De'Longhi ECAM 23.120.SB - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zwart, zilver

Beoordeling op basis van 115 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Ben Geurts 10-06-2016

De Longhi espreso machine type ECAM 23.120SB

Apparaat is eenvoudig van bediening. Koffie is goed van temperatuur en de smaak is gemakkelijk instelbaar maar natuurlijk afhankelijk van de soort koffiebonen en hoe ze gebrand zijn.
Duurzaamheid zal zich nog moeten bewijzen maar wij vertrouwen erop dat een Italiaans merk dat al zo lang op de markt is zijn reputatie hoog wil houden.

Mevr-p 15-03-2016
  • Product maand in bezit

Heerlijke koffie, compact, gemak, uitstraling

Compact apparaat met een mooie uitstraling en een makkelijke bediening. In het begin even de handleiding erbij en het apparaat uitproberen hoe en op welke manier te gebruiken. nu volop plezier en genot van een heerlijk kopje koffie op alle tijden van de dag met een heel makkelijk gebruik. Snel op goede temperatuur. makkelijk schoon te houden. kortom heel tevreden!

Annelinde234 31-12-2014

Lang gezocht naar een apparaat dat kon voldoen aan onze eisen. Met name niet te veel geld betalen voor iets goeds. Onze mening is dat dit apparaat daar aan voldoet. Heerlijke koffie, snel gemaakt en gemakkelijk te bedienen. We hebben het melkopschuimen nog niet geprobeerd bij gebrek aan RVS kannetje, maar dat komt nog. Het enige nadeel is dat andere koffie dan niet echt meer smaakt...
Het apparaat zelf oogt robuust en heeft een luxe uitstraling.

George Eli 27-06-2016

Annelinde,
Werkt jullie ECAM 23.120.SB nog steeds naar volle tevredenheid ?
Wij willen hem n.l. óók gaan kopen.
Bij voorbaat hartelijk bedankt.

Annelinde234 29-06-2016

Hoi,
Ja hij bevalt nog steeds en doet het nog goed. Alleen het melkopschuimen is niet ons ding. We hebben er alsnog een aparte melkopschuimer bij gekocht. Verder hebben we ook (tegen het advies in van DeLonghi een goedkoper reinigings(ontkalkingsmiddel) gekocht. Dit werkt naar ons idee net zo goed. We gebruiken het apparaat voor gemiddeld 4 a 6 kopjes per dag. Ik zou alleen geen zwarte weer kopen hij ziet er namelijk snel stoffig uit. We hebben toendertijd zwart gekozen omdat een andere kleur duurder was.

Ruud 25-12-2016

Mooi apparaat, heerlijke koffie

Prima koffiemachine, duidelijke handleiding, heerlijke koffie, sterkte goed in te regelen, gemakkelijk schoonmaken.

Jose van den Broek 06-05-2017

lekker hete kofifie

Het is een machine die gemakkelijk op je eigen voorkeur is in te stellen, zowel aan warmte als aan sterkte.Ik hoop dat deze wel langer mee gaat als mijn eerste 4 jaar is niet echt lang. Gaf een groot verschil met 2 kopjes tegelijk zetten tussn link en rechts links vol rechts half. rechter tuitje druppelt alleen ook bij 1 kops

Pluspunten

• snel en eenvoudig in te stellen
  • lekkere koffie

Hendrik 19-04-2017

Is nog te vroeg voor een review

Ik kan alleen iets zeggen over het apparaat: ziet er mooi uit en is praktisch in gebruik, alleen de bedieningsknop van de melkschuimer gaat wat zwaar en het loshalen van het stoompijpje vraag wat handigheid. Het verwijderen en schoonmaken van de lekbak en de koffieopvang is simpel. Makkelijk toegankelijk aan de voorzijde van het apparaat. Ik moet meer verschillende bonen hebben geprobeerd om iets zinnigs over de koffiekwaliteit te kunnen zeggen.

mernest 27-02-2014

Apparaat ziet er gelikt uit en straalt klasse uit. Wel de handleiding goed lezen, wat er allemaal schoon gehouden moet worden. Maar dat gaat wel lukken, het lijkt niet al te ingewikkeld. Ben helemaal blij met deze espresso-machine, de koffie is heerlijk. Ook de cappuccino smaakt goed, maar de smaak blijft afhankelijk van de gekozen bonen natuurlijk. Duurzaamheid kan ik nog niet veel van zeggen.

