Philips Met Opti-light, Compacte epilator met snoer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Met Opti-light, Compacte epilator met snoer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tessa 17-07-2019

Verwijderd niet alle haartjes en kost veel tijd

Ik mocht dit product testen voor Philips. De echt korte haartjes heeft hij meer moeite mee dan de wat langere. Lichtje is erg fijn, vooral voor epileren in de avonduren. Zonder snoer zou wel fijner zijn, nu ben je afhankelijk van een stopcontact in de buurt.

• Massagerolletje

Minpunten

• Snoer
  • Lawaai

ShaZòya 03-07-2019

Minder vaak ontharen!

Dit product heb ik mogen testen van Philips. Het apparaat doet wat het moet doen, ontharen. Het is aardig gevoelig maar hoe vaker je het hebt gedaan, hoe beter je het kan verdragen. Het apparaat heeft wel moeite met donshaartjes, maar dat heeft een scheermes ook. Dit apparaat zorgt ervoor dat ik mij minder vaak hoef te ontharen. Houd er wel rekening mee dat hij niet tegen water kan en dat je een stopcontact nodig hebt voor de stekker (daar is de prijs dan ook na) Desalniettemin is hij in combinatie met de accessoires en het inbegrepen lampje het helemaal waard!

Pluspunten

• Lampje
  • Accessoires
  • Minder vaak ontharen

Minpunten

• Snoer
  • Kan niet tegen water

Van Lier 01-07-2019

Compact en eenvoudig in gebruik

De epilator is erg compact en makkelijk in gebruik. Door het lampje zie je de haartjes goed. Daarnaast is het ook fijn dat je haartjes maar 0,5 mm hoeven te zijn. Ondanks het massage hulpstuk was het epileren van mijn oksels wel pijnlijk. Voor je benen is het een echte aanrader. Je haren blijven wel tot 2 weken weg.

Pluspunten

• Compact
  • Eenvoudig in gebruik
  • Lampje

Minpunten

• Snoer

xmeissiex 01-07-2019

Fijn product voor een goede prijs

Deze epilator heb ik mogen testen van Philips. Het apparaat doet wat het moet doen, ontharen. Het is in het begin wel behoorlijk gevoelig maar hoe vaker je het hebt gedaan, hoe beter je het kan verdragen. Dit apparaat zorgt ervoor dat de haartjes langer weg blijven en dus veel minder ontharen dan met scheren bijvoorbeeld. Minpuntje is dat hij niet tegen water kan en dat je een stopcontact nodig hebt voor de stekker. Handig is het lampje op de epilator waardoor je de haartjes beter ziet.
Fijne epilator welke makkelijk in gebruik is en licht in de hand ligt.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Licht in gewicht
  • Lampje

Minpunten

• snoer

Sabine 01-07-2019

Doet wat het moet doen!

Ik test de Philips Santinelle Essential nu ongeveer 3 weken. Het apparaat doet precies wat het moet doen! Het apparaat ligt lekker in de hand en is gemakkelijk in gebruik! Dankzij het lampje kan je ook de “vergeten “ haartjes zien en deze alsnog weg halen. De eerste keren is het wat gevoelig en had ik wat huid irritatie, maar dit was de volgende dag weer weg. Hoe vaker je dit apparaat gebruikt hoe minder gevoelig en hoe minder irritatie er is. En de haartjes blijven echt langer weg! De Santinelle Essential is gemakkelijk schoon te maken en op te bergen. Ik vind het alleen jammer dat er een snoer aan zit, deze zit soms toch in de weg en je moet dus altijd bij een stopcontact zitten.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Haartjes blijven langer weg
  • Gemakkelijk schoon te maken en op te bergen
  • Lampje

Minpunten

• De snoer
  • Gevoelig

ShanLeys 17-05-2019
  • Product gekregen

Makkelijk, snel, perfect!

