De'Longhi ECAM 23.120.SB - Reviews

Type
espresso machine

Ben Geurts 10-06-2016 Product paar dagen in bezit

De Longhi espreso machine type ECAM 23.120SB

Apparaat is eenvoudig van bediening. Koffie is goed van temperatuur en de smaak is gemakkelijk instelbaar maar natuurlijk afhankelijk van de soort koffiebonen en hoe ze gebrand zijn.
Duurzaamheid zal zich nog moeten bewijzen maar wij vertrouwen erop dat een Italiaans merk dat al zo lang op de markt is zijn reputatie hoog wil houden.

ptje 15-03-2016 Product maand in bezit

Heerlijke koffie, compact, gemak, uitstraling

Compact apparaat met een mooie uitstraling en een makkelijke bediening. In het begin even de handleiding erbij en het apparaat uitproberen hoe en op welke manier te gebruiken. nu volop plezier en genot van een heerlijk kopje koffie op alle tijden van de dag met een heel makkelijk gebruik. Snel op goede temperatuur. makkelijk schoon te houden. kortom heel tevreden!

Annelinde234 31-12-2014 Product paar weken in bezit

Lang gezocht naar een apparaat dat kon voldoen aan onze eisen. Met name niet te veel geld betalen voor iets goeds. Onze mening is dat dit apparaat daar aan voldoet. Heerlijke koffie, snel gemaakt en gemakkelijk te bedienen. We hebben het melkopschuimen nog niet geprobeerd bij gebrek aan RVS kannetje, maar dat komt nog. Het enige nadeel is dat andere koffie dan niet echt meer smaakt...
Het apparaat zelf oogt robuust en heeft een luxe uitstraling.

sawamizu 28-02-2014 Product paar dagen in bezit

De smaak is zeer goed en goed af te stellen op bepaalde wensen.
Makkelijk te bedienen.
Veel mogelijkheden, 1 tot 2 kopjes, klein of groot, lichte of sterke koffie.
Vormgeving is goed.
Duurzaamheid perfect (Eco-Mode).

mernest 27-02-2014 Product paar weken in bezit

Apparaat ziet er gelikt uit en straalt klasse uit. Wel de handleiding goed lezen, wat er allemaal schoon gehouden moet worden. Maar dat gaat wel lukken, het lijkt niet al te ingewikkeld. Ben helemaal blij met deze espresso-machine, de koffie is heerlijk. Ook de cappuccino smaakt goed, maar de smaak blijft afhankelijk van de gekozen bonen natuurlijk. Duurzaamheid kan ik nog niet veel van zeggen.

goudvink1 16-02-2014 Product paar dagen in bezit

Nadat onze 7 jaar oude Siemens espressomachine mankementen ging vertonen voor deze De Longhi gekozen. De eerste indrukken zijn goed. Mooi design. Heerlijke koffie. Geschuimde melk ziet er "romig"uit. Maakt bij verschillende toepassingen minder lawaai dan de vorige. Wat duurzaamheid betreft moeten we afwachten.

janet-willy 09-02-2014 Product paar dagen in bezit

Erg mooi vormgegeven apparaat, mooi smal, erg gemakkelijk in het gebruik. Het Nederlands in de handleiding is erg gebrekkig, maar het menu op het display wijst zich vanzelf.
We hebben het apparaat een paar dagen in ons bezit, nog even uitzoeken hoe we precies de maalgraad, hoeveelheid koffie in moeten stellen voor de juiste persoonlijke smaak. De eerste kopjes vallen niet tegen.
Een tegenvaller is de prijs (€10) van het waterfilter welke je volgens de gebruiksaanwijzing elke twee maanden moet vervangen. We hebben hardheid 2, of dit echt nodig is???

Ilse1972 06-02-2014 Product paar dagen in bezit

Heb het apparaat nog maar een paar dagen in bezit. Dacht dat het lcd schermpje zou weergeven wat voor soort koffie je krijgt, maar bij dit apparaat geeft het lcd scherm alleen maar weer of het apparaat moet worden schoongemaakt, bijgevuld, lekbak geleegd ect.
Koffie is heerlijk en echt warm! Ook bij cappuccino! Onze kinderen zijn helemaal weg van chocomel die zie hiermee makkelijk kunnen verwarmen.

daylight76 30-06-2013 Product paar dagen in bezit

Perfect koffie volautomaat, Maakt heerlijke Espresso. uiteraard afhankelijk welke bonen je gebruikt. bonen reservoir is geen 150 maar 250 gr. Service van Delonghi is goed. ik had voorheen de Ecam 22.110 SB maar had elke keer problemen als die een paar uur uit heeft gestaan ging die niet meer aan. had te maken met de piekspanning. Delonghi heeft hem toen na een 3 weken netjes vervangen voor dit exemplaar. En is zeker een aanrader.