De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum GF350HLDB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Joop 27-11-2023

Perfecte keukenmachine!

Geschreven voor: Inventum GF350HLDB

Inmiddels versie twee van dit fijne apparaat aangeschaft. Het bakt de frietjes, snacks en visjes die ik graag mag nuttigen perfect. Voor mij geen ander merk. Hij komt goed uit de testen en qua prijs/kwaliteit verhouding onverslaanbaar. Groot genoeg voor 2 personen huishoudens. Diverse programma’s die ik zelf wat minder gebruik, daar ik geen ster in koken ben, maar die taak neemt deze machine van mij over. Perfect!

Pluspunten

• Perfecte bereiding van allerlei voedsel.
  • Compact om op te bergen.
  • Groot genoeg voor 2 personen.

Minpunten

• Kan er geen bedenken.

Dutchy 11-07-2023

Digitale airfryer, grote inhoud

Geschreven voor: Inventum GF350HLDB

Digitale airfryer met grote inhoud om bijv 1000 gr friet tegelijk te maken.

Pluspunten

• 1000 gr friet ineens maken
  • Digitaal
  • vlees, vis, kip, cake, quiche, echt van alles
  • Gebruik (voorwarm) menu! (scheelt piepjes)

Minpunten

• Harde piepjes, instellen met menu = minder piepjes

c*********@h********** 12-06-2023

Inventum maakt ‘t moment

Geschreven voor: Inventum GF350HLDB

Best getest juni gaf uiteindelijk de doorslag om deze Air Fryer aan te schaffen.Ps.ook de verkoper was/is ook zeer te spreken over Inventum Air Fryers.

Pluspunten

• Mooi formaat in de keuken
  • Verrassend resultaat telkens weer.

Minpunten

• Het openmaken van het mandje.

M. Groot 24-05-2023

Gemak dient de mens!

Geschreven voor: Inventum GF350HLDB

Wat een fijn apparaat! Met grote inhoud, eenvoudig te bedienen en makkelijk schoon te houden!
Met een kwartiertje staan de aardappeltjes heerlijk krokant op tafel!
Geen stinkende frituurpan en olie meer!

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Makkelijk schoon te houden
  • Grote inhoud

j******@c******** 16-03-2023

Gebeurd in een mum, met Inventum.

Geschreven voor: Inventum GF350HLDB

Fantastisch nu kan ik lekker koken en braden en snacken. Deze had ik eerder moeten hebben.

Pluspunten

• 3.5 liter

Minpunten

• geen

jozef 04-01-2023

Zeer goed toestel

Geschreven voor: Inventum GF350HLDB

Na de omschrijving op test aankoop leek het mij de meest geschikte keuze. Ook omdat wij dergelijk toestel , als gift gaven aan 1 van onze kinderen die het heel veel gebruik van maakt en hier heel tevreden over is

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Werkt zeer goed

Minpunten

• ontbreken recepten boekje

Ineke 11-12-2022

Een top product, voor een reeele prijs....

Geschreven voor: Inventum GF350HLDB

Een heel fijn apparaat, eenvoudig te bedienen en geweldig leuke mogelijkheden. Overtreft met gemak de vorige airfryer van een ander merk.

Guido 03-12-2022

Inventum Airfryer GF350HLDB

Geschreven voor: Inventum GF350HLDB

prima product met anti aanbak rooster, al aardig wat gerechten mee gemaakt, lekker sne lop temperatuur en gebruiksvriendelijk, erg tevreden over.

Pluspunten

• anti aanbak rooster
  • gebruiksvriendelijk
  • prijs /kwaliteit

Minpunten

• geen so far

a**********@g******** 26-11-2022

Top en aan te raden

Geschreven voor: Inventum GF350HLDB

Goed compact en vierkant design. Makkelijk te gebruiken en duidelijk. Echte aanrader

Pluspunten

• Vierkant makkelijk op te bergen
  • Makkelijk in gebruik

Ikke binnemaas 12-11-2022

Mooi formaat

Geschreven voor: Inventum GF350HLDB

Was op zoek naar een nieuwe hete lucht friteuse en kwam bij deze uit en hij blijkt mooi vormgegeven en niet groot van formaat en kan toch 1kg patat in

Pluspunten

• Klein van formaat
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Nog niet gevonden

Diete Verschueren 29-08-2022

Heel goed!!

Geschreven voor: Inventum GF350HLDB

Ik vind het product geweldig! Perfect voor mij alleen in een kleine keuken. Prijs-kwaliteit komt perfect overeen. Ik raad het zeker aan.

