Philips Avance Collection HD9653 - Reviews

Regelbare thermostaat
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 20 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HD9653 op Kieskeurig.nl.

JanaArthur 28-06-2018

Degelijk en gezond

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

De Philips Airfryer XXL heeft me positief verrast. Het is een degelijk product om op een gezonde manier te frituren/koken.

Pluspunten

• mooi design
  • ruime porties mogelijk
  • weinig vetstoffen nodig
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• neemt vrij veel plaats in

EllaGarms 09-07-2018

Super apparaat!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Ik was wat sceptisch, maar na positieve geluiden bij mijn buren vandaan, toch maar de sprong gewaagd. En wat ben ik er blij mee! De Airfryer is veel veelzijdiger dan ik had gedacht. Mijn favoriete recept: Zalm Pesto met gepofte tomaatjes: in 9 minuten op tafel!

Drie kritische mannen in huis, maar nog geen negatief bericht gehoord. Ik had niet gedacht dat de patatjes door deze strenge test heen zouden komen, maar ze zijn smakelijk ontvangen!

Bananenbrood gemaakt, heerlijk smeuig, snel klaar.

En ook altijd een pluspunt: Alle onderdelen kunnen in de vaatwasser!

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Snel klaar
  • Schoonmaken in de afwasmachine

Ellen29 29-06-2018

Verrassend veelzijdig

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Toen ik de Philips Airfryer voor de 1e maal zag was ik aangenaam verrast door het design. Dit toestel is te mooi om op te bergen. Daarom heeft hij een mooi plaatsje op de keukenkast gekregen. Uiteindelijk komt dit goed uit, want dit toestel wordt ondertussen meer gebruikt dan enkel maar 1 keer per week om frietjes bakken. Bij het toestel zit een handig receptenboekje met toffe recepten. De Airfryer is handig in gebruik; vullen, temperatuur en tijd instellen en voor de rest heb je je handen vrij. Je kan er zowel verse als diepvriesfritten in maken. De frietjes zijn lekker krokant vanbuiten en mals vanbinnen. Tijdens het bakken komen er geen vieze geuren vrij. Ik heb er ondertussen ook al vlees, snacks en pizza’s in gemaakt. Deze waren ook heel lekker.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • onderhoudsvriendelijk
  • lekker en gezond eten

Ap 03-01-2019

Prima aaraat

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Doet het prima. Maar in de vaatwasser gaat het ergste vet er wel af, maar wordt het apparaat miet echt schoon.
Brandt heel erg in, zelfs met schuurspons niet echt schoon te krijgen.

Pluspunten

• Doet prima wat het moet doen
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Schoonmaken
  • Wordt niet echt schoon

Cruela 02-07-2018

Ideaal

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Wat een fijn apparaat! Warme broodjes als we uit de kerk komen op zondagmorgen. Cake bakken, koken (al vinden we dat nog zoeken omdat niet alles tegelijk klaar is) en uiteraard de snacks. Handig bij visite of verjaardag want er kan veel in. En geen geurtjes en vette toestanden

Pluspunten

• Friet en snacks niet vet
  • Geen geur
  • Snel klaar

Minpunten

• Verschillende assecoires was even n gezoek

Ris81 23-06-2018

Top apparaat

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Mijn eerste indruk is wooww wat een mooi, groot en praktisch apparaat. Ik heb er nog niks in gebakken maar heb wel gelezen wat je er allemaal mee kan doen. Veel functies in 1 apparaat, wat wil je nog meer. Ik heb een combi oven, ik verwacht dat ik nog heel weinig gebruik zal maken van mijn oven. En frituren in een pan is ook verleden tijd voor mij. Echt een top apparaat! We hadden frietjes gebakken en nog een paar snacks. We konden gewoon een hele zak patat (750gram) in 1x bakken. Dit pastte nooit in de pan. Scheelt dus enorm veel tijd. Het bakken ging ook vrij snel en de smaak was gewoon zoals altijd, ik merkte er geen verschil in. Er hing ook geen baklucht in huis, dat was erg fijn.

