Philips Avance Collection HD9653 - Reviews

Best Reviewed - juni 2018
Regelbare thermostaat
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 26 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

EllaGarms 09-07-2018

Super apparaat!

Ik was wat sceptisch, maar na positieve geluiden bij mijn buren vandaan, toch maar de sprong gewaagd. En wat ben ik er blij mee! De Airfryer is veel veelzijdiger dan ik had gedacht. Mijn favoriete recept: Zalm Pesto met gepofte tomaatjes: in 9 minuten op tafel!

Drie kritische mannen in huis, maar nog geen negatief bericht gehoord. Ik had niet gedacht dat de patatjes door deze strenge test heen zouden komen, maar ze zijn smakelijk ontvangen!

Bananenbrood gemaakt, heerlijk smeuig, snel klaar.

En ook altijd een pluspunt: Alle onderdelen kunnen in de vaatwasser!

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Snel klaar
  • Schoonmaken in de afwasmachine

Cruela 02-07-2018

Ideaal

Wat een fijn apparaat! Warme broodjes als we uit de kerk komen op zondagmorgen. Cake bakken, koken (al vinden we dat nog zoeken omdat niet alles tegelijk klaar is) en uiteraard de snacks. Handig bij visite of verjaardag want er kan veel in. En geen geurtjes en vette toestanden

Pluspunten

• Friet en snacks niet vet
  • Geen geur
  • Snel klaar

Minpunten

• Verschillende assecoires was even n gezoek

Ellen29 29-06-2018

Verrassend veelzijdig

Toen ik de Philips Airfryer voor de 1e maal zag was ik aangenaam verrast door het design. Dit toestel is te mooi om op te bergen. Daarom heeft hij een mooi plaatsje op de keukenkast gekregen. Uiteindelijk komt dit goed uit, want dit toestel wordt ondertussen meer gebruikt dan enkel maar 1 keer per week om frietjes bakken. Bij het toestel zit een handig receptenboekje met toffe recepten. De Airfryer is handig in gebruik; vullen, temperatuur en tijd instellen en voor de rest heb je je handen vrij. Je kan er zowel verse als diepvriesfritten in maken. De frietjes zijn lekker krokant vanbuiten en mals vanbinnen. Tijdens het bakken komen er geen vieze geuren vrij. Ik heb er ondertussen ook al vlees, snacks en pizza’s in gemaakt. Deze waren ook heel lekker.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • onderhoudsvriendelijk
  • lekker en gezond eten

JanaArthur 28-06-2018

Degelijk en gezond

De Philips Airfryer XXL heeft me positief verrast. Het is een degelijk product om op een gezonde manier te frituren/koken.

Pluspunten

• mooi design
  • ruime porties mogelijk
  • weinig vetstoffen nodig
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• neemt vrij veel plaats in

Marjolijn73 27-06-2018

Fantastisch apparaat

Ik ben enorm blij met mijn Philips airfryer XXL. Hij is enorm makkelijk en handig in gebruik. Hij is ruim qua inhoud wat handig is met een wat groter gezin en de bereidingstijd is ook prima.
Alles smaakt lekker en goed wat er uitkomt.
Ik vind het een fantastisch apparaat en zou niet meer zonder willen.

Kitana1nl 26-06-2018

AirFryer Turbo Twinstar XXL is een alles kunner

De Philips Airfryer XXL Turbo TwinStar is een machine als geen die ik ooit heb gehad. Dit is mijn eerste Airfryer. Voorheen frituurde ik alles of in een friteuse of in een pan met olie. Maar van olie gaat het hele huis stinken. De Airfreyer kan friet bakken en snacks als kroketten, kipnuggets etc. maar dat is niet het enige. Voor het eerste dat ik de Airfryer ging testen ging ik een eenpansgerecht maken met een recept van de Philips website Kip Fricassee. Dat was fantastisch gelukt. Kippenpoten die ik gemaakt heb in het apparaat waren lekker mals en het vet loopt zo door naar de afdruipbak. Het mooie is dat er geen nare luchtjes vanuit het apparaat komen en dat mijn huis nog lekker ruikt na het eten. De Airfryer is makkelijk schoon te maken via de vaatwasser of gewoon af te wassen met de hand. Uitermate verrast met het exemplaar hihihi
WOW wat en reus. Wel jammer van t snoertje. hahahaha

boskabouter68 25-06-2018

Uitstekend apparaat

Goede werking en uitstekende resultaten zowel van AF XXL als de bakpan echter geen pan verdeler aanwezig

Ris81 23-06-2018

Top apparaat

Mijn eerste indruk is wooww wat een mooi, groot en praktisch apparaat. Ik heb er nog niks in gebakken maar heb wel gelezen wat je er allemaal mee kan doen. Veel functies in 1 apparaat, wat wil je nog meer. Ik heb een combi oven, ik verwacht dat ik nog heel weinig gebruik zal maken van mijn oven. En frituren in een pan is ook verleden tijd voor mij. Echt een top apparaat! We hadden frietjes gebakken en nog een paar snacks. We konden gewoon een hele zak patat (750gram) in 1x bakken. Dit pastte nooit in de pan. Scheelt dus enorm veel tijd. Het bakken ging ook vrij snel en de smaak was gewoon zoals altijd, ik merkte er geen verschil in. Er hing ook geen baklucht in huis, dat was erg fijn.