Pluspunten

• Groot genoeg voor 1 iemand
  • Prijs-kwaliteit inorde
  • Niet zwaar om te verplaatsen

Theo 18-07-2022

Werkt goed, bouwkwaliteit en gebruikerservaring matig

Geschreven voor: Inventum GF350HLDB

Werkt oke:7. Wordt voor mijn gevoel snel warm, in een minuut of twee warm op 200graden celcius.
Bouw kwaliteit, gebruiksgemak gebruikerservaring minder: 6.
Voor het openmaken van de laden is het schuifje op de hendel van de laden niet bruikbaar: het schuifje is oncomfortabel en het hele lade systeem vereist te veel kracht om te openen.
Hoe ik de lade openmaak is als volgt, letop! De rvs platen worden ook oncomfortabel warm, dus trek eventueel een oven handschoen aan. Leg een hand boven op de machine, dan met je andere hand terwijl je het handvat van de lade vast pakt met de duim tegen de machine afzetten.

Het lade systeem bestaande uit de lade en binnen mand heeft veel speling, de lade kantelt ten opzichte van de mand. Schoonmaken van het systeem is makkelijk genoeg.

De ventilator van de machine vind ik behoorlijk lawaaierig, maakt meer lawaai dan mijn afzuigkap op de laagste stand.

Het signaal dat de de machine op temperatuur is of als de timer afloopt is hard in volume en niet "vriendelijk", die van de Philips Airfryers zijn veel aangenamer.

Dat alles gezegd te hebben, gelukkig gebruik ik het apparaat maar een keer in de week en hopelijk gaat die zo een jaar of wat mee.

Pluspunten

• Snel warm
  • Relatief goedkoop

Minpunten

• Lawaaierige ventilator
  • Onvriendelijk hard signaal
  • Bouwkwaliteit lade systeem
  • Lade systeem gaat stroef openen

Guus 01-06-2022

Super fryer

Geschreven voor: Inventum GF350HLDB

Een airfryer... nee hoor. Die hebben we niet nodig. Weer een sta in de weg. Tot we bij vrienden 's avonds een bitterbal uit de airfryer kregen. Heerlijk krokant. Na lang wikken en wegen toch ook gekozen om een airfryer aan te schaffen. Staan dubben welke en van welk merk.
Uiteindelijk gekozen voor de Inventum. Niet te groot. Fraai uiterlijk. Maar gelijk geprobeerd om afbakbroodjes af te bakken. Op internet las ik: "haal 20 graden van aangegeven temperatuur af. Van de tijd moet je 1/3e afhalen. Staat er op de verpakking dat ze normaal gesproken 12 minuten op 200 graden moeten, dan weet je nu dat de afbakbroodjes 8 minuten op 180 graden in de airfryer moeten."
Met deze gebruiksaanwijzing kwamen er heerlijke broodjes uit deze oven. Geen opwarmtijd zoals bij de gewone oven én sneller klaar. Toen ook maar gelijk de kroketten en SUPER.
Geen spijt dat we toch weer een apparaat erbij hebben. We denken er veel plezier aan te beleven en hopen snel het receptenboekje te ontvangen om te zien wat er allemaal in de fryer kan.
Dus: geen centje spijt; sterker nog: blij met deze aankoop. We boften overigens ook nog omdat deze bij de Makro in de aanbieding was :)

Pluspunten

• makkelijk te onderhouden/kan in vaatwasser
  • doet wat die moet doen "hete lucht frituren"

rofa 04-04-2022

De gebruiksvriendelijke hete lucht friteuse

Geschreven voor: Inventum GF350HLDB

Voor onze nieuwe keuken zochten we een hetelucht friteuse die we naast ons moderne fornuis konden gebruiken. Dat dit apparaat veel zuiniger is in gebruik en buitengewoon fraai van vormgeving daardoor prima passend in onze nieuwe keuken. Het apparaat is door zijn automatische programma's zeer gebruiksvriendelijk, gemakkelijk in onderhoud en een lust voor het oog op het aanrechtblad.

Pluspunten

• vormgeving
  • automatische programma
  • Word niet heet aan de buitenzijde
  • Heerlijke krokante producten als eindresultaat
  • Luxer dan de prijs doet vermoeden

Minpunten

• harde piepsignaal bij automaat

Theun 27-03-2022

Hetelucht Frituren: Gezonder en zonder stank

Geschreven voor: Inventum GF350HLDB

Eenvoudige bediening, degelijke indruk en gemakkelijk schoon te maken. Klaar met vieze lucht van frituurvet. Had ik eerder moeten kopen.

