De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Metabo KGS 216 M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,8

Carlito 04-02-2020

Prima ding

Geschreven voor: Metabo KGS 216 M

De afkortzaag al jaren in gebruik op mijn werkplek en eigenlijk zeer tevreden met de kwaliteit. Laser lijkt niet 100% recht te schijnen op het te zagen onderdeel, maar voor mijn gebruik is het secuur genoeg. Ik heb hem vastgezet op mijn werkbank, dus met problemen met loslatende handvatten e. d. heb ik geen ervaring. De keren dat ik hem middels het handvat heb vervoerd, heeft dit niet voor problemen gezorgd. In mijn ogen zorgen de vorige beoordelaars voor een vertekend beeld door een veel te laag cijfer te geven. Het is, voor het geld, gewoon een prima apparaat. Ben van plan er ook een voor privégebruik aan te schaffen. Gewoon kopen. Je zal er geen spijt van krijgen.

Pluspunten

• Prijs
  • Bouwkwaliteit

Minpunten

• Laser niet 100% secuur
  • In mijn ogen geen noemenswaardige

Jan 17-10-2019

Metabo KGS 216 M

Geschreven voor: Metabo KGS 216 M

Na een jaartje met veel plezier gezaagd te hebben bleek opeens de aluminium aanslag verbogen. Geen idee hoe dat kan, het is massief gegoten aluminium. De zaag is daardoor nog maar zeer beperkt inzetbaar. Zeer tegenvallende kwaliteit dus.

Pluspunten

• Ziet er fraai uit
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Kwaliteit van het materiaal valt heel erg tegen
  • Goedkoop is duurkoop

peter 15-02-2018

review

Geschreven voor: Metabo KGS 216 M

na een jaar braken bouten af ,geen garantie op zowel gamma als Metabo zeiden eigen schuld. Slappe rotzooi wat tegenwoordig in China gemaakt wordt.

rop 23-12-2017

Handgreep

Geschreven voor: Metabo KGS 216 M

Handgreep achter op machine waar je hem ook kan optillen zit vast met een inbusboutje dat veel tekort is ging los zitten waar door greep los kan schieten gevaarlijk als je bv. een trap op moet. heb meteen het boutje vervangen door een langeren die tot aan het einde van het draadgat gaat zo dat het boutje goed vast kan zetten.