Kitty1985 23-06-2018

Geweldig apparaat

Na een kleine airfryer gehad te hebben van bestron.. ben ik totaal verrast dat deze zoveel beter, gemakkelijker en fijner is om mee te koken. Alles is super snel klaar en de smaken blijven in de producten zonder dat het in het vet pruttelt! Gebruik is heel gemakkelijk en spreekt bijna voor zich. Ondanks dat ik de prijs hoog vind, is het dit zeker waard voor dit product.

Pluspunten

• Snelle bereiding producten
  • Gemakkelijke bediening
  • Gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• Zwaar apparaat

thijspaleis 22-06-2018

Aanvulling in elke keuken

Deze airfryer is de ideale keukenhulp voor een groot gezin. Hij bakt zonder moeite 1,4 kilo patat. Maar ook loempia's, kip en snacks bakt hij heerlijk. Apparaat ik makkelijk in gebruik en schoonmaken is een eitje. Opwarmen duurt 2 minuten. Ik vindt het ook ideaal dat de stroomkabel in het apparaat is weg te werken in het apparaat.

Alles smaakt meer dan prima uit deze airfryer, mijn vorige airfryer bakte de producten niet zo lekker krokant als deze!

Monalisasmiles77 21-06-2018

Ideaal en multi functioneel

Ik heb de airfryer nu gebruikt voor (oven)patat. Het resultaat komt heel erg dicht in de buurt van echt gefrituurde patatjes. Voor snacks moet je ook wel de oven variant kiezen. Gezien de voordelen voor de gezondheid, het gemak met schoonmaken en de afwezige frituur lucht wint de airfryer het bij mij op alle punten. Er kan zoveel! Rosti met een vis schnitzel is ook al gelukt. De vis is nog lekkerder geworden als uit de pan, veel minder vet ook. Als eerst volgende staat er een ontbijtje op het programma. Tegelijk een broodje bakken en een eitje "koken".

Jenn010 20-06-2018

Makkelijk in gebruik!

Makkelijk bedienbaar voor het hele gezin. Tienerzoon gebruikt het vaak voor een snelle hap en doet er verschillende producten in. Van een frietje tot een pasteitje.
Ik heb er onlangs cake in gebakken. Het functioneert precies hetzelfde als een oven of als een friteuse. Aan de smaak zal het niet liggen!! Het schoonmaken gaat ook zeer gemakkelijk, onderdelen kunnen in de vaatwasser.

Pluspunten

• Je kan bijna alles erin bakken
  • Makkelijk bedienbaar
  • Goed schoon te houden
  • Geen nare geurtjes in huis

Minpunten

• Groot apparaat

Wendy1982 20-06-2018

Super handig apparaat

Sinds 2 weken in het bezit van dit prachtige product. Van krokante frietjes tot het grillen van een heerlijk stuk vlees. Bakken van een bananenbrood. Met dit product wordt het je wel heel makkelijk gemaakt. Een echte aanwinst voor in de keuken.

Nog geen minpunt kunnen ontdekken.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Kunt er bijna alles in maken

Minpunten

• Geen gebruiksaanwijzing aanwezig in de doos

Chatje80 19-06-2018

Mijn review

We hebben al een hele kip en vleesbrood gemaakt. Het resultaat was heel mals en sappig maar niet vet. Ik raad dit toestel aan.

Pluspunten

• Snel proper
  • Niet vettig

Minpunten

• Wel wat lawaai

Moon7 18-06-2018
  • Product gekregen

Verrassend veelzijdig en makkelijk te gebruiken!

Sinds vorige week hebben we de Philips Avance Airfryer XXL in huis en we zijn positief verrast. Niet alleen frites en snacks ku je hier gemakkelijk in bereiden, maar ook vlees, broodjes en uienringen. Smelten van kaas op rundrburhers ging ook perfect door het het laatste minuutje erop te doen.
We gebruikte in het verleden veelal de over voor sit soort dingen, maar dat is toch minder lekker en de bereidingswijze is enorm verkort doordat je de airfryer niet hoeft voor te verwarmen.
De bakvorm werkt ook prima (wel jammer dat de vorm va;het baksel wat minder aantrekkelijk is. Ook hebben we de accesoireset met de verdeler en en het rekje voor een extra laag inmiddels besteld om meer tegelijktijd klaar te kunnen maken. De XXL is daar absoluut groot genoeg voor!

