Philips HD9653 - Reviews

tile-enkel/dubbel
enkele pan
Gezinsgrootte
meer dan 4 personen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 20 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD9653 op Kieskeurig.nl.

De Philips Avance Collection HD9653 is een echte keukenprins. Met zijn vermogen van 2225 watt en zijn capaciteit van 1,4 kg bereid je snel en eenvoudig de lekkerste snacks en frietjes. Daarbij is het natuurlijk ook heel fijn dat je die snacks via het digitale display eenvoudig tot wel 30 minuten warm houdt. Eens zin in wat anders? Met de Philips Airfryer-app heb je honderden ideeën, tips en tutorials tot je beschikking. Dankzij de Rapid Air-technologie is elke maaltijd een succes. Maar dan natuurlijk wel met maar liefst 90 procent minder vet dan bij een gewone friteuse.

EllaGarms 09-07-2018

Super apparaat!

Geschreven voor: Philips HD9653

Ik was wat sceptisch, maar na positieve geluiden bij mijn buren vandaan, toch maar de sprong gewaagd. En wat ben ik er blij mee! De Airfryer is veel veelzijdiger dan ik had gedacht. Mijn favoriete recept: Zalm Pesto met gepofte tomaatjes: in 9 minuten op tafel!

Drie kritische mannen in huis, maar nog geen negatief bericht gehoord. Ik had niet gedacht dat de patatjes door deze strenge test heen zouden komen, maar ze zijn smakelijk ontvangen!

Bananenbrood gemaakt, heerlijk smeuig, snel klaar.

En ook altijd een pluspunt: Alle onderdelen kunnen in de vaatwasser!

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Snel klaar
  • Schoonmaken in de afwasmachine

Anoniem 05-11-2019

prima keuze

Geschreven voor: Philips HD9653

Onze ervaringen met de Philips Airfryer XXL zijn tot nu toe (ca. 4 weken in gebruik) erg positief. Intuïtieve bediening, razendsnel op temperatuur en het belangrijkste: de bereide producten smaken uitstekend. Wat niet helemaal duidelijk is of de baktijden en temperatuur in recepten voor de XL ook gelden voor de XXL. Ook is niet duidelijk of er aparte assescoires zijn voor de XXL.

C.M. H. 03-05-2020

Onmisbaar, maar helaas wel minpunten

Geschreven voor: Philips HD9653

Ik vind dat Airfryer super voor het bereiden van producten. De airfryer is nu al onmisbaar. Alleen het mandje kreeg ik na een paar maanden al niet meer schoon en de airfryer sluit niet goed, daarom geen 5 sterren, maar 3. Wat betreft het schoonmaken: ik doe het gelijk na gebruik en laat het eerste even staan in een sopje met Dreft. Daarna met een zachte afwasborstel.

Ellen29 29-06-2018

Verrassend veelzijdig

Geschreven voor: Philips HD9653

Toen ik de Philips Airfryer voor de 1e maal zag was ik aangenaam verrast door het design. Dit toestel is te mooi om op te bergen. Daarom heeft hij een mooi plaatsje op de keukenkast gekregen. Uiteindelijk komt dit goed uit, want dit toestel wordt ondertussen meer gebruikt dan enkel maar 1 keer per week om frietjes bakken. Bij het toestel zit een handig receptenboekje met toffe recepten. De Airfryer is handig in gebruik; vullen, temperatuur en tijd instellen en voor de rest heb je je handen vrij. Je kan er zowel verse als diepvriesfritten in maken. De frietjes zijn lekker krokant vanbuiten en mals vanbinnen. Tijdens het bakken komen er geen vieze geuren vrij. Ik heb er ondertussen ook al vlees, snacks en pizza’s in gemaakt. Deze waren ook heel lekker.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • onderhoudsvriendelijk
  • lekker en gezond eten

JanaArthur 28-06-2018

Degelijk en gezond

Geschreven voor: Philips HD9653

De Philips Airfryer XXL heeft me positief verrast. Het is een degelijk product om op een gezonde manier te frituren/koken.

Pluspunten

• mooi design
  • ruime porties mogelijk
  • weinig vetstoffen nodig
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• neemt vrij veel plaats in

Anoniem 29-10-2020

Prima apparaat werk goed en makkelijk .

Geschreven voor: Philips HD9653

Gezondere manier van frituren/koken, apparaat werkt goed en makkelijk in gebruik, ook makkelijk schoon te houden, het enige waar je wel rekening mee moet houden is dat als je kant en klaar producten koopt ze wel geschikt zijn voor bereiding in de air fryer, deze producten zijn vaak wel duurder

Den Hoed 18-10-2020

Een fantastisch produkt, snel warm en doet wat ie

Geschreven voor: Philips HD9653

Aan de twee persoons huishoudens niet direct, dan kan XL ook maar wanneer je grotere porties nodig hebt.... top. Bak er brood en koek in, vis... patat. Prima schoon te maken!