Kitty1985 23-06-2018

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Na een kleine airfryer gehad te hebben van bestron.. ben ik totaal verrast dat deze zoveel beter, gemakkelijker en fijner is om mee te koken. Alles is super snel klaar en de smaken blijven in de producten zonder dat het in het vet pruttelt! Gebruik is heel gemakkelijk en spreekt bijna voor zich. Ondanks dat ik de prijs hoog vind, is het dit zeker waard voor dit product.

Pluspunten

• Snelle bereiding producten
  • Gemakkelijke bediening
  • Gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• Zwaar apparaat

Jenn010 20-06-2018

Makkelijk in gebruik!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Makkelijk bedienbaar voor het hele gezin. Tienerzoon gebruikt het vaak voor een snelle hap en doet er verschillende producten in. Van een frietje tot een pasteitje.
Ik heb er onlangs cake in gebakken. Het functioneert precies hetzelfde als een oven of als een friteuse. Aan de smaak zal het niet liggen!! Het schoonmaken gaat ook zeer gemakkelijk, onderdelen kunnen in de vaatwasser.

Pluspunten

• Je kan bijna alles erin bakken
  • Makkelijk bedienbaar
  • Goed schoon te houden
  • Geen nare geurtjes in huis

Minpunten

• Groot apparaat

Wendy1982 20-06-2018

Super handig apparaat

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Sinds 2 weken in het bezit van dit prachtige product. Van krokante frietjes tot het grillen van een heerlijk stuk vlees. Bakken van een bananenbrood. Met dit product wordt het je wel heel makkelijk gemaakt. Een echte aanwinst voor in de keuken.

Nog geen minpunt kunnen ontdekken.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Kunt er bijna alles in maken

Minpunten

• Geen gebruiksaanwijzing aanwezig in de doos

Chatje80 19-06-2018

Mijn review

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

We hebben al een hele kip en vleesbrood gemaakt. Het resultaat was heel mals en sappig maar niet vet. Ik raad dit toestel aan.

Pluspunten

• Snel proper
  • Niet vettig

Minpunten

• Wel wat lawaai

Moon7 18-06-2018
  • Product gekregen

Verrassend veelzijdig en makkelijk te gebruiken!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Sinds vorige week hebben we de Philips Avance Airfryer XXL in huis en we zijn positief verrast. Niet alleen frites en snacks ku je hier gemakkelijk in bereiden, maar ook vlees, broodjes en uienringen. Smelten van kaas op rundrburhers ging ook perfect door het het laatste minuutje erop te doen.
We gebruikte in het verleden veelal de over voor sit soort dingen, maar dat is toch minder lekker en de bereidingswijze is enorm verkort doordat je de airfryer niet hoeft voor te verwarmen.
De bakvorm werkt ook prima (wel jammer dat de vorm va;het baksel wat minder aantrekkelijk is. Ook hebben we de accesoireset met de verdeler en en het rekje voor een extra laag inmiddels besteld om meer tegelijktijd klaar te kunnen maken. De XXL is daar absoluut groot genoeg voor!

Pluspunten

• In app veel recepten beschikbaar
  • Direct klaar voor gebruik, niet voorverwarmen
  • Gezonder dan frituren
  • Veelzijdig, er kan van alles in

Minpunten

• Kort snoer
  • Beperkte handleiding bijgesloten
  • In app zijn baltijden niet goed vindbaar

Droopy2009 18-06-2018

Top apparaat

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

De airfryer is een superhandig en gebruiksvriendelijk toestel . Je maakt er trouwens veel meer in klaar dan frietjes. In no time heb je heerlijk malse kippenboutjes,een heerlijke brownie,.... het is ook makkelijk en snel schoon te maken. Een echte aanrader.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijk

pingpong 18-06-2018

De airfryer....zoveel mogelijkheden!!!!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Pluspunten

• korte baktijden en toch krokant
  • gemakkelijk in onderhoud en gebruik
  • zeer veel recepten op internet te vinden

Minpunten

• redelijk zwaar en groot dus moeilijk weg te zetten

Gaitrie Soekhan 18-06-2018

Mooi en handig apparaat

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Ondertussen al meerdere producten uitgeprobeerd. Bijna geen verschil met het bakken in olie. De smaak is dezelfde en het blijft ook lekker krokant. Enig nadeel is de rookontwikkeling. De rookmelder ging zelfs af daardoor! De volgende keer maar onder de afzuigkap zetten.