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Degelijke mand en greep
  • Eenvoudige display makkelijke programma's

Minpunten

• Wat minder geluid zou ideaal zijn

Petra 19-03-2022

Bevalt goed

Geschreven voor: Inventum GF350HLDB

Ik heb 2 keer een Phillips Airfryer gehad, beide na een tijdje stuk en lastig schoon te maken.
Deze airfryer is veel goedkoper, dus ik dacht probeer een keer een ander merk.
Moet even wennen, het mandje erin en uit is lastiger maar goed te doen.
Alleen nog maar friet gebakken, was goed, dus tot nu toe tevreden met de aankoop.

Minpunten

• mandje lastig erin en uit

J. Geurts 16-03-2022

Een aanradertje!

Geschreven voor: Inventum GF350HLDB

Werkelijk in alles een aankoop met toegevoegde waarde. Na een oriëntatie op de duurdere Philips modellen hebben we deze Inventum Airfryer vanmorgen voor een belachelijk lage actieprijs gekocht bij ALDI. Eerst de (duidelijke) handleiding gelezen en een 1e rondje gedraaid om de beschermlaag te verwijderen. Toen werd het tijd om simpelweg eens wat dingen uit te proberen. Tja, zo zijn wij. We gebruiken al jarenlang een oude heteluchtoven voor de bereiding van eten. Dan maar 's kijken of dat ook in zo'n moderne variant gaat. Saucijzenbroodjes en borek spinazie feta stevig opgewarmd. Prima! Daarna uit voorraad een bakje gewone AH diepvriesfriet, bestemd voor de olie-friteuse, en een eenvoudige AH frikandel erin. Frietjes zien er wat droog uit en de frikandel is minder bruin gekleurd en gerimpeld. Maar met de smaak is helemaal niks mis! De komende tijd gaan we de overige functies nog uittesten (bakken, braden e.d.) en de bedoelde ovenversies van friet en snacks proeven. Maar een berekening laat zien dat je met oven en airfryer versies flink duurder uit bent!! Zelf frietjes maken is duurder dan een zak AH ovenfriet. Maar voor de lol wellicht een keer proberen. Afwassen van houder/mand is een eitje. Uiteindelijk is het geen XXL versie van ruim 8 kg en 2300 Watt geworden, maar 5 kg en 1500 Watt. Voldoet voor ons prima en is waarschijnlijk ook een van de meeste energiezuinige exemplaren! Samengevat: de prijs was heel erg fijn, hij doet wat we dachten dat ie zou moeten kunnen en ziet er bovendien heel mooi uit (zwarte versie). Een flink aanradertje dus!

J*****@z******* 16-03-2022

Voldoet geheel aan de verwachtingen

Geschreven voor: Inventum GF350HLDB

De hetelucht friteuse heeft een prachtig design Het is makkelijk te bedienen en de capaciteit is groot genoeg voor ons.
De producten die bereid zijn, zijn erg lekker en knapperig en bovendien gezonder.
We hadden deze eerder moeten kopen. Nu kan de friteuse eindelijk weg.

• Makkelijk te bedienen
  • Lekkere producten

cora vries 16-03-2022

Gezond, goed en lekker!

Geschreven voor: Inventum GF350HLDB

Deze air fryer kochten we omdat het gezonder is zonder olie te frituren, maar het apparaat bleek nog veel meer mogelijkheden te bieden, we bakken, koken en grillen ermee zonder problemen. Eenvoudig in het gebruik en qua vormgeving een sieraad op het aanrecht. Goede koop aanrader!!

j*********************@g******** 15-03-2022

Aanrader, wel zorgvuldig met bak omgaan

Geschreven voor: Inventum GF350HLDB

Fijn apparaat, heerlijke krokante snacks me te maken.
Alleen het sluiten van de bak vraagt enige coördinatie

Pluspunten

• Snel warm
  • Lekkere krokante resultaten

Minpunten

• Bak gaat niet makkelijk dicht
  • Maakt flink geluid

ElikzabethJ 18-02-2022

Veel en veel te snel kapot

Geschreven voor: Inventum GF350HLDB

Na jarenlang het oude model van Inventum, GF 250HL, met veel plezier te hebben gebruikt,
was ik toe aan een nieuwe heteluchtfriteuse.

Ik wilde er nu wel een met digitale instelling. De GF350HLD aangeschaft, mooi uitziend apparaat.

Na nog geen maand was de temperatuur en tijd niet meer in te stellen.

Zo jammer. Ik kon hem gelukkig nog terugsturen en hoefde ik hem niet te laten repareren want dat is meestal een gebed zonder eind.

Pluspunten

• ziet er mooi uit

Minpunten

• Binnen 1 maand kapot