Philips Avance Collection HD9653 - Reviews

Regelbare thermostaat
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 20 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HD9653 op Kieskeurig.nl.

De Philips Avance Collection HD9653 is een echte keukenprins. Met zijn vermogen van 2225 watt en zijn capaciteit van 1,4 kg bereid je snel en eenvoudig de lekkerste snacks en frietjes. Daarbij is het natuurlijk ook heel fijn dat je die snacks via het digitale display eenvoudig tot wel 30 minuten warm houdt. Eens zin in wat anders? Met de Philips Airfryer-app heb je honderden ideeën, tips en tutorials tot je beschikking. Dankzij de Rapid Air-technologie is elke maaltijd een succes. Maar dan natuurlijk wel met maar liefst 90 procent minder vet dan bij een gewone friteuse.

EllaGarms 09-07-2018

Super apparaat!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Ik was wat sceptisch, maar na positieve geluiden bij mijn buren vandaan, toch maar de sprong gewaagd. En wat ben ik er blij mee! De Airfryer is veel veelzijdiger dan ik had gedacht. Mijn favoriete recept: Zalm Pesto met gepofte tomaatjes: in 9 minuten op tafel!

Drie kritische mannen in huis, maar nog geen negatief bericht gehoord. Ik had niet gedacht dat de patatjes door deze strenge test heen zouden komen, maar ze zijn smakelijk ontvangen!

Bananenbrood gemaakt, heerlijk smeuig, snel klaar.

En ook altijd een pluspunt: Alle onderdelen kunnen in de vaatwasser!

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Snel klaar
  • Schoonmaken in de afwasmachine

Anoniem 05-11-2019

prima keuze

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Onze ervaringen met de Philips Airfryer XXL zijn tot nu toe (ca. 4 weken in gebruik) erg positief. Intuïtieve bediening, razendsnel op temperatuur en het belangrijkste: de bereide producten smaken uitstekend. Wat niet helemaal duidelijk is of de baktijden en temperatuur in recepten voor de XL ook gelden voor de XXL. Ook is niet duidelijk of er aparte assescoires zijn voor de XXL.

Ellen29 29-06-2018

Verrassend veelzijdig

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Toen ik de Philips Airfryer voor de 1e maal zag was ik aangenaam verrast door het design. Dit toestel is te mooi om op te bergen. Daarom heeft hij een mooi plaatsje op de keukenkast gekregen. Uiteindelijk komt dit goed uit, want dit toestel wordt ondertussen meer gebruikt dan enkel maar 1 keer per week om frietjes bakken. Bij het toestel zit een handig receptenboekje met toffe recepten. De Airfryer is handig in gebruik; vullen, temperatuur en tijd instellen en voor de rest heb je je handen vrij. Je kan er zowel verse als diepvriesfritten in maken. De frietjes zijn lekker krokant vanbuiten en mals vanbinnen. Tijdens het bakken komen er geen vieze geuren vrij. Ik heb er ondertussen ook al vlees, snacks en pizza’s in gemaakt. Deze waren ook heel lekker.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • onderhoudsvriendelijk
  • lekker en gezond eten

JanaArthur 28-06-2018

Degelijk en gezond

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

De Philips Airfryer XXL heeft me positief verrast. Het is een degelijk product om op een gezonde manier te frituren/koken.

Pluspunten

• mooi design
  • ruime porties mogelijk
  • weinig vetstoffen nodig
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• neemt vrij veel plaats in

C.M. H. 03-05-2020

Onmisbaar, maar helaas wel minpunten

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Ik vind dat Airfryer super voor het bereiden van producten. De airfryer is nu al onmisbaar. Alleen het mandje kreeg ik na een paar maanden al niet meer schoon en de airfryer sluit niet goed, daarom geen 5 sterren, maar 3. Wat betreft het schoonmaken: ik doe het gelijk na gebruik en laat het eerste even staan in een sopje met Dreft. Daarna met een zachte afwasborstel.

boskabouter68 25-06-2018

Uitstekend apparaat

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Goede werking en uitstekende resultaten zowel van AF XXL als de bakpan echter geen pan verdeler aanwezig

BakkerH 30-06-2020

Prima voor patat, voor overige gerechten minder

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Ovenfrites kunnen prima bereid worden met deze airfryer. Overige gerechten minder. Een cake bakken gaat bijvoorbeeld geheid mislukken, evenals een brood. Jammer, want Philips koketteert rijkelijk dat er veel mooie gerechten gemaakt kunnen worden volgens de bijgeleverde gerechtengids.