Pluspunten

• In app veel recepten beschikbaar
  • Direct klaar voor gebruik, niet voorverwarmen
  • Gezonder dan frituren
  • Veelzijdig, er kan van alles in

Minpunten

• Kort snoer
  • Beperkte handleiding bijgesloten
  • In app zijn baltijden niet goed vindbaar

Droopy2009 18-06-2018

Top apparaat

De airfryer is een superhandig en gebruiksvriendelijk toestel . Je maakt er trouwens veel meer in klaar dan frietjes. In no time heb je heerlijk malse kippenboutjes,een heerlijke brownie,.... het is ook makkelijk en snel schoon te maken. Een echte aanrader.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijk

pingpong 18-06-2018

De airfryer....zoveel mogelijkheden!!!!

k ben heel blij met mijn Airfryer XXL: hij is al niet meer weg te denken uit mijn keuken. Stuk voor stuk lekkere dingen in klaargemaakt ,zowel gemarineerde satés, provençaals vleesbrood als pommes duchesse, fish sticks.... zacht vanbinnen en krokant vanbuiten, net zoals het moet. Zelfs groenten zijn heerlijk! Op internet zijn heel veel lekkere recepten te vinden, hmmmm dat wordt nog smullen de komende maanden/jaren! Ik vind de bakvorm wel heel gemakkelijk, dit zou ik er zeker bij kopen. Het toestel is heel gemakkelijk schoon te maken (ik doe het wel niet in het afwasmachine, neemt mij teveel plaats in). Geurtjes zijn veel minder dan frietketel, natuurlijk ruik je wel nog dat je gekookt hebt, maar dit is niet storend. Wat ik bij het openen van de doos miste was een handleiding, deze vind je online....maar ik moet zeggen: het toestel is zo gemakkelijk in gebruik dat je deze echt niet nodig hebt! Mijn grill en oven worden bijna niet meer gebruikt! Ik ben een echte fan!

Pluspunten

• korte baktijden en toch krokant
  • gemakkelijk in onderhoud en gebruik
  • zeer veel recepten op internet te vinden

Minpunten

• redelijk zwaar en groot dus moeilijk weg te zetten

Gaitrie Soekhan 18-06-2018

Mooi en handig apparaat

Ondertussen al meerdere producten uitgeprobeerd. Bijna geen verschil met het bakken in olie. De smaak is dezelfde en het blijft ook lekker krokant. Enig nadeel is de rookontwikkeling. De rookmelder ging zelfs af daardoor! De volgende keer maar onder de afzuigkap zetten.

Pluspunten

• vormgeving
  • makkelijk in onderhoud
  • lekker krokant

Minpunten

• veel rookontwikkeling

Fritje1 17-06-2018

Fritjes zijn top

Voor mij een veel beter alternatief dan oven-fritjes, want principieel komt er bij ons geen friteuse in.
Ook oneindig veel andere mogelijkheden, top!

Pluspunten

• Snel proper
  • Krokant

Minpunten

• Groot toestel

Karolien0484 16-06-2018

Mooie aanvulling van keukenapparatuur

Het is een groot toestel dat ook behoorlijk zwaar is, dus je zet de airfryer niet zomaar weg in een kast. Hij staat wel netjes en minimalistisch op het aanrecht, dus het stoort niet echt dat hij blijft staan. Naar mijn ervaring wordt een toestel dat zichtbaar is ook vaker gebruikt. Verse frietjes waren een beetje een zoektocht om ze goed gebakken te krijgen. Als het mandje helemaal vol is vind ik dat ze niet allemaal goed gebakken zijn, dus best niet meer dan +-750 g per keer. De airfryer diepvriesfrietjes die ik de volgende keer probeerde waren wel zeer geslaagd en prima gebakken volgens de instructies op de verpakking. Bij Zweedse gehaktballetjes deed hij ook perfect zijn werk. Er zat een lekker korstje aan de buitenkant en binnenin waren ze warm en smeuïg. Verder heb ik hem gebruikt voor kleine porties ontbijt waarbij het erg handig is dat je niet steeds de oven hoeft voor te verwarmen.
Alle onderdelen zijn ook makkelijk schoon te maken, ze mogen in de vaatwasser maar nemen daarin veel plaats in, maar ook manueel is alles snel en makkelijk schoon.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • snel klaar, hoeft niet voorverwarmd te worden
  • veelzijdig
  • geen geurhinder
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• groot en zwaar
  • 1.4kg verse frieten zijn niet gelijkmatig gebakken