Oral-B Vitality 100 zwart, wit - Reviews

Geschikt voor
volwassene
Bedieningsgemak
timer, twee minuten timer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 19 reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Vitality 100 zwart, wit op Kieskeurig.nl.

Michelle 23-11-2018

Simpele tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 zwart, wit

Een simpele tandenborstel met maar 1 snelheid. Zodra er druk wordt gezet verliest deze ook deze snelheid voor mij dus niet ideaal. Verder miste ik het indicatielampje met wanneer de batterij vol is. Wel vond ik de 30 seconden timer wel ideaal, zo weet je precies wanneer je naar het volgende stuk mag en klaar bent. Ik ben wel blij dat ik dit product heb mogen testen!

Rianne 01-11-2018

Zeer fijne tandenborstel met timer

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 zwart, wit

Begin september heb ik de Vitality 100 Black van Oral-B in gebruik genomen. De tandenborstel werd geleverd met een cross-action opzetborstel. De opzetborstel omhult elke tand voor een goede reiniging. Ik heb heel lang een handtandenborstel gebruikt, je merkt echt een verschil op het moment dat je overstapt. De elektrische tandenborstel is veel krachtiger en zorgt voor een beter resultaat. De 2 minuten timer speelt hier ook een rol in, je weet precies hoe lang je moet poetsen. Toen ik de Vitality 100 Black van Oral-B voor het eerst ging testen voelde de 2 minuten veel langer aan. Voor mij zit er echter één minpunt aan de tandenborstel en dat is het ontbreken van een batterijindicator.

Pluspunten

• Goed werkende timer
  • Krachtige tandenborstel
  • Ligt goed in de hand

Anne-Carlijn 29-10-2018

Prima tandenborstel, geen gedoe

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 zwart, wit

Ik ben erg tevreden met de Oral-B vitality 100. Hij ligt lekker in de hand en heeft een timer met intervallen van 30 seconden en een eindteken op 2 minuten. Ik vind dit persoonlijk erg prettig werken. Met één keer opladen gaat de tandenborstel ongeveer 5 dagen mee. Er kunnen 3 verschillende opzetborsteltjes op. Het enige nadeel van deze tandenborstel is dat er geen indicatielampje op zit van de batterij. Je kunt dus niet zien of hij volledig opgeladen is en of hij bijna leeg is. De tandenborstel valt dus in een keer uit als hij leeg is. Ik heb dit product gratis mogen testen, maar blijf hem zeker gebruiken.

Pluspunten

• Gaat lang mee
  • Meerdere opzetstukken mogelijk
  • Komt op moeilijke plekken

Drwhofan 15-10-2018

Goed product voor weinig geld

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 zwart, wit

Ik ben blij verrast met de oral b black vitality 100 black.
Ik mocht hem testen en het beviel me goed. De borstel ligt fijn in de hand. Opladen gaat makkelijk. En fijn dat er na 2-minuten een signaal word gegeven.
Tanden worden schoner en ook op moeilijke plekken.

kyraek 08-10-2018

Prima tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 zwart, wit

Deze tandenborstel ligt erg fijn in de hand, hij heeft een stevige grip. Daarnaast is de oplaadkabel lang, wat voor mij erg handig is. Hij is erg makkelijk in gebruik; met één druk op de knop gaat de tandenborstel aan of uit. Ook geeft de tandenborstel na iedere 30 seconden een seintje zodat je weet hoe lang je al poetst. Na twee minuten trilt de tandenborstel een paar keer zodat je weet dat je twee minuten poetst. Hiervoor had ik de Oral B vitality, de standaard versie, dus de Vitality 100 die ik nu heb is een goede opvolger. Toch zou ik wat meer geavanceerde mogelijkheden zien bij een volgende tandenborstel. Ik mis nu bijvoorbeeld een poetsdruksensor en een oplaadlampje. Al met al is het een prima basis tandenborstel voor de prijs.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Lange kabel

Minpunten

• Geen poetsdruksensor
  • Geen oplaadlampje

Anna 08-10-2018

Fijne tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 zwart, wit

De oral b vitality doet wat hij beloofd. Je tanden poetsen word erg makkelijk door het gebruik van deze tandenborstel en met name door het bijgeleverde borsteltje dat goed elke tand pakt. Door de timer functie weet je precies wanneer je 2 minuten gepoetst hebt. Ik heb dit product gratis ontvangen om te mogen testen en ik ben tevreden en raad dit product aan. Enigste kleine minpuntje van de tandenborstel is dat er geen lampje op zit om te laten weten dat de batterij bijna leeg is.

