De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA FGV150WIT wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rob en Wil 24-10-2022

Spontaan gekocht en erg blij mee

Geschreven voor: ETNA FGV150WIT wit

wij vonden dit een mooi product omdat dit in een smalle keuken past en voldoet aan onze eisen.
Het werkt heel prettig en het voordeel is dat het fornuis op gas is en de oven elektrisch .
De prijs kwaliteit verhouding is ook prima,voor weinig geld een heel goed product.
wij zijn hier erg blij mee

Pluspunten

• door zijn maat goed plaatsbaar
  • een hele fijne oven
  • heerlijk fornuis

Officiele reactie van Atag 25-10-2022

Beste Rob en Wil,

Fijn om te lezen dat jullie zo blij zijn met het fornuis. Dat is waar wij het uiteindelijk allemaal voor doen; een tevreden klant. Bedankt voor de mooie beoordeling en score.

Wij wensen jullie veel kook- en bakplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

g**g@h**l.nl 16-05-2022

Juiste aankoop!

Geschreven voor: ETNA FGV150WIT wit

Een betrouwbaar merk en voldoet aan onze eisen wat betreft aan maatvoering .

Pluspunten

• Model en maatvoering.
  • Fijne bediening

Officiele reactie van Atag 17-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor deze goede beoordeling.
Wij zijn blij dat u gekozen heeft voor ETNA.
Wat fijn dat u zo tevreden bent over het design en de fijne bediening van de FGV150WIT.

Wij wensen u nog heel veel kookplezier!

Ellen
Webcare ETNA

t**8@g**l.com 07-03-2022

De koelkast is prima. Mooie indeling en geruisloos. Het vries gedeelte maakt heel veel lawaai, dat is erg jammer.

Pluspunten

• Indeling

Minpunten

• Lawaai

Officiele reactie van Atag 08-03-2022

Beste heer/mevrouw,

Wat leuk dat u de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Vervelend om te lezen dat het vriesgedeelte veel lawaai maakt. Heeft u hiervoor al contact opgenomen met onze serviceafdeling? Dit kan via telefoonnummer 088-8821803. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur. Je mag ook mailen naar webcare@atagbenelux.com dan graag samen met je contact, adresgegevens en een kopie van de geplaatste review.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

e**s@g**l.com 21-01-2022
  • Product gekregen
Geschreven voor: ETNA FGV150WIT wit

Voor mijn 70e verjaardag kreeg ik van mijn kinderen dit prachtige smalle wit geemailleerde etna fornuis. Het was wel ook mijn eigen keuze. Ook omdat ik graag een witte afdekplaat wilde, zodat de lelijke gasbuis erachter niet zo in het zicht is.
Een hele vooruitgang want van mijn aftands oude fornuis werkte de oven niet goed. Ik ben er heel blij mee. Kan weer heerlijke ovengerechten maken. Leuk is ook het lichtje in de oven en de makkelijke bediening. En een prachtige goedsluitende ovendeur met een mooi raam. De oven is electrisch en het koken op gas dat handig aangaat met een vonk. Even wennen dat de gasvlam duidelijk te horen is. Helaas zit een knopje wat scheef maar daar ga ik zelf niet aan klungelen. Jammer dat er geen lade onder het fornuis is gemaakt. Maar meestal schuiven die toch moeilijk. En het fornuis is wat licht uitgevoerd. Dunne pannendragers en dun plaatmateriaal met eenvoudige witte plastic doppen. Wel heel makkelijk schoon te maken. Praktisch ook de 2 losse pannendragers. Heel mooi zijn de zwart geemaillerde gasbranders.
Alles bij elkaar een aanrader.

Pluspunten

• Mooi geemailleerd wit smal fornuis
  • Glazen ovendeur met lichtje
  • Makkelijke bediening
  • Zwart geemaillerde gasbranders
  • 2 pannendragers

Minpunten

• Geen opberglade
  • Dun plaatmateriaal
  • Een scheve knop

Officiele reactie van Atag 24-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie uitgebreide review. Nog van harte gefeliciteerd met uw 70e verjaardag🎉 Wat een mooi cadeau heeft u gekregen.
Leuk om te lezen dat u tevreden bent over het gebruik van het fornuis. ​Betreffende de scheve knop, willen wij u adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice via telefoonnummer 088-8821803. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08.00-20.00 uur en op zaterdag van 08.00-16.30 uur.
Wij wensen u veel kook en bakplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

e**s@g**l.com 21-01-2022
  • Product gekregen

Een prachtig kado

Geschreven voor: ETNA FGV150WIT wit

Alles bij elkaar een aanrader.

Pluspunten

• Mooi geemailleerd wit smal fornuis
  • Glazen ovendeur met lichtje
  • Makkelijke bediening
  • Zwart geemaillerde gasbranders
  • 2 pannendragers

Minpunten

• Geen opberglade
  • Dun plaatmateriaal
  • Een scheve knop

Officiele reactie van Atag 24-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Wij wensen u veel kook en bakplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA