Philips Avance Collection HD9654 - Reviews

Regelbare thermostaat
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 21 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HD9654 op Kieskeurig.nl.

Op zoek naar een Aifryer voor het hele gezin? De Philips Avance Collection HD9654 beschikt over een capaciteit van maar liefst 1,2 kg. Dat betekent dat je een hele kilo friet in een handomdraai kunt bereiden. Het apparaat maakt daarbij gebruik van Rapid Air-technologie. Een mooie bijkomstigheid is dat je tot wel 90 procent minder vet gebruikt dan in een gewone friteuse. Naast frietjes en snacks kun je met de Philips Avance Collection HD9654 ook bakken, braden, grillen en opwarmen. Is je eten eerder klaar dan jij? Gelukkig kun je het met deze Airfryer tot wel 30 minuten warm houden.

Leonhart 02-03-2020

Fijne ( grill ) oven

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Deze uitvoering gekocht speciaal omdat hij compleet met de de grillbodem geleverd wordt. Ik ging er van uit dat de 6 grillpennen mee worden geleverd echter is dat niet zo. Koop je de grillbodem los als accessoire dan ziter ze er wel bij. Ik vind dit krom. Indien ik dit vantevoren had geweten, dan had ik de 9653 gekocht en de grillbodem los erbij genomen.

Kjem 29-06-2018

Mooi design

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Meteen na ontvangst van dit toestel de handleiding erbij genomen en het toestel geïnstalleerd. Mooi design, staat mooi in de keuken. Je moet er wel wat plaats voor hebben, het is een groot, robuust toestel. Ook redelijk zwaar, dus je geeft het best een vaste plaats.
Het eerste dat we maakten waren frietjes voor 4 personen, lukte aardig en ze waren lekker.
Nu is het nog wat zoeken naar de mogelijkheden en andere recepten testen.
Al bij al zeer tevreden van de airfryer xxl.

Pluspunten

• Gebruiksgemak

Minpunten

• Robuust
  • Zwaar

EvelienSw 27-06-2018

Veelbelovend

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Na enige tijd een oudere Airfryer gebruikt te hebben, stond die al een aantal maanden te verstoffen in de kast. Het mandje was ondanks meerdere pogingen niet schoon te krijgen. In deze super-de-luxe xxl Airfryer kun je het mandje uit elkaar halen en zo extra goed schoon maken. Ook zit er een soort slede aan de onderkant waardoor je het mandje na het bakken eenvoudig kan uithalen en je niet de hele ' bak' van de Airfryer eruit hoeft te halen. Frietjes komen er prima uit. Het is wel aan te raden om speciale Airfryer frietjes te kopen of zelf aardappelen te schillen. Pommes duchesse komen lekkerder uit deze Airfryer dan uit de oven en ook een kipburger of visschnitzel maak je er eenvoudig in. Het schoonmaken is zowel eenvoudig als lastig. Met het uit te halen rooster kun je makkelijk bij alle voorheen onbereikbare hoekjes komen. De zijkant van het mandje blijft wel lastig schoonmaken met alleen een doekje of in de vaatwasser: er komt al snel een vettig laagje op. Maar dat is zo weg met een schuursponsje. Het meegeleverde receptenboekje is veelbelovend, misschien schaf ik wel een bakslede aan om die lekkere gerechten te maken!

Pluspunten

• Je gebruikt geen vet of olie
  • eten is sneller klaar

Minpunten

• Mandje wordt wel vettig

MissCis 10-07-2020

Ideaal en gebruik het regelmatig!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Nooit gedacht dat ik een Airfryer ging gebruiken, ik kreeg het voor mijn verjaardag van manlief en eigenlijk heeft hij er ook profijt van, want hij houdt wel van warme hap of snack. En echt fijn dat er zoveel gezonde gerechten zijn, ik gebruik de Airfryer regelmatig.

Hannie54 10-07-2020

Snel, smakelijk en met maar weinig vet...

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

3 jaar lang bijna dagelijks de xl gebruikt. Toen de xxl gekocht.
Het grootste pluspunt vind ik de "dubbele" bodem. De gril bovenin blijft zo goed als schoon
na het bakken, dat was bij de xl een heel ander verhaal.
Het grootste nadeel vind ik het verwisselen van de plaatjes in de mand. Als je over wilt gaan op vlees grillen moet je het gloeiend hete draadmandje eruit zien te krijgen zonder je vingers te verbranden. (Eigenlijk zou je 2 van die manden moeten hebben.)
Verder een heerlijk apparaat. Ik kan echt niet meer zonder.

Trikke 09-07-2020

Het toestel is makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

heb gekozen voor een groter type toestel wat het makkelijker maakt met de hoeveelheid te bereiden en de snellere gaarheid zonder toestanden.

Andrewski 03-07-2020

Top fryer

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

De eerste keer in gebruik genomen: Aviko Airfryer Frietjes en Mona Airfryer Bamischijven.
Beide heerlijk knapperig in pakweg 20 minuten tijd. Hadden we eerder moeten hebben, maar ja beter later dan nooit.

Esthertje 18-06-2020

Airfryer helemaal Top

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Super fijn product. We zijn met 5 en er past genoeg in. Nadeel vind ik ondanks dat ik het na ieder gebruik handmatig afwas de vetvlekken zichtbaar blijven.