Ik gebruikte hiervoor altijd waxstrips, maar dat blijft toch altijd wel een gedoe. Nu ik deze epilator gebruik, snap ik eigenlijk niet dat ik dit nooit eerder heb geprobeerd. Super gemakkelijk in gebruik, mooi compact ontwerp en doet zeker wat hij beloofd.

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Lampje
  • Massage opzetstukje
  • Verschillende opzetstukjes

Sanis 15-05-2019

Goede vormgeving, makkelijk in gebruik maar pijnlijk

Ik het de Philips Satinelle getest. Ik vind het een mooi apparaatje ligt lekker in de hand. Er zitten voldoende hulsstukken bij. Ik vond het jammer dat het apparaatje niet snoerloos is en ik vond het vrij pijnlijk de eerste keer. Ik moet wel eerlijk zeggen dat de pijn naarmate je het vaker gebruikt minder wordt.

Pluspunten

• Mooi vormgegeven
  • fijne hulstukken

Minpunten

• Snoer
  • pijnlijk

Polished 29-04-2019

Prima epilator

De epilator werkt prima. De haren worden al vanaf korte lengte gepakt door het apparaat, dat is erg fijn. De epilator is makkelijk in gebruik, het snoer is lang genoeg (maar snoerloos was fijner geweest) en het lampje is erg handig. De haren blijven uiteraard langer weg dan bij scheren, maar het kost meer tijd en het epileren is niet pijnloos.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Handig lampje
  • Haren blijven langer weg

Minpunten

• Wat pijnlijk
  • Niet snoerloos

Esther B. 27-04-2019

Prima als je het gewend bent

Het product heeft een mooie uitstraling en pakt makkelijk vast. Het heeft een mooi design en is klein en licht. Ik ben het gebruik niet gewend, want gebruik normaal een scheermesje, maar was wel nieuwsgierig naar de Satinelle. Het gebruik heb ik als niet bijster comfortabel ervaren, maar dat komt vast doordat ik het niet gewend ben: Het was toch wat pijnlijk voor mij. Het resultaat daarentegen was wel dat je langere tijd gladde benen hebt!

• Resultaat

Minpunten

• Wat pijnlijk
  • Snoer

Marloesmm 26-04-2019

Handzaam en compact apparaat voor langdurig resultaat

Een aantal weken gebruik ik deze Phillips epilator en ik ben erg tevreden. Een resultaat van ongeveer twee weken gladde benen. Wel was het epileren in het begin pijnlijk maar dit ging steeds aangenamer. Het lampje zorgde ervoor dat ik de haartjes goed kon zien. Het compacte model maakte het realiseerbaar om hem ook mee te nemen op vakantie. Het enige nadeel is dat je wel in de buurt moet zijn van een stopcontact. Kortom, ik zou deze epilator aanraden.

Pluspunten

• Meerdere opzet kopjes
  • Lampje voor beter zicht
  • Compact
  • Lang resultaat

Minpunten

• De en stopcontact in de buurt is noodzakelijk

Sanbove34 25-04-2019

Een fijn product, maakt beloftes waar

De Satinelle is erg fijn en makkelijk in gebruik. De eerste keer is het vrij pijnlijk maar naarmate het product vaker gebruikt wordt, wordt de pijn ook minder. De haartjes worden minder en komen zachter terug. Het duurt ongeveer 2 weken voordat de eerste haartjes weer verschijnen dus helemaal prima! Tevens geen last meer van ingegroeide haartjes, wat bij scheren wel het geval was. Een aanrader!

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • haartjes blijven 2 weken weg
  • compact apparaat

Minpunten

• gebruiksaanwijzing niet heel duidelijk
  • duurt lang voordat alle haartjes verwijderd zijn
  • niet snoerloos

Marrr12 25-04-2019

Mooi design

Toen ik de epilator binnen kreeg vondt ik het mintgroene design erg mooi. De epilator is alleen aan snoer te gebruiken dus je moet wel altijd bij een stopcontact in de buurt gebruik ervan maken. Helaas heb ik zelf een erg lage pijn grens waardoor het epileren zelf erg pijn deed. Wel kan ik de epilator aanbevelen omdat haren erg lang wegblijven, na 2 weken had ik pas weer mini haartjes.

