Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232/02 - Reviews

standaard/clean
Timer
Laadstation

Ruberto87 04-05-2015 Product maand in bezit

Dit is mijn eerste elektrische tandenborstel, dus ik moest sowieso wat wennen. In het begin krijg je echter de nodige tijd om eraan te wennen want de trillingen bouwen zich over verschillende poetsbeurten op net om die reden.
Wat mij meteen opviel was het resultaat na het poetsen: wat een ongelofelijk clean gevoel. Ook al moet je er rustig mee over je tanden glijden, ze worden echt goed gepoetst. Het is even leren om de tandenborstel op de juiste manier te hanteren, maar daarna gaat het vanzelf. Ook is het handig dat hij om de 30 seconden een signaal geeft zodat elke hoek in je mond de nodige poetsbeurt krijgt.
Je kan hem na elke poetsbeurt opladen, maar dat doe ik nooit met toestellen op batterijen. Daardoor weet ik ook dat de batterij best lang mee gaat voor je hem weer moet opladen. Ik heb de tandenborstel nu een maand en tot nu toe twee keer opgeladen. Het lampje meldt ook wanneer hij een oplaadbeurt nodig heeft.
Modieus is hij dan wel niet te noemen, en het geluid mocht wat stiller, hij doet waarvoor hij gebouwd is: m'n tanden grondig poetsen.

bertsengers 28-04-2015 Product paar weken in bezit

Moest even wennen aan de lengte. Is iets langer dan mijn vorige.
Borstel is voor mijn gevoel wel wat klein.
Ben zeker tevreden.

lister1308 13-04-2015 Product paar weken in bezit

Als vervanger van mijn vorige sonicare. In begin even wennen aan 'plastic' handvat, was de 'rubberen' gewend van mijn vorige sonicare, maar na 2 weken poetsen helemaal om. Werkt verder goed, prettige borstel en ideel de 2 minuten timer.

Vankoppenhagen56 01-04-2015 Product paar dagen in bezit

Was een Braun gebruiker maar ben voor 100% om.Hij is rustig en minder tandpasta nodig.
Gebruik hem nu sinds een paar dagen en ben benieuwd naar de resultaten over een paar weken.