Philips HD9653 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 20 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD9653 op Kieskeurig.nl.

De Philips Avance Collection HD9653 is een echte keukenprins. Met zijn vermogen van 2225 watt en zijn capaciteit van 1,4 kg bereid je snel en eenvoudig de lekkerste snacks en frietjes. Daarbij is het natuurlijk ook heel fijn dat je die snacks via het digitale display eenvoudig tot wel 30 minuten warm houdt. Eens zin in wat anders? Met de Philips Airfryer-app heb je honderden ideeën, tips en tutorials tot je beschikking. Dankzij de Rapid Air-technologie is elke maaltijd een succes. Maar dan natuurlijk wel met maar liefst 90 procent minder vet dan bij een gewone friteuse.

EllaGarms 09-07-2018

Super apparaat!

Geschreven voor: Philips HD9653

Ik was wat sceptisch, maar na positieve geluiden bij mijn buren vandaan, toch maar de sprong gewaagd. En wat ben ik er blij mee! De Airfryer is veel veelzijdiger dan ik had gedacht. Mijn favoriete recept: Zalm Pesto met gepofte tomaatjes: in 9 minuten op tafel!

Drie kritische mannen in huis, maar nog geen negatief bericht gehoord. Ik had niet gedacht dat de patatjes door deze strenge test heen zouden komen, maar ze zijn smakelijk ontvangen!

Bananenbrood gemaakt, heerlijk smeuig, snel klaar.

En ook altijd een pluspunt: Alle onderdelen kunnen in de vaatwasser!

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Snel klaar
  • Schoonmaken in de afwasmachine

Ellen29 29-06-2018

Verrassend veelzijdig

Geschreven voor: Philips HD9653

Toen ik de Philips Airfryer voor de 1e maal zag was ik aangenaam verrast door het design. Dit toestel is te mooi om op te bergen. Daarom heeft hij een mooi plaatsje op de keukenkast gekregen. Uiteindelijk komt dit goed uit, want dit toestel wordt ondertussen meer gebruikt dan enkel maar 1 keer per week om frietjes bakken. Bij het toestel zit een handig receptenboekje met toffe recepten. De Airfryer is handig in gebruik; vullen, temperatuur en tijd instellen en voor de rest heb je je handen vrij. Je kan er zowel verse als diepvriesfritten in maken. De frietjes zijn lekker krokant vanbuiten en mals vanbinnen. Tijdens het bakken komen er geen vieze geuren vrij. Ik heb er ondertussen ook al vlees, snacks en pizza’s in gemaakt. Deze waren ook heel lekker.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • onderhoudsvriendelijk
  • lekker en gezond eten

JanaArthur 28-06-2018

Degelijk en gezond

Geschreven voor: Philips HD9653

De Philips Airfryer XXL heeft me positief verrast. Het is een degelijk product om op een gezonde manier te frituren/koken.

Pluspunten

• mooi design
  • ruime porties mogelijk
  • weinig vetstoffen nodig
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• neemt vrij veel plaats in

ingejirka 10-09-2021

philips airfryer

Geschreven voor: Philips HD9653

dagelijks gebruik ik de airfryer je hebt er heel veel voordelen mee een echte aanrader ik zou deze niet meer kunnen missen braden bakken heel gemakkelijk

Ghafour 07-09-2021

Super deze airfryer xxl

Geschreven voor: Philips HD9653

Wat een aanwinst in mijn keuken, gaandeweg experimenteert men en altijd blij verrast met het resultaat.
Groot mandje, snel schoon te maken, snel op temperatuur, de xxl heeft vele voordelen.
En écht niet alleen voor friet!
Denk je om er een aan te schaffen, twijfel dan niet.

FvdB 07-09-2021

Friet bakken duurt langer en Lastig schoonhouden

Geschreven voor: Philips HD9653

Friet bakken duurt langer (ca 18 min) dan in mijn vorige airfryer XL.
Airfryer is niet schoon te houden.

kramer_pj 30-08-2021

Top Airfryer

Geschreven voor: Philips HD9653

Geweldige airfryer. Ik twijfelde eerst om mijn frituese te vervangen door een airfryer. Heb toch besloten om te gaan voor een premium Philips XXL. Helemaal geen spijt. Patat is heerlijk. Evenals bijvoorbeeld kippenpoten , maiskolfven en borrelhapjes. Wil niet meer terug naar friteuse.

cha68 17-08-2021

vraiment top

Geschreven voor: Philips HD9653

je suis enchantée de mon achat. J'ai déjà fait des frites, de la ratatouille, des patates douces grillées, de la polenta grillée, des muffins au chocolat, un gâteau au citron, un carot cake, ...bref je ne cesse de m'émerveiller car l'appareil cuit très vite et c'est très bon. Par ailleurs, l'appareil est facile à nettoyer. Donc, je suis ravie.