Eijck 08-06-2020

Is nog fijner dan de xl

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Het is erg fijn dat je de airfryer voor zoveel producten kan gebruiken. En er zijn inmiddels ook heel veel recepten.

Nienke1001 05-06-2020

Goede aankoop!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Na zoveel positieve ervaringen te hebben gehoord en gelezen, besloten we uiteindelijk toch deze Airfryer te kopen. Hij werd interessant voor ons in de XXL uitvoering. Het is best een groot apparaat op je keukenblad, maar het gebruiksgemak weegt daar ruimschoots tegenop.
De eenvoudige dingen zoals broodjes afbakken, groente grillen, frietjes, uitgebreide eitjes of bananenbrood bakken zijn kinderspel. Het is zeer eenvoudig en de resultaten zijn prima. Het is ook handig dat je voor kleinere dingen niet altijd een grote reguliere oven hoeft op te warmen. Klaarmaken van maaltijden zoals vis met groenten of een lasagne verschilt er eigenlijk niet van: zeer makkelijk en heerlijk!
Wel vind ik zelfs de XXL voor een volledige maaltijd voor een gezin van 4 wel te klein, maar we zijn geen kleine eters... Dit geldt overigens niet voor de hoeveelheid friet die erin kan: zeker ruim genoeg! Maar een grote lasagne of een aardappel-vlees-groente gerecht voor 4: dat past niet.
Ik zou wel aanraden er accessoires bij te kopen: grillplaat, hoogteverdeler en bakvorm zijn dingen die wij vaak gebruiken.
Al met al zeer tevreden met de aanschaf van de Airfryer en met het via de actie bijgeleverde receptenboek!

Blackbird77 23-05-2020

Airfryer, hadden we veel eerder moeten aanschaffen

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Superfijn en eenvoudig te bedienen apparaat met super resultaat, makkelijk schoon te maken en veel minder vet (olie) in de producten! Vooral het schoonmaken en af en toe vernieuwen van de “gewone” friteuse was altijd een crime! Blij dat we daar vanaf zijn en de producten zijn beduidend minder vet!

lieke1414? 21-05-2020

super machine

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Super blij met de xxl, altijd de xl gehad ook prima maar deze net iets groter en sneller.
Ik werk hele dagen en zo fijn en makkelijk , snel klaar zonder dat je heel veel hoeft te doen, en heel weinig vaat .Heel tevreden dus.

Itzs 19-05-2020

Eerder moeten kopen

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Snel en caloriearm bereiden van verse patat en snacks. In een mum broodjes afbakken. Vegetarische snitzels, nuggets, zeesticks, balletjes vrijwel zonder toevoeging van olie snel en knapperig af te bakken.Zo makkelijk dat ik hem vrijwel elke dag gebruik.

Anoniem 02-05-2020

Super Airfryer

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Super tevreden met deze airfryer. Voldoet helemaal aan mij verwachtingen. Voorverwarmen gaat zeer snel. Conform aanwijzingen op de verpakking van het te bakken product gebruiken en alles is top.

Trees61 03-03-2020

super fijn apperaat

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Hand hem veel eerder moeten kopen. Jarenlang een kleine airfryer gehad van een ander merk. Maar wat een verschil met deze philips XXL airfryer. Ook veel bakken, cake bakken alles is perfect. En bv iets warm maken zoals een worstenbroodje. Je hoeft de oven niet aan te zetten maar legt hem even in de airfryer en dat gaat super snel. Ben er superblij mee!

Pimock 12-02-2020

Leuk

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Heb de air fryer nog niet lang. Leek me makkelijk daarom dit als kerst cadeau gekregen. Kookboek nog niet ontvangen! Pas in mei weer leverbaar?

DrANj 12-02-2020

Geweldig!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Geweldige hulp bij het koken, alles maak ik er in klaar! Door gebruik van de accessoires kan je verschillende voedingsmiddelen gelijktijdig bereiden, fantastisch als je weinig tijd hebt! De kleinere versie is ideaal als je met 2 personen bent, vanaf meerdere personen in een gezin, is echt de XL of zelfs XXL geen overbodige luxe!

_Mickey_ 22-01-2020

Lekker eten maken en nog gezond ook

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Deze Airfryer is lekker groot, zodat er ook genoeg eten in bereid kan worden. In de bijgevoegde receptenboekjes, maar vooral in de app, staan zoveel lekkere gerechten, dat ik de komende tijd genoeg gevarieerd kan eten. Het eten smaakt lekkerder en kost minder handelingen dan het op de traditionele manier te breiden.

60plusje 21-01-2020

Aanwinst in mijn keuken

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Ik gebruik hem bijna elke dag. Ik heb er 2 in de ene pan doe ik het vlees en in de ander bak ik bijv. de aardappeltjes. Diepvries patat, bestemd voor de frituur, gaat ook prima.

Jasper_EL 09-01-2020

Heel fijn apparaat!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9654

Na een tijd onze oude airfryer ingewisseld voor deze en geen moment spijt van gehad. Prettig apparaat in gebruik, bakt ze bruin en kan ook prima een hoop oven klusjes vervangen. Dat is prettig want hij is in no-time op temperatuur waar dat bij een oven altijd een tijd duurt.