De'Longhi ECAM 23.120.SB - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Type
espresso machine

Beoordeling op basis van 94 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Ben Geurts 10-06-2016 Product paar dagen in bezit

De Longhi espreso machine type ECAM 23.120SB

Apparaat is eenvoudig van bediening. Koffie is goed van temperatuur en de smaak is gemakkelijk instelbaar maar natuurlijk afhankelijk van de soort koffiebonen en hoe ze gebrand zijn.
Duurzaamheid zal zich nog moeten bewijzen maar wij vertrouwen erop dat een Italiaans merk dat al zo lang op de markt is zijn reputatie hoog wil houden.

Annelinde234 31-12-2014 Product paar weken in bezit

Lang gezocht naar een apparaat dat kon voldoen aan onze eisen. Met name niet te veel geld betalen voor iets goeds. Onze mening is dat dit apparaat daar aan voldoet. Heerlijke koffie, snel gemaakt en gemakkelijk te bedienen. We hebben het melkopschuimen nog niet geprobeerd bij gebrek aan RVS kannetje, maar dat komt nog. Het enige nadeel is dat andere koffie dan niet echt meer smaakt...
Het apparaat zelf oogt robuust en heeft een luxe uitstraling.

George Eli 27-06-2016

Annelinde,
Werkt jullie ECAM 23.120.SB nog steeds naar volle tevredenheid ?
Wij willen hem n.l. óók gaan kopen.
Bij voorbaat hartelijk bedankt.

Annelinde234 29-06-2016

Hoi,
Ja hij bevalt nog steeds en doet het nog goed. Alleen het melkopschuimen is niet ons ding. We hebben er alsnog een aparte melkopschuimer bij gekocht. Verder hebben we ook (tegen het advies in van DeLonghi een goedkoper reinigings(ontkalkingsmiddel) gekocht. Dit werkt naar ons idee net zo goed. We gebruiken het apparaat voor gemiddeld 4 a 6 kopjes per dag. Ik zou alleen geen zwarte weer kopen hij ziet er namelijk snel stoffig uit. We hebben toendertijd zwart gekozen omdat een andere kleur duurder was.

Shopperd 15-03-2016 Product maand in bezit

Heerlijke koffie, compact, gemak, uitstraling

Compact apparaat met een mooie uitstraling en een makkelijke bediening. In het begin even de handleiding erbij en het apparaat uitproberen hoe en op welke manier te gebruiken. nu volop plezier en genot van een heerlijk kopje koffie op alle tijden van de dag met een heel makkelijk gebruik. Snel op goede temperatuur. makkelijk schoon te houden. kortom heel tevreden!

Ruud 25-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat, heerlijke koffie

Prima koffiemachine, duidelijke handleiding, heerlijke koffie, sterkte goed in te regelen, gemakkelijk schoonmaken.

mernest 27-02-2014 Product paar weken in bezit

Apparaat ziet er gelikt uit en straalt klasse uit. Wel de handleiding goed lezen, wat er allemaal schoon gehouden moet worden. Maar dat gaat wel lukken, het lijkt niet al te ingewikkeld. Ben helemaal blij met deze espresso-machine, de koffie is heerlijk. Ook de cappuccino smaakt goed, maar de smaak blijft afhankelijk van de gekozen bonen natuurlijk. Duurzaamheid kan ik nog niet veel van zeggen.

George Eli 27-06-2016

Hi Mernest,
We zijn inmiddels 2 jaar verder....en ben je nog steeds een tevreden gebuiker van de ECA 23.120.SB en is de machine "duurzaam "gebleken ?
Laat het mij weten a.u.b.

mernest 28-06-2016

Ik ben nog steeds tevreden. Ontkalken hoef ik niet te doen want ik heb een ontkalkingsmachine aangeschaft die al het kalk in het water direct bij binnenkomst er uit haalt. Geniet nog steeds van elk kopje koffie.

DELONGHI ECAM 23120 20-07-2017 Product paar dagen in bezit

een heerlijke kop koffie wordt uit deze automaat gezet.

genoemde automaat is zeer handig in de bediening en makkelijk schoon te houden,gebruikt weinig koffie in vergelijking met andere automaten.

Pluspunten

• snel koffie zetten.

70632 Delonghi Ecam23120nSB 16-07-2017 Product paar dagen in bezit

DE LONGHI volautomaat

uitstekende koffie machine ,met het aanzetten zeer snel bruikbaar,voor een
heerlijke warme kop koffie.

Pluspunten

• snel inzetbaar

Liesbeth 13-07-2017 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in onderhoud en gebruikersvriendelijk

Na 32.000 kopjes met mijn delonghi pronto Magnifica toe aan een nieuwe. Super apparaat. Lekker warme koffie en apparaat gaat jaren mee. Goede investering.

Pluspunten

• gemakkelijk in onderhoud
  • heerlijke koffie

Arie 11-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie machine.

Wij hebben opnieuw voor deze machine gekozen vanwege het gebruiksgemak en omdat we vertrouwd zijn met de instellingen dus niet allerlei boekjes doornemen.
Dus het was neerzetten enkele stappen doorlopen en genieten van de koffie.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • mooi apparaat.

Anoniem 09-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie machine

Fijn apparaat!
Makkelijk te gebruiken en heel erg fijn dat de koffie sterkte makkelijk is in te stellen. Het water reservoir is makkelijk uit te nemen en bij te vullen.
Wij zijn tevreden.