George Eli 27-06-2016

Hi Mernest,
We zijn inmiddels 2 jaar verder....en ben je nog steeds een tevreden gebuiker van de ECA 23.120.SB en is de machine "duurzaam "gebleken ?
Laat het mij weten a.u.b.

mernest 28-06-2016

Ik ben nog steeds tevreden. Ontkalken hoef ik niet te doen want ik heb een ontkalkingsmachine aangeschaft die al het kalk in het water direct bij binnenkomst er uit haalt. Geniet nog steeds van elk kopje koffie.

Bert 12-12-2017

lekkere koffie

Nu wij dit espresso apparaat een maand of 4 in ons bezit hebben en al eerder een revieuw geschreven heb ,kan ik niet anders melden dat wij nog steeds genieten van onze kopjes koffie.
Je moet even wat proberen wat jou smaak is maar dan is het genieten. Het is een makkelijk apparaat wat makkelijk te onderhouden is

Pluspunten

• gebruiks vriendelijk
  • lekkere koffie

Minpunten

• beetje luidruchtig bij het malen

F. Koot 03-12-2017

Fraaie espresso machine

Een fraaie machine met goede gebruiksaanwijzing die gemakkelijk in te stellen is. De koffie is van zeer goede kwaliteit mits goede koffiebonen worden gebruikt.

Pluspunten

• Fraai apparaat
  • Eenvoudig in gebruik
  • Goede kwaliteit koffie

Minpunten

• Nog niet tegengekomen

Wout 28-11-2017

Mooi uitziende espresso apparaat

DeLonghi is voor ons een bekend merk, hiervoor toch een ander merk geprobeerd.
Nu weer een DeLonghi, omdat deze veel stiller is en er bovendien prachtig uitziet.

Pluspunten

• relatief stil in vergelijking met andere merken
  • ziet er mooi uit.

Minpunten

• nog niets.

Frans 20-11-2017

Lekkere koffie

De eerste bakkies koffie gemaakt. Veel keuze en afstelmogelijkheden om jouw lekkere koffie te maken. Perfect apparaat. Mooi en compact. Ideale keuze.

Pluspunten

• Mooi en compact
  • de afstelmogelijkheden
  • practisch en snel

Minpunten

• nog geen

JDH 18-11-2017

Eerste indruk goed

Lijkt een degelijk en goed product zonder veel toeters en bellen alle onderdelen goed bereikbaar. Smaak van de koffie is goed en het stoompijpje doet wat er van verwacht wordt.

Pluspunten

• Geen onnodige extra's.

Ivan 21-09-2017

Mooi product

Het product is mooi en was voor een zeer goede prijs te vergelijken met anderen. Ook was er een cadeau inbegrepen.

Pluspunten

• mooi
  • modern

Tommy 27-08-2017

Mooi apparaat voor nette prijs

Mooi apparaat voor een nette prijs. Kan zowel filterkoffie als bonen in. Alleen de melkopschuimer nog uitprobere

Henk 25-08-2017

Koffiemachine

Op advies van familie en kennissen de De'Longhi Ecam 22.320.SB espressomachine gekocht. Al vele malen een heerlijk cappuccino of espresso gedronken.
Makkelijk te bereiden mbv prima uitleg en display.

Pluspunten

• bediening
  • schoonmaakgemak

Minpunten

• je blijft koffie zetten ivm de smaak. haha

Bert 24-08-2017

Mooi design en lekkere koffie

Wij hadden hiervoor de magnifica s van delongi en die beviel ons zo goed dat we weer voor delongi hebben gekozen.

Pluspunten

• Lekkere romige koffie
  • mooie compacte machine
  • Handig in gebruik

Arnold 23-08-2017

Goeie koffie.

Makkelijk te bedienen, waterreservoir zit op de juiste plaats. En een goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Waterreservoir aan de zijkant.
  • Makkelijk in gebruik.

Catharina 21-08-2017

Heerlijke koffie

Ik heb voor het product gekozen vanwege de goede naam, de heerlijke koffie en de goede service. De melk functie van het apparaat werkt perfect.

Pluspunten

• vormgeving
  • diverse soorten koffie

leonard 19-08-2017

compact apparaat eenvoudig snel koffie

compact apparaat. eenvoudig in gebruik. heerlijk en snel koffie.
handig in gebruik met melkopschuimen

Pluspunten

• eenvoudig
  • snel koffie bereid

Marian de Boer Dikmans 15-08-2017

De Koffiemachine type ECAM23.120.SB

Deze koffiemachine vinden wij vele malen beter dan de Philips machine die wij hiervoor hadden. De koffiesterkte is uitstekend te regelen, de lekbak en opvangbak voor de koffie zijn heel makkelijk te reinigen. het opschuimen van melk gaat prima en is mooi dik een prima aankoop zijn hier echt heel blij mee

Pluspunten

• makkelijk
  • goed te reinigen