• Goede prijskwaliteitsverhouding
  • Haren blijven lang weg

Minpunten

• Niet snoerloos
  • Pijnlijk

NL92 25-04-2019

Compacte epilator, aanrader!

De Philips Satinelle Essential is voor mij een uitkomst.
Ik vind het vervelend om telkens te moeten scheren en dacht dat epileren te pijnlijk zou zijn. Door de snelle rotaties vind ik de pijn goed te verdragen. Zeker bij consequent en frequent gebruik is het een ideaal apparaat. Kom net terug van een vakantie en deze epilator leent zich goed om mee te nemen, compact en door het licht kun je op elke plek (waar een stopcontact is) epileren.
Ik zou dit product aanbevelen.

Pluspunten

• Lampje
  • Licht gewicht

Minpunten

• Niet snoerloos

Kimbbb 25-04-2019

Compact apparaat

Philips satinelle is een zeer handig en compact apparaatje wat makkelijk en snel alle haartjes verwijderd. Eerste keer was het wat pijnlijk misschien even wennen maar de haartjes blijven lang weg zeker 2 weken.
2 verschillende kopstukken zitten erbij en een borsteltje om hem schoon te maken. Philips satinelle is ideaal om mee te nemen kan makkelijk in je handtas bijvoorbeeld. 1 nadeel is het snoer het zou makkelijker zijn om hem op te kunnen laden zodat je niet perse een stopcontact nodig hebt! Verder een goed en fijn product voor weinig geld. Zeker een aanrader voor als je langere tijd van je haartjes af wilt zijn!!

Pluspunten

• Verwijderd snel alle haartjes
  • 2 weken gladde huid

Minpunten

• Snoer

Simone 24-04-2019

Fijn apparaat

Het is een fijn apparaat die doet wat hij moet doen. Hij is makkelijk te gebruiken en je benen blijven minimaal 2 weken glad

Pluspunten

• Kop kan je onder de kraan schoonspoelen
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Pijnlijk de Eerste keer
  • Je kan alleen met snoer epileren

laura 23-04-2019

Werkt goed en snel

Het werkt precies zoals verwacht. Snel en makkelijk in gebruik. Alleen de aller kortste haartjes gaan niet super makkelijk weg.

Pluspunten

• snel
  • minder pijnlijk dan gedacht

Minpunten

• kortste haartjes gaan niet super snel weg

Ivelde90 23-04-2019

Doet wat het moet doen!

Ik heb de Philips Satinelle Essential nu enkele weken.
Het is een mooi klein apparaatje, makkelijk om mee te nemen. Vormgeving is eenvoudig, maar prima. Enig nadeel is dat het een snoer heeft. Dit werkt prima, maar hier ben je wel altijd afhankelijk van een stopcontact.
Het apparaat is eenvoudig in gebruik, kan niet mis gaan. Werkt naar behoren. Mijn haartjes gingen goed weg. Eerste keer was wel een beetje pijnlijk, maar na het herhaaldelijk doen raak je er aan gewend.
Aanschaf van de Philips Satinelle is 40 euro, een prima prijs.
Een makkelijk product, simpel en goed in gebruikt, wat mij betreft een aanrader.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Makkelijk mee te nemen

Minpunten

• Snoer
  • Pijnlijk

Stephanie 23-04-2019

Handig in gebruik, werkt krachtig!

Product is handig in gebruik, werkt zeer krachtig! In het begin erg pijnlijk, maar hoe vaker je de haren weghaalt hoe minder pijnlijk het word. Door het extra opzet stuk op meerdere plekken te gebruiken!

Pluspunten

• Krachtig
  • Handig in gebruik
  • Lampje zorg voor goed zicht

Minpunten

• In het begin pijnlijk
  • Snoer is soms onhandig