Pluspunten

• Stekte van de koffie zelf in te stellen
  • Twee koppen tegelijk zetten
  • Makkelijk water reservoir

Leen van Wijngaarden 30-06-2017 Product paar dagen in bezit

Koffiemachine de Longhi

Ik heb het apparaat pas een halve dag. Ik kan dus nog geen goed oordeel hebben.
Na een paar kopjes espresso is ons eerste oordeel prima.

Joost 18-06-2017 Product paar weken in bezit

Lekkere koffie, goed warm

Wij hebben het product in de aanbieding gekocht. Het was daarom een erg aantrekkelijke machine voor de prijs. Hij is snel warm, makkelijk in te stellen, stiller dan veel machines die ik bij anderen heb gezien en gemakkelijk in dagelijks gebruik. Het schoonmaken van het apparaat is simpel. Zelfs de melkopschuimer heb je binnen mum van tijd schoon.

Pluspunten

• Snel warm
  • Redelijk stil

Minpunten

• Geen metalen opschuimkannetje bijgeleverd

Steve 09-06-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie machine, lekkere koffie

Goede eigenschappen en goede recenties en makkelijk in gebruik voor iedereen.
Robuuste uitstraling en lekkere koffie

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Energie zuinig

Minpunten

• Niet kunnen ontdekken

ans 20-05-2017 Product paar weken in bezit

Mooie vormgeving, duidelijk afleesbaar scherm

Ik heb voor Delonghi gekozen, omdat ik nog andere producten heb van dit merk en ben daar zeer tevreden over .Ook nu ben ik blij met dit volautomatisch espressoapparaat.

Pluspunten

• Het is makkelijk in het gebruik
  • Zelf instellen naar smaak en warmte is fijn.
  • Spoelen met aan en uit zetten is hygiënisch

Hanneke 09-05-2017 Product paar weken in bezit

Wil nooit meer anders

Dit is onze tweede Delonghi. Hopelijk hebben we van deze wel wat langer plezier. Helaas begon de eerste na 3,5 jaar gebreken te vertonen. Steeds minder koffieafgifte en de smaak van de koffie was niet meer goed. Het apparaat is altijd goed onderhouden en schoongemaakt. We gooien het maar op domme pech.
Ondanks dat we het best snel vonden om zo'n duur apparaat nu alweer te moeten vervangen. Toch weer een nieuwe gekocht. Want als je eenmaal aan deze manier van koffie zetten gewend bent wil je nooit meer anders. Precies hetzelfde type omdat hier de Long functie op zit. Die is heerlijk als je van een flinke bak sterke koffie houdt. Maar ook de gewone koffie en espresso zijn erg lekker. Echt genieten.
Dit apparaat is een stuk stiller met malen en zetten dan zijn voorganger. Hij bevalt weer uitstekend. Geen moment spijt van de aanschaf.
Nooit meer een gewoon filter koffiezetapparaat in ons huis.

• Heerlijke koffie

Minpunten

• Vorige was snel kapot

HvdW 08-05-2017 Product paar weken in bezit

Heel fijn makkelijk apparaat

Werkt goed, lekker klein, veel functies
Lekbak erg snel vol ondanks dat ik er een waterbakje onder zet
koekjes zoals in 20110b heb ik niet het is allemaal losse drap

Pluspunten

• Formaat
  • Hete koffie

Minpunten

• lekbak snel vol
  • Lawaai
  • Natte kruim ipv koekjes

Jose van den Broek 06-05-2017 Product paar dagen in bezit

lekker hete kofifie

Het is een machine die gemakkelijk op je eigen voorkeur is in te stellen, zowel aan warmte als aan sterkte.Ik hoop dat deze wel langer mee gaat als mijn eerste 4 jaar is niet echt lang. Gaf een groot verschil met 2 kopjes tegelijk zetten tussn link en rechts links vol rechts half. rechter tuitje druppelt alleen ook bij 1 kops

Pluspunten

• snel en eenvoudig in te stellen
  • lekkere koffie

Lee 05-05-2017 Product paar dagen in bezit

Prima koffie machine

na enig onderzoek zijn we toch op de DeLonghi uitgekomen. Ook aanbevolen door kennissen weinig problemen en simpel te bedienen. Voor alsnog maakt hij heerlijke koffie (de bonen uiteraard ), maakt weinig lawaai en makkelijk te onderhouden. en eerdere recensies waren ook veel belovend.

Pluspunten

• stil en makkelijk te bedienen

Minpunten

• bovenstedeel is geen warmhoudtplaat

DeLonghi volautomatisch espressoapparaat 04-05-2017 Product paar dagen in bezit

Compact en alles in 1.

1 druk op de knop en alles wordt gedaan, malen, juiste hoeveelheid koffie, warm water, hoeveelheid en alleen nog even melk warm maken. Alles geintegreerd. Wat een gemak.

Pluspunten

• alles via 1 knop
  • makkelijk schoon te houden
  • compact

Minpunten

• Geluid bij opstarten

Henk 03-05-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer goede prijs/kwaliteits verhouding

Prima kwaliteit, heerlijke koffie met een mooie schuimlaag, en zeer eenvoudig in bediening en onderhoud.
Ziet er ook nog eens heel mooi uit in je keuken, mooie vormgeving en compact.
Machine is ook redelijk stil.
Aanrader !!

Pluspunten

• mooie schuimlaag
  • stille werking
  • eenvoudig in gebruik
  • eenvoudig te onderhouden
  • redelijk compact

Minpunten

• nog niet ontdekt