed toestel... Maak er bijna alles in klaar. Vlees, aardappelen, groenten, cake,brood,eieren,... Gewoon alles! De airfryer xxl is zeer gemakkelijk te bedienen en ook heel gemakkelijk in onderhoud. Het design vind ik ook prachtig. Gelukkig maar want hij staat letterlijk altijd in de keuken op het aanrecht. Ben er superblij mee en kan niet meer zonder. Groetjes van een airfryer xxl fan!

• Gemakkelijk in onderhoud
  • Geen vieze geurtjes in huis
  • Gemakkelijk te bedienen

Sofier 15-06-2018
  • Product gekregen

Super tevreden

Wat een fantastisch product!
Geen vieze geurtjes meer in huis, geen vettige of plakkerige frietjes maar wel knapperige frietjes!
Kip in gebakken en mmmm ze was super sappig!

Pluspunten

• Geen vettige frietjes
  • Geen vieze geur
  • Weinig vet nodig
  • Vlees super sappig

Ellentjebeestje 13-06-2018

Onder de indruk van deze airfryer

Geweldige machine, makkelijk in gebruik en onderhoud. Geeft wat beloofd word!
Getest door het maken van frietjes, lekker en krokant, zoals ze moeten zijn, vol smaak maar niet vettig!. Tweede test was de kapsalon, makkelijk en superlekker gerechtje, te vinden op internet. Ik ben superfan, als lid van de weightwatchers kan ik de airfryer alleen maar aanbevelen!

Pluspunten

• Onderhoudsvriendelijk
  • Gemakkelijk te bedienen
  • Gezond
  • Lekker

Minpunten

• Warmte achteraan
  • Snoer vrij kort

Tanja36 10-06-2018

Nu al onder de indruk van eerste gebruik

De ultieme test.
Waar ik normaliter mijn oven aanzet en haar 15 minuten laat voorverwarmen en 20 minuten de aardappeltjes bak, doe ik deze zelfde aardappeltjes van Aviko nu 10 minuten in de Airfryer zonder voorwarmen. Ondertussen bereid ik mijn vlees, kook ik mijn eieren en bereid ik mijn sla. Na 5 minuten schud ik de aardappeltjes even om en laat ze de resterende 5 minuten bakken. Uitieindelijk klinkt de beschaafde pieptoon dat de baktijd is afgelopen. Toch even testen of de aardappeltjes echt wel gaar zijn in die tien minuten. En warempel ze zijn knapperig en gaar! :-) Mijn gezin begint te eten. Binnen 5 minuten komen de complenten aan de kok. Erg lekker bereid. Wanneer ga je het volgende gerecht bereiden? ;-) Kortom op naar nog vele testen voor een gezondere levensstijl met dit topapparaat welke vele malen minder tijd in beslag neemt tijdens het koken.

Pluspunten

• Geen of nauwelijks olie nodig
  • Geen of nauwelijks voorverwarmen nodig
  • Gezonder eten bereiden
  • Sneller eten bereiden

Mary2018 08-06-2018

Lekker & makkelijk

Ik was was sceptisch voordat ik de airfryer mocht proberen. Ik dacht dat je net zo goed een oven kon gebruiken of voor het echte werk naar de snackbar kon gaan.
En ja, snackbar frites hebben dat extra mondgevoel, dat vettige wat je bij de airfryer mist. Maar eerlijk is eerlijk de frites en snacks komen er heerlijk krokant en goudbruin uit, zeker lekkerder dan uit de oven.
Het is ook makkelijker dan een oven want het is direct heet en vrijwel geen nare luchtjes.
Minpunten zijn het snoer is erg kort, het is een groot onhandig apparaat en door de vorm moet je er speciale bakblikken voor kopen als je er ook andere dingen in wilt maken. Wij gebruiken hem dan alleen voor frites en snacks.

Pluspunten

• Gezond
  • Makkelijk
  • Snel

Minpunten

• Kort snoer
  • Beperkte handleiding
  • Neemt veel ruimte in

Stefanie1991 05-06-2018

De beste aankoop

Ik heb deze airfryer pas enkele dagen, maar kan hem al niet meer missen! Het is heel gebruiksvriendelijk en je hebt er weinig onderhoud aan.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Onderhoudsvriendelijk

Minpunten

• Grootte