De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD9654 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Op zoek naar een Aifryer voor het hele gezin? De Philips Avance Collection HD9654 beschikt over een capaciteit van maar liefst 1,2 kg. Dat betekent dat je een hele kilo friet in een handomdraai kunt bereiden. Het apparaat maakt daarbij gebruik van Rapid Air-technologie. Een mooie bijkomstigheid is dat je tot wel 90 procent minder vet gebruikt dan in een gewone friteuse. Naast frietjes en snacks kun je met de Philips Avance Collection HD9654 ook bakken, braden, grillen en opwarmen. Is je eten eerder klaar dan jij? Gelukkig kun je het met deze Airfryer tot wel 30 minuten warm houden.

Mopsieke 30-01-2023

TOPproduct

Geschreven voor: Philips HD9654

Bij ons het keukentoestel dat het vaakst gebruikt wordt. De beste airfryer is deze van Philips. Voor 4 personen is de XXL versie ideaal!

Leeuwin78 29-01-2023

ECHT tevreden

Geschreven voor: Philips HD9654

snel klaar dan oven (moet eerste opwarming open na beginnen (echt verlies tijd), minder vettig. Lekker smaak. WOW

Filiberke 24-01-2023

Super

Geschreven voor: Philips HD9654

Ben zeer tevreden over mijn aankoop kan het aan iedereen aanraden .
Zeer gemakkelijk in bediening en het resultaat van de bereide etenswaren zijn zeer goed.

Moepie 20-01-2023

Toppertje in de keuken

Geschreven voor: Philips HD9654

Gemakkelijk in onderhoud. Geeft geen geur af. Gemakkelijk in gebruik. Groot genoeg XXL voor 3 personen en meer. Je kan er zoveel mee doen, bakken,koken,braden.....

Van der Elst Tania 18-01-2023

Tevredenheid review

Geschreven voor: Philips HD9654

Ben zeer tevreden over mijn airfryer!!! Maak er verschillende dingen in klaar,gebruik hem zeker 4x per week.

Zeewind 17-01-2023

Super

Geschreven voor: Philips HD9654

Bij aankoop eerst onzeker , maar als je alles doet zoals vermeld in de app lukt dit zeker goed. Met alles bedoel geen stap overslaan.Verse frietjes lukt heel goed , voor diepvries kijk je best uit waarop Airfryer vermeld staat , Prima toestel , 1 opmerking op de bodem ligt een schaaltje deze kwaliteit is minder goed. Vertoont vlug vlekken reden mindere kwaliteit dan de pan zelf.

J….. 17-01-2023

Airfryer geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips HD9654

Inmiddels onze tweede Airfryer waar we uitermate tevreden over zijn.
We willen hem echt niet meer missen,echte keukenhulpje.

Ruukster 16-01-2023

Doet goed wat ie moet doen

Geschreven voor: Philips HD9654

Ik heb het idee dat deze airfryer sneller en beter is dan anderen die ik in mijn kennissenkring heb gezien.
Handig in gebruik. Goed schoon te houden.
Gebruik hem voor friet, snacks en harde broodjes.

DBassi 14-01-2023

Wat een gemak!

Geschreven voor: Philips HD9654

Ik gebruik de Airfryer voor alles. Bij voorkeur 1-pansgerechten. Zo moet je het fornuis niet schoonmaken, nooit teveel pannen op het vuur, aanzetten en wachten tot het klaar is.

LHB75 11-01-2023

Ronduit geweldige Airfryer

Super airfryer.
Lekker groot.
Doet snel zijn werk.
Had het veel eerder moeten aanschaffen.
Erg blij mee.

Lilburg 09-01-2023

Super tevreden

Geschreven voor: Philips HD9654

Ik heb lang getwijfeld ,maar ben er heel tevreden mee ,het is gemakkelijk ,snel ,zuiniger ,ik gebruik mijn oven veel minder nu ,dus ideaal voor mij

Notch 05-01-2023

Topproduct.

Geschreven voor: Philips HD9654

Zeer goed alternatief voor de gewone friteuse.
Makkelijk in gebruik en frieten, snacks, ... net zo lekker als in de gewone friteuse.
Zeer gemakkelijk te onderhouden.

Esthervh 05-01-2023

Geweldige airfryer

Geschreven voor: Philips HD9654

Ik vind het een geweldig apparaat. Bakt alles lekker, krokant en minder vet. Vaak korter dan de baktijd op de verpakking. Goede sterke afzuiging, dus huis stinkt niet wat ook heel prettig is. Een kritische noot : de extra attributen zijn best prijzig, die heb ik dus nog niet gekocht en beperkt dus met sommige dingen, maar dat staat los van de airfryer an zich. Wij raden hem zeker aan.

Susie6719 03-01-2023

geweldige airfryer !

Geschreven voor: Philips HD9654

ik was toe aan een nieuwe airfryer en heb gekozen voor deze uitvoering. bevalt heel erg goed, opvangbak voor het vet is aangepast, bediening erg makkelijk

Van der Ploeg 22-12-2022

Prima product

Geschreven voor: Philips HD9654

Geweldig zo gemakkelijk te bedienen,
Veel kortere bereidingstijd dan in de oven!
Ik ben er blij mee!

Toniake 16-12-2022

Alles lekker krokant

Geschreven voor: Philips HD9654

Ik zou deze aankoop direct terug doen. Ben er supercontent van. Frietjes, kroketjes enzo zijn zoveel vlugger klaar! Binnenkort ga ik ook accessoires aanschaffen en dan ga ik allerlei andere recepten proberen, ik zie er zo naar uit!

Super Mario 08-12-2022

AirfryerXXL verrassend goed met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Philips HD9654

We hebben lang getwijfeld om een airfryer aan te schaffen. Uiteindelijk hebben we de knoop doorgehakt en hebben voor dit toestel gekozen. We zijn heel tevreden over onze keuze omdat dit toestel heel goed werkt, voldoende groot voor ons met 2 personen; maar natuurlijk ook voor met meer, als we gasten ontvangen! Eigenlijk kan bijna alles wat vroeger de oven in ging nu klaargemaakt worden met de airfryer, maar dan wel sneller (geen voorverwarming nodig) en beter (krokanter omdat verwarmingselement dichter staat). De bediening van dit toestel is gemakkelijk (gecombineerd met draaiknop voor instellingen).
Het onderhoud van het toestel gaat vrij goed, wel altijd afwassen na gebruik (best niet met de vaatwasser).
We hebben ook alle accessoires aangeschaft. Is wel aan te raden als je alle mogelijkheden van deze airfryer wil benutten. De kwaliteit ervan is zeker goed.
Het enige minpuntje is dat de prijzen van dit alles aan de dure kant zijn, maar je krijgt hiervoor wel betere kwaliteit!

Heerlijk! 28-11-2022

Airfryer

Geweldig!!!!
Ik wilde er eerst niet aan, maar zou niet anders meer willen.
Ik doe erin opwarmen,bakken.
De smaak is echt goed.

Walewiel 27-11-2022

Zeer goed toestel

Geschreven voor: Philips HD9654

Zeer eenvoudige manier van koken,spijtig dat er geen betere handleiding is bijgeleverd, gaartijden zijn moeilijk in te schatten

Nietje1960 15-11-2022

Xl super apparaat

Geschreven voor: Philips HD9654

Doet precies wat die moet doen, leuk om van alles uit te proberen
Makkelijk in onderhoud
De extra hulp stukken zijn erg fijn erbij