Pluspunten

• vormgeving
  • makkelijk in onderhoud
  • lekker krokant

Minpunten

• veel rookontwikkeling

Fritje1 17-06-2018

Fritjes zijn top

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Voor mij een veel beter alternatief dan oven-fritjes, want principieel komt er bij ons geen friteuse in.
Ook oneindig veel andere mogelijkheden, top!

Pluspunten

• Snel proper
  • Krokant

Minpunten

• Groot toestel

Karolien0484 16-06-2018

Mooie aanvulling van keukenapparatuur

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Het is een groot toestel dat ook behoorlijk zwaar is, dus je zet de airfryer niet zomaar weg in een kast. Hij staat wel netjes en minimalistisch op het aanrecht, dus het stoort niet echt dat hij blijft staan. Naar mijn ervaring wordt een toestel dat zichtbaar is ook vaker gebruikt. Verse frietjes waren een beetje een zoektocht om ze goed gebakken te krijgen. Als het mandje helemaal vol is vind ik dat ze niet allemaal goed gebakken zijn, dus best niet meer dan +-750 g per keer. De airfryer diepvriesfrietjes die ik de volgende keer probeerde waren wel zeer geslaagd en prima gebakken volgens de instructies op de verpakking. Bij Zweedse gehaktballetjes deed hij ook perfect zijn werk. Er zat een lekker korstje aan de buitenkant en binnenin waren ze warm en smeuïg. Verder heb ik hem gebruikt voor kleine porties ontbijt waarbij het erg handig is dat je niet steeds de oven hoeft voor te verwarmen.
Alle onderdelen zijn ook makkelijk schoon te maken, ze mogen in de vaatwasser maar nemen daarin veel plaats in, maar ook manueel is alles snel en makkelijk schoon.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • snel klaar, hoeft niet voorverwarmd te worden
  • veelzijdig
  • geen geurhinder
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• groot en zwaar
  • 1.4kg verse frieten zijn niet gelijkmatig gebakken

Linda0001 15-06-2018

Zo eenvoudig!

Wat een mooi apparaat!
De bediening is eenvoudig en friet en snacks smaken prima. Friet is iets droger dan uit de frituur, maar wel lekker knapperig! Het zal ook even uittesten zijn welk merk en welke bereiding het beste is.

Ook afbakbroodjes zijn binnen no time klaar, de Airfryer hoeft ook niet voorverwarmd te worden, dus het gaat veel sneller dan in de oven. Ook het bereiden van vlees is kinderlijk eenvoudig. Dat lukt mij in de pan vaak niet.

Echt een multifunctioneel apparaat wat voor veel meer dan snacks en friet gebruikt kan worden!

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Prijzig

pingpong 15-06-2018

De airfryer....zoveel mogelijkheden!!!!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

Ik ben heel blij met mijn Airfryer XXL: hij is al niet meer weg te denken uit mijn keuken. Stuk voor stuk lekkere dingen in klaargemaakt ,zowel gemarineerde satés, provençaals vleesbrood als pommes duchesse, fish sticks.... zacht vanbinnen en krokant vanbuiten, net zoals het moet. Zelfs groenten zijn heerlijk! Op internet zijn heel veel lekkere recepten te vinden, hmmmm dat wordt nog smullen de komende maanden/jaren! Ik vind de bakvorm wel heel gemakkelijk, dit zou ik er zeker bij kopen. Het toestel is heel gemakkelijk schoon te maken (ik doe het wel niet in het afwasmachine, neemt mij teveel plaats in). Geurtjes zijn veel minder dan frietketel, natuurlijk ruik je wel nog dat je gekookt hebt, maar dit is niet storend. Wat ik bij het openen van de doos miste was een handleiding, deze vind je online....maar ik moet zeggen: het toestel is zo gemakkelijk in gebruik dat je deze echt niet nodig hebt! Mijn grill en oven worden bijna niet meer gebruikt! Ik ben een echte fan!