Pluspunten

• Timer functie
  • Bijgeleverde borsteltje

Mariska Visser 05-10-2018
  • Product gekregen

Goed maar kan iets beter

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 zwart, wit

Het is een fijne borstel. Ik ben een elektrische tandenborstel voor kinderen gewend toen het nog maar net bestond. Dit is een hele grote, goede overgang! Ik vind het in tegenstelling tot vroeger fijn in gebruik en makkelijk. Hij trilt wel heel erg en de timer is niet zo fijn. Hij gaat om de 30 sec kort stil staan om aan te geven dat je naar het volgende gedeelte van je gebit moet gaan. Een piepje zou fijner zijn. Hij ligt wel fijn in de hand en de accu gaat lang mee.

Pluspunten

• Fijn in de hand
  • Gaat lang mee

Minpunten

• Trilt erg hard
  • Vervelende timer

Sunshine 03-10-2018

Doet wat ‘ie moet doen!

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 zwart, wit

Deze tandenborstel heeft om te beginnen een prima prijs-kwaliteitsverhouding. Het design ziet er mooi uit, de handgreep is waterbestendig en er zit een timer op van 30-seconden per zone, wat erg handig is, zo poets je altijd lang genoeg. Mede dankzij de cross action kop, die ook de lastige plekjes goed meeneemt, ideaal. Je tanden voelen na afloop schoon en fris aan. De duur van de batterij is redelijk goed, gaat met gemak een paar dagen mee. Ik heb deze tandenborstel gratis gekregen om te testen en hij bevalt me goed.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit verhouding
  • Cross action borstel

Natalie H 26-09-2018

Prima electrische tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 zwart, wit

De Oral-b 100 black reinigt goed en geeft een fris gevoel na het poetsen. Hij ligt makkelijk in de hand en is makkelijk te gebruiken . Enige minpuntje is dat er geen indicator lampje op de lader zit en je kan dus niet zien of hij aan het opladen is. Daarnaast heeft de tandenborstel een mooi design met het zwart met witte handvat. Ik heb het product gratis ontvangen om uit te proberen en zou het product zeker aanraden.

Pluspunten

• Goede reiniging
  • makkelijk in gebruik

Michiel R. 25-09-2018

Prima tandenborstel, aanschaf is zeker de moeite waard.

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 zwart, wit

Deze Braun Oral-B voldoet prima.

De tandenborstel geeft geen onaangenaam gevoel in de mond tijdens het poetsen. Een ervaring die ik wel met een ander merk heb gehad. Prima dus.

De timerfunctie geeft na 30 seconde een trilling zodat je weet dan je links/rechts, boven of onder voldoende tijd gepoetst hebt. Hoef je zelf niet de klok in de gaten te houden om minimaal 2 minuten te poetsen.

Min puntje voor mij is de korte lengte van de opzetborstel. Die zou 1 cm langer mogen zijn om de achterste kiezen in de mond ook gemakkelijk te bereiken. Maar dat doet niks af aan de tandenborstel zelf.

Voor mij een aanrader, en zou deze zeker zelf ook kopen. Deze heb ik gratis gekregen om te testen.

Pluspunten

• Prima accuduur
  • Ligt prettig in de hand
  • Geeft geen onaangenaam gevoel in de mond
  • 30 sec timer functie

Minpunten

• Geen controlelampje voor het laden van de accu
  • Diameter aan de onderzijde wat klein

Rebecca 23-09-2018

degelijke tandbiorstel

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 zwart, wit

Ik heb dit product gekozen omdat mij dit door verschillende mensen om me heen werd aangeraden. Vervolgens het product gekocht en in gebruik genomen. Ik ben zeer tevreden over de deugdelijkheid en de kwaliteit van het product. hij poetst gemakkelijk, mooi schoon en pakt ook de moeilijke plekjes mee. het apparaat ziet er ook mooi uit. en laadt snel op. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• uiterlijk
  • kwaliteit

Rodney 19-09-2018

Fijne tandenborstel, strak design

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 zwart, wit

Ik heb nog nooit eerder elektrisch gepoetst, altijd met een gewone tandenborstel, maar ik ben zeer tevreden.

Hij ligt goed in de hand en ik merk dat het poetsresultaat ook een stuk beter is. Kleine pitjes en vliesjes komen beter los van de kiezen dan met een normale tandenborstel. Design ziet er strak uit!

Timerfunctie is handig, maar niet heel erg nodig vind ik. Ik zou hem niet missen als hij er niet op zat.

Batterijduur is wellicht wat kort, maar lang genoeg om een paar dagen te poetsen zonder opladen. Hij staat bij ons vrijwel altijd aan het stroom, dus hebben er sowieso geen last van.

Ik heb dit product gratis gekregen, maar de prijs waar hij voor te koop staat lijkt mij prima!

Maartje 19-09-2018

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 zwart, wit

Ik gebruik al jaren een elektrische tandenborstel van Oral-B. Het enige probleem wat ik altijd had was dat ik zelfs die 2 minuten altijd lang vond duren. Ik heb nu de Oral-B Vitality Black gekregen om te testen, en deze voldoet aan alle verwachtingen van een elektrische tandenborstel. Het beste vind ik dat die dus iedere 30 seconden een seintje geeft dat je een andere plek in je mond mag gaan poetsen. Dit breekt de 2 minuten en zorgt ervoor dat ik echt overal kom met poetsen. Mijn tanden zijn nu zelfs nog schoner. Is een absolute aanrader.