Dam123 30-09-2020

Airfyer xxl

Geschreven voor: Philips HD9653

Ik vind wat ik er in gemaakt heb zeer goed smaken en snel klaar alleen had ook een keer verse hamburger erin gedaan en toen kreeg ik witte rook en de brandalarm ging ik hou maar op beginnersfout heb van geleerd.

Guusjo 14-09-2020

Resultaten vallen tot nu toe tegen.

Geschreven voor: Philips HD9653

Resultaten vallen tot nu toe tegen. Gewone aardappelpartjes en producten die niet specifiek voor de airfryer zijn gemaakt (gewone frikandel bv) zijn minder lekker als ik had verwacht. Deze smaken beter uit de "gewone" hete lucht oven.

Anoniem 21-08-2020

Perfecte kookhulp

Geschreven voor: Philips HD9653

Ik wilde er nooit aan, moderne onzin vond ik het. Op aandrang kids toch aangeschaft en had dit jaren eerder moeten doen. Iedereen zou zo’n apparaat moeten gaan gebruiken. Is echt top.

V-man 16-08-2020

Sneller en groter dan de XL

Geschreven voor: Philips HD9653

we hadden voorheen de XL, maar deze XXL verast ons met veel kortere bereidingstijd. Voelt ook erg degelijk aan.

Patricia1974 09-07-2020

Alleskunner

Geschreven voor: Philips HD9653

Zeer tevreden met XXl airfryer. Wat beetje jammer is en tegenviel was het formaat van bakblik. We kozen juist een grote airfryer vanwege groot gezin maar in bakblik kan je geen “oven” gerechten maken voor meer dan 2 personen helaas. Wij wilde de airfryer als vervanger voor en de frituurpan en de oven maar dat is net niet gelukt. Verder bak en maak ik er alles in. Aardappels, hele kip, vlees, hapjes, friet, en zelfs brood kan je erin bakken. Als je met het apparaat gaat spelen en gaat testen kom je pas achter de vele mogelijkheden. Ik ben er super blij mee, was bang dat een airfryer zou tegenvallen maar ik had het veel eerder moeten aanschaffen.

BakkerH 30-06-2020

Prima voor patat, voor overige gerechten minder

Geschreven voor: Philips HD9653

Ovenfrites kunnen prima bereid worden met deze airfryer. Overige gerechten minder. Een cake bakken gaat bijvoorbeeld geheid mislukken, evenals een brood. Jammer, want Philips koketteert rijkelijk dat er veel mooie gerechten gemaakt kunnen worden volgens de bijgeleverde gerechtengids.

Anoniem 23-06-2020

Geweldig

Geschreven voor: Philips HD9653

Airfryer mogelijkheden zijn zeer ruim en uitgebreid. Resultaat is altijd goed. Zeker aanbevelen. Airfryer is veel meer dan een luxe friteuse.

pj57 16-06-2020

Geschreven voor: Philips HD9653

Snel en makkelijk produkten klaarmaken Gezonder door minder vet te gebruiken
Vet word opgevangen en het apparaat is makkelijk om weer schoon te maken
Neemt weinig ruimte in

Roosje64 13-06-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips HD9653

Ik heb lang nagedacht over de aanschaf van een airfryer. Nu heb ik spijt dat ik dit niet veel eerder heb gedaan. Het is een geweldig apparaat en gebruik het bijna dagelijks. De recepten zijn erg lekker en super gezond.

Awoa 13-04-2020

Een apparaat met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Philips HD9653

De airfryer is eenvoudig te bedienen en je kunt er veel meer mee dan alleen frituren. Brood bakken gaat ook heel goed, bij voorbeeld. Er zijn online en in de app veel recepten te vinden.
Het schoonmaken doen we het liefst met de hand, het wordt niet erg vuil, gaat dus gemakkelijk en de vaatwasser zit anders wel gauw voil.

boskabouter68 10-06-2018

Prima product

Geschreven voor: Philips HD9653

Het apparaat voldoet aan de verwachtingen kippenpoten heerlijk mals met een mooi korstje de friet is lekker

De bakkertjes 17-01-2021

Top product en makkelijk schoon te houden

Geschreven voor: Philips HD9653

Zijn nog van alles aan het uitproberen en tot nog toe alleen met positief resultaat. Van knapperige snackt tot een hele kip alles even lekker en met minder vet is toch wel fijn.

Nildje 08-01-2021

Geweldig product!

Geschreven voor: Philips HD9653

Zeer veelzijdig toestel. We kochten het om op een gezonde manier te frituren en dat gaat perfect, maar ondertussen gebruiken we het voor veel meer: groenten grillen, een cake bakken, kippenvleugels krokant bakken, enz.... Makkelijk in onderhoud en geen bakluchtjes in huis.