Pluspunten

• korte baktijden en toch krokant
  • gemakkelijk in onderhoud en gebruik
  • zeer veel recepten op internet te vinden

Minpunten

• redelijk zwaar en groot dus moeilijk weg te zetten

mamavanharleyenelvis 13-06-2018
  • Product gekregen

veel inhoud, mooi design, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

ik was wat huiverig om een airfryer aan te schaffen omdat ik hier en daar hoorde hoe klein ze zijn en hoe lang het dan duurt voordat eten klaar is voor een heel gezin... Dat blijken voor deze kanjer onwaarheden. Wat een grote inhoud, mandje is groter dan bij onze oude frietpan. gelukkig staan er veel recepten online (en ook al zoveel in het receptenboekje dat met de airfryer geleverd werd) want hij word hier dagelijks gebruikt. wat fijn ook dat je er zoveel kanten mee op kan; cake bakken, friet maken, groente bereiden...allemaal vers en indien gewenst krokant.

Pluspunten

• mooi design
  • groot mandje
  • makkelijk in gebruik
  • groot genoeg voor gezin

Minpunten

• groot om op te bergen

dara_uasg 08-06-2018

Positief verrast

Geschreven voor: Philips Avance Collection HD9653

We hebben thuis een erg goede hetelucht/stoomoven die we voor bijna alles gebruiken. Omdat we al jaren geen frituur meer hebben doen we hier af en toe ook oven frites in. Op zich kan dat prima maar echt goed werkt het niet in de oven, het is of te hard met zwart verbrande stukjes of te sompig.

We hadden al eens eerder aan een airfryer gedacht maar met name de hoge prijs weerhield ons ervan om een airfryer aan te schaffen. Dus voor het eventuele snacken gingen we heel af en toe naar de lokale snackbar. Tot dat de mogelijkheid kwam om via the insiders een airfryer te testen. We hebben de XXL varainat toegestuurd gekregen.

Bij het uitpakken viel het op dat er weinig documentatie bij de airfryer zit. Maar op zich wijzen de functies van de knoppen zichzelf. Verder viel op dat er onder in de anti-aanbak bak een soort los rooster lag. Bij nader onderzoek is deze bedoeld voor vet reductie. Erg jammer dat deze niet met bescherming was ingepakt want het rooster heeft veel scherpe punten wat er voor gezorgd heeft dat de anti-aanbak bak al gekrast was voordat we hem in gebruik namen.

Hierna de eerste test. We hadden Aviko oven frites en Mora oven snacks gekocht. Op beide verpakkingen staan de ideale temperatuur en tijd voor de airfryer. Omdat de friotes de meeste tijd nodig hadden (14) zijn we daarmee begonnen. Hop de frites in de mand zonder olie en fryen maar. Na 14 minuten was ik zeer positief verrast, de frites zagen er mooi goudbruin uit en hadden de ideale krokantheid! Dit komt echt heel dicht in de buurt van gefrituurde frites. Hierna de oven snacks in de airfryer voor 8 minuten. Ook deze kamen er verrassend genoeg nagenoeg perfect uit. Onze dochter van 5 jaar welke zeer kieskeurig is met het eten vond de frites heerlijk. Ook wij zelf vonden de fites erg lekker.

Kortom de airfryer is niet goedkoop maar in combinatie met de airfryer/oven producten van verschillende fabrikanten maakt de airfryer zijn beloftes meer dan waard!

We zijn heel erg positief verrast :)

Pluspunten

• Minder baktijd dan oven
  • Geen nare geurtjes

Minpunten

• Hoge prijs