Pluspunten

• iedere 30 sec een seintje
  • gebruiksvriendelijk

Rolf S 17-09-2018

Prima Basic Tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 zwart, wit

Review Oral-B Vitality 100 Black (CR)

In de doos:
- Tandenborstel body
- Oplader (met vast netsnoer)
- Oral-B Cross action opzet borsteltje (1x)
- Boekje met de verschillende borsteltjes
- Handleiding

De Braun Oral-B Vitality 100 is een basis elektrische tandenborstel, hij doet waarvoor hij gemaakt is, en dat doet hij goed, maar afgezien van de pro-timer, doet hij ook echt niets extra’s. De pro-timer geeft na iedere 30 seconden een puls af, en na twee minuten een langdurige puls zodat je goed evenredig kan borstelen over het gehele gebit. De tandenborstel is waterdicht, en prima in de douche te gebruiken. Met muziek aan kan het lastiger zijn om de pulsen te horen/voelen. Als de tandenborstel niet op de basis staat, merk je dat hij, net als meerdere elektrische tandenborstels, makkelijk kan omvallen. Ik heb geen idee hoe land de tandenborstel kan zonder te laden, maar 3 dagen houd hij het in ieder geval makkelijk uit. Ik heb deze tandenborstel gratis gekregen om te reviewen en hij voldoet aan alle verwachtingen waaraan een tandenborstel moet voldoen, maar hij overtreft ze niet.

Pluspunten

• Basic
  • Timer

Kees01 15-09-2018

Goede goedkope tandenborsten

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 zwart, wit

Het is een eenvoudige tandenborstel zonder al te veel extra standen. Hierdoor blijft de bediening simpel en doeltreffend. Het maakt mijn gebit goed schoen en zorgt ervoor dat het er goed uitziet. Het lage gewicht van deze tandenborstel en de mooie zwarte kleur is een voordeel. Tevens heeft deze borstel een aantrekkelijke prijs, maar verwacht er ook weer niet al te veel van.
Een groot minpunt van deze tandenborstel vind ik de zeer korte gebruiksduur (ca 4 dagen), hierdoor is het minder geschikt voor vakanties of zakenreizen. Tevens is er geen batterij indicatorlampje te vinden op deze borstel. Een tweede, misschien persoonlijk puntje, vind ik de 30 seconden timer. Een timer na 2 minuten is erg fijn, maar elke 30 seconden aangeven is vrij nutteloos en zelf irritant.
Ik heb deze tandenborstel gratis gekregen en daarna enkele weken uitvoerig getest.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Lichtgewicht

Minpunten

• Timer
  • Batterij

Marlijn 13-09-2018

Leuke elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 zwart, wit

Ik poetste altijd met een handtandenborstel omdat ik dit sneller dacht te vinden te gaan, dit is niet het geval. De Oral-B vitality 100 cross action vind ik fijn omdat die een timer heeft dat je om de halve minuut kan gaan wisselen. Ik heb deze gratis mogen ontvangen om te gaan testen. Wat ik jammer vind is dat hij geen indicatie heeft om te zien dat die is opgeladen

Kyra 11-09-2018

Simpele tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 zwart, wit

Ik heb de Oral-B vitality 100 cross action gratis ontvangen om te testen. Het is een simpele tandenborstel zonder extra's. Hij werkt goed, heeft 1 stand en een timer elke 30 seconden. De accu houdt het heel lang vol het enige wat ik mis is een lampje die aangeeft of hij opgeladen is.

Pluspunten

• Simpel
  • Goedkoop

ronald 09-09-2018

mooi design

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 zwart, wit

De elektrische tandenborstel van het merk Oral B Vitality 100 is makkelijk hanteerbaar en geeft een prima poetsresultaat. Deze tandenborstel heb ik gratis mogen testen en voor dit aankoopbedrag zou ik deze ook zeker aanschaffen. Positieve punten zijn ook de waterbestendige handgreep en de time control. Helaas kun je niet zien wanneer de tandenborstel helemaal is opgeladen

Tom spitters 06-09-2018

Prima tandenborstel voor dit bedrag, echt een aanrader!

Geschreven voor: Oral-B Vitality 100 zwart, wit

Deze tandenborstel voldoet aan alle eisen voor dit kleine bedrag waarvoor je hem kan kopen! Ligt fijn in de hand, heeft een mooi design en laadt snel op! Daarnaast geeft deze tandenborstel na aan halve minuut aan dat je moet wisselen van kant, hoe handig is dat! Ik heb dit product gratis mogen testen, maar zou dit product zeker ook kopen!

• Laadt snel op
  • Waterbestendige handgreep