Philips HD9654 - Reviews

tile-enkel/dubbel
enkele pan
Gezinsgrootte
meer dan 4 personen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 21 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD9654 op Kieskeurig.nl.

Op zoek naar een Aifryer voor het hele gezin? De Philips Avance Collection HD9654 beschikt over een capaciteit van maar liefst 1,2 kg. Dat betekent dat je een hele kilo friet in een handomdraai kunt bereiden. Het apparaat maakt daarbij gebruik van Rapid Air-technologie. Een mooie bijkomstigheid is dat je tot wel 90 procent minder vet gebruikt dan in een gewone friteuse. Naast frietjes en snacks kun je met de Philips Avance Collection HD9654 ook bakken, braden, grillen en opwarmen. Is je eten eerder klaar dan jij? Gelukkig kun je het met deze Airfryer tot wel 30 minuten warm houden.

Leonhart 02-03-2020

Fijne ( grill ) oven

Geschreven voor: Philips HD9654

Deze uitvoering gekocht speciaal omdat hij compleet met de de grillbodem geleverd wordt. Ik ging er van uit dat de 6 grillpennen mee worden geleverd echter is dat niet zo. Koop je de grillbodem los als accessoire dan ziter ze er wel bij. Ik vind dit krom. Indien ik dit vantevoren had geweten, dan had ik de 9653 gekocht en de grillbodem los erbij genomen.

Andrewski 06-09-2020

Heerlijke (vrijwel) vetvrije snacks

Geschreven voor: Philips HD9654

Sinds de aanschaf al meerdere keren gebruikt. Snacks zijn heerlijk en krokant gebakken. Zou niet meer naar de frituurpan terug willen.

Kjem 29-06-2018

Mooi design

Geschreven voor: Philips HD9654

Meteen na ontvangst van dit toestel de handleiding erbij genomen en het toestel geïnstalleerd. Mooi design, staat mooi in de keuken. Je moet er wel wat plaats voor hebben, het is een groot, robuust toestel. Ook redelijk zwaar, dus je geeft het best een vaste plaats.
Het eerste dat we maakten waren frietjes voor 4 personen, lukte aardig en ze waren lekker.
Nu is het nog wat zoeken naar de mogelijkheden en andere recepten testen.
Al bij al zeer tevreden van de airfryer xxl.

Pluspunten

• Gebruiksgemak

Minpunten

• Robuust
  • Zwaar

EvelienSw 27-06-2018

Veelbelovend

Geschreven voor: Philips HD9654

Na enige tijd een oudere Airfryer gebruikt te hebben, stond die al een aantal maanden te verstoffen in de kast. Het mandje was ondanks meerdere pogingen niet schoon te krijgen. In deze super-de-luxe xxl Airfryer kun je het mandje uit elkaar halen en zo extra goed schoon maken. Ook zit er een soort slede aan de onderkant waardoor je het mandje na het bakken eenvoudig kan uithalen en je niet de hele ' bak' van de Airfryer eruit hoeft te halen. Frietjes komen er prima uit. Het is wel aan te raden om speciale Airfryer frietjes te kopen of zelf aardappelen te schillen. Pommes duchesse komen lekkerder uit deze Airfryer dan uit de oven en ook een kipburger of visschnitzel maak je er eenvoudig in. Het schoonmaken is zowel eenvoudig als lastig. Met het uit te halen rooster kun je makkelijk bij alle voorheen onbereikbare hoekjes komen. De zijkant van het mandje blijft wel lastig schoonmaken met alleen een doekje of in de vaatwasser: er komt al snel een vettig laagje op. Maar dat is zo weg met een schuursponsje. Het meegeleverde receptenboekje is veelbelovend, misschien schaf ik wel een bakslede aan om die lekkere gerechten te maken!

Pluspunten

• Je gebruikt geen vet of olie
  • eten is sneller klaar

Tijhuis 23-02-2021

Fantastisch product

Geschreven voor: Philips HD9654

Deze airfryer doet wat hij beloofd. En de mogelijkheden zijn enorm. Ik kan er complete maaltijden in bereiden. Hij is zeer snel voorverwarmd en het eten is niet vet!

Karst Spinder 22-02-2021

Super goed in gebruik

Geschreven voor: Philips HD9654

Twijfelde eerst over de hoge prijs. Is het meer dan waard. Broodjes,snackjes aardappeltjes alles simpel en snel goed op temperatuur

Ton C 21-02-2021

Fantastische keukenhulp

Geschreven voor: Philips HD9654

Veel gerechten kan ik in de airfryer veel sneller bereiden dan in de oven. Met name friet gaat perfect in de airfryer. Zeker zo lekker als van de frietboer. Het enige nadeel is dat het apparaat vrij groot en zwaar is.