Anoniem 23-06-2020

Geweldig

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Airfryer mogelijkheden zijn zeer ruim en uitgebreid. Resultaat is altijd goed. Zeker aanbevelen. Airfryer is veel meer dan een luxe friteuse.

pj57 16-06-2020

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Snel en makkelijk produkten klaarmaken Gezonder door minder vet te gebruiken
Vet word opgevangen en het apparaat is makkelijk om weer schoon te maken
Neemt weinig ruimte in

Roosje64 13-06-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Ik heb lang nagedacht over de aanschaf van een airfryer. Nu heb ik spijt dat ik dit niet veel eerder heb gedaan. Het is een geweldig apparaat en gebruik het bijna dagelijks. De recepten zijn erg lekker en super gezond.

Awoa 13-04-2020

Een apparaat met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

De airfryer is eenvoudig te bedienen en je kunt er veel meer mee dan alleen frituren. Brood bakken gaat ook heel goed, bij voorbeeld. Er zijn online en in de app veel recepten te vinden.
Het schoonmaken doen we het liefst met de hand, het wordt niet erg vuil, gaat dus gemakkelijk en de vaatwasser zit anders wel gauw voil.

M. Jansen 04-03-2020

Geweldig appaat

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Fijn apparaat, makkelijk bedienbaar en goede resultaten. Ik vind alleen dat de accessoires nogal prijzig zijn. Verder een perfect apparaat.

koelkast 17-02-2020

Heel mooie Airfryer XXL

Heb deze Airfryer gekocht
omdat mijn oude Airfryer op was dus deze was heel goed bevallen daarom nu weer de zelfde gekocht Super aankoop

MhjB 22-01-2020

Bakmogelijkheden

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Hoewel ik nog in een leer- en ervaringstraject zit, zijn de recepten die ik tot nu geprobeerd heb voor ieder goed in de smaak gevallen

M Limburg 17-12-2019

airfryer aanwinst voor huishouden!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

het is een klein heteluchtoventje. Snel, makkelijker, divers toe te passen. Voor veel verschillende recepten te gebruiken. Zeer tevreden.

jo54 09-12-2019

uitstekend produkt

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Het produkt doet wat het moet doen. Heerlijke frietjes en snacks (afh. van het soort wat je neemt). Ook de pizzaplaat wordt hier veel gebruikt. Alleen jammer dat de toebehoren zo duur zijn. De bakaccesoire hebben we nog niet gebruikt.

E. Bartels 18-11-2019

Het product heeft geweldige kenmerken

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Na eerst een goedkope Airfryer getest te hebben was het nu tijd om meer eruit te halen. om meerdere recepten daadwerkelijk te kunnen maken was een nieuwe Airfryer een pré. De Airfryer XXL HD 9653/90 voldoet volledig aan de verwachtingen. Het beste koop award 2019 is geheel juist. Het bedieningsgemak is top. De bijgeleverde recepten zijn idd in een handomdraai te maken met deze Airfryer. Onze frieten en snacks komen er overheerlijk uit. Veel lekkerder dan onze vorige Airfryer. Een top aankoop met daadwerkelijk verantwoord koken. Een aanrader in ieders keuken.

Niedorff 25-10-2019

Betere manier van frituren

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Het is een ideale manier van Frituren. Het is weliswaar niet reukvrij, maar altijd beter dan met het op den duur stinkend vet of olie.
Makkelijk te bedienen.

DennisF 23-08-2019

Geweldig product en makkelijk te gebruiken!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Als je ervan houdt om op vakantie te gaan met de auto kan je de airfryer gewoon meenemen! Ideaal voor bijv. kamperen in een stacaravan:-)

Nas911 25-06-2019

Product van het jaar

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Gemak pur sang. En het leuke ervan is dat in bijna alle gevallen lekkerd smaakt dan als het op de traditionele manier zou bereiden.