De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Oral-B Genius 10100S Rose Gold Elektrische Tandenborstel Powered By Braun Roségoud op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Soraya26 24-01-2019

Heerlijke tandenborstel

Het eerste wat mij opviel is de mooie design. Niet de saaie wit maar een mooie rose. Ook de verschillende opzetborstels zijn erg handig voor al die functies. De beschrijving is goed leesbaar met foto's en legt goed uit wanneer de verschillende borstels kan/moet gebruiken. Wat het mij ook gelijk opviel was de verschillende functies van de borstel van sterk poetsen tot zacht voor de tandvlees, witte tanden en de functie voor het schoonmaken van de tong. Ik heb alle 4 borstels gebruikt en alle functies en ik vind het geweldig, het poetsresultaat is zeker te zien. De borstel gaat door alle "verborgen plekjes" van het gebit en ik zie zeker een vermindering van de tandplak. Ik heb ook eens expres hard gedrukt om te testen en de borstel gaat "protesteren" door rood aan de bovenkant te verschijnen. Ik ben een wekend weg geweest en ik heb hem in de oplaadbare etui meegenomen. Ook goed nagedacht!! De app heb ik een keer gebruikt maar ik zie de meerwaarde niet en is een beetje omslachtig om voor de "camera' te moeten poetsen. Zonder deze functie vind ik sowieso een geweldig tandenborstel die ik niet meer wil missen!!

Pluspunten

• Verschillende borstels
  • Verschiellende poetsstanden
  • Goede kwaliteit
  • Ziet het resultaat

Minpunten

• De app voegt niets toe
  • prijs