Elesheba 18-02-2021

Ruim en snel

Geschreven voor: Philips HD9654

Er kan veel frites tegelijk in.
Ook gemakkelijk dat de zeef en bodem los kunnen en dus gemakkelijker in de vaatwasser passen.

JJongsma 16-02-2021

Veelzijdig apparaat wat zijn werk zeer goed doet!

Geschreven voor: Philips HD9654

Ben zeer tevreden met de Airfryer. Producten komen er tot nu toe allemaal zeer goed uit. Het enigste wat ik zou kunnen bedenken is dat als je de Airfryer bij de 1e ronde gebruikt, de bereidingstijd iets langer kan dan aangegeven bij bevroren producten, aangezien hij toch eerst wat tijd gebruikt om op te warmen. Maar dat is even uitproberen. Verder dik tevreden tot nu toe.

Jantje1958 13-02-2021

Heel lekker en veel gezonder dan de frituur

Geschreven voor: Philips HD9654

Het is heel gemakkelijk en snel om gerechten klaar te maken en met de juiste accessoires kan er heel veel klaar gemaakt worden.

Remmes73 11-02-2021

Super makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips HD9654

Met deze airfryer is het ontzettende makkelijk om snacks en frites te bereiden, maar je maakt net zo goed (vegetarische) hamburgers en ook de broodjes zijn zo opgepiept.
Het schoonmaken van de onderdelen is erg gemakkelijk, je stopt ze in de vaatwasser of met een sopje met de hand.
De app 'NutriU' is heel fijn om te volgen en wanneer je her en der een eigen twist eraan geeft is het helemaal smullen.

KokJos 06-02-2021

Lekker met minder vet

Geschreven voor: Philips HD9654

Met de airfryer maak je diverse lekkere gerechten met minder vet. De airfryer is sneller op temperatuur en warmt bijv. friet gelijkmatiger dan de oven.

Proxisky 06-02-2021

Indispensable... mais en panne après 2 ans

Geschreven voor: Philips HD9654

J’ai racheté le même modèle que j’avais acheté il y a 2 ans et à mois et qui avait rendu l’âme... très courte durée de vie pour un produit extraordinaire (mais pas fiable et cher) dont je ne peu hélas plus me passer...

happyster 05-02-2021

super goed apparaat

Geschreven voor: Philips HD9654

scheelt veel tijd en dus kosten Oven moet 10 minuten voorverwarmen en dan de broodjes 8 minuten afbakken en in de airfryer zijn ze in 5 minuten klaar.

Gerbajer 04-02-2021

Fijne ruime AF.

Geschreven voor: Philips HD9654

Fijne AF, alleen jammer dat er een laag waarschuwingssignaal opzit en dit niet te veranderen is, (harder) te zetten. Jammer!

Dokus 55 02-02-2021

Product heeft veel mogelijkheden

Geschreven voor: Philips HD9654

Veel mogelijkheden om op een gezonde manier je eten te bereiden, met de vele accessoires en de leuke recepten onmisbaar in de keuken

Peter 1554 02-02-2021

Verrast

Geschreven voor: Philips HD9654

De kippenvleugels, de hele kip, en de gebakken aardappelschijfjes kwamen er heerlijk mals en krokant uit. Op naar de volgende recepten..
Schoonmaken is ook eenvoudig (de bodem van het mandje kan heel eenvoudig losgemaakt worden, en ook de andere onderdelen kunnen eenvoudig schoongemaakt worden.

Achiel 30-01-2021

Nieuwe gezonde manier van frituren

Geschreven voor: Philips HD9654

Wij maakten altijd aperitiefhapjes in onze frietketel en zijn nu overgeschakeld naar de Airfryer . Wat een gemak van werken en ook gezonder . Liever de Airfryer poetsen dan telkens de olie in de frietketel te vervangen. Ook onze koffiekoeken uit de diepvries bakken we rechtstreeks in de Airfryer en ze zijn super lekker .

Schalluleke 29-01-2021

Vlug en praktisch

Geschreven voor: Philips HD9654

Moet nog veel oefenen maar tot nog toe valt het heel goed mee. Denk wel dat ik nog wat accessoires moet kopen om optimaal te kunnen gebruiken.

Marrit1981 26-01-2021

Geweldig product!

Geschreven voor: Philips HD9654

De airfryer is echt fantastisch. Ik gebruik hem niet alleen voor friet en snacks, maar ook om dingen snel op te warmen, zoals (afbak-)broodjes en croissants. De grillplaat is ook ontzettend fijn in gebruik. Groenten en haloumi worden heerlijk. Ik gebruik de lage temperatuur om bepaalde ingrediënten (zoals tofu) te drogen. De airfryer is erg veelzijdig wat dat betreft.
Hij maakt daarnaast weinig geluid, stinkt niet en is makkelijk om schoon te maken. Het is misschien even een uitgave, maar ik heb nog geen seconde spijt gehad.