Buran 20-07-2021

Fijne display

Geschreven voor: Philips HD9653

Fijne display makkelijk te bedienen.
Jammer van de "rare" vlekken op het handvat. Deze zijn kennelijk niet te verwijderen.

MJSD 21-06-2021

Super keuken machine

Geschreven voor: Philips HD9653

Ik had lang mijn bedenkingen betreffende een Airfryer maar heb na hem zien gebruiken toch besloten om er zelf een aan te schaffen.
Na ontvangst direct gebruikt, resultaat was geweldig.
Frites zijn knapperig.
Ook de snacks komen er krokant en lekker warm uit.
Deze keuken machine is echt een aanrader.
Staat ook nog eens mooi op de aanrecht.

Gartjan 11-06-2021

Is vele malen beter dan een friteuse

Geschreven voor: Philips HD9653

Totaal geen olie nodig , alles komt er knapperig uit, is heel vlug en makkelijk schoon te maken vooral als je ook de deksel erbij gebruikt. Blijft het element mooi schoon.

Kollens 27-05-2021

Waar voor mijn geld

Geschreven voor: Philips HD9653

ën gezonder willen leven(eten) en energie wil besparen tijdens het bereiden van mijn maaltijden en mijn oven versleten was deed mij besluiten om de Air fryer aan te schaffen .... geslaagd voor alle 3.

LouLou1 06-05-2021

Beter dan een reguliere oven

Geschreven voor: Philips HD9653

De airfryer is in mijn optiek beter, sneller en hygiënischer dan een reguliere oven. Pizza is klaar met 6 minuten en zelfs groenten zijn heerlijk knapperig. Wij kunnen niet meer zonder en gebruiken de gewone oven dan ook sporadisch.

J. H. B. B. 05-05-2021

Uitstekend apparaat

Geschreven voor: Philips HD9653

Deze airfryer is een fantastische aanwinst voor mijn keuken. Hij doet perfect wat hij moet doen. Ik had een oude airfryer die veel ouder en kleiner is, deze nieuwe en grotere werkt veel sneller en nauwkeuriger. En een groot voordeel is dat hij niet voorverwarmd hoeft te worden. Ook is de temperatuur nauwkeuriger in te stellen. De mogelijkheden van deze airfryer xxl zijn veel uitgebreider dan van mijn oude airfryer.

Houvanlekkereten 21-04-2021

Het product overtreft onze verwachtingen.

Geschreven voor: Philips HD9653

We hadden en ,gekregen onbekend merk, airfryer en waren redelijk positief over het apparaat maar was het net niet. Uiteindelijk toch besloten om een philips XXL aan te schaffen en zijn zeer tevreden. Je zou denken een airfryer is een airfryer maar dat is dus echt niet zo.

CdS 1954 17-04-2021

Handige hulp bij het koken

Geschreven voor: Philips HD9653

Ik was sowieso al fan van de airfryer, maar omdat ik niet zo’n keukenprinses ben, is het met deze airfryer mogelijk om n hele maaltijd te gelijkertijd te bereiden!
Ik gebruik ook vaak het grill accessoire, moest ik wel apart bijkopen, maar ontzettend veel plezier van!
Wel best veel afwassen na.gebruik! Kan wel in vaatwasser maar de onderdelen zijn nogal groot.
Ook wel zwaar om te verplaatsen, mij lukt het wel, maar als je niet sterk bent met je handen dan zou ik een vaste plaats op de aanrecht kiezen zodat je hem niet hoeft te verplaatsen!

cookaholic 16-04-2021

Onmisbaar in de keuken

Geschreven voor: Philips HD9653

Vrijwel elk gerecht kan met de Airfryer bereid worden. Geen vet, geen baklucht. Korte bereidingstijden. Kortom, onmisbaar in de keuken.

Kever1970 15-04-2021

Super apparaat hadden we eerder moeten doen

Geschreven voor: Philips HD9653

Super apparaat dat hadden we eerder moeten doen we dachten dat we hem maar af en toe zouden gebruiken , nou ik zeg het je hij is niet meer van de aanrecht afgekomen we gebruiken hem elke dag

Steenhuizen 04-04-2021

Product is super

Geschreven voor: Philips HD9653

Eten wordt heerlijk. Je kunt alles maken in de airfryer
Een min puntje wordt dof in de vaatwasser
A

Anoniem 29-03-2021

Mooi product verkocht voor veel geld

Geschreven voor: Philips HD9653

Alles van waarde is weerloos! Nationaal erfgoed is weer eens verkocht door marktdenkers en ongelovelijke sufferds die alleen aan rendementen denken.