ETNA FIV760RVS rvs - Reviews

Breedte
60 cm
Diepte
60 cm

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

S.Audery 18-12-2016 Product paar dagen in bezit

Erg mooie fornuis met goede functies

Wij zijn erg tevreden over ons nieuwe fornuis, makkelijk in de bediening, makkelijk schoon te maken en veel ruimte in de oven

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Groot

Minpunten

• negatief

L. Serna de Grauw 14-12-2016 Product paar dagen in bezit

Fornuis met luxe uitstraling

Ik vind het een mooi strak design en de prijs is ook goed voor dit fornuis. Ik koos het omdat hij net iets meer had als een ander merk waaruit ik wilde kiezen en ook omdat er knoppen op zitten ipv alles met tiptoetsen. De oven heeft ook genoeg ruimte dus ook die is prima. Wat ik ook erg fijn vind is de extra opberglade voor mijn ovenschalen bv. scheelt toch weer kastruimte

Sophie 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer tevereden met onze nieuwe fornuis.

Wij hebben dit inductie fornuis nu een aantal dagen in gebruik en hij bevalt ons zeker goed. Hij is makkelijk in gebruik en in tevens in onderhoud. De oven heeft genoeg standen om allerlei gerechten te bakken. Het is wat mij betreft een goede aankoop, het fornuis is niet alleen mooi om te zien, maar is ook degelijk gebouwd en werkt gewoon goed.

Peter 08-11-2016 Product paar dagen in bezit

Plezierig om mee te koken.

Ik moest wel even wennen aan de overgang van gas naar inductie, maar ik moet toegeven dat het gewoon goed werkt, dus wat dat betreft ben ik aangenaam verrast. Bovendien schijnt inductie zuiniger en efficiënter om te gaan met energie dit in tegenstelling tot gas. Het is voor de rest een mooi en strak vormgegeven fornuis welke gewoon makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Goede prijs/kwaliteit
  • Energie zuinig

Minpunten

• nog geen...

De Liever 28-09-2016 Product paar weken in bezit

Makkelijk in gebruik

Makkelijk in gebruik,met handige boost functie op het inductie gedeelte,de oven is makkelijk in gebruik..

Minpunten

• Geen sneltoetsen op de oven
  • Klok is ingewikkeld

Karin 26-09-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi vormgegeven en makkelijk te bedienen

Een nieuw inductiefornuis moeten kopen omdat de vorige na 4 jaar de geest had gegeven. Voor dit model gekozen omdat de bediening met draaiknoppen is. Je kunt wel op de kleine display boven op het kookgedeelte de stand ( hoogte 1 t/m 9) teruglezen. Dat is makkelijk. Verder nog niet zo lang in gebruik maar het eerste begin is veelbelovend.

Bepo 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima keuze

Een prima keuze gemaakt door dit mooie fornuis te kopen. Een sieraad in onze keuken. Voorzien van allerlei gemakken zoals (voor ons beslist noodzakelijk) een timer, maar ook een kookwekker en een klokje. Goede oven met veel standen en door de kookplaten met een hoog vermogen een korte bereidingstijd van het eten. Het fornuis is makkelijk schoon te maken.

Lieke 19-07-2016 Product paar dagen in bezit

Een goed en kwalitatief fornuis

Deze fornuis op aanraden van mijn vader gekocht volgens hem heeft het merk Etna een lange geschiedenis en zijn ze bekend om hun uitstekende kwalitatieve fornuizen. Zodoende dit inductiefornuis aangeschaft aangezien ik geen gas aansluiting in huis wil. Aan de gebruikte materialen is te zien dat het hier om duurzaam product gaat wat er ook nog zeer mooi en modern uitziet. Verder is het apparaat fijn en makkelijk in gebruik er zitten meer dan genoeg mogelijkheden erop zoals een timer, automatisch uitzetten e.d. Tot slot is de keramische plaat in een hand omdraai schoon te maken en heeft als voordeel dat het niet oxideert zoals RVS dat wel doet. Tot heden dus dik tevreden!

Esther 12-07-2016 Product paar weken in bezit

fijn inductie fornuis

Perfect dat de knoppen voor het fornuis niet op de kookplaat zitten, zodat ze niet bloedheet worden. Plaat wordt supersnel heet met de boost functie. Minder was dat het fornuis werd geleverd met een kapotte ovenlamp, dus die moet ik nog vervangen. Oven zonder poespas (geen zelfreiniging), grill en boven/onderwarmte doen het prima. Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen, want ik heb het fornuis nog maar net.